Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

cum se poate curata sita  de motorina din rezervor.tiguan 2008.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care umbla la motorul 1.4 TSI, un sfat de la unul patit care are acum supapele indoite.

 

Schimbati surubul si saiba din poza atasata si strangeti cu gandul la gatul soacrei, eventual putina pasta blocanta

 

Dupa 9000 km surubul s-a slabit si a sarit saracia de rotita impreuna cu cureaua de acesorii, rezultatul a constat in supape contorsioniste. Mai pe scurt a sarit de pe punct.

post-25418-0-77030500-1452069180_thumb.j

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

 

Este prima oara când scriu pe acest site, astfel incat as dori sa imi cer scuze de la inceput daca am postat aceasta problema acolo unde nu trebuia sau daca s-a raspuns.

 

Ceea ce doream sa va supun atentiei este urmatoarea problema: am schimbat acum 2 zile filtrele (de ulei, de aer si de habitaclu) si uleiul la un VW Tiguan 1.4 TSI cumparat din Germania (neamtul a inmatriculat-o prima data in iulie 2010, iar RAR-ul a scris pe cartea de identitate ca ar fi model 2011 !?!) si nu am reusit sa "scap" de mesajul "SERVICE NOW".

 

Precizez de la bun inceput ca nu am facut aceste operatiuni la un service autorizat VW, ci la o unitate service multimarca din ratiuni legate de costuri (nu vreau sa fiu judecat gresit, dar situatia financiara prezenta - a se citi nevasta - a impus aceasta reducere a costurilor). Mecanicul de aici, dupa ce a incercat o resetare manuala a acestui mesaj s-a lasat pagubas. De asemenea, nu a reusit sa elimine acest mesaj nici cu ajutorul tester-ului sau.

 

Întrebarile mele pentru dumneavoastra sunt urmatoarele:

1. Se poate sterge acest mesaj pe cale manuala sau trebuie folosit un tester dedicat VW?

2. Este recomandabil sa imi achizitionez o interfata/software de diagnoza dedicat VW luând in considerare si eventuala sa utilitate viitoare sau trebuie sa merg intr-un service specializat/autorizat VW?

 

Cu multumiri,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate cu o interfata vag com/vdcs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<p>Se scoate fara pb din VCDS - SRI reset. Ar trebui sa fie si varianta manuala - vezi ce scrie in manualaul de utilizare. Daca nu, cauta pe cineva din zona ta si te rezolva cu vcds-ul.</p>

http://www.reset-service.com/oil-reset-light/oil-light-reset-volkswagen-tiguan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reset ulei tiguan

Manual:.

Puneți contactul pentru a rula (o poziție înainte de a porni

motorul). Apăsați și țineți apăsat butonul-contorului

"0.0". Întoarceți cheia pentru a rula (o poziție înainte de a porni

motorul). Eliberați butonul-contorului

Apăsați și eliberați Set Clock Minute butonul "min".

Puneți contactul off și apoi porniți motorul pentru a verifica indicatorul a fost resetat(cu traducerea google).

Neata Mihai !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum dezactivez spalarea farurilor cand dau pe stergatoare .multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu aprinzi farurile si nu tii mult pe spalare. sau din vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc @pronet ,fara faruri eu nu merg ,am sa incerc din vcds si sa nu i mai dau continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma refeream sa mergi fara ele noaptea :)) sau varinta ROU - scoti siguranta aferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista sa nu aprind faruri pe timp de zi ,niciodata nu le uit si asta de minim 15 ani .nu te mai intreb care siguranta ca prefer sa o rezolv din vdcs .toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xenon d1s ,nu au led.

unul din ele e mai ,,obosit,, am comandat set nou ,cam cat m ar ajunge să le schimb ? se schimbă greu ?

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Cluj de exemplu cunosc cine se pricepe

La Vw o sa fie manopera mult

Credeam ca aveti day time running led si umblati cu farurile pornite :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună tuturor. Am o problema am făcut un drum de Germania pe figurile astea și de prin Ungaria ușa dreapta spate și portbagajul nu au vrut sa se deschidă,am crezut ca au înghețat și am tot venit. Când ajung acasă am deschis ușile fără probleme dar haion nu vrea nicicum sa se deschidă și partea dreapta ambele uși nu se mai blochează din telecomanda și nici din interior. Și nici oglinda de pe dreapta nu se mai pliază și am observat ca nici stropitoare de parbriz și haion nu merg dar cele de faruri merg. Ce păreri aveți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Nu e o problma, ci o intrebare: am un tiguan din 2010 cu faruri bixenon, iar in momentul in care pornesc masina, chiar daca comutatorul de lumini e pe 0, mi se aprinde faza scurta. Practic, eu merg tot timpul asa. Se poate seta sa nu se mai aprinda? Am si o interfata, pe care nu prea stiu s-o folosesc. Daca mi-ar spune cineva unde sa intru si ce valoare sa modific, mi-ati fi de mare ajutor. Multumesc mult celor care folosesc timpul lor ca sa ne invete pe noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezactivezi dlr-ul-pe centrala electrica cauti daytime running lights si le dezactivezi..

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista sa nu aprind faruri pe timp de zi ,niciodata nu le uit si asta de minim 15 ani .nu te mai intreb care siguranta ca prefer sa o rezolv din vdcs .toate bune

Nu cred ca ar fi chiar greu sa fie stinse 2 secunde pana se spala parbrizul? Nu mai pun la socoteala ca farurile murdare cauzeaza probleme de vizibilitate soferului si deranj celorlalti participanti la trafic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o boala mare vizavi de faruri.nu suport sa merg cu becuri,xenoane arse si nu suport sa merg cu ele murdare.

sprituitoarea aia de la faruri eu zic ca doar le spoieste ,nicidecum le spala ,asa ca ma dau eu frumos jos si la minim 100km pun solutie plus servetele pe ele plus triplele pe spate luna.

asa din respect pentru ceilalti din trafic si mai ales pentru o buna vizibilitate pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva care are sistem audio Dynaudio? Pt ca am eu și am o problema care nici cei de la reprezentanta nu au descoperit-o. Nu se mai aud boxele deloc toate merg bine navigație radio mp3 aux card dar nu am sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu Dynaudio

Dar daca cei de la Vw n-au solutie unde ar fi trebuit sa ai garantie....google it

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 1/29/2016 at 4:43 PM, Urukuno said:

Este cineva care are sistem audio Dynaudio? Pt ca am eu și am o problema care nici cei de la reprezentanta nu au descoperit-o. Nu se mai aud boxele deloc toate merg bine navigație radio mp3 aux card dar nu am sunet.

Eu am avut o problema similara, fara sunet, subit la un start unitatea a afisat un dialog "SWl Initialization..." nu am bagat de seama, dar mai tarziu cand am incercat sa ascult ceva, zero sunet, practic aplicatiile de radio, media player porneau dar nu se auzea nimic si nici posturi de radio nu afisa, nu puteam da play la nimic, tu zici ca merg bine, radio mp3 aux .... pare totusi sa nu fie aceeasi problema. S-a rezolvat cu un firmware update de la 3810 la 3980 (RNS 510), am zis sa nu sar prea multe versiuni (si asa e din 2008, hardware-ul e mai vechi). Am inghetat 1 ora in masina dar s-a rezolvat. (P.S. cd-ul l-am scris cu 16x, nu am avut unitate care sa scrie mai lent)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat în vw Cluj era ceva mufa de la amplificatorul de sub scaunul șoferului a costat 130 lei ca a înlocuit mufele și încă 100 manopera sau asa ceva.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca intampina cineva urmatoarea problema (rezolvata)...

clima pe partea soferului baga aer rece indiferent de selectie, de la 16-29.5 grade.

dupa o diagnoza platita la porsche nord, a rezultat ca motorul de clima rece/cald este defect si necesita inlocuire.

pret motor aprox 600ron

manopera (demontare bord) aprox 1600ron.

Nu am acceptat, am mers la alt service multimarca. Dupa o diagnoza similara, gratuita, a rezultat ca nu ar fi motorul, ci un senzor de temperatura de pe traseul de clima care indica eronat 85grade si, orice selectie as face, aerul tot rece vine, dat fiind diferenta de temperatura.

pret senzor 120ron

manopera 300ron (bord demontat partial).

imi imaginez ca daca mergeam la porsche pentru ce stabilisera ei, in mod profesionist, initial, in timpul lucrarii "descopereau" si senzorul si l-ar fi "inlocuit" si pe acela..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Prima problema ( dar nu neaparat deranjanta) la tiguan. Capacul de la rezervor nu se mai deschide decat la a 2 a sau a 3 a incercare, uneori din prima.

nu cred ca are legatura cu inghetul pt ca de cand a venit primavara a inceput sa faca asa. E o problema comuna la vw? Ce trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!