Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Vezi aici 

Este vb de aceeasi eroare. Verifica intai ce am mentionat in posturile respective pana sa te apuci sa cumperi motoras sau galerie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti as sugera sa nu cumperi motoras ,cum am facut eu ,se pare ca problema ar fi de la galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A picat turbina :(

Primele simptome au fost cateva afumari(doua mai exact), pur si simplu stateam pe loc si masina scotea un fum alb, mirosea a ceva ars putin asemanator cu ambreajul incins.

Am mers la mecanic si masina functiona in parametrii, scenariul tipic cand te duci la mecanic si totul merge perfect, pleci de la el si zici ca o ia razna. 

la un drum mai lung a crapat, brusc a inceput sa scoata un vuiet si mult fum alb in spate. Am tras la prima benzinarie pe dreapta si deja nu mai aveam ulei, asta fara sa se aprinda nimic in bord.

Am completat cu 2-3 litri de ulei si am reusit sa ma mai tarai 20km pana in Navodari, deja scuipa ulei si pe teava de esapament.

Platforma pana la Constanta si acum zace in service la CarFix.

Baietii foarte amabili dar si foarte ocupati, sa vedem rezultatul si urmarile.

Banuiesc ca o sa schimbe uleiul, filtrul de aer si reconditionarea turbinei, sunt curios la cat o sa ajunga toata distractia si in cat timp o sa fie gata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i BW, mult noroc la reconditionare.  De curiozitate, cati km are masina? Mie mi-a picay pe la 76k. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Luciosu said:

Daca-i BW, mult noroc la reconditionare.  De curiozitate, cati km are masina? Mie mi-a picay pe la 76k. 

96k dar o mare parte sunt facuti in Bucuresti unde avem o circulatie de cacao si o mizerie de nedescris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Reconditionare turbina aproximativ 1200 lei,asta fara manopera sau kit de montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu un VW Tiguan 4 Motion din 2008 si nu mai pot sa alimentez cu motorina. In momentul cand apas clapeta de alimentare, sare direct (ca si cum ar fi plin rezervorul). Am incercat sa introduc in mai multe pozitii sau sa alimentez de la alte statii, dar patesc acelasi lucru. Daca apas mai puternic pe clapeta respectiva, sare motorina afara. De o saptamana am lasat-o la un service care mi-a spus ca ar fi o problema a unei supape de presiune - care nu se schimba decat impreuna cu tot rezervorul. A zis ca mai cauta variante alternative. La Porsche Timisoara am fost programt pe saptamana viitoare pentru o constatare. A mai patit cineva acest lucru sau stiti cumva o rezolvare mai simpla? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! 

Am un Tiguan 2.0 tdi 140 cp  ( 2015 parcursi 18000 km ) si desi nu merg subturat in anumite situatii in treapta 1 si 2 cand plec ( am un drum pietruit cu mici denivelari ) in zona turației de 1500 rpm se aude o rezonanță a motorului nu foarte deranjanta dar este! Acest lucru se observa si daca vin dintr-o treapta superioară si o las sa se reduca singură exact la 1500 - 1600 se aude peste sau sub nu există această rezonanță ( precizez ca de schimbat vitezele le fac la 3000 - 3500 rpm ).

Știți cumva dacă este defect? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu doua probleme cu Tiguanul meu an 2011

1. dupa ce pornesc motorul luminile de zi (luminile led de pe marginea farului) se sting.

      existra o optiune ca acestea sa stea aprinse si dupa ce pornesc motorul? ma refer si la setari VAGCOM

      cu motorul oprit si comutatorul de lumini pe pozitia parcare se aprind dar cum pornesc motorul se sting, in meniul masinii am activat DRL

2. Masina este adusa din USA, pe spate am pus stopuri LED si imi da urmatoarea eroare:

00984 - Left Tail Light (M4) 010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 17
                    Mileage: 79924 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2062.14.28
                    Time: 21:23:38

De asemenea pe bord am aprins tot timpul martorul de bec ars si ma atentioneaza sa verific becurile dreapta si stanga spate.

Dupa ce sterg eroarea cu VAg Com, aceasta reapare in 10 secunde.

Cum pot sa sterg permanent sau sa remediez eroarea, astfel incat sa nu imi apara martorul pe bord.

 

Va multumesc, mentionez ca am masina doar de 1 luna.

Modificat de LunguRadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu e o problema, mai mult o intrebare. Am incalzire in scaune, sofer si pasager, cand le pornesc se incalzeste doar spatarul, nu si sezutul, cel putin la sofer, dar o sa ma uit si la pasager mai atent. E normal? Incalzirea e doar in spatar nu si in sezut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema sau o intrebare !? 

Am observat ca la tiguan cand inchid masina capacul de la rezervor nu se blocheaza !!! se poate deschide la fel si cu masina inchisa din telecomanda si deschisa !!

pe vcds nu da nici o eroare !  e cam ciudat ca iti poate deschide oricine capacul si sa iti arunce ceva in rezervor !!

e posibil sa fie defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal. posibil s-a dus acea parghie de blocare. armeaza masina cu el deschis si vezi daca de misca sau nu. fa acelasi test si la passat sau golf/jetta ce ai acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da posibil ...

am armat cu el deschis si pot sa il inchid sau deschid fara probleme .

ai dreptate o sa vad la pasat ce si cum se intampla deschis inchis cu capacul deschis si apoi o sa compar cu tiguan ... mersi de pont

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

La Tiguan-ul din 2008, sunt al 4-lea proprietar si as dori sa stiu daca pot beneficia de garantia pentru vopsea( 12 ani). Prezinta rugina in mai multe locuri se pare ca, an de an apar noi si noi zone cu rugina. Masina a fost cumparata prima data prin leasing si are service-ul pe perioada garantiei  realizat la service autorizat VW. Am purtat o discutie telefonica cu unul din reprezentantii service VW si mi-a spun ca de obicei se accepta la autoturismele care sunt in garantia de pana la 3 ani, cele mai vechi n-au fost accepte. Este cineva care a avut aceasta problema?

Multumesc,

Gabi

 

 

 

 

 

20161024_110327.jpg

20161024_110331.jpg

20161024_110350.jpg

20161024_110415.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia se acorda daca rugina perforeaza de la interior la exterior, daca masina nu a fost lovita/revopsita si daca toate reviziile sunt in retea si la fiecare revizie s-a facut inspectie vizuala a caroseriei si s-au respectat indicatiile de la aceasta inspectie.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu a fost lovita/revopsita, dar, mda, asta este, nu sunt toate reviizile facute la reprezentanta, caietul de service este plin pana  undeva  in 2011 iar eu am luat masina in 2015. Service normal.

Mersi

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o sa te intrebe cum le poti demonstra ca rugina nu a aparut in 2012 si tu ai stat fara sa repari pina s-a facut caroseria ciur :)

Dar fa o incercare totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Monday, October 03, 2016 at 5:41 PM, dohc said:

Buna seara! 

Am un Tiguan 2.0 tdi 140 cp  ( 2015 parcursi 18000 km ) si desi nu merg subturat in anumite situatii in treapta 1 si 2 cand plec ( am un drum pietruit cu mici denivelari ) in zona turației de 1500 rpm se aude o rezonanță a motorului nu foarte deranjanta dar este! Acest lucru se observa si daca vin dintr-o treapta superioară si o las sa se reduca singură exact la 1500 - 1600 se aude peste sau sub nu există această rezonanță ( precizez ca de schimbat vitezele le fac la 3000 - 3500 rpm ).

Știți cumva dacă este defect? Mulțumesc! 

Salutare,

Problema a fost remediata ( la Tes Brasov ). De vină a fost un colier din plastic ce  strange  priza de aer de langa grila frontală. Acela zornaia la turatia 1000 si prima gradatie ( cred ca 1200 rpm ) in decelerare ( ca un ecou pe langa zgomotul de fond al motorului.

O zi faina !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.10.2016 at 5:41 PM, dohc said:

Buna seara! 

Am un Tiguan 2.0 tdi 140 cp  ( 2015 parcursi 18000 km ) si desi nu merg subturat in anumite situatii in treapta 1 si 2 cand plec ( am un drum pietruit cu mici denivelari ) in zona turației de 1500 rpm se aude o rezonanță a motorului nu foarte deranjanta dar este! Acest lucru se observa si daca vin dintr-o treapta superioară si o las sa se reduca singură exact la 1500 - 1600 se aude peste sau sub nu există această rezonanță ( precizez ca de schimbat vitezele le fac la 3000 - 3500 rpm ).

Știți cumva dacă este defect? Mulțumesc! 

Daca mai este de actualitate...si eu m-am confruntat cu aceeasi vibratie, de regula dupa ce treceam sa fac reviziile si se demontau filtrele de aer, etc.

Problema la mine a fost de la gura de admisie de la filtrul de aer, la locul unde se prinde de caroserie. Acolo sunt 2 bucati de plastic care se desfac si care in timp incepe sa vibreze datorita unui material din pasla lipit chiar la incheituri....eu am fost pe la vreo 2 mecanici, care mi-au propus sa il fixeze in holzsuruburi...pana la urma m-am dus in bricodepot, am cumparat un material similar folosit pentru talpici la mobila (e cam aceelasi material si are si adeziv pe una din parti), am aplicat in zona unde se misca ...si am scapat de vibratia enervanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.07.2011 at 5:58 PM, Alex-S said:

Ieri dimineata dupa pornire a inceput sa clipeasca spirala (preincalzirea) . Am oprit am repornit si nu s-a mai intamplat nimic . La pranz a inceput din nou sa clipeasca si dupa un timp s-a aprins si indicatorul de bubita la motor :o ! Telefoane ,dat cu parerea ,pana la urma lasat nevasta si fetele la metrou si fugit la Mido-Vitan cu clopotelul care imi semnaliza "Alarma de gradul II" :screwy: . Ajuns testat gasit bubita : capsula vacuumatica de la turbina sparta ! 44700 km . Coincidenta sau durata de viata ? La Bora s-a intamplat in jur de 50000 dupa o zi de mers la greu prin Turcia pe caldura corespunzatoare si cu pedala spre podea . Explicatia a fost ca am tras tare de masina si cand am ajuns in parcare am oprit motorul imediat fara sa mai las cele doua minute la ralanti sa se mai raceasca :unsure: ! Dupa ce m-am intors in tara am schimbat-o si in ultima 100000 km nu s-a mai intamplat nimic . Dar la Tig. dupa excursia din weekend ,de Luni pana Vineri doar 6km dimineata si 6 km la pranz ...prin oras . A mai avut cineva probleme cu capsula vacuumatica si pe la cati km ? Multumesc.

Am avut si eu aceeasi problema intr-o luna de iarna (ianuarie), pe la vreo 74.000 km, insa nu as putea sa spun ca ar fi fost legat fenomenul de o suprasolicitare/supraincalzire a motorului....probabil ca materialul folosit la membrana din capsula vacuumatic a fost mai prost sau poate a cedat de la fenomenul de imbatranire al cauciucului din care este fabricata membrana  (ex. masina avea atunci cam 7 ani).

Schimbatul ei (materiale + manopera) la Brady in jur de 1.050 lei, iar durata cam 4 ore.

Modificat de marioc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aseară a ieșit băiatul meu cu mașina în oraș, iar când s-a întors mi-a spus ca miroase mașina a ambreiaj. Intradevar era un miros puternic de ambreiaj încins. El mi-a spus ca era cu piciorul pe ambreiaj, în treapta 1 la semafor (se făcuse rosu pentru pietoni, dar încă nu era verde pentru mașini) când a început sa se simtă mirosul. Și ca nu s-a urcat pe nici o bordura,

Eu nu am pățit asa ceva niciodată. Singura data când am încins ambreiajul, a fost la Audi, a fost când realmente am chinuit mașina, sa urce cu spatele o bordura înaltă iarna și am patinat cu ea vreo 2-3 minute încercând sa ies de acolo.

Ati mai auzit/pățit asa ceva? E un motiv sa ma îngrijorez? Dimineață am mers cu ea și în afara de mirosul puternic din mașină, nu am sesizat nimic aiurea la ambreiaj. Se poate face o verificare a ambreiajului în vreun anumit fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut cineva probleme cu rulmentul de la cardan? 

Saptamana aceasta am fost in reprezentanta pt. a verifica un huruit, si pe langa rulmentul stg fata pe care l-am inlocuit, am fost informat ca am si un mic zgomot la rulmentul de la cardan. 

Ma intereseaza daca a mai avut cineva aceasta problema si cum a rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In ultima perioada Tigul a inceput sa devina naravas si sa arunce din copite de cate ori dadeam cu rotile din spate in vreo groapa (sau canal denivelat). Dadeam  cu stanga fugea la stanga , dadeam cu dreapta fugea la dreapta... Pe scurt de vina au fost CIOLANELE prezentate in poze la pasat B6 la topicul cu aceeiasi problema .( tiranti laterali , nu stiu cum sa le spun, bratele cu doua bucse laterale...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua , am o problema la Tiguan 1.4 TSI 150 CP . la 3000 de turati imi taie benzina ! Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!