Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Nici un zgomot altul decat al ventilatorului nu e normal.

Dar mai exact, ce se aude? Ceva click-clack sau un rontait?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa cred in teoria conspiratiei....dupa 2 ani si 2 luni am avut si eu problema cu filtrul de particule care nu se mai stingea...am incercat eu sa-l pacalesc cu scoterea bornelor de la baterie dar nu a mers. Apoi s-a rezolvat pt moment cu inlocuirea unui senzor, dar la vreo 2 saptamani s-a aprins martorul de chek engine si s-a depistat la service ca era dusa sonda lambda, alti bani alta distractie.Am inlocuit-o si pe asta si a disparut problema.Ceea ce ma enerveaza pe mine de abia acum incepe...la revizia de 75.000 s-a depistat ca bucsaraia fata e dusa (observasem eu ca directia cam trage), plus ca nu stiu ce burduf trebuie inlocuit....asta in conditiile in care nu am alergat masina exclusiv off road prin cine stie ce trasee dubioase...e drept nu am tinut-o numai pe asfalt dar totusi.Varianta ca cei de la service mai vroiau sa-mi bage alte lucrari pe gat pica, fiindca cunosc pe cine trebuie pe acolo wink.gif...si atunci ma intreb pentru ce naiba am dat 29.000 de euro acum 2 ani jumatate, cand pica piesele la ea mai rau ca la Octavia mea care are aproape 9 ani si nu am schimbat piese la ea cate am schimbat la Tiguan. Daca veti urmari postarile o sa vedeti ca am mai avut probleme si cu pompa de motorina care din fericire a fost schimbata in garantie. Si colac peste pupaza azi am patit o chestie tare dubioasa...rezervorul pe bec, iar la alimentare pompa decupleaza dupa 2-3 litri de combustibil, ca si cum rezervorul s-ar fi umplut.....am crezut ca e pompa lor de vina, dar dupa 3 benzinarii unde s-a intamplat la fel, ce sa mai zic....vizita la service iar! Acum stau si ma gandesc ca masina asta de fapt valoreaza cam cu cat o vand ei acum, pornind de la 16.000 de euro!

 

Salut, am aceeasi problema cu alimentarea la pmpa, mai stii care a fost cauza, cum s-a rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna seara!

am un tiguan 1.4 tsi, 150 cp, 80000 km,2010 si am urmatoarea problema :

imi tripideaza motorul si nu mai trage cum trebuie...la tester imi da rateuri la cilindrul 2...am schimbat bujiile am inversat bobinele..tot rateuri cilindrul 2..ar putea fi o problema mai serioasa?a mai patit cineva ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut...

De curand am fost pana la mare pe A2. In ultima perioada la viteze mai mari de 110 la orice denivelare masina intra in ruliu si parca nu mai statea pe sosea. Mergand mai mult prin Bucuresti nu am dat prea multa importanta dar la ultima deplasare a fost stresant rau... mai ales ca la accelerari bruste masina tragea spre dreapta si la decelerari spre stanga. Cum am venit am pus-o pe banc si am verificat trenul de rulare si amortizoarele. Contrar parerii ca amortizoarele sunt duse testul a aratat intre 82-86% functionalitate ceea ce este OK. Problema a fost de la tendoanele care leaga puntea de spate de sasiu care avea bucsele anterioare deteriorate. Explicatia a fost ca atunci cand se cupla spatele pentru plus de putere puntea din spate actiona neuniform ducand la schimbarea de directie a masinii. Dupa schimbarea tendoanelor problema a disparut. Am povestit situatia pentru ca vreo trei mesteri care au auzit situatia au vrut direct sa-mi schimbe amortizoarele ca stiu ei mai bine ce si cum... Nu mai vorbesc despre diferenta de cost !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum banuiam asta a fost problema. Becul a costat 15 lei iar operatiunea a durat 5 min iar eroarea a disparut dupa ce am repornit motorul

 

Ai schimbat becul de viraj in 5 min!? Cumva pe partea dreapta? Eu pe stanga mi-am julit mana maxim si mi-a luat enorm. Recomandarea mea e sa iti comanzi becuri H7 LONG LIFE ca sa nu le schimbi la 6 luni..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Becul cred ca a fost hella dar nu stiu daca era long life.

Voi tine cont de recomandare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind totusi... doar 5 minute?! Imi vine greu sa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, era becul de pe stanga. Am incercat sa-l schimb, nu am reusit, asa ca am fost la service, unde a durat mai putin de 5 min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai observat cineva ca pe drum denivelat farurile/lumina vibreraza destul de tare. Vorbesc de faruri cu xenon si cornering light incorporat. Am senzatia ca ori soclurile becurilor sunt prost fixate, ori tot farul se misca. Pana la masina asta nu am avut probleme asemanatoare. Simptomul asta e de la 0 Km chiar.

Modificat de camsonat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai observat cineva ca pe drum denivelat farurile/lumina vibreraza destul de tare. Vorbesc de faruri cu xenon si cornering light incorporat. Am senzatia ca ori soclurile becurilor sunt prost fixate, ori tot farul se misca. Pana la masina asta nu am avut probleme asemanatoare. Simptomul asta e de la 0 Km chiar.

 

Dap, am patit si eu, mai ales la farul drept. Am avut si farul schimbat (din alte cauze, mecanice) si cel nou, original, montat la reprezentanta, tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane sa vad de unde vine vibratia. Din suportul farului ma cam indoiesc, iar daca e de la lupa e nasol ca nu prea am ce sa remediez acolo. La garantie daca ma duc iar zic aia ca sunt cam sonat si ma umplu de nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Fenomen:

- la pornire pedala de frina e ferma ( e un DSG),

- dupa aceea devine mai moale

 

De frinat frineaza dar mi se pare prea slaba ( cam moale si cursa ceva mai lunga ) frina dupa pornire.
E oare ceva normal?
La ale voastre cum este?

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai servofrina ia vid din galeria de admisie deci pina nu se face vid pedala e tare. 

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca uiti ca aveti masini cu motor diesel... In galerie la diesel este presiune relativa pozitiva, nu negativa (vacuum) ca la benzinare.

Pentru vacuum, este o pompa separata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Am si eu o chestie la masina sper sa nu fie nimic grav poate v-ati mai nitalnit cu problema si nu stiu eu ce vorbesc

Ideea ii ca masina o avut din fabrica 177 cai dupa o resoftare la Revo duce acuma 226 cai pe dyno testat cu o cute manuala

De ceva vreme cum so mai si racit afara si inca nu am schimbat gumele am dat sa pornesc de la semafor mai brusc in treapta 1 si mi so parut ca si cum ar fi patinat ambreiaju sau patinat rotile (mai putin probabil pentru ca era uscat din cate am observat) sentimentu era ca se accelera in gol fara sa se miste masina in reprize asa scurte cam 3-4 la numar rapide si cand am lasat acceleratie mai moale so linistit

Azi ud fiind pe jos am zis ca mai incerc sa vad daca patesc la fel,da azi chiar am simtit cum patineaza si in treapta a 2a dar pe urma am auzit in timp ce rotile se invarteau batai pe la planetre pe undeva foarte ciudat sunet de batai in caroserie,is prea multe chestii ca sa-mi pot da seama ce ar fi

O patit cineva la fel?

Modificat de Folspeed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa fi te rog un pic mai explicit ce bate? cat ii de grav? ce se poatte defecta?

Eu nu as zice cai de la resoftare, care doar a dat mai multi cai din turbo

Ce suna ii parte mecanica fier, planetare,deastea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vezi sa nu fie de la ESP ... Masina prinde a patina si el face ce e pus sa faca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Tiguan, an 2007, 213 758 km, motor 2.0 TDI, 140 CP

 

Erori ramase dupa resetare fault codes:

 

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal
 
1 Fault Found:
00926 - Terminal 30 
            011 - Open Circuit
 
Uneori masina intra in Limp mode.  Ce ar trebui sa verific ?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa montezi un dispozitiv deja mentionat de n ori pe forum sau sa schimbi motorasul/galeria. Da un search dupa P 2015 si te vei lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa montezi un dispozitiv deja mentionat de n ori pe forum sau sa schimbi motorasul/galeria. Da un search dupa P 2015 si te vei lamuri.

Ce motoras ? si galeria nu se poate curata doar se schimba ?

Poti sa-mi zici ce dispozitiv ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.dieselgeek.com/mobile/Product.aspx?id=37791

Greu cu search-ul. E mai comod sa primesti raspuns personalizat fara un pic de efort.[emoji107]

Se poate curata, ptr antrenament.

Daca ai citit un pic ai fi avut deja raspuns la intrebarile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua va rog imi poate recomanda cineva ce marca de bujii pot cumpara pentru un Tiguan2.0Tfsi200cp.multumesc mult si o zi placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!