Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Salut. A mea are 3 ani si ceva si are clancul la ambreiaj de noua.....pana acum nu nu s a intamplat nimic .....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima problema la tiguan: asta seara mi-a aparut mesajul ,,no bend lightning(afs function).

Mentionez ca la pornire farurile isi fac autoreglarea( sus-jos, stanga dreapta) si toate becurile ( inclusiv proiectoarele merg)

Aveti idee ce ar putea fi? Eventual vreun senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o documentare pe net si o observare atenta a farului, am constatat ca de fapt e ars becul care se aprinde la curbe( cand rotesc volanul) si nu senzorul( asa cum credeam initial). Sper sa-l pot schimba personal, pt ca am vazut un filmulet pe net si nu e greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum banuiam asta a fost problema. Becul a costat 15 lei iar operatiunea a durat 5 min iar eroarea a disparut dupa ce am repornit motorul

Modificat de claudiu1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani cu multe bucurii si cat mai putine probleme cu masinuta ! (ceea ce imi doresc si mie...) Azi dimineata am pus-o... Ieri cand am plecat la garda la -17,5 C masina a pronit din prima fara prea multe mofturi , azi dimineata cand sa plec acasa neam ! Am dat la cheie , am stat , am adus o alta masina sa ajute bateria (ca o cam obosisem) nimic. Ca atare am luat bateria (BOSH 2 ani) si am pus-o pe redresor  sa mai incerc maine , intai pe Duster si daca merge pe Tiguan. Stiti pe cineva care a montat preincalzitor de motorina (la filtru ?!), motorina era 1/2 Pertom normala si 1/2 OMV de -33C. Mentionez ca nu am avut niciodata aceasta problema pana acum. P.S. de ce sunt 4 furtunase la filtrul de motorina ? Multe multumiri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dupa cateva ore de redresor dar si la -2 grade maisna a pornit instantaneu ! Probabil a fost un cumul de diminuare a puterii bateriei la - 17 grade plus o crestere a vascuozitatii motorinei... Totusi problema cu preincalzitorul ramane valabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Poate cineva sa traduca o astfel de eroare? Mi-a aparut un zgomot in plus in momentul in care apas pe acceleratie - ca un vuiet. Am pus tester-ul pe masina si am gasit doar eroarea de mai jos.

###################################################################3

000308 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 

               P0134 - 000 - No Activity - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 9

                    Mileage: 53960 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 16:36:13

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1940 /min

                    Load: 18.4 %

                    Speed: 74.0 km/h

                    Temperature: 88.0°C

                    Temperature: 9.0°C

                    Absolute Pres.: 990.0 mbar

                    Voltage: 14.224 V

 

000313 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 

               P0139 - 000 - Response too Slow

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 53879 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 15:36:17

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1469 /min

                    Load: 8.2 %

                    Speed: 56.0 km/h

                    Temperature: 84.0°C

                    Temperature: 9.0°C

                    Absolute Pres.: 940.0 mbar

                    Voltage: 14.224 V

############################################################################

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este planetara uzata sau este un zgomot normal? Cand virez se aude o singura pocnitura metalica atunci cand trec din frana de motor in accelerare. Daca rotile sunt drepte la trecera din frana de motor in accelerare nu apare nici un zgomot. Precizez ca nu apare zgomot tipic de planetara uzata. Mai pot circula asa? Risc sa stric si alceva?

Atasez un film cu zgomotul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua. Detin un Tiguan 1.4 TSI din 2011. Masina a fost cumparata de noua am facut toate reviziile la timp. Acum am 56300 km facuti iar revizia ar trebui dupa cum mi au scris cei de la service la 58200. Pana acum nu am schimbat placutele de frana. Problema e ca ar treui sa fac un drum de 3000 km sapt viitoare si nu stiu daca e ok sa fac revizia cand ma intorc sau inainte....multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat la 59k, tot asa, inaintea unui drum mai lung. Placutele mai mergeau cel putin 5k.

Depinde f mult de stilul de mers si daca mergi mult afara sau in oras.

In cazul reviziei cu siguranta e mai bine sa o faci inainte.

Modificat de Tigu2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am trecut de curand de la passat B6 la Tiguan si au si aparut problemele....mai exact butonul de la frana de mana.Nu mai functioneaza cum trebuie, in sensul ca dupa mai multe apasari reusesc sa cuplez frana de mana, dar nu mai pot in nici un chip sa o decuplez. Singura varianta e cu centura pusa si plecat de pe loc. Am fost la tester si imi arata ca am problema la buton. Stiti cumva cum se demonteaza? Ca la passat era fff simplu de schimbat. Mentionez ca am si autohold.

Si inca ceva? Vreo idee de unde il pot cumpara mai ieftin?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ! Dimineata am pornit masina fara nici o problema am lasat-o sa se incalzeasca cat am racait gheata de pe geamuri (0gr) am pornit si la 10 m a murit motorul... am dat de cateva ori parca vroia sa porneasca dar nu avea motorina (?!) am mai lasat-o putin si apoi tinand contactul mai mult a pornit. Amers cam 50m si in mijlocul celei mai mari balti s-a oprit din nou. Pana la urma a fost cumsecade si a luat-o din loc fara sa mai faca probleme aproape 10km pana la servici. Ar fi bine sa fi fost un dop care s-a dus dar nu prea cred... Ce contacte electrice ar putea genera astfel de fenomene ? Daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva , astept sugestii. Multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vedem ce erori a stocat. Altfel dam cu banul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate mecanicul meu nu este in Bucuresti zilele astea asa ca va trebuii sa astept saptamana viitoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu are nimeni idee cum se schimba butonul de la frana de mana???

Modificat de MIG85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Marti seara am preluat masina noua de la dealer. In prima benzinarie Petrom am facut plinul cu 63 litri benzina extra 99 apoi am parcat-o. Drumul dealer - statie petrom - casa maxim 3 km. Trei zile masina a stat parcata. Sambataam am iesit cu masina. Dupa 58 km, in treapta 6 de viteza cu 105 km/h, masina incepe sa tremure usor, in bord se aprind martorii catalizator si EPC. Parchez imediat pe dreapta, in masina se simte un miros greu, opresc motorul, scot cheia din contact, pun din nou contactul, se sting toti martorii din bord cu exceptia a trei: baterie, catalizator si EPC, pornesc motorul, se sting cei trei martori, masina incepe sa tremure (acul la turometru variaza intre 1.000 si 1.500 turatii pe minut) si incerc sa ma deplasez usor catre service. Motorul functioneaza neregulat, nu are putere, se reaprind cei doi martori catalizator si EPC. Dupa 100 metri trag din nou dreapta, opresc motorul sun la reprezentanta si le spun sa trimita masina de tractare. Cat am asteptat tractarea am incercat sa pornesc masina dar nu am mai reusit. Invartea dar nu pornea. La reprezentanta cand am ajuns nu mai era nimeni sa o puna pe tester. Masina a repornit, martorii EPC si catalizator raman aprinsi in bord, la accelerari fumul scos pe teava de esapament este alb si miroase foarte urat, tremurul fiind mai usor. Problema aparuta la doar 69 km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cu ocazia schimbarii rulmentilor pe spate am pus si testerul pe masina si o singura eroare ... probleme la pompa de injectie... 93xxxkm. Mi se parea mie ca trage mai greu dar nu ceva din cale'afara... Asa repede cade pompa de injectie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e vorba de pompa de inalta presiune. Poate avea doua tipuri de probleme in general: fie garniturile din interior ( un set nou costa 150 de lei dar cu manopera profesionista, montat-demontat te duce pe la 800 ) sau problema mai grava, uzuri la piesele metalice din interior, span - astea au ca si cauza motorina uscata sau cea de iarna care e practic aditivata cu benzina sau ceva asemanator si nu asigura ungerea. Nu e un standard de km la care pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma doare inima cam de 30.000 de euro (reprezentand fiabilitatea germana) sa incep acest nou topic, dar sa va prezint pe scurt simptomele. Dupa 2 zile de stat in garaj, la pornire am auzit un zgomot strident, intens si continuu, ce seamana cu zgomotul produs de un generator de curent, care vine, va vine sa credeti sau nu de sub masina, din zona dintre cele 2 portiere, din ambele parti ale masinii.Zgomotul este absolut deranjant, fiind sesizabil atat din interiorul masinii cat si din afara cam de la 2m distanta.Fenomenul se repeta in fiecare dimineata, cand masina este rece si nu dispare decat dupa ceva timp, doar daca opresc si repornesc motorul. Astazi, chiar dupa 3 drumuri scurte, zgomotul a aparut cam la 30 de secunde de la pornirea motorului si nu a disparut decat la oprirea acestuia. Maine, dc am timp o sa incerc sa atasez si un fisier cu zgomotul, intre timp m-am programat si la service, printre semnele de mirare ale consilierului care mi-a spus franc ca nu a mai intalnit asa ceva! Un lucru este clar, urmatoarea masina va fi japoneza, ce de frantuzesti si germane m-am convins!

Sunt nou pe forum, dar poate sa ma ajute si pe mine cineva ?

Am un Tiguan 2013 si nu am schema panoului de sigurante. Nu stiu care este siguranta pentru prizele de 12v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. sunt din Iasi si saptamana asta ar trebui sa fac revizia la 58500km . la ultima revizie nu am schimbat filtrrele de aer si polen. Nu stiu ce sa fac cu placutele de frana ......la cati km se schimba normal sau hotarasc cei de la service la ochi? aveti idee de un service serios si ok ca pret pt revizie? Pana acum masina a fost in garantie si si am tot facut reviziile la reprezentanta Sandra unde ma cam rupeau la buzunar. Cam cat ar costa un schimb de ulei, filtru ulei , filtre de aer si polen ? Masina e un Tiguan 1.4 TSI din 2011. La ultima revizie am platit 700 si ceva doar pt filtru de ulei si uleiul.....Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Sunt nou prin aceasta zona. De curand ( o luna) am achizitionat un Tiguan 2.0, 140 CP, 2012, cutie automata DSG. De cateva zile am constatat o mica/mare problema. Cu motorul la relanti se aude un zgomot ciudat la motor (banuiesc, precizez ca nu ma pricep deloc) ca si cand s-ar lovi un fier de ceva. Sunt zile cand la pornire turatia este mai mare ( 1.000) si sunt zile cand turatia este mai mica ( 900-950). indiferent cat merg cu ia cand stationez si are motorul pornit se aude acest clinchet ( nu foarte rau). Inca nu am ajuns cu ia la un service, dar un amic si-a dat cu parerea ca ar fi volant ( masina are 75.000 km). Imi  recomandati un service sau imi puteti spune o parere, cai care au mai avut aceasta problema. Masina este inca in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare sa fie, eu am schimbat volantul la 60k tot in urma unui zgomot suspect la relanti. Cred ca e singura problema majora la modelul acesta.

Daca ai garantie nu ar trebui sa fie probleme dar depinde la ce service te duci si peste ce "meseriasi" dai.


Buna ziua. sunt din Iasi si saptamana asta ar trebui sa fac revizia la 58500km . la ultima revizie nu am schimbat filtrrele de aer si polen. Nu stiu ce sa fac cu placutele de frana ......la cati km se schimba normal sau hotarasc cei de la service la ochi? aveti idee de un service serios si ok ca pret pt revizie? Pana acum masina a fost in garantie si si am tot facut reviziile la reprezentanta Sandra unde ma cam rupeau la buzunar. Cam cat ar costa un schimb de ulei, filtru ulei , filtre de aer si polen ? Masina e un Tiguan 1.4 TSI din 2011. La ultima revizie am platit 700 si ceva doar pt filtru de ulei si uleiul.....Multumesc !

 

Depinde de stilul de condus si cat de mult mergi in oras sau afara. La modelul meu am senzor de uzura pe fata, nu stiu daca si la motorizarea ta se aplica, ar trebui sa te interesezi. Mie mi-au spus ca trebuie schimbate placutele incepand cu revizia de 30k dar le-am schimbat aproape de 60k, fara sa se aprinda senzorul de uzura din bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua si multumesc pentru raspunsurile la post-ul meu legat de revizie. Am facut-o. La diagnoza pe calculator mi a aparut o eroare ceva de genul "error 18118 " pe care programul nu a stiut sa o traduca. Stie cineva ce poate fi? Cei de acolo mi au zis ca nu e nimic grav

Sper ca asa sa fie :). In fine......o alta problema pe care o mai am ar fi parbrizul care e crapat si as vrea sa l schimb. Stiti cumva in Iasi unde sunt mai seriosi si cam ce firma sa fie? Nu as vrea ceva foarte scump ca nu am nici o siguranta ca in ziua urmatoare schimbarii nu mai sare iar o pietricica :). NordGlass sunt ok? Am inteles ca sunt poloneze ok ca si pret si calitate. Multumesc.

Apropo pt cei din Iasi am schimbat Ulei (Castrol 5w30- 4L, filtru ulei , filtru aer si polen toate de la Mann pret 400 lei cu tot cu manopera. Urmeaza placutele, bujiile si 2 bucse pe fata .....mi a spus ceva de 600-700.Apropo bujiile la cand se schimba? Sau ma rog merita schimbate la 60 000km? Multumesc si o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce am observat......dupa ce motorul s-a incalzit ( apa are 90 grC ) uneori turatia la ralanti este 1000 de ture iar  uneori are  750 de ture .

Si acest fenomen este si vara si iarna prezent.

Sa fie ceva in legatura cu temperatura exterioara prea mica sau prea mare?.

Si la voi se comporta la fel?

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!