Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Nu-i un cap de tara sa schmbi ambreajul. la 2.0 TDI de 140 CP am schimbat la 165k si m-a costat vreo 2400 de lei (fara factura of course) in conditia in care am schimbat si volant si pompa. Oricum il schimbi cam odata in viata masinii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai schimbat la 165000 eu am schimbat la 30000km. Nu o fi capat de tara, dar nu crezi ca-i prea devreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am vazut masina din 2010 nici prin cap nu mi-a trecut ca are sub 100.000 :) Intr-adevar parca nu e acelasi lucru sa schimbi la kilometrii aia. Inca ceva, nu stiu daca exista explicatie logica totusi insa imi spuneau cei din service ca volantul face joc, da vibratii in rulment si rezulta un schimb de kit ambreiaj. La mine ambreajul efectiv mai tinea cam inca 100.000 dupa spusele mecanicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, asta zic si eu , hai ca la 165K mai zici dar ca la noi la 30000- 40000km cam e prea de tot, eu m-am gandit ca s-a dus ambreiajul de la tractare dar inca nu imi dau seama. Sper sa scap si eu pana in 30 de mil. , am trecut din intamplare pe la astia din constanta de la Cardinal si mi-au zis ca un set de ambreiaj ajunge cu tot cu manopera la vreo 80 mil. si de aceea m-a cam durut capul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aproape triplu decat daca ai aplica TVA la pretul platiti de mine, care am schimbat si pompa ca avea scurgeri. Parerea mea sa stai linistit cu reprezentanta ca nu e rocket science sa schimbi un ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am si eu o problema cu e-brake. Am parcat masina fara sa activez e-brake. Am pus avariile si am inchis masina. Cand m am intors si am incercat sa pornesc de pe loc frana de mana era activata si blocata iar in bord imi era aprins becul galben cu frana de mana barata iar becurile de la avarie erau aprinse in bord chiar daca le am oprit.

Intr un final am reusit sa pornesc de pe loc dar becurile de avarie din bord erau aprinse iar turometru si vitezometru nu mai erau luminate.

Ăveti vreo recomandare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelas lucru l-am patit si eu doar ca nu am frana electrica. Am fost pana la banca, am pus avariile si cand m-am urcat in masina sagetile de avarie stateau aprinse si turometul + vitezometru nu erau dar se misca acul.

 

Eu am scos bateria pt cateva minute si am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Daca scoatem bateria se pierd ceva informatii ( ex. radioul mai functioneaza .....) ?

Este practic o resetare!

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar se reseteaza CB-ul. Dupa ce pornesti motorul o sa ai in bord aprins martorul de la servo. Mergi 50 de metri si se va stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am crezut ca o sa scap anul asta fara probleme, uite ca a venit frigul si au aparut problemele:

 

000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation

               P0016 - 000 -  -  - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 81954 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 22:03:46

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 757 /min

                    Load: 16.1 %

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 94.0°C

                    Temperature: 31.0°C

                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar

                    Voltage: 13.335 V

 

000769 - Cylinder 1: Misfire Detected

               P0301 - 000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 82062 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 18:17:55

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 955 /min

                    Load: 50.6 %

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 21.0°C

                    Temperature: 14.0°C

                    Absolute Pres.: 990.0 mbar

                    Voltage: 14.478 V

 

000772 - Cylinder 4: Misfire Detected

               P0304 - 000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00110000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 82062 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 18:17:55

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 955 /min

                    Load: 50.6 %

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 21.0°C

                    Temperature: 14.0°C

                    Absolute Pres.: 990.0 mbar

                    Voltage: 14.478 V

 

Povestile despre aceasta eroare sunt multe, iar cand ma gandesc la costuri ma apuca capul.

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?s=a812a82ce969226b65e0c2c0b26f6b6c&t=55992&page=5

 

Avaria cu Misfire am mai intalnit-o, a trebuit sa schimb o bobina de inductie .... poveste lunga, javrele de la Midocar ridicau din umeri, daca schimbau o piesa in garantie, le pica mina de saraci.

 

Povestea este alta si destul de complicata, poate-mi explicati si mie niste pasi pe care ii recomandati.

In logica mea prin eliminare:

- de la acele 2 misfire(cilindrul 1 si 4), adica 2 bobine de inductie belite, apare o necorelare la timing si implicit vine la pachet cu prima, pe de alta parte cele 2 erori de misfire apar impreuna si in acelasi timp, la acelasi numar de km, pe cand prima este inaintea lor. credeti ca are o legutura una cu alta? Sau am bulanul maxim si sunt 2 probleme total diferite?

- daca chiar am probleme cu timingul la distributie? a sarit un dinte. Poate sa se deregleze timingul, fara sa-ti bagi nasul acolo? Recomandari ?

- distributia la Tiguan? trebuie schimbata, aproximativ, la ce nr de km? Daca tot ma apuc sa desfac motorul, fac un efort schimb toate curelele si distributia

 

Puteti sa-mi recomandati un loc specializat? si aici astept recomandari de la cei care si-au bagat nasul in motorul masinii.

Nu ma trimiteti la PBV sau Midocar ca sunt lecuit, sper sa ii manance falimentul cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare cu g40/g28 e legata de alungirea lantului, te sfatuiesc sa o rezolvi cat mai repede ca nu te trezesti cu supape indoite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg sa se alungeasca o curea, dar lantul? WTF? Nu tocmai din acest motiv BMW foloseste lant, ca sa aiba cat mai putine probleme cu motorul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile tale sunt foarte asemanatoare cu acestea de aici de pe 1.8 TSI (Missfire pe 2 cilindri + G40/G28). Problema s-a rezolvat prin inlocuirea intinzatorului de la lantul de distributie (exista TPI (l-am atasat) pentru 1.8 TSI produs in 2010. Ulterior la inceputul lui 2011 s-a pus un alt intinzator. Mai multe detalii pe topic acolo)

 

Offtopic:

 

Cauta pe internet "BMW N47" (2.0 diesel pus pe E90,E60) si o sa fii uimit.

 

P.S. Incredibil cate reclamatii a primit BMW pe tema distributiei pe lant la N47 (cel mai vandut motor pe seria 3) si lumea tot da motoarele BMW ca si exemplu de fiabilitate.

 

(google face autocomplete "BMW N47..... timing chain failure")

 

Articolul de pe bbc.co.uk aici

TPI_2025206-1.pdf

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri, sa inteleg ca exista o posibilitate sa scap fara bobine daca inlocuiesc acest intinzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.dropbox.com/s/g29uvrh5s70x0mm/20140930_193833.jpg?dl=0

 

Masina nemteasca, distributie CHINA.

 

Dupa 80.000km trebuie sa schimb toata distributia.

 

Prima si ultima masina "nemteasca".

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca altii produc altundeva ?

Depinde cum se respecta tehnologia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si francezii unde crezi ca produc? Volvo ce este azi? Am un prieten la primus auto. Sa auzi la ei probleme cu xc60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volvo XC 60 este produs aici in Belgia.

Intimplator am un prieten cu un XC 60 si care la 180.000 km e foarte multumit>

L-am condus si eu si pot spune ca este peste TIGU.

Mai depinde si de ce noroc ai atunci cind cumperi o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca este peste. Vorbim de o masina de 40 si ceva mii euro. Cu standarde inalte de siguranta, etc...nu e nevoie de descriere a ceea ce este un volvo. Doar spun ca si la ei, in service, procentul de masini reparate este mare si tot asa pe componente facute prin alte parti. Si passat se face la emden, nu? Si ce, asta inseamna ca este perfect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am senzatia ca faza mica a diminuat ca "lungime"...ajunge cam la 10 m inaintea masinii cu toate ca la aprindere isi face reglajul automat pe verticala si orizontala (xenon cu functie de cornering ). Deplasarea farurilor la manevrarea volanului dreapta stanga functioneaza bine ca si aprinderea becurilor auxiliare, dar daca soseaua nu este iluminata nu poti merge cu faza mica pentru ca bate prea aproape... Exista vreo posibilitate de reglaj "at home"? Multumiri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna urmatoarea eroare?

 

1 Fault Found:
 
00332 - Control Circuit for Tank Flap 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 3
                    Time Indication: 0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, am intalnit urmatoarea problema, azi dupa ce am mers vreo 5 km in mers a inceput sa isi taie din putere si deodata in spate a scos un nor mare de fum alb si s-a oprit. nu a mai vrut sa porneasca. Lichidele sunt ok (antigelul si uleiul). Pe bord apare engine off si pompita dupa ce tin putin contactul si tin minte chiar când a pierdut din putere a scris pe BC Check Engine. dar asta nu a mai scris, când tin sa ii dau cheie tuseste dar nu porneste si apare sa verific uleiul apare pompita rosie. Masina e Tiguan 2011, motor 2.0, diesel. Pe esapament e ceva uleios gen ulei sau motorina nu pot sa imi dau seama bine. Motorina ma gândesc sa fie imbacsita nu am schimbat cartusul de motorina de vreo 13000 km imediat. Daca il schimb si ii dau cheie sunt sanse sa porneasca. Simt ca si cum alimentarea e oprita, obstructionata cumva. Pareri? Masina are revizii la zi!

Modificat de adiboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!