Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Nu se manifesta ciudat in nici un fel. Doar ce am schimbat niste bucse si a tras mecanicul de toate cele pe sub masina si par ok. Mai mult m-a intrigat la debreiere ca se ridica turatia, ca si cum ar cupla ambreiajul ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la alta masina ca a ta si o sa vezi ca tot asa face ,e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un Tiguan 2009 4x4 dsg de o perioada de timp nu mai trage cum trebuie parca nu se alimenteaza cum trebuie vreau sa umblu la pompa din rezervor dat rezervorul este din 2 buc cum trece motorina din unu in celalalt are 2 pompe cum face transferul si pe ce parte este gaura ca bancheta este in suruburi nu se ridica ca la golf etc.

Daca merg mai turat sau sport si o duc pe la 4500rot o perioada de 1/2 ora aprox.merge bine poate fi de la turbina problemele se manifesta pana in 2000 rot la mers constant parca merge in valuri.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

dar iti da in nas, etc ? daca da in nas, atunci poate sa fie o problema de alimentare, daca nu - nu este de la pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 18.05.2017 at 10:20 AM, philip67 said:

Salut am un Tiguan 2009 4x4 dsg de o perioada de timp nu mai trage cum trebuie parca nu se alimenteaza cum trebuie vreau sa umblu la pompa din rezervor dat rezervorul este din 2 buc cum trece motorina din unu in celalalt are 2 pompe cum face transferul si pe ce parte este gaura ca bancheta este in suruburi nu se ridica ca la golf etc.

Daca merg mai turat sau sport si o duc pe la 4500rot o perioada de 1/2 ora aprox.merge bine poate fi de la turbina problemele se manifesta pana in 2000 rot la mers constant parca merge in valuri.merci

philip citeste si cele postate de mine, daca cumva nu este asemanatoare problema:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima mea problema cu Tiguan-ul, masina este din 2008, 1.4 TSI 4Motion, pe Vacaresti mers normal, 55-60kmh, la semafor s-a oprit si nici nu a mai vrut sa porneasca. :( Am ajuns cu ea pe platforma la service si am vazut nenorocirea: ax-ul turbinei rupt. Acum astept sa vina turbina de la reconditionat...din devizul celor ce se ocupa cu reconditionarea se pare ca a murit datorita varstei deci va sfatuiesc sa o verificati daca va aflati in jurul varstei. :)

P.S. Masina are 200.000km, toate reviziile la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, pot spune ca experienta mea cu Tiguan este una deplorabila. Am achizitionat masina second hand ce e drept la 120.000 km reali cu carte de service in Timisoara (initial masina achizitionata la reprezentanta VW Timisoara). La o luna dupa ce am luat-o am observat consum foarte ridicat de ulei (1 litru / 1.000 km). Am incercat inclusiv segmentare si inlocuire supape cu rezultat mediocru timp de un an, dupa care consumul de ulei a ajuns la 1l/800km. Ok, deci motorul era praf, asta e. Insa, satul de probleme si nefiind dispus sa dau masina gratis din moment ce scotea fum ca o locomotiva si bordul a devenit pom de craciun cu led-uri aprinse (nu exagerez, eram ca in filmele cu prosti pe strada) am decis sa inlocuiesc motorul complet la reprezentanta Skoda. Desi unii m-au facut nebun ca bag 5 mii de euro intr-un motor de 1.4 benzinar. S-ar putea sa aiba dreptate. Operatia s-a incheiat acum o saptamana si bineinteles am fost anuntat ca e dusa si turbina. Un plus de 1.000 euro. M-am scarpinat cu greu de bani si am luat masina acum doua zile din reprezentanta, cand.... surpriza: motorul merge neregulat si la accelerari normale vibreaza ca naiba si capoteaza. Asta in conditiile in care cica cei de la reprezentanta au facut drive test de 3 ori cu ea si nu au observat nimic. Culmea ca la prima cheie cand am mers sa preiau masina le-am dovedit ca se inseala amarnic. Acum sunt pus din nou pe drumuri si lasat fara masina cel putin cateva zile pana se dumiresc care e problema. Clar nu mai vreau sa aud de grupul VAG, de Tiguan cu atat mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@traiann, chiar ca ai avut o experienta deplorabila!... Daca motorul a cazut la 120.000 inseamna ca acea masina a fost initial pe mana unui "terminator" care nu i-a facut masinii nici un pic de rodaj cand a achizitionat-o, iar dupa aceea si-a batut joc de ea. Soferi de guma! Macar de era un Diesel, poate ca rezista mai bine la exploatarea criminala facuta de fostul proprietar. Plus ca din ce am mai auzit pe la mecanici era o perioada cand motoarele de 1.4 benzina de la VW nu erau reusite. Faceau o gramada de probleme. Poate ca ai "prins" si tu un motor din acea serie proasta... La VW mai cad injectorele pe la motoarele Diesel, dar asta nu e din cauza fabricantului ci a motorinei pentru ca multi care isi cumpara masini noi baga motorina standard in loc sa puna motorina de calitate. Se stie ca injectoarele cad si la alte marci nu numai la VW deci nu e o problema specifica a grupului VAG.  

Modificat de Alin-SV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la tiguanul din semnatura a aparut si o prima problema:

cu motorul rece, intra foarte greu in viteza 1 si marsarier. banuiala mea este ca de vina este ambreiajul pentru ca pedala se simte mai moale ca de obicei, mai mult, pana se incalzeste nu mai revine la cursa normala, ci se opreste cam la 2/3 din cursa pedalei.

dupa ce se incalzeste, problema dispare...pedala se simte mai moale ca de obicei in continuare, dar se ridica complet.

intrebare: exista un ,,reglaj,, al ambreiajului? in acest caz ar trebui schimbat in intregime ambreiajul?

ps: bine- inteles ca voi merge si la service, dar de multe ori am mai multa incredere in raspunsurile de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspund tot eu, poate ajuta pe cineva

am fost azi la service si un mecanic mi-a propus sa schimb mai intai lichidul de frana. intr-adevar acesta era foarte murdar

dupa schimbare, se pare ca pedala si-a revenit( placebo?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

din pacate pentru rezolvarea problemei a trebuit sa schimb placa de presiune( se stricase un cilindru din ea).

cost la nurvil( inclusiv manopera) 1750 lei.

acum problema s-a rezolvat definitiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ma bucur ca ai rezolvat, dar inteleg ca ai schimbat doar placa de presiune?

La cata manopera presupune asta era bine sa schimbi tot kit-ul, eventual si volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

asta a fost recomadarea mecanicilor de acolo, au spus ca nu existau uzuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal. Ei au tot interesul sa iti faca din nou aceiasi manopera cand mai pica ceva: volant; disc. In special in conditiile in care manopera e mai mare ca la o masina cu tractiune fata. De curiozitate, cati km are masina?

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La masina mea, 1.4 TSI 160HP 4Motion am urmatoarele probleme :

- la accelerare puternica se simte o trepidatie in volan , cam in zona 60-80 km/h . Impresia mea este ca parca ceva ar patina cu intermitenta pe partea de transmisie. Daca accelerez mai usor nu mai apar trepidatiile. Ce ar putea fi ?

Am crezut ca poate ambreiajul e uzat si am incercat sa plec de pe loc cu frana de mana trasa insa se deblocheaza singura , nu prea stiu cum altfel as putea verifica .

- la orice pornire de pe loc, cand masina ruleaza cu viteza mica se aude un scartait in partea din spate (nu-mi dau seama daca este pe ambele roti sau doar pe cea din dreapta) , un scartait intermitent cauzat de rotatia rotilor. Am fost la service unde mi s-a spus ca e normal la masinile cu frana de mana cu buton ... insa nu prea sunt impacat cu explicatia ... posibil sa aiba dreptate sau poate fi altceva ?

- la schimbarea din viteza 1 in 2 parca "da in nas" ... dar nu mereu , parca cel mai des se intampla cand masina sta ceva mai mult timp ...

Are cineva vreo idee legata de problemele de mai sus ?

Masina are 64000 km.

Am conectat un ELM324 (clona) si nu am gasit nici o eroare. 

Modificat de vldc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a verifica ce se intampla la accelerare  = poti face un log in mers, cu un VCDS. Din pacate ELM-ul nu ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16 noiembrie 2017 at 7:23 AM, Andrei_72 said:

Normal. Ei au tot interesul sa iti faca din nou aceiasi manopera cand mai pica ceva: volant; disc. In special in conditiile in care manopera e mai mare ca la o masina cu tractiune fata. De curiozitate, cati km are masina?

118000.

e cam singura problema majora aparuta, din pacate am inteles  ca e o problema destul de comuna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Ar trebui sa mai tina dar, cel putin volantul, a cam trecut de jumatatea vietii. Parerea mea e ca mergea schimbat tot. Cheltuiai acum niste bani si stateai fara griji.

Legat de partea cu problema comuna, e drept, a cedat cam repede dar aici conteaza mult modul si regimul de exploatare. Eu nici nu as considera asta o problema ci o operatiune de mentenanta. In fond, kitul de ambreiaj intra la categoria de consumabile. 

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,stiti unde este montat modulul de frana mana la un Tiguan 2009 ?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am o problemla la Tiguan. Masina e 4 motion, dar spatele nu vrea sa cupleze. Am schimbat uleiul din haldex si filtru,  dar tot nu merge. Am fost la reprezentanta cu ea , dar acolo baietii sunt praf, adica habar nu au. Am plecat de acolo cu problema nerezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

Am o problema cu un Tiguan din 2009, 4motion, cutie automata. Masina la plecarea de pe loc are un mic smucit, la urma cand trece din treapta a 2-a in a 3-a se simte putin trecere, dar problema cea mare este in mers si nu in timp ce schimba treptele! Dupa ce trec de 60km/h, de exemplu daca ajung la 80km/h si iau piciorul de pe aceleratie, in reducere trepideaza de 3-4 ori masina, aceasta trepidatie se simte in fata, la fel se intampla cateodata si in aceleratie la viteze mai mari dar in reducere face mai des! 

Am mers la Brady pentru verificare, iar dupa un test drive cu masina mi s-a spus ca e ceva normal, de la drumuri face asa ca nu sunt ca in palma! ( Spunandu-i ca am mers pe drum nou, fara vreo denivelare si face la fel) Raspunsul final a fost ca nu are diagnostic!

Am mers la un alt service auto si mi-au spus ca este din capetele de planetara dinspre cutie, ca trebuie schimbate amandoua din fata, le-au schimbat insa problema nu s-a remediat!

Problema a aparut dupa ce a fost schimbata distributia, insa cei de la service zic ca nu are legatura cu aceasta!

Va rog daca a mai intampinat cineva o astfel de problema si poate sa ma ajute sau daca puteti sa-mi recomandati un service foarte bun, o reprezentanta buna ( deoarece am inteles ca nu peste tot sunt oameni care stiu!). 

Mentionez ca sunt din Bucuresti!

Multumesc anticipat!

Modificat de djdune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-as recomanda sa studiezi bine acest thread. Ai șanse mult mai bune sa găsești ceea ce te interesează decât întrebând aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!