Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

unde ai facut cerere de turbo? daca la reprezentanta, poti sa dai seria de sasiu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, Luciosu said:

unde ai facut cerere de turbo? daca la reprezentanta, poti sa dai seria de sasiu .

Cerere am facut acolo unde mi-ai sugerat, pe link-ul acesta:

http://www.turbocenter.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa trimiti copie dupa talon. o sa gaseasca modelul de turbo si asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, Luciosu said:

poti sa trimiti copie dupa talon. o sa gaseasca modelul de turbo si asa

DA ! asta am facut.

Totusi imi poti da si mie relatii (un link ceva) ca sa incerc la reprezentanta la VW, poate totusi reusesc ceva la ei. Poate, daca iese la undeva la 3000 euro, poate este mul mai ok, decat sa bajbii la fiecare defect in parte si sa pierd orice sansa sa ajung pe la VW. In legatura cu bujiile (poate s-a inselat mecanicul), o sa mai ma uit inca o data, in cartea masinii ... parca imi amintesc, ca avea bifat schimbat bujii la unul dintre cele 3 service-uri. Nu cred ca intra in service la nemti fara sa faca schimburile obligatorii !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste posturile mele care incep din august anul trecut. Nu am ce relatii sa iti dau.  te duci la reprezentanta, cu cartea de service si ca ai solicita kulanz. Partea nasola e ca trebuie sa iti faca o constatare inainte care te ajunge linistit pe la 900 de ron.

 

O sa gasesti si poze cu facturile mele, ca sa iti poti face o idee la cat costa piesele si manopera.

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, Luciosu said:

Citeste posturile mele care incep din august anul trecut. Nu am ce relatii sa iti dau.  te duci la reprezentanta, cu cartea de service si ca ai solicita kulanz. Partea nasola e ca trebuie sa iti faca o constatare inainte care te ajunge linistit pe la 900 de ron.

 

O sa gasesti si poze cu facturile mele, ca sa iti poti face o idee la cat costa piesele si manopera.

================================

OK ! ... inainte sa citesc postarile tale, imi poti spune cam cat te-a costat aproximativ (totul) incluzand kulanz ? ... si inca ceva, dupa acea constatare, iti pot face o evaluare a intregii reparatii ce urrmeaza a fi facute, sau aflu doar la sfarsit cat ma costa in total ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, nu mai da quote la postul anterior, ca o sa primest warn, de la moderatori.

la mine a costat in jur de 27000 Ron, din care am platit aprox 20000. restul a fost kulanz 5000 de ron si discounturi. 

Dupa ce iti face constatarea iti spune si o suma pentru care tu trebuie sa semnezi daca esti de acord sau nu.

Important: !!!!!! Nu circula cu masina pana nu ti-o repari. risti sa trebuiasca sa schimbi motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Lucian, tu ai fost pur si simplu la ei, sau ai fost recomandat cumva ... cunosteai pe cineva acolo ? ... nu intreb asta ca sa ma ajuti pe mine ... intreb, pt. ca am o cunostinta la reprezentanta si pote ma ajuta sa obtin o reducere mai conistenta ... sau nu conteaza !?

Modificat de George222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nush cum dreaq s-a intamplat ca si mie mi-a picat motorul cu o zi inainte sa plec in concediu, similar tie. :) am plecat in concediu si cand m-am intors am sunat la PBN, am facut programare si am chemat rampa. deci fara recomandare. daca totusi cunosti pe cineva, nu cred ca iti poate face rau. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA ! Sa speram ca ma ajuta la ceva ... de fpat cunosc pe cineva la Honda, iar el este prieten cu cel de la Porche Pipera. L-am sunat acum cateva minute pe cel de la Honda si a zis ca-i da numarul celui de la Porche sa ma sune ... acum astept !

... dar, din cate am vazut ca ai patit tu cu astia ... ma apuca ameteala ! ... ce incapabili si penibili sunt ! ... sunt bulversat total !

inca o intrebare mai am la tine (scuza-ma te rog, ca te-am sacait destul cu intrebarile mele) ... cei de la PBN ofera garantie pe piesele puse de ei si daca da, cam cat timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ofera garantie! Garantia este de 2 ani. Eu mai am cam 15 luni. :) Nu e nicio problema, de asta suntem aici, sa ne impartasim experientele.

Dar tine minte, nu mai merge cu masina pana nu o repari si verifica atent motivul lipsei compresiei, ca VW are probleme cu spargerea sau craparea pistoanelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am primit din nou raspuns de la cei care cerusem pret pt. turbina (cu kulanz). ... si dupa ce i-am dat copii dupa Cartea masinii si dupa talon ... a spus ca nu poate sa o identifice si sa-i trimit eu codul turbinei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca aici te poate ajuta un coleg de pe forum. Dar vezi ca turbina de la astia nu poti sa o iei cu Kulanz. Kulanz este valabil doar pentru reprezentantele Volkswagen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ! atunci nu are rost sa mai insist la ei ! 

... In concluzie: tu ai schimbat: pistoane, distributie, turbina ... ? mi-a scapat ceva ?

in cazul asta pe mine ma poate costa mai mult, pt ca la mine se pare ca trebuie sa schimb: turbina, chioasa, si pompa de combustibil. Am inteles ca numai chiulasa poate fi 3000 euro (la ei probabil dublu) ... cel puti asta mi-a zis mecanicul meu (si nu este unul slab) ... lucreaza de mult cu masini cu turbine ...

Modificat de George222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, eu am schimbat: distributie, pistoane, turbina, injectoare si pompa de inalte. plus alte multe sute de mici maruntisuri. Eu zic sa gasesti un mecanic serios, motorul asta are deja vreo 8-9 ani pe piata si deja sunt destul de multi care se pricep la el. O sa gasesti cativa si aici pe forum ( unii dintre ei din afara Bucurestiului). Preventiv, iti sugerez sa verifici si distributia. Cam pe la km incepe sa dea semne de oboseala.

Nu vreau sa para ca ceva inflamator, dar pe prietenul pe care l-ai trimis sa iti aduca masina, tare l-as trage putin de gulet. Pai el nu a facut o verificare simpla? Nici nu cred ca trebuia sa se uite la motor, ci doar sa ii faca o scanare si cu siguranta ii apareau o sumedenie de erori.

In alta ordine de idei: daca te costa 3000 de euro chiulasa, in jur de 750 de euro turbo cu manopera inclusa si inca vreo 300-400 de euro pompa de inalte cu manopera, plus alte materiale mici, sincer m-as duce la o reprezentanta si le-as spune ca vreau sa imi schimbe motorul cu unul nou si vreau Kulanz. Cred ca este in jur de 6000 de euro un motor din asta nou si poate iti acopera macar 2000.

Eu asa as fi facut daca mi-ar fi picat toate odata, dar la mine a picat una intr-o zi si alta in ziua urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... revin cu detalii. Aseara am luat masina de la mecanic. Mi-a sugerat sa nu merg la reprezentanta cu ea, pentru ca a zis ca nu are probleme prea mari masina. Mi-a sugerat, daca vreau totusi sa merg la VW sa fac schimburi ulei, filtre, etc si sa CER GARANTIE EXTINSA (daca imi pot da) ... este singura care merita la ei, in aceste conditii. Altfel, am hotarat in principiu ca saptamana viitoare sa schimb turbina (de fapt ii schimba tot interiorul) cu 1400 lei, dupa care sa fac schimbul de ulei si filtre: ulei, aer, benzina .., 

iar cu restul a zis ca masina mai merge cel putin 60000 de km. 

Deci, mi-a zis ca pistoanele sunt ok si ca problema cu compresia este de la supape, pentru ca uleiul care scapa din turbina ajunge pe supape si aici sunt 2 posibilitati: ori ard supapele, ori se depun pe clapete si in acest ultim caz sunt sanse ca depunere sa se desprinda cu timpul, in conditiile in care turbina functioneaza corect. Daca nu, se pot schimba in timp si acestea. Apoi mai ramane pompa de inalta presiune, care nu este o prioritate, doar sa am griza sa plec cu masina dupa 3 contacte ca sa-i las timp sa se incarce pompa. 

El mi-a zis ca totul (chiar si chiulasa reparata, dc. Va fi nevoie) nu ma va costa mai mult de 2000 euro. 

In concluzie, inclin sa merg pe mana lui, il cunosc binisor, este bun mecanic, iar cel care l-a reconandat (este o cunostinta buna a mea) este sofer profesionist de 15 ani, iar mecanicul acesta ii repara masinile de 10 ani. Nu poti avea niciodata toate garantiile pt. cineva, dar eu zic ca sunt suficiente daca as compara cu cei de la VW care te jupoaie de bani, chiar si cu reducerile sperate si daca mai patesti si ceva asemanator cu ce ai patit tu ... mai bine NU !

.... Chiar el imi spunea de o cunostinta care a ales sa mearga la VW pt. o injectie defecta, iar acolo cand au schimbat-o, au reusit sa strice te 2 bune pe langa.... in fine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu stii cel mai bine ce tre sa faci. Legat de garantie extinsa, nu iti da nimeni. Ultimul rand e poveste.

Intr-adevar, te cam jupoaie. Legat de compresia proasta, eu unul nu as risca dar faci cum crezi tu.

 

Poate ne ajuta colegii cu niste explicatii mai tehnice legate de compresie proasta si ce se poate intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA ! sunt deschis la orice sugestie pertinenta !

 

... legat de cel ce mi-a adus masina ... si eu cred ca m-a tras tare in piept. Ti-am zis ca initial eu vroiam un Tiguan TSI de 2,0 cmc ... dar cand a ajuns acolo (se vanduse). Eu cred ca nu au tinut negocierile cu aia, in schimb au tinut cu astia cu Tiguanul de 1,4 TSI, pentru ca eu am platit 13 000 euro, iar pe acte scria 11 000 euro (si a zis ca a fost o intelegere ca sa plateasca neamtul taxa mai mica). Eu cred ca 2000 au fost ai lui + 1000 care i-am dat eu + ca mai cred ca a vandut tot ce se poate de pe ea (roti de iarna, cric, nici macar acel flacon cu solutie de umplere a cauciucului nu are (desi era consumabil care se schimba la revizii) - pt. ca nu am rezerva, ci KIT de pana ... stii ce zic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, daca masina are kit de pana, nu are cric si coarba in dotare.

Ai 3 optiuni:

1. Sa faci o constatare profesionista la VW (care costa destul de mult dar aia e) si sa faci reparatia la ei, solicitind kulanz, care acopera manopera si 50% din piese minim. La km masinii si cu toate reviziile la ei, sunt sanse 80% sa beneficiezi de kulanz. Avem un coleg pe forumul de Touran care a reparat pe kulanz un DSG7 la o masina second luata din DE, fara probleme, iar costul a fost 0. In plus ai 2 ani garantie. Daca nu beneficiezi de kulanz ai alternativa 2 de mai jos.

2. Sa faci o constatare la un mecanic profesionist care stie cu ce se maninca motorul asta (nu e suficient doar un mecanic bun si de incredere), sa -ti dea o lista de piese pe care  sa o cumperi din cele mai bune surse posibile, ca pret si calitate.

3. Sa gasesti la dezmembrari un motor bun.

Teoria mecanicului cu compresia de la depunerile pe supape e buna dar se poate verifica foarte usor, eu nu cred in ea. Din pacate motorul asta are istoric dovedit de probleme la pistoane care se crapa si atunci bubuie si blocul.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ieri m-am stresat numai cu constatarea asta la VW, iar la final m-am decis sa merg pe mecanic ... astazi m-ai pus din nou pe ganduri cu constatarea de la VW.

... deci, eu maine plec in vacanta pana miercuri. Intre timp, ar trebui sa ma sune cineva de la PORCHE sa-mi faca o programare. Daca ma suna in acest timp, at. incerc norocul si la VW, daca nu miercuri merg cu turbina la reparat ... si s-a terminat cu VW !!! ... cum o fi norocul ! ... m-am stresat prea mult timp in ultima saptamana si o sa o iau razna daca mai stau si in situatia plina de incertitudini !!! ... oricum ! teapa pe care am luat-o eu nu i-o doresc nici la dusmani (desi in mare parte se datoreaza si deciziilor proste luate in graba de mine) ... asta este !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa George, priveste-o ca pe o experienta. O sa patesti ca mine, inainte sa am probleme nici macar uleiul nu eram in stare sa il verific. Intre timp am devenit mai cunoscator :)

da un mail sa iti faca programarea pe ziua de miercuri. sau poti suna si sa iti faca programare pe miercuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Revin cu amanunte referitoare la Tiguan. Am plecat Vineri si m-a intors aseara de pe litoralul romanesc. Am fost cu Tiguanul si nu am avut nici un fel de problema cu ea, desi, recunosc, am condus cu teama, tinand cont de problemele pe care le am cu ea. Singura problema vizibila, este uleiul - am pierdut cam 3 mm masurat pe joja la dus, iar la intors nu am masurat inca (am ajuns tarziu si motorul era prea incins ...). In rest, a fost ok. Pe autostrada am mers (cat s-a putut, normal in Romania) pe pilot automat cu 120km/h cu 2800 turatii si nu am avut nici o problema, nici un zgomot ciudat, nici o eroare in bord.  Uneori, am marit viteza spre 140 si peste si am constatat ca ii trebuie ceva timp sa creasca viteza (probabil si din cauza motorului mic, comparativ cu greutatea).

Oricum, astazi sau maine, iau o decizie unde merg (pentru inceput) cu turbina (la VW sau la cel cu care vorbisem deja sa-mi schimbe tot interiorul turbinei) !

O sa mai revin cu amanunte !

Modificat de George222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor,

Sunt posesor de Tiguan 1.4 TSI ,160 Cp. La 48.000 KM a trebuit sa-mi schimbe pistoanele ( pe garantie) . Acum , la 51.000 Km,s-a aprins martorul de emisii. Cind motorul este rece, la 3.000 rotatii ma limiteza.Si in viteza 1 si 2. La 3 nu am incercat. Chiar daca au reglat "clapeta" . Dupa ce se incalzeste nu mai am probleme cu turatiile . 

V-ati lovit de asa ceva ? Ce ar putea fi ?  Sa stiu ce mi-ar spune de la Service si la ce sa ma astep.

multumesc 

Modificat de SURAM76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pb egr. Fa/solicita o scanare. Daca inca e in garantie mergi in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Tiguan 2.0 TDI 140 cp la pornire imi apare si nu dispare in mers martorul "bugii incandescente". Daca merg cu martorul masina intra in limp mode. Daca o pornec/opresc de cateva ori martorul se stinge si merge normal "trage ok"

Am atasat log-uri erori inainte de resetare cat si dupa.

Dupa resetare au ramas urmatoarele erori:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 235241 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:38:53

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - -

00926 - Terminal 30 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 235241 km
                    Time Indication: 0

00985 - Right Tail Light (M2) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 235241 km
                    Time Indication: 0
 

Daca nu am postat la rubrica corecta va rog sa ma redirectionati.

 

Multumesc anticipat!

Bogdan

 

 

Log-WVGZZZ5NZ9W521583-235240km-146171mi_dupa_stergere_erori.txt

Log-WVGZZZ5NZ9W521583-235240km-146171mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!