Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Fumul alb este specific antigelului intrat in motor, dar daca zici ca e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina busita? Nu mai porni masina ca faci praf motorul daca ai busit turbina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau EGR bloca tpe deschis si ineaca motorul, sau clapeta de admisie blocata pe inchis.

 

trebuie facut o diagnoza

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar fi bine sa dea mai multe detalii colegul: km, zgomote, stil de mers...ceva din care sa tragem o concluzie cat de cat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot VCDs isi da cel mai bine cu parerea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km 170.000... stil de mers normal, nu cu prostii


Absolut nici un zgomot, sa fie turbina :(( pot schimba filtrul de motorina si sa ii dau cateva chei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a pus check engine, si eu cred ca o diagnoza spune multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un audi 1.9 tdi aceasi problema a fost turbina...deci mai mult ca sigur ca si la tine e la fel...fum alb + pierdere putere = turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu ca pierde putere. Dar cand sucesc cheia doar da sa porneasca daca era turbina de vina ma gandesc ca ar porni dar nu ar mai trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica masina la cineva priceput si nu mai incerca sa dai la automat. Cel mai probabil este turbina . Daca mai dai la automat pot fi urmari mai costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu are treaba cu pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu m-am gandit la fel. Motorul trebuie sa porneasca chiar si fara ea. Azi va anunt ce problema a avut. E programata la Tess Brasov de la ora 13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva unde pot curata sistemul de injectie la Tiguan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am primit cadou un mic redresor pt incarcat bateria cu urmataorele caracteristici 14.4 V si (0.8 - 3.8 A).

Este acel tip care acum se gaseste cam peste tot : parte electronica intr-o mica cutie de plastic;

El incarca cam in 30-40 de ore o baterie de 60 amperi si e folosit mai mult pentru mentinerea bateriei decit pentru incarcare.

Ca sa nu mai fiu obligat sa deconectez bateria oare as putea sa il cuplez  direct la priza de bricheta?

Are cine va o schema electrica de unde pot vedea daca e posibil?

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine priza de bricheta functioneaza doar cu contactul pus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat tensiunea la priza de bricheta din fata:

- cu motor in functiune = 14.8 V ( adica exact cit ofera si redresorul )

- cu motor oprit ( si fara contact pus ) = 9.1 V ????

Probabil mai este ceva prin circuit deoarece am masurat si bateria si avea 12 V

Pe priza din portbagaj nu am tensiune cind este oprit motorul.

Deci cred ca am asa ma abtin  ( pt moment cel putin ) sa alimentez prin priza de bricheta.

Totusi am vazut la un mic redresor B& D, similar cu al meu, ca avea si posibilitatea directa de al cupla la priza de bricheta.

De aici mi-a venit si ideea si in principiu nu ar trebui sa fie probleme.
Nu am schema electrica ca sa inteleg mai bine ce si cum.

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele masini priza nu se decupleaza la scoaterea cheii din contact si nici farurile nu se sting. Probabil ca sa nu ramana fara baterie "uitucii" au pus un releu care elimina posibilele surse de consum. Cred ca este si o protectie anti incendiu in cazul unui scurt incomplet. Ai luat o decizie buna cred eu... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, nu pot sa comentez....Avantajele si dezavantajele tehnologiei... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Azi am intampinat o problema . Dimineata cand am pornit masina (Tiguan1.4 TSI)  s a comportat foarte foarte ciudat si anume: motorul mergea turat putin mai sus de 0 adica intre 0 si 500 de r/m, se auzea ca la un tractor lasat la relanti. Pe bord mi s-au aprins 2 martori si anume

Engine Management Lamp si Emissions Control Lamp. In plus pe langa masina mirosea puternic parca a gaz. Am oprit imediat motorul si la a doua pornire a mers perfect.

Va rog sa-mi spuneti daca e ceva grav si ce ar trebuie sa fac. Mentionez ca tot restul zilei masina a mers perfect. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil un glitch in software si ca atare o identificare eronata a cilindrului 1.

Nu e singura marca la care se intampla asta. Si in general la ECU-uri Bosch.

Nu-i bai, nu te speria, ceea ce ai facut e singurul lucru pe care poti sa-l faci.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo doua zile a inceput sa scartaie mecanismul stergatoarelor de parbriz. Aveti idee cum se poate gresa ? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie dat jos de pe masina, demontat, desfacut si curatat si gresat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu un TIGUAN abia cumparat din Germania si cand dau drumu putin la ambreiaj usor se aude un clonc...are flanse ceva care trebuie schimbate ? la cardan ? la haldex ?? astept raspunsuri ...are 5 ani masina si peste 170.000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!