Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

si nu numai la VW - si la Audi, acel actuator cedeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/5/2016 at 10:32 AM, Vlad F Buc said:

Pentru cei care umbla la motorul 1.4 TSI, un sfat de la unul patit care are acum supapele indoite.

 

Schimbati surubul si saiba din poza atasata si strangeti cu gandul la gatul soacrei, eventual putina pasta blocanta

 

Dupa 9000 km surubul s-a slabit si a sarit saracia de rotita impreuna cu cureaua de acesorii, rezultatul a constat in supape contorsioniste. Mai pe scurt a sarit de pe punct.

tsi2.jpg

Și eu am pățit fix același lucru!

Am schimbat distribuția, iar după 2500 km a sărit, în mers, fulia. S-au îndoit toate supapele. M-am distrat un pic :(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de o saiba diamantata care a fost introdusa din august 2009 ,cod WHT 001 877 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o nelamurire, poate ma ajuta cineva. In Composition Media nu am fizic butonul "car". Exista unitati care nu au acest buton? Nici in "menu" nu gasesc informatii despre masina. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎13‎.‎12‎.‎2015 at 7:15 PM, pronet said:

Sa montezi un dispozitiv deja mentionat de n ori pe forum sau sa schimbi motorasul/galeria. Da un search dupa P 2015 si te vei lamuri.

Acceasi problema la Tiguan 2.0 tdi 140cp din 2008.

Nu stiu cum este la modelul 2007 (desi banuiesc ca nu e o diferenta) dar la acest motor pe aceasta masina nu functioneaza metoda cu piesa minune... nu ai unde sa o montezi pentru ca throttle body arata cu totul altfel.

oricum, la motoarele diesel rolul este mult diferit fata de cele pe benzina, daca ramane pe deschis (eventual la maxim) motorul functioneaza fara probleme - doar la oprire zdruncina mai tare pentru ca aceasta clapeta nu se inchide sa-i taie aerul pentru o oprire mai pasnica :)

rolul ei are lagatura cu regenerarea activa a filtrului de particule diesel (DPF) - ajuta la atingerea conditiilor de temperatura minima pentru a se declansa regenerarea in alte conditii decat cele de mers pe autostrada (sau regim de turatie mai mare pentru o perioada de timp continua) când are loc regenerarea pasiva a DPF.

concluziile mele:

1.daca nu se merge, in mod regulat, si in REGIM de autostrada (nu neaparat pe autostrada) asfel incat sa se faca regenerarea pasiva este musai sa rezolvati eroarea inainte de a avea probleme cu DPF (nu va speriati prea tare ca oricum exista o atentionare când filtrul ajunge la pragul la care trebuie neaparat sa-si faca regenerarea si se aprinde un martor luminos specific in bord) 

2. schimbarea piesei nu rezolva întotdeauna problema (experimenta personala); incepeti cu verificarea mufei si a cablurilor electrice - ati putea avea surprize...

Modificat de janusRO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 09.03.2016 at 0:54 PM, melody said:

Daca intampina cineva urmatoarea problema (rezolvata)...

clima pe partea soferului baga aer rece indiferent de selectie, de la 16-29.5 grade.

dupa o diagnoza platita la porsche nord, a rezultat ca motorul de clima rece/cald este defect si necesita inlocuire.

pret motor aprox 600ron

manopera (demontare bord) aprox 1600ron.

Nu am acceptat, am mers la alt service multimarca. Dupa o diagnoza similara, gratuita, a rezultat ca nu ar fi motorul, ci un senzor de temperatura de pe traseul de clima care indica eronat 85grade si, orice selectie as face, aerul tot rece vine, dat fiind diferenta de temperatura.

pret senzor 120ron

manopera 300ron (bord demontat partial).

imi imaginez ca daca mergeam la porsche pentru ce stabilisera ei, in mod profesionist, initial, in timpul lucrarii "descopereau" si senzorul si l-ar fi "inlocuit" si pe acela..

In aceeasi situatie, dar pe caldura, am patit la MERCEDES KOMPRESSOR.Este un senzor " tropical" parca. nu aveam climatronic si mi-a sugerat sa nu dau frig/caldura pe temperatura max.

 

On 04.04.2016 at 0:31 AM, claudiu1981 said:

Prima problema ( dar nu neaparat deranjanta) la tiguan. Capacul de la rezervor nu se mai deschide decat la a 2 a sau a 3 a incercare, uneori din prima.

nu cred ca are legatura cu inghetul pt ca de cand a venit primavara a inceput sa faca asa. E o problema comuna la vw? Ce trebuie schimbat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua ! De curand am achizitionat un vw tiguan TSI 1,4, benzina, 110 kW, an fabr.- 2010, tractiune integrala. Masina a fost adusa de o cunostinta din Germania in urma cu o luna. Acum, constat ca am anumite probleme. de cand a fost adusa, masina a mers, maxim 4000 kM (incluzund drumul din Germania). Ultimul drum pe care l-am facut a fost undeva pe la Valea Doftanei cu pante si ... drum de munte. Totul a fost OK ! am mers in panta in viteza a 2 si a 3-a (porobabil ca este ok ... mentionez ca pana acum am avut un vw golf 4 si se conducea cu totul altfel). Masiniile acestea noi cu turbina, inteleg ca se conduc altfel (mult mai turate). in fine, sa revin: la intoarcere, am trecut pe la un prieten unde am stat aprox. 1 ora. Cand am plecat, a aparut in bord, semnul cu nivelul de ulei. Am avut din fericire, aproximativ, 0,3-0,4 litri de ulei in portbagaj si am completat nivelul, pana am ajuns la primul PECO. Mentionez ca masina a pierdut instantaneu aproximativ 0,7-0,8 litri. Am inteles ca si cel care mi-a adus-o din Germania a trebuit sa completeze aprox. 0,6 litri. Am crezut ca masina a stat ceva timp in curtea dealer-ului pana a fost vanduta si ...ma rog. Apoi, am ajuns in Bucuresti, dupa care, am mers la un mecanic cu ea, care are un tester original de la vw. (sa nu uit - nu a mai pierdut ulei de atunci, dar se pare ca nici nu curge undeva pe jos, probabil este absorbit undeva in turbina ...).

In urma testului a aparut o singura eroare:

 01259 Releu pompa carburant (j17) - (circuit intrerupt, sau scurtcircuit)...nu stiu ce legatura are cu uleiul pierdut ! . Legat, de pierderea de ulei, mecanicul mi-a spus ca trebuie inlocuita turbina. Ca, proprietarul din Germania nu a stiut sa mearga cu ea (a mers subturata) si ca acum, uleiul intra in turbina si il impinge mai departe in motor .... Oricum, sunt foarte incurcat, pentru am dat destui bani pe ea, pentru ca sa mai cumpar imediat si turbina de 5000-7000 lei + manopera. Daca are cineva o parere pertinenta legata de problemele mele cu masina (mai ales cea cu trurbina), v-as fi recunoscator !

PS ... de curand, am vazut ca nu se mai aprinde nici butonul de AUTOHOLD (cel de langa frana de mana). In bord nu am nici o eroare, totul pare OK ! ... legat de mersul masinii, mi se pare OK, doar ca nu prea ii place in vit. 1 si 2 (da putin in nas !) ... iar in vitezele 5,6 parca nu prea simt putere suficienta, cand apas aceleratia. Dar, eu nu prea am termen de comparatie din moment ce am condus timp de 15 ani (numai) un Golf 4, care era total diferit !!!

Va multumesc, mai ales, pentru rabdarea a a-mi citi intreaga poveste, insa sunt tare dezamagit, dupa ce am fost atat de incantat in momentul cand a ajuns masina acasa (poate ma intelegeti) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste in topicul 1.4 TSI ca sa vezi de ce e in stare motorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

Citeste in topicul 1.4 TSI ca sa vezi de ce e in stare motorul asta.

Merci pentru sugestie de informare, dar nu este tocmai ce vroiam citesc acum despre masina (nu stiu daca am gasit tocmai topicul sugerat... ) dar, sincer, am masina de 1 luna ... imi sugerezi sa o vand, ca am facut o alegere proasta ? ... Nu pot face asta acum. In principiu, imi doream o sugestie de rezolvare a problemelor masnii, nu de un agravarea starii mele nervoase, care oricum era la un nivel greu de suportat. Deja, am facut toate actele pt. masina asta, deja am platit Casco pe un an si .,, imi sugerezi sa o vand ! Merci, dar nu mi-a picat bine acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Realitatea este ca motorul asta e plin de belele din pacate. Are de toate, probleme de distributie, de turbina, pistoane sparte, consum de ulei ... fara legatura cu placerea de a conduce, care e acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vdragos said:

Realitatea este ca motorul asta e plin de belele din pacate. Are de toate, probleme de distributie, de turbina, pistoane sparte, consum de ulei ... fara legatura cu placerea de a conduce, care e acolo.

... ce sa spun - MECI de incurajari !... adevarul este ca am scris pe forumul asta, in ideea ca voi obtine  macar o incurajare sau o sugestie ! am crezut ca acest forum are ceva mai deosebit (putin mai nemtesc)... am inteles, din pacate ca traiesc in Romania si am parte de ceea ce aud zi  de zi - chestii romanesti ! minunate ! .. mecanici si soferi profesionisti care au condus n... masini de la AUDI in sus si in jos ! ... vroiam doar o parere pertinenta de la un OM lipsit de prejudecati ! ... VA MULTUMESC (ironic vorbind, pentru sfaturi si sugestii) ... invidie, prostie si ingamfare am tot vazut zi de zi in tara asta minunata ! ... CONSIDERATI ACESTA postare INCHISA ! ... MI-AU FOST SUFICIENTE SFATURILE DVS ! ... cred ca orice roman este capabil sa dea acesre sfaturi, chiar daca nu a condus dect o bicicleta ! ... eu cred doar ca aveti mai multe frustrari, decat idei ! ... si este pacat sa pierdeti timpul cu pareri pe forum ! ... ca sa nu mai spun, ca daca sunteti cumva legati de ideea de a face servicii publice (mecanici, electricieni, etc) ... tenuntati va rog ! ...totul in viata e o lectie ! ... iar de aici am invatat ca trebuie sa fiu foarte atent cu "MECANICI" din Romania, mai ales cei de ocazie ... si mai ales cu OAMENI si omenia lor ! ... o sa rezolv problema cu masina asta ! si o sa va anunt aici pe forum cand va fi OK ! ... EU NU SUNT PREFACUT - SI PE MINE NU MA DEFINESTE MASINA! ... eu nu vreau sa plec primul cu rotile scartiind la semafor, eu nu vreau sa fiu primul in varful pantei (cu orice pret) ... NU VREAU SA IES IN EVIDENTA IN ACST FEL ! ... vreau doar sa ma simt bine intr-o masina pe care mi-am dorit-o ani de zile ! ... A FOST DOAR O PIERDERE DE TIMP SA  POSTEZ AICI !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te astepti cand iti cumperi un SUV cu motor de Polo facut cu piese chinezesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George colegii au dreptate/e un motor plin de probleme pus pe o caroserie supradimensionate cu piese made in china cum a spus EXCALADE(nu e rau sa citesti topicul despre motorul tau).

In alta ordine de idei un consum de 0,6 l ulei la un drum de germania e mare(pune mecanicul sa ti verifice compresia pe langa verificarea turbinei).

Costul reconditionarii unei turbine e undeva pana la 1000 ron(sunt firme suficiente care fac asta).

Acum lipseste consumul de ulei pt.ca "te fatai"in oras, fara turatii execive ca la un drum intins.

Cu autohold pune si tu o eroare/un scan ceva sa avem si noi o baza de plecare.

Deci...sfatul meu(daca o sa vrei sa l iei in considerare)incepe cu o diagnoza la unii dintre colegii nostrii Pronet/Florin/Al Bundy/etc si in functie de ce gasesti apeleaza la unii dintre colegii nostri mecani(muncesc/lucreaza mult mai profi decat multe alte servisuri).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, George222 said:

... ce sa spun - MECI de incurajari !... adevarul este ca am scris pe forumul asta, in ideea ca voi obtine  macar o incurajare sau o sugestie ! am crezut ca acest forum are ceva mai deosebit (putin mai nemtesc)... am inteles, din pacate ca traiesc in Romania si am parte de ceea ce aud zi  de zi - chestii romanesti ! minunate ! .. mecanici si soferi profesionisti care au condus n... masini de la AUDI in sus si in jos ! ... vroiam doar o parere pertinenta de la un OM lipsit de prejudecati ! ... VA MULTUMESC (ironic vorbind, pentru sfaturi si sugestii) ... invidie, prostie si ingamfare am tot vazut zi de zi in tara asta minunata ! ... CONSIDERATI ACESTA postare INCHISA ! ... MI-AU FOST SUFICIENTE SFATURILE DVS ! ... cred ca orice roman este capabil sa dea acesre sfaturi, chiar daca nu a condus dect o bicicleta ! ... eu cred doar ca aveti mai multe frustrari, decat idei ! ... si este pacat sa pierdeti timpul cu pareri pe forum ! ... ca sa nu mai spun, ca daca sunteti cumva legati de ideea de a face servicii publice (mecanici, electricieni, etc) ... tenuntati va rog ! ...totul in viata e o lectie ! ... iar de aici am invatat ca trebuie sa fiu foarte atent cu "MECANICI" din Romania, mai ales cei de ocazie ... si mai ales cu OAMENI si omenia lor ! ... o sa rezolv problema cu masina asta ! si o sa va anunt aici pe forum cand va fi OK ! ... EU NU SUNT PREFACUT - SI PE MINE NU MA DEFINESTE MASINA! ... eu nu vreau sa plec primul cu rotile scartiind la semafor, eu nu vreau sa fiu primul in varful pantei (cu orice pret) ... NU VREAU SA IES IN EVIDENTA IN ACST FEL ! ... vreau doar sa ma simt bine intr-o masina pe care mi-am dorit-o ani de zile ! ... A FOST DOAR O PIERDERE DE TIMP SA  POSTEZ AICI !

 

Nu te supara dar nu iti inteleg atitudinea. Colegii ti-au spus ca e un motot care are ceva pb dar nu ca trebuie sa o vinzi. Uncercam sa te ajutam sar fara o scanare si enuntarea clara a pb e cam greu din spatele tastaturii. Daca refuzi / nu ai nevoie de ajutorul colegilor din aria prsztari servicii-no problem. Fa o scanare completa unde vrei tu si posteaza rezultatele. Sunt n service-uri autorizate care pot investiga pb ta. Spor in rezolvarea pb.

Nu schimba nici o turbina. Da un log in mers sa vedem rezultatele. Ptr turbina - daca e pb cu ea, ia legatura cu cipos. Nu e nicidecum 5000-7000 lei-poate doar la reprezentanta. E in jur de 500 eur-noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt sigur ca va reveni cu scuze dupa ce va reusi sa se calmeze si va "vedea" adevaratul ajutor pe care il poate obtine aici. Trebuie sa ia problemele pe rand de la cap la coada. Ex: la autohold poate s-a varsat cafea/suc si e contactul izolat. Se intampla deoarece e amplasat la fix pt. accidente de genul asta. O demontare si curatare intr-o juma de Duminica nu face rau nicidecum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Nu e vb de scuze ci de a intelege exact rolul si locul acestei comunitati. Ptr aspecte empatice legate de pb masinii pot fi accesate alte domenii/forumuri.

Colegul si-a dorit f mult acea masina si acum e normal sa fie suparat. Compasiunea are si ea rostul ei dar nicidecum nu ii va rezolva pronlema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, camsonat said:

Eu sunt sigur ca va reveni cu scuze dupa ce va reusi sa se calmeze si va "vedea" adevaratul ajutor pe care il poate obtine aici. Trebuie sa ia problemele pe rand de la cap la coada. Ex: la autohold poate s-a varsat cafea/suc si e contactul izolat. Se intampla deoarece e amplasat la fix pt. accidente de genul asta. O demontare si curatare intr-o juma de Duminica nu face rau nicidecum.

Salut ! ... si intr-adevar, incep prin a-mi cere scuze (lui EEXCALADE si vdragos) ... dar si pentru intreaga comunitate de aici, pe care, probabil am reusit sa o deranjez cu spusele mele (intr-adevar la nervi). Mi-a picat tare prost, eram plin de nervi, pentru ca sunt si in criza de timp ... vineri aveam programat sa plec in concediu in Grecia (cu masina), insa acum am renuntat si am transferat vacanta pe Litoralul nostru (desi sper sa plec tot cu Tiguanul). Eu sunt constient de incompabilitatea unui moror mic pe caroserie mare. Masina pentru care l-am trimis pe cel ce a adus-o din Germania, era alta (Tiguan, TSI, motor 2.0 cmc) ... insa, pana a ajuns acolo, deja o vanduse (desi facusem rezervare) ... in fine, a trebuit sa iau o decizie pe loc ... pentru ca trebuia sa vina cu o masina de acolo. Singurele disponibile erau 2 TIGUAN de 1.4 TSI. Si la insistentele sotiei (stiti cum sunt femeile = consuma mai putin ...etc). Asta este. Acum, aceasta este masina pe care o am si incerc sa rezolv problemele !  Asa cum neamtul a reusit sa o tina 5 ani, sper si eu sa o tin macar 4-5 daca se poate. Deci, eu aveam nevoie de sfaturi, sugestii, asa cum s-a intamplat cu "romytaxi" sau "pronet" ... NU de o recomfirmare a ceea ce stiam si eu ... cate ceva legat de mica motorizare !

In fine, am vorbit cu mecanicul, la care am fost prima data, sa faca o rescanare (poate eroarea aceea "01259 Releu pompa carburant (j17)" era falsa ...- asa mi-a spus el) si sa o desfaca putin ... vreau sa fac si schimbul de ulei, filtre: ulei, benzina, aer ... si abia dupa aceea o sa vedem ce probleme mai apar. Oricum, mi-a zis ca turbina nu o desface, pentru ca nu are cele necesare (stand pentru reparat, sau piese de schimb, etc) ... Deci maine seara, merg cu masina la el, fac si schimburile si constatarile, dupa care revin cu amanunte (sper sa fie cat mai putine) ! ... MERCI ! O zi buna tuturor !

PS. Legat de butonul de AUTOHOLD (nu am varsat nimic in el) ... pur si simplu nu se mai aprinde de o saptamana. Desi totul a mers impecabil, in aceasta luna, iar acei 0,6 litrii de ulei - din Germania, i-a pus cel ce a adus-o la plecare de acolo (deci nu pe drumul din Germqania spre Romania). Iar, aici in Romania (mie mi-a scazut nivelul dintr-o data). Cand am plecat spre munte nuvelul era OK ! iar cand m-am intors si am facut un popas de 1 ora - imediat ce am plecat a aparut semnul de nivel de ulei in bord). ... oricum uleiul, nu il pierde, ci il papa ! ... unde ? - probabil in turbina !

Modificat de George222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pt.butonul de autohold exista eroare stocata(cauta pe cineva cu o interfata originala sa ti faca o scanare/apeleaza la colegii nostrii pt.ca stiu ce fac/posibil mecanicul tau are o clona sau o interfata multi marca).

Uleiul poate "pleca" pe la semeringuri supapa/segmenti(fa un test de compresie)/turbina(pune mecanicul sa ti dea jos tubulatura sa vezi cat ulei e pe ea).

Vizavi de nervi...asta e, sa stii ca noi ne straduim sa ajutam atat cat putem din spatele tastaturii doar ca..uneori nu e suficient doar sfaturile noastre.

Salut Mihai/Catalin.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad in profil ca esti din Bucuresti. In aria dedicata suntem cel putin 4 colegi cu interfete originale nu clone de 100 lei de pe olx. Ptr turbo iti recomand colegul cipos-are si scule si piese ptr turbina-asta daca se constata ca pb e de acolo. Ptr AH vezi adresa 53 de parking. In output test poti verifica si ilumimarea butonului. La apasare da comanda in bord? La fel se poate vedea in blocurile de masura acest aspect. Identic si ptr pompa de benzina. Verifica si filtrul-sa nu il fi schimbat cu altul ce nu face presiunea coresp/debit mai mic. Bafta in rezolvarea pb.

OT: Salutari Romica. Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta i am si spus/sa apeleze la tine/Florin/Al Bundy pt.o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, pronet said:

Vad in profil ca esti din Bucuresti. In aria dedicata suntem cel putin 4 colegi cu interfete originale nu clone de 100 lei de pe olx. Ptr turbo iti recomand colegul cipos-are si scule si piese ptr turbina-asta daca se constata ca pb e de acolo. Ptr AH vezi adresa 53 de parking. In output test poti verifica si ilumimarea butonului. La apasare da comanda in bord? La fel se poate vedea in blocurile de masura acest aspect. Identic si ptr pompa de benzina. Verifica si filtrul-sa nu il fi schimbat cu altul ce nu face presiunea coresp/debit mai mic. Bafta in rezolvarea pb.

OT: Salutari Romica. Cheers

Merci ! pentru sugestii. Chiar daca sunt inscris pe forum de mai mult timp (cu vechiul meu Golf) ... totusi nu am intrat de mult pe forum si nu prea sunt familiarizat cu colegii mecanici de aici. Acum am inteles si o sa iau legatura cu ei, dar asta, peste vreo 2 saptamani, dupa ce trece micul meu concediu. Deocamdata, merg la mecanic maine si poimaine, sa-mi fac o idee de ce este in stare sa rezolve. Apoi, o sa iau legatura cu baietii de aici. Oricum la "ciops", mai mult ca sigur o sa ajung cu turbina, dar mai inainte ar trebui sa trec pe la "pronet" ... mai ales in cazul in care nu ma convinge mecanicul meu. Ca zona eu stau undeva (Luica cu Sos. Giurgiului) - Sectorul 5. As vrea sa vad prin ce zone ii gasesc si pe:

ciops si pronet si cum iau legatura cu ei (mesaj privat, tel. etc). La mine timpul este una dintre probleme (probabil la toti) ... mi-e cam greu sa plec de la servici, dar o sa ne descurcam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet are nr. in profil/cu a lui Cipos tot noi te ajutam cand o sa fi hotarat :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8 iulie 2016 at 3:57 PM, EEXCALADE said:

Citeste in topicul 1.4 TSI ca sa vezi de ce e in stare motorul asta.

Merci pentru sugestie de informare, dar nu este tocmai ce vroiam citesc acum despre masina (nu stiu daca am gasit tocmai topicul sugerat... ) dar, sincer, am masina de 1 luna ... imi sugerezi sa o vand, ca am facut o alegere proasta ? ... Nu pot face asta acum. In principiu, imi doream o sugestie de rezolvare a problemelor masnii, nu de un agravarea starii mele nervoase, care oricum era la un nivel greu de suportat. Deja, am facut toate actele pt. masina asta, deja am platit Casco pe un an si .,, imi sugerezi sa o vand ! Merci, dar nu mi-a picat bine acum !

---------------------------

---------------------------

Salut ! Pana la urma AUTOHOLD functioneaza ! Spre rusinea mea, acum am constatat ca pe langa usi inchise si centura pusa, mai trebuie sa fie si motorul pornit ! ... am crezut ca este suficient sa fie cheia in contact. De fapt era logic, pt. ca autohold este asistenta in panta ! Asa este cand conduci numai vechiul Golf 4 ani in sir. Acum mai raman doar 2 defecte (releul pompa benzina si PIERDERA DE ULEI) ... dar mi-e teama ca aceasta din urma imi va fi SUFICIENTA !

Modificat de George222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@George222 AUTOHOLD nu este asistenta in panta. Autohold-ul iti memoreaza ultima presiune apasata pe pedala de frana si daca iei piciorul dupa frana o sa tina automat. Asistenta in rampa/panta cred ca se cheama HSA (Hill start assist) sau Hill Hold, care presupune ca tine masina blocata inca 1,5 secunde dupa ce ai luat piciorul de pe frana.

Daca are cineva ceva de adaugat...please do.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, hill hold-ul tine 5 secunde masina pe loc, nu 1.5s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!