Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Bucata aia costa 103 lei pe original. Dar are alte coduri decat cele de mai sus.

Am pus sa caute dupa codurile de sus si nu au gasit nimic.

Mi-e ca nepriceputii astia imi zgarie usa sau imi strica ceva. M-am ma fript si eu alte dati, si cunosc destui fripti datorita neatentiei si nepriceprerii, igorantei si infatuarii mesterilor din RO.     Iara ca sa fac 2 drumuri de Buc deja ies mai scump, plus invoire de la serviciu...

De aia ma gandesc sa o schimb eu. Si apar 2 probleme: nu as vrea sa pun pe codul gasit de iei ca sa nu ajunga la fel, ci pe codul dat de colegu' Dragos mai sus; alta problema e ca nu pare sa iasa deloc usor daca trag cu mana si cu unghiile sa il scot de pe cantul usii.

Multumesc pt orice info utile deci :) Pana una alta o las asa, sa vina caldura, vad ce se mai leaga...ca tot mai am apropae 4 ani de garantie la ele.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e codul 5E0839717A5AP ? sau 5E08397175AP ? Nu prea inteleg care e diferenta. Nu gasesc nici poze nici ceva concret scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am dat PM cu linkul de unde am luat codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu. Am si comandat. Merci mult. Astept sa vina in 6 zile si sa vad cum il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎3‎/‎2016 at 0:07 AM, Jorjest said:

Am și eu o problema care îmi da bătăi de cap de ceva timp, la viraj stanga sau dreapta maxim sau aproape de maxim de pe loc când plec  ( la viteze mici ) se aude un zgomot pe care nu prea stiu sa il descriu, ca și cum ai freca cauciuc  de alt cauciuc sau ceva de genul dar care nu e liniar ci se aude când mai încet când mai tare cum se învârte roata. Menționez ca se aude numai la viteze mici  ( gen când pleci de pe loc și virezi maxim sa faci stânga sau dreapta pe o alta strada )

A mai întâmpinat cineva problema asta? Mulțumesc!

Am constatat si eu problema asta la masina din semnatura. Cumva cand ai facut proba, ploua afara sau plouase de curand? Mie asa mi s-a intamplat si initial m-am speriat. Apoi, facand mai multe probe mi-am dat seama ca s-ar putea sa fie de la burdufurile planetarelor care sunt unde si, la roata de pe interiorul bracajului, se freaca acele "inele" unul de celalat, facand exact un zgomot de "scartait" de cauciuc ud. Am facut aproi o proba pe uscat si nu se mai aude nimic. Asadar, in opinia mea, nu trebuie sa-ti faci griji. Daca zgomotul se aude si pe loc, la bracarea rotilor, atunci ar fi o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

am si eu urmatoarea problema. La turatii mici (1200-2000 rpm), insa si la denivelari sau drumuri de piatra cubica, imi vibreaza 2 din cele 4 guri de ventilatie. Ma confrunt de ceva vreme cu aceasta problema, insa de vreo 2 saptamani ma scot din sarite. :) Am mai citit pe forum despre aceasta problema si se pare ca la un coleg s-a rezolvat pe garantie. (acea o clema rupta). Eu am fost saptamana trecuta la service in Timisoara si baietii de la Procar mi-au spus ca nu au ce sa le faca ca toate fac la fel chiar daca mi le schimba... plastic ieftin! Le-am spus ca nu e posibil ca la 35k kilometrii sa faca asa urat... poate la 100k dar nu la un an si cateva luni... In concluzie nu am rezolvat mai nimic si acum ma adresez voua:

- sa le comand eu separat ? si daca da, cum se schimba?

- sau exista ceva posibilitate de etansare mai buna (gen burete / gel etc?). Cert este ca daca tin apasat cu mana pe ele nu se mai aude nimic. :)

Orice idee este binevenita.

Numai bine,

Laurentiu

20160311_173654.jpg

20160311_173547.jpg

Modificat de vj_lau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa le faci. Lamele vibreaza. Eu le-am mai limitat din vibratii dand cu un sprai cu vasilina in gaurile unde culiseaza lamelele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt cleme rupte nu exista ca nu au ce sa faca se schimba pe garantie scurt nu se negociaza nimica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vorbeam de cazul "cleme rupte" . Eu vorbeam de cazul "totul intact si face ca dracu" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Teodoreanu said:

Daca sunt cleme rupte nu exista ca nu au ce sa faca se schimba pe garantie scurt nu se negociaza nimica !

@Teodoreanu

le-am aratat ca vibreaza si mi-au spus ca asa fac toate. Nu mi-au spus ca ar fi vorba despre cleme rupte in cazul meu. Pot verifica acest lucru? Se pot scoate usor afara fara ca eu sa le rup? a incercat careva pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gapip a zis: ". Eu le-am mai limitat din vibratii dand cu un spray cu vaselina in gaurile unde culiseaza lamelele."

Asta este o solutie buna. Dupa un timp se mai pune putin praf unde este vaselina si atunci chiar nu mai vibreaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu " asa fac toate " este prostia nr 1 la toate atelierele de reprezentanta din Romania indiferent de marca . La mine nu vibreaza nimica masina are 32000 de mii de km si 2 ani . Deci NU TOATE FAC ASA ! Lipsa de interes si totala incompetenta a acestor service duc la astfel de raspunsuri . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baza garantiei sunt obligati sa iti schimbe orice piesa atata timp cat le demonstrezi ca este o problema.. In caz contrar ca nu asculta si iti baga vrajeli ca asa e la toate, soliciti sa ia o cheie de la o masina de test drive, le demonstrezi prin comparatie. Eu asa fac mereu.. Le inchid gura cu orice mereu atata timp cat nu este o problema generala de fabricatie.. Daca au 100 de masini aceiasi chestie nu au ei ce sa imi faca nici daca vor.. 

Si eu cand dau prin gropi aud un sunet din bord.. Asta este pretul unei masini ce pleaca de la 13.000€, cu discount 11.500€, restul nebuniilor ce duc masina in 30.000€ sunt doar topping-uri ca la pizza.. Blatul e acelasi indiferent de suma platita.. 

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36,5xy km in bord, 1 an si aproape 2 luni, nu vibreaza nimica, daca "toate fac asa" sa ii rogi sa iti arete la modele din service/reprezentanta ca "fac la fel"

Insa din pacate, fara a insista, sa ne pierdem timp si nervi, daca mergem cu frumosul suntem, in mare parte, luati de "fraieri"

Succes la remediere!

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt sfaturi. Am sa mai incerc inca o data cand o sa am putin timp liber ca sa pot merge in service. Am sa incerc de aceasta data la un alt consilier de service, sa vedem ce imi spune si acesta. Si daca nu, cum ati spus si voi: le cer un drive test pe loc sa vedem cum face si la masina respectiva... numai sa fie diesel :)). Nu stiu daca problema este prezenta si la cele cu motorizare pe benzina! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

De mai mult timp am tot postat probleme si cateodata am mai dat si sfaturi despre cum se pot rezolva altele.

Multi din cei ce au cumparat modelul Octavia 3 (model 2013-2014 ) au observat ca in pliante si in manualul unitatii bolero sau amundsen, daca nu ma insel,scria ca suporta fisiere audio in format FLAC. Cu totii am constatat ca de fapt nu suporta si ca am fost pacaliti ca sa nu folosesc un termen mai dur care poate ar fi mai corect.

Eu unul mi-am recuperat banii dati pe unitatea multimedia bolero. Am reclamat dealerului aceasta problema , i-am prezentat manualul, au vazut ca nu suporta si mi-au confirmat ca importatorul a fost de acord sa returneze banii si sa ma lasa cu unitatea bolero in posesie. Am considerat ca sunt niste bani munciti si ca nu trebuie sa ramana aruncati pe apa sambetei din acest motiv am cerut returnarea, nu pentru ca sunt zgarcit sau pentru ca am cautat un scandal.

Cam asta a fost singura data cand importatorul si-a facut treaba cum ar trebui sa si-o faca si cum se face in orice alt stat din UE.

Acum vin probleme avute si constatate pentru care am probe :

1. am avut pana acum 2 casete de directie inlocuite. Am reclamat si a 3-a oara o problema dar mi s-a spus ca nu se poate ceea ce reclam ( in 2014) . In noiembrie 2015 a aparut o informare care trateaza exact problema reclamata de mine in 2014. Pe scurt scrie ca se inlocuieste caseta de directie. Deci va urma o noua reclamatie si probabil o a 3-a caseta. Ramane de vazut.

2. Punte spate stramba . Atata timp cat este iesita din valorile de fabrica este stramba. Nu a fost inlocuita desi detin 6 fise de geometrie , din locuri diferite care arata ca este in afara specificatiilor.

3. Defecte ale vopselei. Masina a venit cu impuritati sub stratul de vopsea sau lac cam pe jumatate din suprafata.De asemenea a crapat voseaua la imbinarea plafonului cu stalpul C de pe partea dreapta. In aceasta zona sunt niste puncte de sudura , este un mastic special sub stratul de vopsea care a crapat si apoi a crapat voseaua. Mi s-a aprobat vopsirea reperelor afectate fara a mi se mentiona verificarea cauzei crapaturii ( pot fi zeci de cauze , chiar si un punct de sudura neefectuat ) . Pe scurt mi s-a aprobat revopsirea capotei, imbinarii dintre plafon si stapul C, a pragului dreapta. Apoi am vazut ca si usa stanga spate are probleme si la fel si plafonul .Nu am acceptat nici un fel de revopsire ci am cerut altceva ce nu a fost aprobat. Voi spune la final ce.

4.Motorul manca ulei ( MULT) . Mi s-a spus ca este normal, sa citesc manualul etc. Am citit informarile Skoda si nu manualul. In una spunea cm se verifica daca sunt defecte de fabricatie ale chiulasei. M-am dus in service croit pe aceste verificari si mi s-a comandat chiulasa in aceeasi zi.

5. Actiunea 15F2 - variator axa came admisie . Al meu era perfect, fara zgomote, fara pierderi de ulei. Fabrica a vrut sa fie schimbat. A fost schimbat si de atunci la fiecare pornire am batai din zona lui. La schimbarea lui am vazut ceva ciudat la chiulasa. Am aratat ce si cum si mi s-a spus ca poate de la montare a scapat niste antigel prin zona.

6.Chiulasa. Dupa schimbare - punctul 4 - a fost perfect, fara mancat ulei in 8000 km . A inceput sa piarda antigel , putin dar pierdea. Aveam o banuiala de unde pierdea dar speram sa nu fie de acolo. Astazi mi s-a confirmat ca e de acolo. Chiulasa are un "dop tehnologic" care nu etanseaza cum trebuie si pierde antigel pe acolo ( vedeti poza atasata, data efectuarii este astazi , 21.03.2016 , la un service autorizat skoda din Craiova).

Care este rezolvarea ? Dopul tehnologic se gaseste ca piesa de schimba si va fi inlocuit ? Cum ? Nu se stie pentru ca eu unul nu gasesc in manualul de reparatie pentru motor - downloadat in mod legal de pe erwin.skoda-auto.cz - vreo mentiune despre cum se inlocuieste. Probabil dat chiulasa jos, cateva rugaciuni sa iasa dopul, alte rugaciuni sa intre noul dop si apoi mult mai multe rugaciuni sa rezolve problema. Importatorul este de acord cu aceasta inlocuire de dop ( asta am inteles din discutia telefonica avuta astazi cu un reprezentant al importatorului) .

Mai mult, la verificarea de astazi am observat si vapori de ulei pe capacul distributiei si ulei pe axa cu came ce intra in variator. Cine m-o fi pus sa le dau voie sa inlocuiasca ceva bun si fara probleme cu asa ceva ... aici merge zicala ( if it ain't broke don't try to fix it ) . Ca sa se inteleaga aluzia, in actiunea 15F2 spunea ca de la variatorul cu probleme sunt reclamate zgomote si pierderi de ulei + slabirea unor suruburi. Probleme pe care nu le aveam deloc. Nu spun ca nu ar fi aparut in timp dar pentru ca il am pe asta nou mi se spune ca totul este normal. Cum naiba cand inainte nu aveam aceste manifestari.

7. Mi-a fost schimbat capitonajul de la usa dreapta fata . Scartaia de te dureau urechile. Dupa cateva peripetii cu livrarea unuia cu alt ornament mi-a fost montat unul nou. Nu mai scartaie dar nici nu vrea sa stea montat. Tot sare dintr-o clema , cea de langa tweeter.

8. Continuam cu piese care nu stau locului si ajungem la plansa de plastic de sub stergatoare - dealerul ii spune finitie dintre compartiment motor si parbriz . Sare la orice denivelare sau groapa as lua. Primele 2 remontari au fost gratis de acum trebuie sa platesc ca sa nu mi se dezmembreze masina. Da, am platit pentru remontare la o piesa ce sare din locul sau, la o masina aflata in perioada de garantie.

9. Farul dreapta - xenon + banda led- care are o crapatura. Un dealer a spus ca nu prezinta urme de lovitura ( asa scrie pe fisa de intrare in service). Nici el nu prezinta, nici bara fata, nici o alta piesa de pe masina. Plasticul farului a crapat in dreptul benzii led si importatorul ( poate si dupa discutii cu skoda Cehia) a spus ca poate a fost lovit si ca nu se inlocuieste. Inteleg ca trebuie sa bage o mare parte din buget in reparatiile pentru motoarele diesel EA189 dar chiar asa ? Daca nu prezinta urme de lovituri cum naiba poate crapa ? Daca are defecte de fabricatie si este supus la anumiti factori poate crapa dar ...

10. Lumini interioare care fac ca instalatia pomului de craciun. Nu se stie de unde. Trebuie sa constate si ei in service si e cam greu sa le-o duc cand face asa cand eu am prins doar o mica fractiune din spectacol pe film si asta in 3 luni de cand am constatat.

11. Eroare pe CAN GATEWAY despre un consumator ascuns. Reclamatie care are peste 1 an si nu are rezolvare. In plus bateria mi se descarca peste noapte de la 90 la 60-70% . Mai nou nici nu mai depaseste 70% grad de incarcare oricat ar functiona motorul.

12. Ambreiaj care patineaza + zgomote de la pedala. Aici nu intru in detalii pentru ca este multe de scris.

13. Lovituri si zgomote de la pedala de frana. Cand ridic piciorul usor, in anumite situatii se simte o lovitura in pedala . In alte dati , dupa 2 apasari ale pedalei ( cu motorul mergand) , aceasta devine greu de apasat. Gen dupa 2 apasari cu motorul oprit.

14. Suierat la compresorului de AC . La o viteza de 130km/h acest suierat acopera zgomotul facut de motor si de masina in general. La accelerari prin oras nu mai spun ca parca am o goarna sub capota.

15. Diferenta la forta de franare la rotile aceleiasi punti de 14% . Nici nu mai franeaza ca in primele zile de la achizitie ci franeaza mult mai slab. Se pare ca daca testul este efectuat la o reprezentanta VW/AUDI nu este valabil. Este obligatoriu sa fie facut la Skoda ca sa fie luat in considerare. Probabil ca daca m-as duce la RAR si as avea acelas rezultat mi s-ar spune ca nu au aparatura buna si ca nu sunt acreditati SKODA. O sa ma duc la RAR sa vedem ce iese.

Multe dintre acestea i-au fost aduse la cunostinta importatorului astazi prin intermediul domnului Radu Petrica.Am cerut inlocuirea autoturismului intrucat nu este conform cu nici o norma de calitate/functionare/siguranta/ce vreti.

Eu unul cerusem o discutie cu domnul Iuliu Kolozsvari , directorul post vanzari al Porsche Romania dar acesta m-a pasat la un subaltern. Cerusem aceasta discutie de o luna si daca nu insistam astazi probabil ca nu as fi fost pasat nici la domnul Radu Petrica.

Aceasta a fost postarea mea despre probleme , sper sa fie ultima.

PS : spuneam mai devreme ca am cerut o alta rezolvare nu vopsirea masinii. In octombrie 2014 ( masina achizitionata in 30 mai 2014) am cerut inlocuirea autoturismului pe garantie intrucat prezenta probleme la directie + vopsea + altele nementionate aici. Mi s-a spus ca se repara tot. De atunci consider ca mi-au aparut probleme la franare, la motor, si multe altele. Haideti sa o dezasamblam pe toata, sa incercam ca carpim problemele si apoi sa ne rugam sa nu ramanem cu piese in plus la reasamblare.

PS2 : Sper sa nu se inteleaga ca totul este scris in gluma, sunt probleme foarte serioasa dar in modul acesta pot sa ma mai calmez.

Daca am jignit pe cineva cu lungimea postului imi cer scuze .

IMG_20160321_123312.jpg

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca sunt mult, si nu cred ca sunt exagerari. Nu cred ca ii e drag nimanui sa stea prin service-uri, sa se certe cu service-uri si importatori, in loc sa se foloseasca de masina pe care a platit-o. Dupa primele 2-3 probleme m-am gandit ca ai nimerit tu o masina care a fost rebutata si retusata, sau ca ai avut ghinion. Dar la cate probleme ai acumulat...nu mai e vorba despre asta.

Succes! si tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabip, motorul de 1,2 pe care-l ai la Octavia de cati CP este? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

77kw, 105 cai , CJZA .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Aditu said:

sau ca ai avut ghinion. Dar la cate probleme ai acumulat...nu mai e vorba despre asta.

 

2 hours ago, gabip said:

77kw, 105 cai , CJZA .

Am mea nu are nimic din toate astea. Sa nu generalizam. Nasol ca s-au adunat multe tocmai pe o singura masina.

Succes!

E o tabla, scapa de ea, si o sa traiesti mai linistit. Nu vad rostul sa tot insisti cu ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o vand nu fac decat sa pasez problemele la alta persoana, in plus as iesi in pierdere cu niste bani.Daca nu imi placea modelul nu l-as fi luat. Nu accept sa fiu bataia de joc a acestor persoane.

Daca vor avocati asta vor avea.

La punctul 6 aduc o completare : acel dop tehnologic se gaseste ca piesa de schimb si costa maxim 6 lei dar nu am gasit nici o mentiune despre el in manualul de reparatii. Cei de la service asteapta inca un raspuns despre cum sa se faca reparatia ( inlocuire chiulasa sau doar inlocuire dop ). Nu accept nici o inlocuire de dop daca aici se ajunge.

 

Edit : Tocmai ce am fost anuntat ca solutia tehnica este inlocuirea chiulasei. A doua in mai putin de 1 an ....

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Asa cum se vede in poza, pare ca dopul nou poate fi pus peste cel vechi, fara ca sa se scoata ala vechi. Este loc destul fara sa se demonteze nimic in afara de capacul distributiei. Intre dopuri putin silicon de etansare, sigur nu mai curge. Atatea probleme nu apar nici la masini de peste 200.000 Km. Cine stie ce trecut are masina. A cazut din tren cand au adus-o, a fost surprinsa de inundatie? Ai lasat-o la vreun atelier nesupravegheata sa-ti puna folii sau difuzoare, etc si ti-au schimbat piesele? Mai era cineva la care i-au scos si bujiile si i-au pus vechi, alternatorul si inca altele. A chemat politia si s-a rezolvat. Cred ca trebuie sa faci topic separat doar despre acea masina. Eu nu am auzit sa schimbe la cineva masina oricate probleme are, sau daca a schimbat-o, probabil iti  impune sa nu faci public asta ca sa nu vrea si altii.

   Bateria ar trebui scoasa si incarcata pe un redresor la capacitatea maxima ca sa-si revina si rezolvata problema cu consumatorul ascuns. Scoti sigurantele pe rand, te bagi in portbagaj sa vezi daca se stinge lumina, etc.Sa stii ca si consumul de benzina creste daca bateria se descarca peste noapte. Incarcarea nu se face gratis, alternatorul se invarte mult mai greu si opune rezistenta daca trebuie sa incarce inutil.

   Ambreiajul patineaza. Numai tu conduci masina? Sunt altii care cred ca pozitia piciorului in repaus este sprijinit pe pedala de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatiile s-au facut de fiecare data in prezenta mea. Masina a fost luata de noua de la un dealer din Bucuresti. Era programata pentru asamblare cand am comandat-o.

Numai eu conduc masina. Nu sta nici un picior pe ambreiaj cand nu este nevoie. Consumatorul ascuns nu cred ca este de la baterie. Daca scot sigurantele apar erori pe module si unele nu vor functiona decat daca sterg erorile. Daca sterg erorile se vede ca am intervenit neautorizat asupra masinii. In situatia de acum nu ma bag la asa ceva.

 

Solutia tehnica este schimbarea chiulasei. Sa vedem daca si accept a doua chiulasa pe masina.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi te felicit pentru modul cum actionezi si pentru faptul ca nu pasezi problema. Nu este normal ca tu sa pierzi bani din cauza unor vicii de fabricatie. Inarmeaza-te cu rabdare si toate documentele necesare, sesizeaza si solicita remedierea tuturor defectelor, daca refuza cere-le in scris si consunlta un avocat. Recomand si o adresa catre ANPC, vor demara sigur o ancheta si vei avea un raspuns oficial in maxim 30 de zile.

Nu e normal, tu ai fost de buna credinta si ai achitat masina iar ei ti-au vandut un bun care nu corespunde dpdv tehnic cu specificatiile producatorului. In final vei avea de castigat dar asta costa timp, nervi si bani...

Atentie cu punctul 3, poate fi un defect grav de structura si implicit siguranta. Daca o lasi la vopsit cere-le sa indeparteze masticul in prezenta ta pentru a verifica calitatea si integritatea sudurii pe elementul respectiv. Posibil ca masina sa fi suferit o avarie ulterioara si sa fie reparata superficial. Stalpul ala este un reper foarte important.

Bafta!

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In ultima perioada imi tot intra ESC-ul cand plec de pe loc in forta.

Spre exemplu, ies de pe o strada fara prioritate si cand accelerez la plecare de pe loc, "imi rupe" aderenta fantastic de brutal, iar ESC-ul apare pe bord de zici ca este instalatie de pom de Craciun.

Este posibil ca aceasta problema sa fie cauzata de trecerea la anvelopele de vara, in combinatie cu temperaturile relativ scazute din ultima perioada (2 - 4 grade C dimineata cand plec la munca) sau poate sa existe o problema tehnica?

Intreb asta pentru ca si anul trecut am avut aceleasi anvelope pe masina (care de altfel sunt noi) si nu imi amintesc sa fi avut probleme similare, insa este drept ca in momentul in care am trecut la anvelopele de vara in 2015, nu am mai prins temperaturi similare cu cele din prezent + umezeala specifica. 

Totodata, tin sa mentionez ca pe tot parcursul anului trecut, foarte rar s-a activat ESC-ul si doar pentru maxim 1 secunda la demaraje de acest gen. In schimb in prezent, pare sa intervina acest sistem 4-6 secunde, in reprize.

Din pacate, nu am apucat sa simulez o plecare in aceleasi conditii cu ESC-ul dezactivat pentru a imi face o idee despre cum se comporta masina in lipsa acestuia.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!