Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

atunci cand mergeam pe linii de tramvai sau drum mai denivelat (cum mai sunt in bucuresti bucati peticite de zeci de ori) era mai zgomotoasa pe spate.

acum, pe aceleasi linii de tramvai sau denivelari, este un zgomot mai redus, mai infundat. 

Intamplator am schimbat acum 6 luni amortizoarele la cealalta masina - O2. Aceeasi senzatie o am acum si la O3 (adica e mai bine)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Bine ca mai scriem si noi pe aici,  ca altfel...parca am trai pe planete diferite,  fiecare cu dealerii lor. 

Eu eram curios de un update de soft la motor. Ei...nu,  ca trebuie sa merg acolo. Am insistat,  am dat seria...si cica nu e nimic pe masina mea. 

Chiar se verifica altfel daca mergi cu masina la ei? 

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pentru ca verificarile si update-urile se fac numai online de la serverul VAG, offline nu au ce verifica, doar daca au actiune pe seria ta de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a cedat rulmentul la roata fata stanga saptamana viitoare se inlocuieste pe garantie . A tinut cam putintel nici macar 40.000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faimoasa cutie de viteze DSG7 face o noua victima (nu este masina mea, dar este in familie)! Dupa ~65.000 km, 3 ani si servisari la timp, mers pe autostrada ~140km/h, dupa 125km de mers (la 25 km de Lubljana),  apare "Gearbox Error!", cutia intra in N si nu mai cupleaza nici o treapta de viteza, nici R. Tras pe dreapta, observat o pata de ulei (galbui) sub masina (nu mult, cam cat o ceasca de cafea). La recomandarea dealer-ul Skoda, scoatem borna si o lasam 40 minute sa se reseteze computerele. Problema nu se rezolva si am chemat platforma sa o ducem la reprezentanta Skoda. A mai patit cineva la fel?

Masina a fost intretinuta ca la carte si nu au fost probleme la cutie pana acum. 

Credeam ca problemele cu DSG7 au fost rezolvate pana in 2012 dupa ce a fost scandalul cu recall-ul. Imi pare rau ca recomandarea pentru motorizarea 1.8TSI DSG7 la Octavia 3 a fost a mea, dupa ce am citit ca s-au rezolvat problemele la DSG7. Se pare ca m-am inselat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pata de ulei la DSG7 imi pare o problema de garnituri/ furtune etc

De obicei prin defectiune a cutiei se intelege o eroare pe mecatronic, aia e o defectiune specifica.

Nu ca ar conta cand esti in deplasare.

Sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul raspunsul Skoda (Slovenia) cu evaluarea avariei:

"I'm glad to tell  you that we know,  what is the problem with your car ,  we have ordered the spare parts for electronic part of gearbox. We  aspect that they will arrive in 1-3 day. You have no expenses , everything is covered true car Warranty ."

Al doilea raspuns in legatura cu pata de ulei observata:

"Yes there was oil leakage from electro mechanical part of gearbox , like I wrote yesterday , that was the main problem. I’ have checked  the spare part arrived, so I thing that we will  assembled and test the car today ."

Revin cand am mai multe informatii.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai scris in alte randuri, DSG 7 este buna de... nu as lua nici gratis...iar la pretul pe care il cer pe ea, este bataie de joc... cu aceasta cutie joci ruleta ruseseasca cum ai iesit cu masina noua pe poartea dealerului...la 65 000 km sa te lase peste mari si tari pe drum la o masina dupa 2013??? Normal ca il fac pe garantie...mai era si culmea culmilor. Asteptam razultatul final . 

Totusi pun intrebarea desi nici asa nu ar fi trebuit sa se intample: la revizia de 60 000 a fost servisat si cutia??? 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea cu rulmentul este parfum pe langa asta cu,cutia de viteza . Asta a si fost motivul pentru care nu am cumparat o masina cu o cutie de viteze automata pret de achizitie mai mare , fiabilitate indoielnica plus costuri de intretinere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu una. Pompa haldex la 90000km. Schimbata pe garantie.Interesant ca nu aparea nici o eroare in bord.Mi am dat seama ca patinam la demaraje violente sau din Launch Control.

Modificat de corsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG7 DQ250 nu se serviseaza la 60000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu stiam dar la revizia de 60.000 dealerul a confirmat ca nu se face revizie la DSG7 la 60.000.

Am confirmarea servisului Skoda ca masina a fost reparata (inlocuit mecatronic la DSG7) si testata, totul este ok, urmeaza repatrierea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreialex, amortizoarele spate mi le-au schimbat si mie cand le-am spus ca troncane spatele (aceeasi explicatie: au actiune de schimbare pentru 1.8 tsi).Legat de problema cu antigelul, am patit acelasi lucru, "dispare" in mod miraculos. Am fost la service de 3 ori si raspunsul a fost acelasi: nu se vede pe unde pierde, nici pe la pompa, nici pe la vreun colier. Au lasat masina o noapte cu presiune in instalatie poate-poate se vede pe unde pierde...... nimic!Se tine sub observatie.Pana acum am completat 1,5l de antigel si tot nu e la nivel. Ultima oara era cam 1 cm sub maxim,  si la 10 min dupa ce au desfacut busonul, mi-au spus ca nivelul a revenit la nivelul maxim deci ca nu pierde. Nici acum nu e la maxim.Unde sa se fi dus atata antigel? Se poate sa aiba vreo legatura cu asta garnitura de la vas?

Modificat de Skrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, deocamdata problema nu se manifesta - nivelul a ramas constant in ultimele 30 de zile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este ceva ciudat la motorul 2.0TDI 150CP EU6, de 3 ori am fost deja la service pentru completare antigel si la fel nu se vede nimic ... e drept cam la 3 luni ajunge in jurul nivelului minim... la fosta O2 1.4TSI 122 o data a trebuit sa completez in 5 ani si 102 000 km... nu stiu ce sa zic. Momentan am 22 800 km

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 tdi, completat doar o data antigel la ~ 2/3 k km, ulterior inca nimica (aproape 50k km in bord si ~18 luni de la completare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi cand am fost sa ridic masina dupa operatiunea de schimbare a rulmentului  am aflat ca pentru cealanta problema semnalata pocnete la capatul cursei volanului trebuie schimbata si caseta de directie . Bravo Skoda o masina pe cinste !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instiintarea respectiva se refera la platforma PQ35. Octavia 3 e pe platforma MQB. Nici macar la PQ35 produse dupa 2010 nu se mai aplica ... La MQB e problema de caseta, rara, se schimba pe garantie.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate este caseta de directie a fost comandata cand vine se schimba pe garantie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire esti in garantie. Ca fara garantie o caseta AM e 3000 lei iar OEM cred ca 6000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5500 de lei costa una OEM cu tot cu montaj un fleac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare deja putem vorbi de o problema de proiectare sau problema material piesa cum era la lanturile TSI pana cand VW nu a schimbat producatorul? Ca mie mi se pare deja prea des aceasta problema al casetei? Interesant ca aceasta problema era una des intalnita la Renault Megane in anii 2OO2-2OO7-8... si cum huiduia toata lumea atunci marca Renault... ei acum vad ca VW neaparat trebuie sa treaca si el prin toate problemele posibile mari si costisitoare( din pacate si pe forumul marcii Seat sunt unii care au schimbat deja pe ale lor leonuri 5F casete de directie, indiferent de motorizare)... daca pe langa triumviratul (EGR-volant-Turbina) mai intra si aceasta si pe deasupra intre 5O-1OO K km chiar este bine de pus intreabarea mai merita cumparata ceva de la VAG? Ca iesi din garantie si cheltui cate o vacanta pe o masina nimic iesita din comun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incidenta defectului la Seat unde sunt cele mai multe casete schimbate pe forum este de 3 masini (dintre care una la peste 126 de mii de km) la peste 100 de Leonuri. Deci procentul este nesemnificativ ca sa zici ca e o greseala de proiectare. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!