Jump to content

Pro/contra GPL la motoare otto VW


SAlex
 Share

Postare recomandată

Eu unul in locul tau nu m-as risca/duce in alta parte...

Nu sint prea multi meseriasi in Ro pe GPL...MAI ales pe zona de TFSI...

Baietii sint destul de aglomerati si poate au uitat...cel mai bine e sa insisti...

Ori te duci in afara si instalezi dar te costa de dublezi valoarea masinii :)

Eu ti-am zis ce se vehiculeaza in Ro...asa sint multi producatori care au abordat zona TFSI...

Este Prins, Milano, Bigas etc....dar COSTA :)

Daca nu mergi macar 50.000km/an nu stiu daca merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am idee cat costa instalatia. Daca este peste 3000RON - nu merita in cazul meu.

Daca pun GPL voi tine masina cel putin 3-4 ani si se va amortiza fara probleme ,mai ales ca o folosesc mai mult pt drumuri in exterior.

Oricum momentan ma interesez ca nu e graba, e la stadiul de proiect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita mai ales la mers urban unde consumul e mai mare si diferenta de pret/km e mai mare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mers urban merge mai mult pe benzina, drumurile fiind de obicei scurte si nici nu apuca sa intre pe gaz ca se sfarseste calatoria :P. In plus de asta km facuti in regim urban sunt destul de putini, amortizarea fiind facuta greu

La mers extraurban in schimb dc se merge mai in forta, cazul de fata:) , 140-150 unde e loc, atunci un consum de 10-12 pe gaz este f ok.

Ramane sa vedem cat costa instalatia. Cand aflu pretul o sa postez aici - poate mai sunt persoane care "uneltesc" la blasfemia asta cu GPL pe TFSI :))

LE: BRC - 1260Euro

Landi Renzo - 1300Euro

La relanti masina merge pe benzina deci...nu prea merita

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La timpul asta adica temperaturi scazute 0 +-5 grade a mea trece pe GPL pina fumez 1/2 de tigara si sterg geamurile.

Eu de ex fac majoritar urban deci e alta socoteala fata de a ta...

La relanti masina nu merge pe benzina decit daca o treci tu...

Cel mult la pornire pina o accelerezi dar si asa se poate seta sa treaca singura la temperatura si timp minim...eu am setat-o la 20grade si 5 secunde...

Pai putini cred ca sint asa dusi ca tine sa aiba cu TFSI consum de 10% extern...

La motoarele TFSI "normale" consumul e 5-6 maxxx 7% pe extern... de aia ziceam ca numai daca faci multi km merita investitia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TFSI va merge tot timpul pe benzina la relanti - asta mi-a spus omul de la Buzau atat in cazul BRC cat si Landi - nu stiu de ce.

Probabil trebuie sa mai treaca timp pana sa se conceapa o instalatie mai completa pt injectie directa.

Mie tot intre 5 si 8 imi consuma in exterior masina - ziceam ca si un 10-12 ar fi bun pe gaz in conditii de mers in forta.

Oricum 1300E nu se justifica in cazul meu - mai ales ca instalatia merge numai cu softul de fabrica iar eu acum am soft Revo.

La secventiale merge si cu resoftare - aviz amatorilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aaaaaasa zi ca ai soft pe tigaie :)

Iti ziceam din prima sa te lasi...

La a ta, instalatia vine cu ECU gata setat de la mama lui...dupa harta originala...nu se calibreaza la fata locului...

La secventiale nu conteaza ce harta ai /soft etc pt ca citeste timpii de injectie pe benzina + ca se poate regla cum vrei...eventual iei una mai smechera cu legatura OBD si "optimizezi" la maxim ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Vreau sa readuc topicul asta la viata, a pus cineva pina la urma GPL pe FSI sau TFSI, merita? Cum se comporta motorul?

Am discutat cu Alexandru Udrescu de la www.autoservice-gpl.ro si mi-a comunicat ca se pot monta instalatii Prince pe FSI-uri fara probleme dar sunt destul de scumpe -~8,000lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un calcul simplu pe x km, y ani la un pret mediu de 8 lei benzina si 4,5 gazu'...vezi ce iese.

Eu am amortizat actuala instalatie BRC in 17k dar in alte conditii. Acum 13 ani Zavoli s-a amortizat in 10k iar rusestile din anii 90 le amortizai intr-o luna de taximetrie...

Odata cu tehnologia devine extrem de ineficienta o investitie dealtfel simpla ca principiu de functionare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu m-as risca inca la injectie directa...

Multi din montatori nu reusesc o calibrare ok la aspirate...

Asta pe linga pretul mare...=> amortizare in ~4ani... mai tii atit masina ? :)

Banui ca nu faci cite 50-60.000km / an ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele astea turbo mici nu merg bine nici pe benzen saracele...:)

Poate renault sa fi scos ceva mai fiabil si stabil.

In plus ele cer combustibil extrem de bun ca si CO iar cum gazul are CO-ul pe la 89-90 vor functiona in parametrii rai din start.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit instalatie dedicata la Autogas Group la 32-33 milioane ... ma bate gandul sa pun una d-asta cand voi avea ceva banuti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog amanunte despre oferta asta...sint curios...

Le-ai specificat ca ai FSI, injectie directa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prins la 3200RON ? :)

E ~400euro numai un set de 4 injectoare :)

Banui ca e vb de STAG 400DPI dar nu la pretul asta...se duce spre 40-4500...cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi tentant si un 1.8 turbo de convertit , pretul de 4500 ron pentru un Stag 4000 adaptat la un motor turbo e destul de rezonabil , zic eu

@RZF : Ar trebui intrebati daca si cate TFSI-uri au montat , din pozele de pe site nu am vazut nici un TFSI

( si nici ce ma interesa pe mine : GPL de turbobenzinar din gama VAG) monat de ei.

Era bun si un feedback din partea proprietarilor , dar de unde sa-i luam ? :dry:

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia, pentru 1.8T mai bine mai pui 500 RON si pui un BRC Sequent MY11 (ceea ce am eu pe masina din semnatura, aproape 60.000 km facuti pe gaz, nici o problema).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la Buzau - pro gaz - pentru masina din semnatura, iar pretul cerut ar fi de 3150 de lei. Instalatia - BRC Sequent .. ceva cu 24.11 ... sau pe aproape!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul celor de la AutoGas ... :sly:

"Buna ziua,

Din pacate pentru autoturismul dumneavoastra Skoda Octavia 2 1.6 FSI cod motor BLF nu se poate monta momentan nici un sistem gpl.

Cu respect,

Tanase Florin

AGR Autogas Group"

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se baga la injectie directa...

Se pare ca in ultima vreme nu prea le iese o reglare serioasa la aspirate mai pretentioase...

Si ma refer la amandoi montatori...STAG si BRC...

E grele cu tehnica...

STAG ul a trecut dupa ~2 ani de ISA2 la nivelul urmator Q BOX... Platforma pe 32biti si multe altele...

STAG 400 DPI pt injectie directa e pe piata de peste 1 an...

Si ei inca instaleaza STAG200 ca pe Loganuri...

Cei drept si cererile sint ca atare... Lumea vrea cit mai ieftin...daca se poate moca...

Nimeni nu se informeaza inainte sa stie macar cu ce se maninca GPLeul. : )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare si La multi ani. am si eu un Passat din anul 2001, motor 1.6 ALZ. As intentiona sa-i pun o instalatie de gaz ca ma omoara consumul in oras. va rog sa-mi spuneti daca merita investitia, ce model de instalatie recomandati, costul acesteia, consumul / km dar si alte informatii pe care ar trebui sa le stiu. multumesc mult si sa auzim numai de bine. din eroare am postat initial intr-un loc nepotrivit, scuze, invatam din mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!