Jump to content

Timp de asteptare Leon 5F


bbogdanmircea
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Salutare.

Exista vreun posesor de Leon ST pe forum ? M-ar interesa masina si as vrea sa stiu mai multe detalii de la un posesor...

Aveti idee care sunt diferentele intre motorul de 1.2 tsi de 86 cp si cel de 105 cp ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Exista vreun posesor de Leon ST pe forum ? M-ar interesa masina si as vrea sa stiu mai multe detalii de la un posesor...

Aveti idee care sunt diferentele intre motorul de 1.2 tsi de 86 cp si cel de 105 cp ?

Multumesc!

sper ca intr-o luna sa-ti dau mai multe detalii.

 

va fi un 1.2 tsi dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa de repede vine masina Bogdan? Eu m-am hotarat pentru configuratie, am dat comanda, acum... rabdare pana in iunie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dotari ai ales, Cristian?

Nu mai e (asa) mult pana in iunie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI cu DSG, Style, plus

Faruri full LED
Lumini de zi cu tehnologie LED Blocuri optice spate cu tehnologie LED Iluminare placuta inmatriculare spate cu LED Highway Assist Anulare functie Cornering pentru proiectoare de ceata 1.329,28
WB4 Media System Plus Touch screen color capacitiv cu diagonala de 14.7 cm Radio CD/MP3/WMA player Slot card SD, mufa USB, intrare AUX Bluetoth (comanda vocala, audio streaming) 8 difuzoare
Antena Diversity pentru receptie imbunatatita 277,76
PFB Oglinzi exterioare pliabile electric. Oglinda exterioara dreapta cu functie de inclinare la cuplare marsarier. 111,60
PSS Pachet Comfort Drive
Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire Functie aprindere automata a farurilor si Coming Home Senzor de ploaie 122,76
PK2 Sistem optic de parcare Senzori de parcare fata si spate Afisare imagine masina pe display. 545,60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian, incerc si eu sa-mi fac asteptarea mai usoara.

 

initial dealerul mi-a spus doua luni. comanda a fost data pe 11.04. apoi am inteles ca vor fi un pic mai mult de doua luni. cred ca peste 1 luna si jumatate ar trebui sa apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bogdane, ai mai primit ceva vesti legate de termenul de livrare? Si foarte important, masina ta vine cu 1.2 TSI 110 CP Euro 6 sau cu 1.2 TSI 105 CP Euro 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan lungu

dealerul mi-a spus ca se va fabrica in saptamana 20 adica saptamana in care suntem. se pare ca saptamana viitoare o am.

nu voi fi afectat de modificarea motorizarii. adica tot 105 cp euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai suna-l si vezi daca s-a fabricat masina, ar trebui sa aiba serie de sasiu. Ma indoiesc ca masina ajunge in o saptamana dupa ce s-a fabricat, mai degraba 2-3 saptamani. Cam asa sunt oamenii de vanzari, promit orice pana le dai banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan lungu

am primit seria de sasiu si de motor. 

SERIE SASIU - VSSZZZ5FZER129522 
SERIE MOTOR - CJZ 530656 

din primele verificari se pare ca este facuta in Spania. eu aflasem ca hatchback-ul este fabricat in cehia si m-am gandit ca si ST-ul e la fel.

 

dureaza cam doua saptamani sa vina de la fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate Seat se fac in Spania, cu exceptia Toledo si Mii, care se fac impreuna cu modelele similare Skoda in fabricile acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdan lungu

astazi am fost anuntat ca a venit leonul. vineri dupa-amiaza sau sambata dimineata, in functie de cum am eu timp il voi ridica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, te astept cu impresii si fotografii, daca o sa reusesti sa iti mai faci timp sa postezi pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan lungu

inca nu am vazut in oras nici un leon ST. sunt cateva la dealer dar pe strada nu am vazut niciunul. dealerul mi-a spus ca inaintea mea ar mai fi fost comandate 4 bucati. abia astept sa deschid jurnalul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Astept cu mare interes un Jurnal la ST.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan lungu

Aseara l-am luat. Inca nu am apucat sa ma dau prea mult cu el. Am facut 5-6 kilometri. Este foarte silentios. Cutia de viteze are un mic delay care da senzatia ca masina nu are putere. Dar daca stii cum sa lucrezi cu acceleratia se rezolva. Mi-a placut foarte mult faptul ca este extrem de silentioasa. Eu vin de pe un diesel din 2003 asa ca... Sistemul media s-a conectat imediat cu lumia 520 si a importat toata agenda. Poze in week-end pentru ca nu am avut timp aseara. Iar plafonul panoramic este extraordinar. Cred ca m-am jucat o jumatate de ora cu el. In week-end revin cu mai multe impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos, ma bucur ca esti incantat de masina. Ciudata problema cu DSG, eu venind tot de pe un motor pe benzina turbo dar cu manuala nu mi s-a parut ca ar fi acel delay cand am condus aceeasi combinatie cu masina ta, adica 1.2 TSI cu DSG. Sigur nu e din cauza turbinei, care are un oarecare lag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lagul intervine la turbinele mari care necesita volum mare de gaze pentru a intra in boost. Turbinele mici au inertie mica prin urmare lagul este nesemnificativ.

Intarzierea vine din soft - mai precis comanda pedala acceleratie-ecu-clapeta si se rezolva...tot din soft.

Acelasi "lag" il am si eu pe 2.0 tdi si exista si la turatii mai mari - unde turbina iese din discutii. Tot la fel am simtit si  la 1.4 tsi cat si 1.2 tsi

 

Probabil la DSG e si mai pronuntat ca mai e si softul cutiei.

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare plauzibila explicatia ta, avand in vedere ca acceleratia nu mai e directa, cu cablu de acceleratie, ci e un senzor care transmite la ecu informatiile legate de apasarea pedalei de acceleratie, iar ecu comanda deschiderea clapetei de acceleratie. Asta e unul din dezavantajele drive by wire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Asteptam mai multe impresii poze jurnal etc.

Acceleratia prin fir nu are lag din cauza ca e prin fir, poate lagul o fi din soft intentionat pentru alte motive dar DSG schimba mai rapid ca o cutie manuala deci nu inteleg la ce lag te referi pana la urma.

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era suficient sa cauti, primul link de pe google legat de "drive by wire acceleration lag", de pe wikipedia: Most new cars are equipped with a drive-by-wire system. Throttle response is often affected badly by this and drivers feel a noticeable delay when quickly changing the position of the gas pedal. This may be either caused by faulty components, which if a very frequent reason (sensors, ignition), it may be intentional by design (lazy engine developers, decreasing emissions by not allowing an old engine design to do anything harsh), or by emission controls engaging in the process.

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_response

Referitor la dsg, schimba intr-adevar mai repede decat o poate face soferul in cazul unei cutii manuale, insa cand trebuie sa schimbe 2 trepte nu mai e la fel de rapida schimbarea.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Da exact, dar lagul nu e cauzat de sistemul drive by wire in sine, nu din cauza ca semnalul e transmis mai incet ai tu lag ... ci din cauza ca in soft e codat sa nu raspunda motorul cum te astepti tu ca sa iasa noxele ... eu la asta ma refeream. La cum ai formulat tu:

 

Pare plauzibila explicatia ta, avand in vedere ca acceleratia nu mai e directa, cu cablu de acceleratie, ci e un senzor care transmite la ecu informatiile legate de apasarea pedalei de acceleratie, iar ecu comanda deschiderea clapetei de acceleratie. Asta e unul din dezavantajele drive by wire.

 

ar putea crede cineva ca din cauza ca dureaza pana citeste senzorul de la pedala si apoi trece prin ecu si apoi trimite ecu mai departe la clapeta de asta e lag, ca dureaza mult...de fapt dureaza nesemnificativ de putin.

Emisiile si consumul scazut sunt cauza tuturor lagurilor si a raspunsurilor sub asteptari ale motoarelor moderne, dar e frumos cand respiram un aer curat nu ?

Eu astept cu interes in continuare un Jurnal de Bord ptr Leon ST, am multe curiozitati legate de acest model mai ales ca il vad ca o alternativa buna la O3 si Golf 7 variant. Prima intrebare ar fi cum e cu rabatarea banchetei spate, daca spatiul este perfect plan sau sunt ceva compromisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la rabatarea banchetei spate, suprafata poate fi perfect plana, daca placa de pe fundul portbagajului este pusa in pozitia de sus, dar bancheta rabatata poate fi mai sus decat portbagajul, daca placa e fixata in pozitia de jos. A fost una din curiozitatile mele, atunci cand am facut testdrive cu Leon ST. Oricum, placa este mult mai tare decat cea de la hatchback, tocmai pentru a putea transporta obiecte grele.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Aha merci mult, nush de ce aveam impresia ca doar la Leon ST nu se pot rabata si sezuturile de la banchetele din spate doar spatarele, si stiu ca se poate atasa ruloul de la portbagaj de spatarele rabatate ca sa delimiteze soferul si pasagerul de incarcatura din spate daca nu ma insel ...

Legat de drive by wire, emisii, laguri etc ...

Producatorii si guvernele ii imping pe saracii ingineri din ce in ce mai mult sa faca motoare din ce in ce mai mici, mai putin poluante, mai ieftine dar mai performante si daca se poate si cu cost saving ... mai pe scurt cum zice romanul "Sa faci din rahat bici ..." saracii ingineri se chinuie sa faca cumva sa iasa treaba buna, asa ca putina intelegere pentru cei care au facut motorul asta, chiar daca o fi avand putin lag :P just saying.

Gata asta e ultimul post offtopic promit, de-acum doar despre Leon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, sezuturile oricum nu se pot rabata, nici la Leonul meu nu se pot rabata, insa cu spatarul rabatat se obtine o suprafata perfect plana, in conditile specificate mai sus.

Imi cer scuze daca nu am fost suficient de clar mai devreme, lagul motorului vine clar din cauza emisiilor, nu din cauza sistemului drive by wire, ca si constructie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!