Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Este așa cum spune onescu, cu mențiunea că singura codare pentru hayonul electric este pentru închiderea din telecomandă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu placutele. Din pacate nu exista nimic aftermarket pentru placutele din fata. Am incercat la mai mult magazine de piese auto si service-uri si tot ce gaseau era pe original la acelasi pret la care mi le dadeau si cei de la skoda si adica 575.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat acest aspect din moment ce platforma asta exista de aproape 3 ani.

Pe epiesa zice ca exista multe http://www.epiesa.ro/set-placute-frana-skoda-octavia-5e3-1-6-tdi/100629/subcat-10130/. Cel mai bine insa vezi dupa o decodare de VIN exact de ce ai nevoie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-137703-14387967368844_thumb.png ele ca forma asa trebuie sa fie dar trebuie sa aibe 60 si ceva inaltime. Cel putin asa arata la mine. Cele de 54.7 inaltime sunt prea mici. Atasez o poza sa cu cea veche. Iar in cutie aunt cele de la remsa care nu sunt nici macar pe aproape ca forma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum sigur exista si pe aftermarket. Este imposibil sa nu fie dupa atatia ani. Este acelasi sistem de franare ca pe Golf, A3, Leon cu aceeasi motorizare cel putin, posibil sa imparta si cu altele.

http://www.epiesa.ro/set-placute-frana-skoda-octavia-5e3-1-6-tdi-trw-gdb1956/100629/10130/item-2474980/

Vezi acolo la coduri OE Skoda cu 5Q adica Golf 7 si 8V adica A3.

 

La epiesa desi selectezi modelul si motorizarea le cam da amestecate. 575 ron pe un set de placute fata este foarte mult.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-137703-1438797328623_thumb.png

Deja le-am montat. Acum astept sa vad cu cele pe spate. Acolo mi-au zis ca mai merg si ca sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este așa cum spune onescu, cu mențiunea că singura codare pentru hayonul electric este pentru închiderea din telecomandă.

Adică se poate face o setare sa se închidă hayonul din telecomanda ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun voluntar cu 1.8 TSI DSG7 din Bucuresti care ar avea dinsponibilitate sa ne vedem intr-o zi pentru a ma ajuta sa identific daca sunetul care ma tot streseaza de ceva timp este doar la masina mea sau este un sunet general? 

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@frnm daca vrei iesim la o samanta cu masina, din pacate am doar 1.2tsi 6r manuala :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CODITA, da, se poate. Da-i un search în topicul de codări, este menționat acolo mai în detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun voluntar cu 1.8 TSI DSG7 din Bucuresti care ar avea dinsponibilitate sa ne vedem intr-o zi pentru a ma ajuta sa identific daca sunetul care ma tot streseaza de ceva timp este doar la masina mea sau este un sunet general?

Multumesc anticipat!

1.8 tsi manuala te ajuta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand multumesc mult pentru disponibilitate, insa as vrea sa incerc un 1.8 TSI DSG7 ca sa pot sa imi dau seama daca acest sunet provite de la cutie sau de la motor. Daca as gasi un voluntar fara acest sunet, poate m-ar ajuta sa mearga cu mine la dealer pentru o comparatie, intrucat ei sustin ca sunetul este perfect normal, dar eu nu sunt de aceeasi parere.

 

Tu ai vreun sunet dubios ca cel descris de mine:

 

Am o problema cu un sunet ciudat pe care l-am reclamat in service si spre surprinderea mea l-au confirmat si ei. Problema este ca nu reusesc sa il identifice de o saptamana.

Sunetul este unul metalic (lant sau o placuta de metal), se aude de sub motor si nu este constant, se poate sesiza cel mai bine daca geamurile fata sunt deschise. Se aude in mare parte pe accelerare cateva secunde. 

Motorizarea este cea din semnatura: 1.8 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud si eu un sunet metalic in momentul in care plec de pe loc si dau drumul la ambreiaj. La fel...se aude doar cu geamul deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in weekend aveti chef de o intalnire cu 1.4 manuala cu zdranganit din zona cutiei, zgomot compresor ac, sa vedem daca se regasesc zgomote dubioase , sunt in zona bucuresti/ilfov, cu un pm voi primi notificare si trimit nr de telefon/whatssap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zic eu o problema cu senzorul de temperatura exterioara . Las masina dimineata cand ajung la serviciu  arata 26  de grade ,  cand plec acasa dupa ce masina a stat in soare senzorul de temperatura arata tot 26 de garde . Pornesc masina si abia dupa 5 minute se ridica temperatura pana la 33 de grade in conditiile in care temperatura reala este mult mai mare ?  Este ceva normal ? la voi cum este daca a stat masina in soare arata imediat temperatura reala la pornirea motorului sau creste in timpul deplasarii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti face figuri senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla montat acest senzor ?

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ati sesizat vreunul din urmatoarele 2 aspecte:

1. Intrebare pt cei cu motoare pe benzina: in momentul in care motorul e la relanti si e pornit climatronicul...simtiti foarte fin turatia motorului in volan...asa ca o mica vibratie?

2. Pt cei cu driving mode selection: mie mi se pare ca daca las masina pe modul sport si opresc motorul, in momentul in care o repornesc apare selectat modul sport dar motorul nu raspunde ca fiind in sport ci ca fiind in normal. Ca sa-l fac iarasi sa raspunda ca in sport trebuie sa selectez de pe ecran sport din nou. Voi ati observat asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de vibratie cu ac ul pornit, se simte dar doar cand pleaca ventilatorul pe treapta mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se simte acea vibratie... La mine parca se mai aude si un harait, dar nu continuu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Ma uit in seara asta de curiozitate sub masina si ce sa vad, o pata de ulei. Zic ...nu e de la mine totusi ridic capota si cand ma uit pe scut o pelicula de ulei. Ajung la un prieten al unui prieten al unui alt prieten care are un service cu elevator urc masina dau scutul jos si ce sa vezi se prelingea pe langa busonul de ulei. Acum se uita si tipu si zice ca trebuia garnitura elastica, aia parea aluminu sau cupru. revizia facuta la avia pantelimon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alexandru P

La mine s-a auzit vuietul la compresorul de ac si a fost schimbat pe garantie. 

Dar pana l-am schimbat am facut cateva drumuri la dealer pentru multiple constatari, pentru ca bineinteles ca zgomotul l-au declarat normal, ba il auzeam numai eu..ideea e ca trebuie sa stai pe capul lor. Initial s-a realizat o verificare a freonului (lipseau 50 mg de freon si cativa ml de ulei, nu mai retin exact cat, dar nu multi), dupa care vuietul s-a intensificat, se auzea si mai tare. Ce mi s-a parut ciudat a fost ca atunci cand au bagat masina in service pentru schimbarea compresorului au scris ca ac nu raceste, compresorul nu functioneaza.

Dupa schimbare a disparut vuietul, dar a aparut un alt zgomot cu ac-ul oprit de data asta. Bineinteles ca m-am intors la ei si au spus ca nu se aude nimic...

Compresorul a fost sanden si au pus tot sanden dar cu alt cod.

Modificat de Victorrr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Ma uit in seara asta de curiozitate sub masina si ce sa vad, o pata de ulei. Zic ...nu e de la mine totusi ridic capota si cand ma uit pe scut o pelicula de ulei. Ajung la un prieten al unui prieten al unui alt prieten care are un service cu elevator urc masina dau scutul jos si ce sa vezi se prelingea pe langa busonul de ulei. Acum se uita si tipu si zice ca trebuia garnitura elastica, aia parea aluminu sau cupru. revizia facuta la avia pantelimon

 

nu a intuit bine tipul ala. Inelul este de aluminiu, dar e de tipul crush oring. este un tor gol pe interior.  Adica se deformeaza la strangere si etanseaza doar odata. a doua oara curge.

E posibil sa nu iti fi schimbat acea garnitura. Verifica pe factura. Codul e in imaginea de mai jos.

post-17228-0-56992400-1439740861_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat ca mi-a ramas o pată de la un găinaț pe masina, am dat cu degresare la spalatorie si nimic, urmeaza sa dau acolo un polish sa vad dacă exista vreo șansă.. E cineva pe aici din București care are aparat de Polish si ma poate ajuta? Dau o bere sau un suc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti lua un tub de polish si o carpa de microfibra... si rezolvi singur problema. maxim 15 lei te costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!