Jump to content

consum curent polo 9n3


mariusbbb
 Share

Postare recomandată

Dragi colegi ,

 

Nu stiu cine este consumatorul.Bateria este noua si dupa o saptamana de stat nu mai porneste masina. Apare consum alealoriu cand inchid masina 0,30 sau alta data apare 0,03 a.

Unde sa caut ? Ce teste sa fac ?

Am scos si sigurante de la cd si tot asa face.

 

 

Asta apare pe tester :

 

 

 
VIN:                         Mileage: 100160km/62236miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03E 906 033 R
   Component: 1,2l/4V SIMOS3  00HS7002  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 2F676218ED06536
   
No fault code found.
Readiness: 0000 0100
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl
   Part No SW: 6Q0 907 379 AF    HW: 6Q0 907 379 AF
   Component: ABS 8.0 front   H04 0002  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0002085
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   VCID: 810374A0DB12956
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: EAD1330C966476E
 
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 -  - 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 D
   Component: 00BK BN-SG.         1S34  
   Coding: 26030
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3C7D45542C70B8E
 
1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 K
   Component: 19 AIRBAG VW51 0P   0008  
   Coding: 12601
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 2C5D7514DC1028E
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 6Q0 920 803 E
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02  
   Coding: 01131
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 32616B6CFE347EE
        VWZ7Z0E2864255
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: 0B7L GATEWAY CAN    1S34  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: F0E52164B0B88CE
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.lbl
   Part No: 6Q0 423 156 AE
   Component: LenkhilfeKYO        V957  
   Coding: 10140
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 72E1AB6C3EB43EE
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 E
   Component: 3F Komfortgerát     0002  
   Coding: 00019
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3D7B4850376AB16
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la eroare de la clima: ai xenoane? Am gasit astfel de erori pe masini cu xenon AM! Referitor la bateria descarcata, verifica sa nu fie muzica vinovata! Scoate siguranta de pe acel circuit suspectat si vezi ce se intampla! Daca ai alarma scoate si sigurantele ei. Probleme mai poate face si electromotorul (ar trebui sa fie cald dimineata daca ar fura curent) si mai poate fi alternatorul. Mai poti face si altfel: ridici capota, incui masina din telecomanda, scoti o borna de la baterie si inchizi capota. Daca dupa o saptamana nu porneste, este vinovata bateria, daca porneste atunci ai un consumator care trebuie gasit. In acest caz se scoate o borna de la baterie, se inseriaza un ampermetru, se incchuie masina si se urmaresc indicatiile de pe aparatul de masura (astepti cateva minute sa se opreasaca tot). Bine, simulezi ca ai usa la sofer inchisa! Scoti sigurantele pe rand, si cand sacde consumul mult acel circuit este cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am xenon . Am leduri pe pozitie. Am făcut chestia cu bateria . Am scos și siguranță de la navigatie. Făcea la fel și cu cd ul de fabrica. Este ok și după o săptămână scoasa.am făcut si consumul și ăsta spuneam. Dacă o închid si aștept poate sa dea 0.30 sau 0.03 dupa ce aștept . Nu inteleg de ce nu e la fel tot timpul la închidere.

Am desfăcut și alarma și tot așa face.

Am sa verific chestia cu electromotorul.

pt el exista siguranță cumva ?

Modificat de mariusbbb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul nu are siguranta, el consuma atat de mult cand este cuplat incat practic ca aproape pune bacteria in scurt, de asta nu se exagereaza cu datul la automat. El cupleaza cu ajutorul unui solenoid care actioneaza un bendix...etc.Acel solenoid ia mai mult de 1-2 amperi ca sa cupleze, asa ca eu as exclude electromotorul, ar fi un consum foarte mare. In schimb banuiesc partea electronica al butucului cheii de contact, are ceva pilitura metalica in el si amestecata cu vaselina de gresare face un contact partial rezistiv care practic fura curent catre un consumator sau chiar la masa.

Dupa ce faci experimental cu bacteria scoasa de tot ca sa elimini factorul asta eu zic sa scoti mufa de la contact sa vezi daca mai apare consumul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut chestia cu bateria . Unde e firul ăla de contact tb sa desfac usa ? Sau găsesc și în alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ai incuiat masina ea tot mai face ceva in spate cateva minute => consum de curent. De aceea am spus dupa de inchizi masina sa astepti 1-3 minute cu aparatul de masura cuplat, si apoi sa incepi sa scoti din sigurante.


Banuiesc ca este vorba de borna de la contactul de cheie. Tb sa desfaci plasticul de sub maneta de semnalizare si acolo vei gasi mufa respectiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lăsat masina sa se inchida 10 15 minute și tensiunea la care a scăzut a fost câteodată 0.30 iar alta data 0.03.

pai contactul de pornire are vaselina în el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat astazi 5 ore langa masina si am tot verificat.

cu usa si capota pe inchis am verificat urmatoarele cu aparatul inseriat (masina inchisa din telecomanda) :

 

am scos pe rand toate sigurantele , nu au fost decat scaderi de 0,01 in cazul cd-ul si a inca unei sigurante .

am desfacut cele 2 fire de la electromotor.

am scos mufa cu de la alternator (cate fire sunt la alternator , am gasit doar o mufa mica) .

 

si nici o schimbare majora.

 

La prima inchidere a dat perfect 0,04 . am deschis si am inchis iar dar a ramas pe 0,10 .

Daca iau firul aparatului si il pun imediar apare 0,04, dar daca apas pe telecomanda (cu aparatul inseriat) si inchid pt 2 oara apare 0,10.

daca iau iar aparatul pt o secunda si il pun la loc iar 0,10.

 

maine am sa incerc sa desfac contactul sa scot mufa sa vad daca tot asa face.

 

Este posibil sa fie ceva pe inchiderea centralizata ?  De ce la prima inchidere apare 0,04 iar la a 2 oara 0.10.

 

Am asteptat de fiecare data 12 minute pe ceas.

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul nu face asa ceva niciodata,ca nu are cum,constructiv.Daca inchizi si deschizi consecutiv masina,nu te astepta sa intre in stand-by prea repede.De aceea,testul tau e irelevant si nu reusesti sa identifici consumatorul.In primul rind,se stabileste echipamentul care consuma de pe sigurantele principale de pe baterie si mai apoi,daca se stabileste ca e de la echipamentul interior,decuplezi sigurantele interioare de radio si confort usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum nu intra in stand by daca sta cate 12 minute dupa fiecare inchidere.

cat ii tb sa intre in standby ?

pai asta am si spus ca am scos pe rand sigurantele si nu a scazut consumul.

care este cea de la inchiderea centralizata ? ca le am scos pe toate din tablou si tot nu am vazut nici o modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

 

Unde se afla releul de inchidere la polo 9n3 ?

Am schita dar nu o deslusesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Azi am pus testerul pe masina si am urmatorile erori.

Ce inseamna ? ce tb sa fac ?

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: EAD1330C966476E
 
2 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 -  - 
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 D
   Component: 00BK BN-SG.         1S34  
   Coding: 26030
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3C7D45542C70B8E
 
1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
 
multumesc .
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarile climei.Daca sint ok,verifica functionalitatea clapetei de recirculare,demontare-curatare-sters erori.Daca nu merge nici asa,lasa clima(defecta) asa ca nu e mare lucru.A doua eroare o are toata lumea.Daca tot ai pus testerul,ai verificat daca usile se inchid corect cu safe si alte alea?Stind in masina,cu contactul luat,dupa citeva minute,se aude decuplind un releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare

am mai pățit și am verificat și rămânea blocată clapeta.

La a doua nu am verificat .

Care este acel releu ?

Cateodata se închide corect și alta data nu .

Am încercat sa îi fac consumul si o data arata 0.03 alta data 1.2 cu aparatul înseriat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are un releu de inchidere, este un intreg modul de confort. totusi, care este problema la tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mananca curent și nu știu unde sa mai caut.

Dacă sta o săptămână in parcare , nu mai porneste.

ajuta mă cu o sugestie.

bateria este full incarcata. Are 8 luni de când o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara curentul de descarcare in stand-by. Scoate pa rand cate o siguranta si vezi cand scade consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut asta si nu scade.le-am luat pe rand si nimic.

hai sa iti zic cum face masina.

daca o inchid cu aparatul de masura inseriat :

1 la prima inchidere apare consum 0,04 a

2 daca o deschid dupa inchidere si o reinchid apare 0,30 A chiar daca astept 10 - 15 minute.

Modificat de mariusbbb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare.

Am si eu o problema similara : A doua zi dimineata la frig (-1 grad Celsius) dupa vrio 16 ore de stand-by, masina nu a mai pornit. Acumulatorul este nou mai putin de 2 luni. In final a venit un coleg mi-a dat curent si am pornit.  Mai tarziu am verificat daca nu am consumatori , si aveam : 1,3 A. Apoi am verificat cine sunt (multimetru pus in serie cu bateria + masina, si pe rand am scos cate o siguranta). Deci am identificat doua consumatori : Audio system, navigation system (F51) si Multifunction control module2, alarm system, central locking (F50). Dupa ce am scos siguranta de la Audio system, au ramas vrio 0,680 A, iar dupa ce am scos siguranta de la inchiderea centralizata, a ramas 0,05 A. Cu Audio imi cam dau seama ca e de vina un player care l-am montat personal. Dar inchiderea centralizata sa consume asa mult ? Insa era deschisa capota masinii si usa soferului in timpul testelor. Urmeaza sa verific cu ele inchise dupa vrio cateva minute.

Am facut si o diagnoza si am urmatoarele erori :
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Part No: 038 906 019 LC
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 5100
Coding: 00002
Shop #: WSC 31414
VCID: 63C5198DF155BF52A8-4B32
WVWZZZ9NZ4D029979 VWZ7Z0C7841078
1 Fault Found:
18263 - Powertrain Data Bus
P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ESP.lbl
Part No: 6Q0 907 379 Q
Component: ESP 5.7 front H03 0000
Coding: 0003374
Shop #: WSC 31414 000 00000
VCID: 4B95D12D29C5171270-515A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-907-044.lbl
Part No: 6Q0 907 044 B
Component: CLIMAtronic PQ24 0201
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3169A3C5AB295DC26A-5178
3 Faults Found:
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
000 - -
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
000 - -
00457 - Control Module for Network (J519)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels:. 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 1S33
Coding: 10158
Shop #: WSC 31414
VCID: 3B7581ED2965A792C0-515A
5 Faults Found:
00906 - Horn (H1)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications
01336 - Company Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 1C0 909 605 K
Component: 0M AIRBAG VW51 0P 0008
Coding: 12365
Shop #: WSC 31414
VCID: 2C57B2B1DC0B302A59-5178
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl
Part No: 6Q0 920 840 E
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V17
Coding: 01142
Shop #: WSC 00000
VCID: 3365A9CD01356FD218-515A
WVWZZZ9NZ4D029979 VWZ7Z0C7841078
1 Fault Found:
01336 - Company Data Bus for Comfort System
80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: 09 GATEWAY CAN 1S33
Coding: 00014
Shop #: WSC 31414
VCID: 70EF66C130A314CA25-513C
3 Faults Found:
00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications
01336 - Company Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.clb
Part No: 6Q0 423 156 R
Component: LenkhilfeKYO V913
Coding: 10110
Shop #: WSC 31414
VCID: 3E7388F93A77B2BAE7-515A
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels:. 6Q0-959-433.clb
Part No: 6Q0 959 433 E
Component: 3L Komfortgerát 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 31414
VCID: 3D718FF53771A9A2FE-4B18
Subsystem 1 - Part No: 6Q2959802A
Component: 3L Tõrsteuer.FS TFK 0004
Subsystem 2 - Part No: 6Q2959801A
Component: 3L Tõrsteuer.BF TFK 0004
Subsystem 3 - Part No: 6Q0959811A
Component: 3L Tõrsteuer.HL TFK 0004
Subsystem 4 - Part No: 6Q0959812A
Component: 3L Tõrsteuer.HR TFK 0004
1 Fault Found:
01336 - Company Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation

 

Poate sa fie vrio problema in modulul de confort ?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin , am verificat din nou cu usa/capota inchisa. Dupa cateva minute raman doar 0,11 A . E normal acest consum la stand-by ? Mai exista posibilitate sa raman fara baterie la frig ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot e mult.Dupa ce inchizi absolut tot asteapta 10 min ,apoi decupleza borna si masoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!