Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Asa o fi, eu tremurat nu am vazut la nici o automata in mintile ei, putin lag da la talpa bagata brusc in podea, dar tremurat nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu adaptatul după pantof mi se pare cea mai mare vrăjeala daca vine din partea VAG. Sper doar ca astea sunt zvonuri si discuții de forumiști.Nu se adaptează la nici un stil si nu învață nimic in afara de ce a fost ea Învățată sa facă din fabrica( din Soft). Punct. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da.. ca doar nu invata.. apesi mai light se comporta light apesi mai tare sare mai sus.. e cum a fost programata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca a fost programata sa tremure. Dar la km care ii ai urmareste-o atent. In general sunt si piese care ajung la functionare optima dupa ceva rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aobretin, daca te ajuta cu ceva , a mea nu a făcut niciodată așa si nu face nici acum la 60000km. Azi chiar am urmărit-o atent pt ca de obicei nu merg așa subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corsi pai si zici sa o duc la service ? Astazi mi au pus o pe tester si a iesit totul ok ce dracu.. sa sun sa le zic sa vin iar ?:))

Apropo tie ti s a parut vreodata pe normal ca parca nu fuge cum te asteptai ?

Modificat de aobretin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am.crezut ca e normal pentru ca mi se pare o turatie foarte mica pentru a 5 a.. dar oricum nu e chiar vibrat.. parca se chinuie putin ca atunci cand la manuale mergi in turatie mica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU te panica. Eu zic ca e din cauza faptului ca esti prea fin la pedala si schimba ea devreme si pica subturat. Apoi tu cand ai nevoie de o accelartie si apsi putin mai tare se simte efectul subturarii pana retrogradeaza ea.

Ceilalti spun ca nu e normal pt ca la ei nu face ... Asta pt ca 90% din soferi merg mai tare, mai turat, mai cu nerv..etc.

Nu te hazarda si lasa service-ul ca mai rau fac aia pe acolo si te umpli si de nervi si ate belele. Dusmanul binelui e mai binele. Cand o fi sa fie ceva chiar urat se va vedea clar. Si tot in garantie va fi. Pana atunci, fii mai nepasator. Daca e sa te pasca...tot nu scapi, Si daca e ceva sigur pica in garantie sau se amplifica. Deci las-o asa. E pacat de ea , e nou nouta. S-ar putea sa strici mai rau merg pe la service: ti-o opresc acolo, ti-o testeaza ei rupand-o n doua, o zgarie, o chinuie si nu iti fac nimic, ori demonteaza cutia si apoi cine stie cu ce probleme mai deranjante ramai.

Eu zic ca e normal, subturata, cum am zis la inceput. Incearca sa mergi cu ea un pic mai in turat din pedala cateva zile, Vezi si in Sport cum face.

Si pana atunci lasa forumul in pace, uita de el si de service. Ai aflat tot ce se putea aici, si deja mai rau te sperii. :)

PS:Inchide pagina  cu "Probleme si rezolvari"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditu, ai mare dreptate si se intampla exact cum zici tu am tendinta sa apas mai usor pe pedala ( in mare parte ca la restul avea pedala care pleca din podea si o simteam mai bine si asta are daia mica care pleaca de sus si parca nu o simt asa bine, plus ca e prima mea automata si nu stiu inca exact cum sa ma comport cu ea - la manuala simteam altfel masina ), iti multumesc pentru sfat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine cutie de viteze automata si notiunea de subturare ar fi notiuni diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca mi-a fost sters un post anterior...asa ca mai scriu o data pentru ca este fix situatia care a starnit discutia: am avut in td extins un Leon Xperience 2.0 tdi 184 dsg iar la mers normal, fara vreo intentie de sportivitate, cutia tinea motorul in zona 1100-1300 rpm unde se simtea o vibratie deranjanta. Aceasta venea de la motor care in intervalul ala de ture nu merge rotund. Cu masina in modul sport cutia schimba mai sus si deci nu se mai simte acea vibratie. Daca de asemenea apasam mai tare pe pedala, sau aveam nevoie de o reactie mai prompta din partea cutiei, desi masina era pe modul normal, aceasta (cutia) schimba mai sus in ture sau tinea motorul mai turat asa ca iar disparea vibratia. 

@aobretin ia aminte la sfatul lui Aditu si bucura-te de masina ca n-are nimic. Eu cred ca tu te-ai speriat de consum si incerci sa merci cat mai curat/usor/linistit astfel incat dsg-ul schimba jos in ture, tinand motorul in zona 1100-1300 rpm. De aici vibratia, asa cum am explicat mai sus.

@teologul te invit sa mergi cu orice masina cu cutie automata produsa dupa 2008 si vei vedea ca la un mers relaxat, linistit, motorul acelei masini va fi tinut sub 1400 rpm fara nicio jena de cutie. Diferenta o va face motorul, care in functie de provenienta, are un caracter diferit. Ca idee, un 2.0d de la bmw va merge muuuuuuuult mai liniar si fara vibrati in zona 1100-1400 decat orice 2.0 tdi. Am avut aceeasi surprinza mergand cu un g6 1.2 tsi dsg si m-am trezit in tr7 la vreo 1200 rpm.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la G7 1.2 TSI DSG cu stilul chill tot asa statea sub 1500. Testat special la test-drive acum 1 an. Asta pentru ca eram curios cum schimba DSG-ul fata de cum schimb eu si unde tine ea motorul ca si ture pentru acelasi motor cu al meu. 

De amorul experientelor, poti sa faci un test cu alta prin vreun showroom, in timp ce te plimbi cu a ta de drag.

 

PS: Crezuram ca ai iesit de pe topicul asta :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511, de acord cu tine si stiu despre ce e vorba, dar eu sustin ca pentru o cutie automata in treapta a 7 la 1200 rot pe minut nu e subturare, asta e cecea ce sustin eu. Si ca un motor cu cutie automata niciodata e subturat, intrucat e viteza aleasa de motor pentru turatia respectiva. Vei vedea ca la vale mergi cu 1200 rot in vit 7 iar la deal cand ai 1200 rot esti in vit 2-3. Deci exact cum ai scris , nici o jena de cutie la turatii mici.

Daca nu e asa, inseamna ca inteleg eu gresit notiunea de subturare, care pentru mine inseamna alegerea gresita a treptei de viteza functie de turatia motorului, ceea ce o cutie de viteze automata face din soft si nu ar trebui sa greseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia "invata" de ex. daca soferul accelereaza progresiv si atunci pozitioneaza al doilea ambreiaj pentru viteza imediat superioara.

Daca soferul baga talpi grele, cutia se pregateste sa retrogradeze.

La schimbarea stilului de la unul la altul, cutia pare mai ezitanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu o problema care îmi da bătăi de cap de ceva timp, la viraj stanga sau dreapta maxim sau aproape de maxim de pe loc când plec  ( la viteze mici ) se aude un zgomot pe care nu prea stiu sa il descriu, ca și cum ai freca cauciuc  de alt cauciuc sau ceva de genul dar care nu e liniar ci se aude când mai încet când mai tare cum se învârte roata. Menționez ca se aude numai la viteze mici  ( gen când pleci de pe loc și virezi maxim sa faci stânga sau dreapta pe o alta strada )

A mai întâmpinat cineva problema asta? Mulțumesc!

Modificat de Jorjest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil rulmentul de la amortizor, rulment de sarcina parca se numeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil ala. La prima O3 mi l-au schimbat in garantie si a disparut. Poti cauta prin postarile mele mai vechi si gasesti detaliile manifestarii.

Sau, mai poate fi de la burdufii de planetare care scartie cand se comprima la viraj si sunt umezi.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent, gen in ultima săptămână mi s-a taiat chederul ala mic ce etanseaza usa șoferului peste usa din spate. Nu era tăiat...recent s-a rupt. Nu i-am facut nimic eu. Nici la Polo dupa 10 ani nu se taiase. Nici la prima mea O3 dupa aprox 2 ani si 30000km. Si cea noua, luata asta toamna, dupa 6000km, tinuta in garaj mereu...spalata prudent...mi s-a rupt chederul. Frustrant zau. Nu e mare branza, dar tot e frustrant. Nu vroiam sa o duc la garantie. Aveți vreo idee sa o remediez eu fara sa o mai duc la reprezentanta? Merci. 

20160308_142543.jpg

20160308_142251.jpg

20160308_142558.jpg

Modificat de Aditu
Adaugare poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca cumperi si inlocuiesti tu piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca as face-o daca as sti codul si daca nu ar fi nevoie si de vreun adeziv. Cred ca as iesi mai ieftin decat sa imi iau liber de la serviciu si sa fac 2-3 drumuri la ei.

Ar fi bun un cod ceva...

 

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam orice magazin de piese auto, in baza seriei de caroserie, iti poate comanda piesa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind model nou vei avea surpriza ca nu se gaseste decat pe original, si destul de scump. Cred ca totusi ar trebui facuta o sesizare pe garantie, e un alt reper de calitate indoielnica si poate se schimba si la altii.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca acel cheder are urmatoarele coduri:

Dreapta: 5E08397185AP

Stinga: 5E08397175AP

Sint mai multe versiuni, cea de mai sus e cea imbunatatita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Trec si ma interesezin cateva locuri. Ar fi bine daca e doar bagat prin clipsare, fara adezivi si alte complicatenii. Ca atunci chiar mi-l fac eu. Doar sa nu coste mai mult de 100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu ca boul la poarta noua...daca tot e garantie de ce nu apelezi la ea? Nu cred ca va fi retinuta mai mult de jumatate de zi.

Desi, desigur daca vrei sa bricolezi si pretul este adecvat, eu iti urez spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!