Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Risnetu

@vdragos ai dreptate, la euro 6 regenerarile sunt mult mai dese si mai scurte. In oras am prins si doua regenerari in 2 zile consecutive.

@vj_lau cred totusi ca, asa cum spune @Flavyus o scanare pe tester te-ar putea aduce mai aproape de elucidarea problemei. Faptul ca ieri s-a stins nu inseamna ca maine nu se poate reaprinde. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult decit atit, codul de eroare ramine stocat si e motiv de refuz al garantiei daca nu te-ai prezentat la service imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu Risnetu O sa incerc sa vad cum ajung saptamana viitoare prin Timisoara. Sa fac un drum special doar pt asta chiar nu am cum. Plus ca dupa experientele recent avute cu cei de la Prokar si Porsche Timisoara, sincer mai bine stau acasa. Dupa parerea mea amandoua service uri sunt o RUSINE pt aceasta marca. Daca chiar este sa ma duc, o sa imi incerc norocul la cei de la Autoclub. Nu am mai fost pe la ei de vreo 5-6 ani. Insa in trecut cand am avut un golf chiar nu au fost probleme cu ei.

Referitor la idea de la apela la cineva cu tester sincer pe la mine prin zona nu cunosc prea multi. Sunti cativa insa au testere "universale" si nu dedicate pt aceasta marca. Insa sa vad, poate trec pe la vreun service local sa vad cel putin daca a ramas stocata vreo eroare.

@all: Stie cineva sau aveti vreun aparat de diagnoza prin bluetooth compatibil pt noile generatii de Skoda? Si m-ar interesa unul cu care sa poti si modifica cate ceva nu doar sa citesc informatii. 

Va multumesc tuturor!

Modificat de vj_lau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista decit 2 astfel de "aparate", unul este VAG comul si celalat este OBD eleven.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos

prin "aparate" ma refeream la tester(e) insa nu mi-a iesit cum trebuie :). De VAG com stiam deja, dar din cate stiu merge doar cu interfata USB la laptop. Eu caut ceva pt telefonul mobil. Varianta de la ODB eleven pare a fi interesanta!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei cu motoare TSI, pe decelerare aveti cumva un zdranganit ? Wastegate rattle se numeste, gasiti pe net destule exemple.Rezolvarea de la vechea generatia nu poate fi aplicata. Ma intereseaza dintre cei cu generatia noua de TSI - EA211, EA888 .

Ca exemplu cand se aude : turez in a 2-a pana in 3000 si apoi cand schimb treapta sau cand o las in frana de motor incep zurgalaii. PS: se aude doar cu geamul deschis. Daca sunt inchise nu se aude nimic. Mie mi-a fost atrasa atentia de cineva din trafic ca imi vibreaza ceva la masina.

Ca sa citez din ce mi-au spus cei de la dealer ( din Bucuresti ) : "masina imbatraneste si face zgomote, nu o putem compara cu una noua care nu face zgomot acolo" ," Zgomot functional si masina in stare tehnica impecabila "

Daca doream zurgalai imi luam altceva nu masina.

De la minutul 5:00 am exact ce este prezentat. Probat, filmat.

 

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Risnetu

Salut,

Am fost azi la Porsche Timisoara si am inlocuit pe garantie "maciuca" schimbatorului de viteze cu una noua. Din pacate, pentru mine nsenzatia la "pipaire" nu este aceeasi ca la cea originala. Sa vedem dupa ce se mai uzeaza. In plus am montat si o oglinda pentru supraveghere copii pe locurile din spate (foarte utila si bine pozitionata - nici nu stii ca e acolo). 

Am incercat sa activez si cateva noi codari, dar in Service nu se pot realiza - nu e nimic disponibil. Mi s-a spus ca le pot activa pe cont propriu, dar ca in cazul in care sunt afectate elemente care pot fi supuse remedierii pe garantie in caz de defect, garantia isi va pierde valabilitatea (ex. consum exagerat de energie care poate afecta durata de viata a bateriei). Asa ca ... asteptam iesierea din perioada de garantie (A.M.R. 34 de luni :)).

In rest ... astept o folie de protectie a zonei de incarcare in portbagaj (bara spate) si un organizator scaun copil ... nimic deosebit. Ma gandesc si la niste aparatori de noroi atat pentru fata cat si pentru spate, dar sunt inca in dubiu. Am vazut in pozele lui @ToniM ca pe Huanita dau destul de bine, mai ales in aspectul general al masinii lui - alb si negru pentru accesorii si elemente, dar pe bejul meu ... nu stiu ce sa zic :icon_confused:

Caut sa fac o programare si la Procar pentru sunetul suspect al motorului/cutie viteze/rulment presiune/ambreiaj (neidentificat inca, si normal dpdv al celor de la Porsche Timisoara).

Numai bine, si weekend placut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

revin cu o completare la postul meu de mai sus: am fost astazi cu masina in service pt un "check". S-a gasit urmatoare eroare:

 P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected. S-a sters eroarea,s-a verificat ventilul EGR, ceva sensori iar la sfarsit mecanicul de la Skoda mi-a spus ca totul pare a fi in regula. Daca mai apare in viitor simbolul / eroare trebuie investigat mai departe. Pt moment pare a fi ok conform lui :) Acuma ramane de vazut. Masina se comporta normal si chiar si atunci cand s-a aprins pt cateva zile simbolul nu am sesizat vreo diferenta.

Acuma pe internet sunt foarte multe informatii ref. la P0401 insa nu ma iau chiar dupa toate. In Decembrie o sa fac revizia si o sa mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea e clara, la un anumit moment dat, cand ECu a comandat recirculare de gaze, debitul de gaze arse a fost mai mic decat cerea ECu pentru acele conditii de functionare. 

debitul de gaze recirculate prin EGR se masoara ca diferenta dintre necesarul de aer pt anumite conditi de functionare si debitul de aer proaspat masurat de debimetru. Sunt multe cauze : senzor MAp , senzor IAT, debimetru, trasee EGr colmatate, valva EGR care nu se deschide destul, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Sunt un proaspat posesor de Octavia 3 (mai multe detalii in semnatura) - din 15.07 si am deja 6300 km fara probleme din partea masinii. (Ca idee, vin de pe Megan 2 Sedan an 2004 - 1.5 dci - e o evolutie).
In schimb, din partea mea, cateva: am reusit sa rup urechiusa la manerul acela de reglare pentru scaun (culisare fata-spate), cineva mi-a sters bara spate intr-o parcare si acum...am reusit ceea ce se vede in poza alaturata.

Pe scurt, am cumparat un suport de telefon (daca e cineva interesat, pot spune si modelul si site-ul, ca sa poata fi evitat) pe care l-am tinut vreo luna pe bord. Azi, mergand cu masina prin soare am observat ca a inceput sa se desprinda si cand l-am tras cu totul, a ramas semnul ce se poate observa.

Intrebare: se poate face ceva? Daca da, ce? Ma gandesc ca, poate, expusa la soare sau caldura, si-ar putea reveni - dar nu prea se mai intrevad zile calduroase curand si mi-e frica sa nu ramana asa. Orice sfat e apreciat - va multumesc.

20160929_212439.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silicon de calitate (incolor/inodor) din belsug si apoi un pistol cu aer cald sau chiar un uscator de par ar trebui sa rezolve. Este si decolorata zona? Daca da, e nasol, daca nu, isi va reveni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca si odorizantu' ala e riscant daca iti curge pe aeratoare sau rama playerului. Eu zic sa-l lasi asa, cu timpul isi va reveni, eventual trateaza-l doar cu silicon cum zice Dragos ca sa mai estompezi diferenta de culoare. Cu pistolul de aer cald poti da in altele... Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam de aici incep problemele. :)

Costul de reparatie estimat 1350 ron.

IMG_8568.JPG

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic-cum ai reusit performanta? Sa nu zici ca ai dat cu usa de la garaj peste ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A dat usa de garaj peste ea. S-a apasat din gresala butonul in buzunar. Aveam mai multe chestii in buzunar si cand am pus centura de siguranta, m-a strans si s-a apasat butonul. Usa are senzor si s-a oprit cand a simit ceva, ideea e ca am intrat eu cu luneta in ea nu ea in mine. Asa m-am speritat am crezut ca am lovit pe cineva la iesire.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Detin o Skoda Octavia 3, motorizarea 1.2 TSI,  105cp , benzina, achiziționată de nouă anul trecut. Azi am sesizat un lucru pe care pana în momentul de fata nu l-am observat, si anume,  pe loc, când accelerez, turometrul nu mai trece de 4000 de rotatii. Motorul trage, relantiul sta unde trebuie...care este problema?!

Mulțumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in mers trece de 4000 e ok. Eu stiu ca la relanti e normal sa nu se tureze mai mult de 3000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei84 - a mea (1.6 tdi) e limitata la 2500, de ex. E nomal, sunt limitate din fabrica.

@vdragos @mariusd4 multumesc de sfaturi. Cu o carpa inmuiata in apa calda si un pheon am readus zona la nivel. In loc de silicon am dat cu crema de maini - a parut sa contribuie pozitiv. A mai ramas usor decolorat cercul ala dar momentan il las asa. Odorizantul a zburat si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mers pe loc toate sunt limitate inca de acum 5 ani(la fosta O2 1.4TSI era la fel) Daca decuplati ESP se poate tura pana la maxim. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor, chiar nu stiam...m-ati lamurit. Numai bine

 

Modificat de Andrei84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mit probabil,  dar auzeam ca la diesel,  unii producători folosesc aceleasi planetare mai ieftine, ca la benzina,  si pt a nu le rupe datorita cuplului mare la plecarea cu a 1-a in stil smuls,  au limitat turatia cand stai pe loc. 

Personal,  nu am crezut si m-am contrazis  cu emițătorul ideii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Traduse din rusa:

Perhaps for this and for other soplatformennika on the MQB. (Octavia in other versions, as well.)

TPI 2038146/3 — leaking of the cooling system
TPI 2039822/2 — power deficit
TPI 2030363/1 — Installation guide on the door
TPI 2026133/4 — creaking when you turn the steering wheel
TPI 2042241/2 — Ctuk in the steering
TPI 2039940/3 — Shock Absorbers
TPI 2038880/1 — Ctuki in front of the a / m / Right
TPI 2036409/1 — Amort check
TPI 2035735/1 — vibration on the steering wheel 

https://www.drive2.com/l/456203043478702816/

Aveti info despre ele in alta limba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aseara un vecin a venit sa-mi spuna ca masina are toate geamurile deschise.

Norocul meu ca era parcata in subteran.

Intrebare: cum se pot deschide geamurile singure? Poate fi un bug? Masina era inchisa.

 

Sotia a fost cu ea si zice ca nu-si aminteste sa le fi lasat jos si ca le-ar fi vazut lasate (mai ales ca erau toate 4 la maxim). Acum cine stie, poate la plecare din telecomanda le-a deschis din greseala si nu a bagat de seama.

 

Sunt cam stresat ca daca se intampla chestia asta afara si ploua am cam pus-o.

Masina nu are alarma si este O3 2016.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asdd eu as merge pe varianta aruncat cheile in poseta/tinut apasat telecomanda pe pozitia deschis pana la coborare maxima #sotiewin - nu cunosc alt fenomen mai raspindit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!