Jump to content

Probleme si rezolvari Octavia 3


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Parca s-a discutat despre noile vopsele pe baza de apa sau ceva. E pe baza de ecologie, nu de costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi s-ar parea normal sa le rezolve pe garantie. Nu se poate ca la prima pietricica sa sara si vopseaua

Nu cred ca astia sunt cei mai ecologici si restul nu.. numai ca ei au devenit mai nesimtiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe garantie nu cred ca rezolvi ceva garantia anticoroziune se aplica daca se observa rugina pornind din interior spre exterior

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pastrati distanta si voi fata de masinile din fata. Daca stati lipiti in fundul lor atunci cu din astea multe, dese si grave va alegeti. Iar cand nimeriti in spatele camioanelor care mai si depasesc....treceti pe prima banda, si ramaneti departe de ei. Camioanele ridica toate pietrele de pe mijlocul dumului sau autostrazii.

La fel pateste si parbrizul.

Adica, eu prefer sa previn, decat sa combat.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca s-a discutat despre noile vopsele pe baza de apa sau ceva. E pe baza de ecologie, nu de costuri.

 

Este o modalitate frumoasa de a "impacheta" reducerea de costuri. 

 

Adica, eu prefer sa previn, decat sa combat.

 

+1 ^ 

 

...ramane folia de protectie aplicata pe bara+capota+faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dracu sa previi... :sly: , ca multe sunt luate pe autostrada cand depaseam tirurile, chiar la jumatea tirului... am si pe usa dreapta fata una  :tuktuk:

PS> parca exista o garantie a vopselei( 3 ani?), care este jmecheria cu ea?

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. nu prea ai ce sa previi. Nu merg agresiv pe sosele, pastrez distanta destul de mare fata de cel din fata...deci nu e vorba de asta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dracu sa previi... :sly: , ca multe sunt luate pe autostrada cand depaseam tirurile, chiar la jumatea tirului... am si pe usa dreapta fata una  :tuktuk:

PS> parca exista o garantie a vopselei( 3 ani?), care este jmecheria cu ea?

"jmecheria" se refera la defecte de vopsire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi o legatura si cu vopseaua alba? In general am observat ca e cea mai ieftina. De regula cu 300 la VW  sau 125-150 euro la Skoda/Seat fata de una metalizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 vopseaua alba [..] metalizata.

 

la Seat, Alb Nevada este metalizata! si nu e 150, ci 600.

 

post-8103-0-25123900-1441370156_thumb.pn

Modificat de warlock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si skoda are moon white in gama de "alb", care este tot metalizat. Am sa arunc un ochi si eu peste vopsea.

 

Eu in afara de acea rama cromata care are cateva zgarieturi frumoase pe ea de la pietricele, sincer, pe caroserie nu am observat, revin cu poze daca ma insel !

 

Inca ma gandesc daca sa colantez rama cromata sau sa cumpar direct una oem cu black magic si basta...

post-145647-0-71910700-1441371148_thumb.

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la alba de baza. Ca asa exista si alb perlat la 800 euro.

 

Spre exemplu diferenta dintre Nevada White si Alb simplu care este de peste 350 este posibil sa se reflecte si la calitate.

Off-topic: Foarte scumpa vopseaua la Seat!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am zis la fel la cumparare, ca e mai rezistenta. Imi pare rau acum... Imi dau seama ca in tara asta nu merita sa dai bani pe culoare, e atat jeg incat nu o poti pune in valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De curand am achizitionat de la PBN doua autoturisme Skoda Octavia 3 - 1.6 tdi, M5 (am beneficiat de programul small fleet). Comanda a fost facuta pe data de 30 iunie si masinile au fost ridicate pe data de 21 august. Vanzarea a decurs ok, merita laudat agentul pentru cunostintele si rabdarea de care a dat dovada. Dar laudele se opresc aici. 

 

In momentul in care am efectuat preluarea autoturismelor am avut cateva intrebari la care am primit raspunsuri evazive.

Una dintre masini prezenta zgarieturi fine pe haion catalogate dare de praf cu toate ca daca te apucai sa stergi cu o carpa nu dispareau   :lol: . Am trecut totusi cu vederea acest aspect si am preluat masinile. Problema este urmatoarea:

 

- cum sunt de obicei ghinionistul sef, masina pe care am preluat-o are un suierat foarte deranjant ce provine de la cutia de viteze, atat pe accelerare, mers constant cat si pe decelerare. Cel mai tare se aude in treptele de viteza 2 si 3, dar suieratul este prezent si in treapta 4. Acesta dispare daca apas pedala de ambreiaj. Am mers si cu cea de-a doua masina, dar aceasta nu prezinta nici un fel de zgomot.

M-am intors dupa 3 zile si 200 km facuti cu masina sa reclam suieratul si am fost primit "cu bratele deschise" de catre un reprezentant service (in prealabil am sunat sa fac o programare si mi s-a spus ca masinile noi preluate de cateva zile nu au nevoie de programare). A urmat bine-cunoscutul test de drum cu unul dintre "tehnicienii skoda "( sa il numim tech 2, veti vedea de ce) care a constatat cele spuse de mine, dar mi-a transmis ca trebuie sa efectueze teste mai amanuntite si sa nu ne gandim la ce este mai rau (sincroane, rulmenti, etc.) ca poate nu are ulei in cutie si cu o completare se rezolva.

Am intrebat daca pot sa aduc masina a doua zi sau sa primesc masina la schimb, dar au insistat sa las masina imediat pentru teste si mi-au spus ca PBN nu are masini de schimb. M-am conformat si am plecat (era ora 10:00). La ora 15:00, m-am intors sa intreb de sanatate si am vazut ca masina era nemiscata. L-am intrebat pe reprezentantul service de ce nu a intrat masina la verificat si mi-a raspuns ca nu a fost loc si nu crede ca mai intra in acea zi (pai bine ba, nu te-am intrebat daca pot sa o aduc a doua zi? ma iei la misto?).

A urmat scandalul, am cerut sa vorbesc cu seful de la relatii clienti, toti se fofilau, cica seful a fost dat afara, urmatorul in grad este Doru, seful de service, etc.

Masina a ajuns pe elevator in cele din urma, mi s-a permis sa asist la testele ce urmau sa fie facute de catre, citez, cei mai buni tehnicieni skoda din PBN, primul s-a urcat in masina, cel de-al doilea ramanand sa stea sub ea ( au pus protectie doar pe scaun, cand am plecat cu masina am observat murdarie pe volan, ecranul de la Bolero si schimbator).

"Tehnicienii" au incercat sa simuleze mersul, dar ASR-ul buclucas nu ii lasa. Trebuie sa redau dialogul dintre cei doi ca sa va faceti o idee despre acesti baieti fantastici:

 

Tech. 2: Opreste ba ASR-ul...nu vezi ca nu se invart rotile...

Tech. 1: Nu gasesc butonul...unde plm l-au mai pus acu...

Tech. 2: Mai cauta...ca e langa schimbator

Tech. 1: Nu e ba...asta poate nu are, ia intreaba-l pe proprietar...

 

Efectiv mi-a picat fata...aveam in fata mea 2 incompetenti. Le-am aratat de unde se opreste ASR-ul, i-am intrebat cum repara ei octavia de 2 ani de zile fara sa stie meniul masinii, etc. Am primit raspunsuri dintre cele mai colorate: mai le schimba astia, nu trebuie sa inveti tot ca sa repari masini, lucrez de 5 ani aici, crezi ca nu sunt bun?

 

Nu s-a reusit simularea mersului normal sub nici o forma, masina a fost coborata de pe elevator si am primit verdictul: Zgomot normal de functionare !

 

Va rog sa ma credeti ca am fost la o milisecunda de a-l lua la pumni pe acel mecanic. Am fost scos cu greu din service si dus in biroul sefului de service alde Doru Vasilache. Am avut o discutie in care incerca sa imi explice cum ca, toate fac la fel si chiar daca mai am o masina identica care nu are acel zgomot, in timp, si cea din urma il va capata si ca pot sa vin intr-o zi sa imi arate cel putin 2 masini care fac la fel ca a mea, ca nu e vina PBN-ului ca pe acest motor se pune o cutie care suiera, ca nu poate face nimic sa ma ajute, ca nu stie de ce angajatii lui nu stiu de unde sa opreasca un ASR, ca nu a asistat la "testele efectuate", dar sigur voi primi un raport, ca cei 2 tehnicieni sunt baieti buni si chiar daca nu s-a putut simula mersul masinii pe elevator mecanicii au urechea foarte buna si de aceea am primit acel verdict...

 

Concluzii:

 

  1. si-au batut joc de mine, ma simt umilit in conditiile in care am achitat cash 2 masini, dintre care una are probleme
  2. sunt dezamagit de skoda octavia 3, am condus 6 ani un golf 5 - 1.9 tdi, M6 si pot spune ca nu se pot compara cele 2 masini
  3. PBN este o mizerie de firma, toti cei de acolo sunt gretosi si folosesc replici de toata jena: mai mergi cu ea ca se lasa, zgomot normal de functionare, poate ai facut tu ceva gresit si d-asta a aparut zgomotul, e skoda nu mercedes, etc.
  4. pana nu faci scandal nu prea rezolvi nimic, dar si atunci te trimit la plimbare ca nu prea ai ce sa le faci decat sa ii dai in judecata
  5. a trebuit sa astept 1 ora ca sa primesc un raspuns in scris la cele reclamate...o dadeau cotita ca se rezolva pe intern, ca altfel trebuie ma factureze, ca oricum apare in sistem, de ce imi trebuie si in scris, etc.
  6. in momentul de fata am aceasta problema cu suieratul dar am observat si altele:
  • aud un sasait puternic din partea dreapta spate cand masina este pornita
  • pedala de frana a inceput de astazi sa scoata un sunet foarte ciudat cand revine dupa apasare, plus ca nu are acea miscare normala
  • daca ambalez scurt masina la relanti, pe decelerare cand aproape a ajuns la turatia minima se aude un zgomot metalic care se face auzit de 2 ori si atunci cand opresti motorul
  • aeroterma suiera pe ultima treapta de viteza
  • zgomotul de motorina din rezervor este prezent si la mine
  • puntea spate face ca masina sa se comporte ca un tanc, iar cu jante 17" simt orice denivelare, deja am inceput sa am dureri de spate

Si acum intrebari la care sper ca imi veti putea raspunde:

 

1. Suieratul de la cutie este prezent si la voi, cei cu 1.6 tdi M5?

2. Unde poti sa reclami aceste refuzuri din partea PBN? Masinile au fost achizitionate pe firma si nu pot merge la ANPC. O sa incerc si alta reprezentanta.

3. Exista vreo autoritate care sa ii controleze pe acesti zei ai masinilor? Oricum voi face reclamatii peste tot: RAR, mediu, ANAF, primarie, fabrica skoda din cehia, importator, etc.

4. Daca skoda face un lucru prost ce il numeste normal,  noi nu putem combate acest lucru?

 

Multumesc si scuzati dubla postare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 3 raspunsul este la Tribunal si sa ceri banii inapoi plus daune. Este o directiva europeana care spune ca daca masina manifesta un defect in primele 6 luni de la cumparare, se prezuma ca are un viciu de fabricatie.

Si sa-i faci de cacao pe unde apuci. Evident, daca tot ce spui tu e adevarat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 21000 schimbat pe garantie rola intinzatoare de la distribuție. Se auzea un scartait la rece si doar la turatie mica. (800-1000 ture).Constatare si reparatie la Avia. 4 mecanici si au dat cu presupusul.Au schimbat o degeaba. Când am pornit motorul ....fix la fel. Alta constatare,alta programare....in final am renunțat pentru ca trecând timpul si mai făcând vreo 2000 km zgomotul a dispărut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faza ca PBN este o mizerie de firma te sustin. Si in plus au si nici incompetenti de angajati. Eu unul nu am suiaratul acela de la cutie. De reclamat nu stiu unde ai putea sa ii reclami dar ar merita la cat de nisimtiti sunt, tin sa prezicez ca si eu am avut niste neplaceri cu ei si nici ca am mai trecut pe la ei. Iar ca service pot sa iti recomand avia motors din pantelimon, eu acum am schimbat mai multe la ea oe garantie chiar si ambreiajul si oamenii sunt super profi. Mult succes si sper sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANPC

Nu se poate, tocmai a precizat ca a cumparat pe firma masinile. ANPC nu are competenta.

corbustf, mergea sa postezi (si) aici, in topicul dedicat PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Si" este total inutil Hayate. Postand si in topicul dedicat PBN ar fi incalcat inca o data regulamentul si s-ar fi ales cu postul sters plus ceva timp pauza. Desigur, si-ar fi cerut iar scuze desi atunci cand faci cu buna stiinta o greseala sunt de parere ca-ti poti pastra scuzele pentru tine, nu fac nicio diferenta in final. ;)

 

Revenind la problemele semnalate, nu ma pot pronunta in privinta PBN, experienta mea (destul de "larga" din pacate) cu ei a fost in mare parte pozitiva. ANPC este total inutil, se stia de la inceput insa e bine ca repetam lucrurile pentru "sedimentare". :)

 

Partea cu zgomotul de combustibil a fost deja discutata, la fel si cea cu "sasaitul" (aici exista si filmari pentru comparatie iar in cazul in care este vorba de acelasi zgomot "calea" este destul de clara - depinde de reprezentanta :P) asa ca sarim si peste aceste aspecte.

 

Masina fiind luata "pe firma" si "cu banii jos" singura solutie pe care o pot oferi este judecata. Nu chiar "cea de apoi" (desi ca termen cam aduce), iti poate oferi intr-un final "un retur" de bani reprezentand "contravaloarea problemei" semnalate de tine ca fiind viciu de conformitate. Daca piesa va "cadea" apoi va trebui sa fie inlocuita conform garantiei deci aici nu pierzi nimic. Pierzi insa dreptul de a te mai plange pe viitor de zgomotul respectiv. Cam asta s-a intamplat intr-o "speta" care a implicat o marca premium si o casa de avocatura pe masura si la care am fost spectator fiind implicate persoane apropiate mie.

 

Te poti adresa fara probleme si direct catre producator, sansele fiind 50-50 sa dea cineva atentie sesizarii tale insa cel mai probabil recomandarea va fi sa te adresezi catre Skoda Romania iar de acolo...

 

Nu in ultimul rand poti cauta si pe alte forumuri (mai ales "din afara") problema pentru a vedea posibile cauze si solutii precum si metode de "atac" impotriva distribuitorilor. In felul asta iti poti documenta mai bine problema si ai sanse ceva mai mari pentru o rezolvare decenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Fluieratul" aduce a tonalitate cu fluieratul de cutie de viteze al bătrânei dacii, dacă ai avut contact cu ea? Nu știu cum altfel să-l descriu ca să mi-l identifici corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am observat ca pe busonul de umplere ulei motor+joja de ulei ies gaze albicioase si se simte ca sufla destul de tare compresia.

A-ti mai patit asa ceva?

Masina totusi are doar 24.000 km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten in Sibiu cu O3 model 2014, 2.0TDI 150CP, 4x4, care nu activeaza pe forum.

Asta iarna am observat ca la pornirea motorului, la masina lui pornea instantaneu si ventilatorul de racire, chiar daca afara era frig sub zero,si functiona tot timpul. 

Recent ne-am intalnit si am observat ca tot asa face, e chiar caraghios ca dupa ce baga masina in garaj si intra din garaj in casa, o mai aude vuind vreo cateva minute, de fiecare data. A fost la service dar l-au aburit aia ca de fapt asa trebuie, etc.

Am mers amandoi pe acelasi traseu, unul in spatele celuilalt. A lui consuma cu (1 - 1.5)l/100km mai mult, in conditiile in care singura diferenta fata de a mea este 4x4. Mi se pare prea mult, si tind sa cred ca are legatura si cu faza cu ventilatorul.

Ma gandesc ca o diagnoza ar demostra daca sunt probleme la senzorul de temperatura de apa. Daca aveti si alte idei sau recomandari, le voi transmite prietenului meu, cu multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!