Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

In articol apare O2 FL. Dar totusi se zice si de buton pentru pornire motor... este pe O2 asa ceva?

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11/24/drivers-last-moments-recorded-999-call-ashe-tells-operator-cars/

Modificat de zorro00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se activeaza pana la 75-80 de km pe ora , dupa nu se mai activeaza !!!!?

Sper sa n am surprize neplacute legat de pilotul automat.

Am facut prog la Midocar pe 13 dec, va anunt cum se rezolva problema .

Zi buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se reseteaza intervalul de revizie din meniul maxi-dotului?

sau numai la reprezentanta se poate fac?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg un lucru: franele normale ale masinii nu puteau opri masina? Pai bagam piciorul in ea pana facea fum, De ce dracu sa tragi de frana de mana??? Nu va suparati dar parca ar fi acelasi britanic, care nu stia ce sa faca cu cricul si incerca sa pedaleze la ea, habar nu avea la ce se foloseste. In rest asa sa te increzi in toate aceste hichimichiuri electronice cu care sunt  atrasi cumparatorii generatiei X... oi fi eu mai batran la gandire, dar pana acum in 18 ani persoana mea m-a ferit de belele, nu electronica SF care mai face chixuri de genul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frâna este mecanică și doar asistată servo. Indiferent ce se întâmplă mecanica ar trebui să funcționeze chiar dacă trebuie apăsat mai tare pe frână. În articol spune clar că se presupune că a fost o problemă electrică combinată cu una mecanică, doar că acest lucru nu a fost confirmat.

Și apoi afirmația că accelerația părea încă un pic apăsată înainte de impact, dar nu spune nimic de frână... mie îmi dă impresia că tipul încerca să vadă dacă reușește cumva să oprească mașina fără să apese pe frână. Ridicol și stupid. Adică el testa electronica mașini riscându-și viața? Niciunde în articol nu spune că a încercat să apese frâna și nu se poate opri și asta timp de 8 minute!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina care alerga cu 150 km /h nu poate fi oprita cu frana, mare lucru daca nu o fi luat foc, sau sa sara ceva pe acolo.

este similar cu ce a patit Toyota cu blocarea acceleratiei.

Franele sunt calculate pentru oprirea masinii cand motorul nu mai trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca in ultima treapta de viteza poate sa o franeze....la Toyota era o chestie fizica si intervenita dintr-o data pe langa un motor urias V8, care are un motor de camion sa zic asa, cu cuplu urias etc...de altfel si acolo se puteau evita tragedii doar ca proprietarii lor s-au pierdut in panica... Whatever, precis a fost a o defectiune de ceva fel la acea octavia, plus o alegere solutie de rezolvare  nu tocmai cea mai fericita din partea soferului. End offtopic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, teologul said:

O masina care alerga cu 150 km /h nu poate fi oprita cu frana, mare lucru daca nu o fi luat foc, sau sa sara ceva pe acolo.

este similar cu ce a patit Toyota cu blocarea acceleratiei.

Franele sunt calculate pentru oprirea masinii cand motorul nu mai trage.

Fals! Frana de serviciu opreste masina indiferent in ce treapta esti si indiferent de sarcina in care pui motorul incercand sa accelerezi. Poti incerca foarte simplu... Pune masina in treapta a doua si calca acceleratia la fund apoi apasa frana. Masina se va opri rapid si fara probleme. Cu cat esti in trepte mai superioare cu atat mai mica va fi rezistenta opusa de catre motor.

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana e calculata sa opreasca masina care nu mai accelereaza. Daca tii frana apasata dar din diverse motive motorul accelereaza , cuplul motor s-ar putea sa fie mai mare decat forta de franare, ceva de genul schemei invatata la fizica in clasa a 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia e interesanta dar am o intrebare de baraj, in loc sa suni la politie sa intrebi cum sa opresti masina, nu era mai simplu sa puna transmisia in punctul mort? Sau si aia s-a blocat? 

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, PaulT said:

Fals! Frana de serviciu opreste masina indiferent in ce treapta esti si indiferent de sarcina in care pui motorul incercand sa accelerezi. Poti incerca foarte simplu... Pune masina in treapta a doua si calca acceleratia la fund apoi apasa frana. Masina se va opri rapid si fara probleme. Cu cat esti in trepte mai superioare cu atat mai mica va fi rezistenta opusa de catre motor.

daca esti cu masina in stationare, motor pornit,  cu piciorul drept pe acceleratie si m otorul la 2-3000 rpm, in momentul cand calci frana cu stangul turatia o sa scada. Si creste doar daca mai apesi tu pe pedala de acceleratie.

40 minutes ago, teologul said:

Frana e calculata sa opreasca masina care nu mai accelereaza. Daca tii frana apasata dar din diverse motive motorul accelereaza , cuplul motor s-ar putea sa fie mai mare decat forta de franare, ceva de genul schemei invatata la fizica in clasa a 6.

Si pentru afirmatia ta este valabil ce am spus eu mai sus pentru colegul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am exprimat foarte clar, dar testul se presupune a fi unul dinamic (nu pe loc) si evidentiaza faptul ca la apasarea pedalei de frana masina va opri lejer chiar si daca e intr-o treapta inferioara iar motorul e in sarcina maxima, opunandu-se, evident, franarii. Asta e valabil la orice masina, nu doar Skoda (care intr-adevar se comporta cum e scris in mesajul de mai sus - de fapt comportament al oricarui VAG cu acceleratie drive by wire). Masina opreste fara probleme si daca faci asta in panta (coborare) accentuata. Cuplul dezvoltat de motor nu va depasi niciodata forta de franare. Pentru cine are dubii, testarea se face banal si rapid.

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si in sarcina maxima, la apasarea pedalei de frana, ECU nu mai comanda accelerarea motorului, e la fel cu ce am spus mai sus.

DAr si tu ai dreptate, franele masini o pot opri chiar daca motorul este tinut (cumva) accelerat. Si in acest caz o sa inceapa sa patineze ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riscul la off-topic este că se pierde. :) Problema semnalată, 2-3 păreri pe temă și rugămintea să ne oprim.
Subiectul "cum să oprești o mașină care accelerează" se poate continua în altă arie. ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al BundyAi dreptate, asa se comporta VAG-urile, de asta am specificat ca in cazul oricarei masini (unde ecu nu intervine sau acceleratia este pe cablu), frana de serviciu "invinge" usor motorul, in orice treapta si in orice sarcina. Daca ambreiajul e ok, se ajunge la oprirea motorului. Daca nu e, patineaza.  

@kthor - Corect, discutia este offtopic.

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Panoul tapiserie care acopera stalpul dreapta este desprins concluzie in service o clema care il sustine este slabita trebuie schimbata. Ma dispera masina asta aproape nu este luna fara sa nu merg cu ea in service .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cea mai lamaie masina de care am auzit pana acum...chiar imi pare rau pentru tine.

De ce nu o vinzi? 

Probleme 2.0 tdi 150 cp ( tehnica e aceeasi, caroseria difera):

- volant zgomotos ---> zgomot normal

- rapanit injectoare ---> zgomot normal

- plescait motorina in rezervor peste 50% ---> zgomot normal

- joc cadru scaun sofer ---> nepretabil (inca) pt schimb

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o vand pierderea ar fi uriasa nu cred ca primesc nici 14.000 de euro pe ea si am dat 24.000 de euro . 10.000 de euro in mai putin de 3 ani este o suma mare . Inca un an mai am garantie si apoi daca face figuri dupa perioada de garantie ii dau papucii si cred ca prin ograda Skoda nu mai calc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodoreanu:  Ce sa iti zic.... macar la tine e ok ca esti din TM si poti merge oricand la ei. Eu din pacate pt fiecare problema trebuie sa vin pana in TM deoarece el cel mai apropiat service de mine :(

In alta ordine de idei: desi am schimbat pe garantie la nici 3 luni dupa achizitie cele 2 spalatoare de la farurile xenon, de 2 zile iara nu se mai inchid.... deci probabil din nou un drum in service este necesar! Ma repet: pe mine nu ma deranjeaza chiar asa de mult problemele, insa ma deranjeaza "dobitocii" din service. Acum 2 ani a trebuit sa fac 3-4 deplasari in service pana mi-au schimbat cei 2 cilindri care ies afara si spala farurile....

Am sa imi incerc norocul de aceasta data la cei de la Autoclub, chiar daca sunt mai scumpi putin. De Porsche si Procar nu vreau sa mai aud!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3 a avut ceva probleme de fiabilitate. Pentru o masina din familie, Octavia 3 1.8TSI DSG Style dupa 3 ani jumate au fost urmatoarele probleme:

  1. pierdere antigel (schimbata pompa de apa pe garantie in primul an).
  2. DSG7 sare intermitent in N la trecerea peste speed-bumps (s-a intamplat de cateva ori in al doilea an, ramasa nerezolvata pentru ca nu se reproducea in service)
  3. fix cand a facut 3 ani masina a picat DSG7 in sensul ca a ramas in N si nu mai cupla nici o treapta, pe autostrada la 1200 km de casa (inlocuit mecatronic pe garantie, platforma pe cheltuiala proprietarului pentru ca skoda ofera asistenta doar primii 2 ani)
  4. acum cateva luni zgomot ca un scartait metalic din zona suspensie spate la trecerea peste speed-bumps (inlocuite bucse, posibil bieleta, pe garantie)
  5. recent tempomatul nu se mai activeaza (problema nu a ajuns inca sa fie raportata la service)
  6. de cand a venit vremea rece display-ul navigatiei Admundsen a luat-o razna, ba schimba canalele/meniurile singur, ba nu se aprinde si se aude doar sunetul (problema nu a fost inca raportata la service)
  7. pielea pe marginea scaunelor (sofer si passager), la intrarea in masina, prezinta urme de uzura pronuntata inexplicabile dupa 60.000km (clar acest aspect nu va fi remediat pe garantie, dar aceeasi uzura la alte masini probabil o sa o vezi dupa 200.000-300.000 km)

Problemele mi se par majore si in mod normal masina ar trebui schimbata, eventual si marca.

Singurul plus la masina este motorul care este genial (dinamic, elastic si economic pentru un benzinar de 180CP).

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, destul de multe.

Si eu am patit problema cu ecranul de se selectau singure canalele cand era foarte frig. Din fericire sau pacate nu a mai patit ca sa filmez si sa le arat celor de la service. Asta mi-au recomandat daca mi se mai intampla.

Si pielea de pe schimbator s-a cojit si au zis ca mi-l schimba dar trebuie sa le spun cu ceva timp inainte ca nu au disponibile pe stoc schibatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu
On 10.12.2016 at 10:09 AM, rempha said:

pielea pe marginea scaunelor (sofer si passager), la intrarea in masina, prezinta urme de uzura pronuntata inexplicabile dupa 60.000km (clar acest aspect nu va fi remediat pe garantie, dar aceeasi uzura la alte masini probabil o sa o vezi dupa 200.000-300.000 km)

Parca si aud raspunsul celor din service - "pai sa vedeti domnu', dvs. nu ati intretinut pielea cu produsele de intretinere recomandate de noi si ca atare nu va putem ajuta cu o remediere pe garantie. Dar totusi poate va ajuta pachetul de intretinere al tapiteriei din piele pe care il gasit la noi la raionul de accesorii, si sigur veti fi multumit de rezultate" - :ceuameni:

in alta ordine de idei, cred ca ai dreptate - nu vei avea succes, dar incearca, cine stie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au facut pe nebunii pentru maciulia schimbatorului de viteze si imediat mi-au recomandat un tubulet cu cu crema pentru intretinerea pielii care costa fix 200 de lei . La scaune clar va fi uzura normala .....

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!