Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Si eu am schimbat bateria originala Varta de 61 Ah. Asa a venit echipata masina, eu am crezut ca au schimbat-o in showroom cu una de capacitate mai mica. Pornea la prima cheie, dar pe gerul care a fost ii lua ceva timp. Am cumparat una de 75 Ah, sper sa ma tina macar 3 ani ca cea veche, iar pe varta am incarcat-o pe redresor si o tin de rezerva. Am de gand sa le schimb alternativ si sa le pun pe redresor. Chiar asa, aveti idee se poate incarca bateria direct pe masina sau e pericol sa se defecteze ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe frigurile astea am ramas si eu fara baterie, am schinbat-o cu una care este mai inalta decat cea veche si nu mai pot pune acel capac peste baterie.are cineva idee se mai poate inalta acel suport din jurul bateriei?sau ce ii pot face sa pun capacu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

e bine sa spuna cineva dimensiunile bateriei de pe b6 daca le stie..altfel iei una si vezi ca nu se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe frigurile astea am ramas si eu fara baterie, am schinbat-o cu una care este mai inalta decat cea veche si nu mai pot pune acel capac peste baterie.are cineva idee se mai poate inalta acel suport din jurul bateriei?sau ce ii pot face sa pun capacu?

Ai carcasa unde vine bateria montata este din plastic? Daca este din plastic nu cred ca ai vreo posibilitate sa o faci in asa fel inca cat sa o inalti cum vrei tu.

La minte carcasa aia unde vine bateria montata nu este din plastic, e dintr-un material moale nu im vine in minte cum sa o numesc/denumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot din material din ala e si al mine nu e plastic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata m-a lasat bateria, am vrut sa pornesc si nimic Incepuse sa de-a semne de oboseala, dupa 2 zile nepornita invartea ceva mai mult pana pornea dar azi a murit de tot,nici nu mai invartea. Am comandat o Varta sylver dinamic de 77ah la un pret de 490 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi bateria veche a masinii, era originala a ei din 2005. Nu am avut nici-o problema cu inchiderea capacului care vine peste baterie.

Este normal ca atunci cand pornesc masina si am radio-cd-ul aprins acesta sa se stinga?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bateria mea este pe duca. Am bateria originala Varta de 72 Ah . Citeam pe un site niste sfaturi de intretinere , printre care mi-a atras atentia urmatoarea afirmatie:

" Pe frig intens, daca s-a depasit -8°C, este bine sa aprindeti farurile pentru cateva minute pentru a “incalzi” bateria, inainte de a actiona demarorul." ( aici sursa)

Oare sa fie adevarata faza ? Eu din contra opresc absolut toti consumatorii inainte sa actionez demarorul, mai ales ca este tot mai descarcata cu frigurile astea si la drumuri scurte de oras nu apuca sa se incarce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat de la Metro un acumulator Varta Black 45ah , am predat acumulatorul vechi in aceeasi locatie , tot Varta 45 Ah, care m-a servit pe acelasi autoturism fara probleme timp de 8 ani iar montajul l-am realizat eu. Sunand la telefonul de contact din certificatul de garantie pentru efectuarea verificarii montajului mi-au fost indicate 3 unitati din sectorul in care locuiesc , din care doua nu lucreaza in acesta perioada si una a refuzat verificarea pe motiv ca nu este acumulator vandut de ei. Asa am ajuns la unitatea din Sos_Colentina_420 pentru verificare unde mi-a fost refuzata acordarea garantiei , invocandu-se incompatibilitatea acumulatorului cu acest autoturism. La insistentele mele de a mentiona in mod scris pe certificatul de garantie justificarea acestui refuz , lucratorul a completat dupa cum puteti constata : BATERIE SUBDIMENSIONATA CAPACITIV .

motivulinvocat1.jpg

1. La alegerea acumulatorului s-a tinut cont de indicatiile ce apar pe site-ul importatorului Varta pentru acest tip de autoturism , produsul cu codul 545 412 040 312 2 fiind similar cu cel achizitionat de mine mai exact B19

2. Din 2005 pana in 22.12.2012 pe autoturism a functionat fara probleme un acumulator similar : Varta 45Ah.

3.Mi-a fost prezentat un catalog de produse Varta in care pentru acest tip de autoturism nu apar decat acumulatorii de 52 si 60 Ah. (Rusine VARTA pentru ca publicati informatii eronate! )

4. La verificarea tensiunii de incarcare ,valorile masurate au fost 13.9…14.2 V , deci alternatorul masinii functioneaza in parametri normali.

5. S-a efectuat masurarea tensiunii la bornele acumulatorului in urmatoarele conditii : Mi-a fost solicitata pornirea luminilor de drum si actionarea demarorului cu acestea aprinse. Tensiunea masurata in timpul pornirii ( aprox 9,5-10 V ) a fost folosita ca motiv suplimentar pentru a invoca lipsa acordarii garantiei pe acelasi motiv : BATERIE SUBDIMENSIONATA CAPACITIV .

Din cate stiu eu , actionarea demarorului cu luminile aprinse este contraindicata de producator ( am cautat in manual dar nu am gasit nimic apropiat de asa ceva )

Situatiile in care se anuleaza garantia sunt prevazute la pagina 4, Cap. III in Certificatul de garantie si anume : valoarea tensiunii de incarcare masurata nu se incadreaza in intervalul 13.9….14.4 V , deci metoda de testare a "specialistului " Varta nu respecta conditiile de anulare a garantiei

situatiiincareseanuleaz.jpg

Trimiterea la plimbarea a clientului care a ales un produs Varta s-a facut intr-un mod care descalifica atat importatorul cat si brandul pe care-l reprezinta.

LE Nu veniti cu inginerii de genul " de ce nu ti-ai luat Rombat " sau altele .......

@ gh3pard : cred ca sursa greseste cand iti recomanda sa pornesti alti consumatori inainte de a actiona demarorul la -8 grd , nici eu nu fac niciodata asa ceva . Chiar as dori sa posteze cine stie care ar fi explicatia pentru a face asa ceva .

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor si un an nou cu bine! :icon_thumleft:

Am Passat B6 si am urmatoarea mare problema: Am plecat cu masina din tara de sarbatori la niste prieteni si chiar cand ma apropiam de destinatie, s-a aprins martorul de alternator (bateria aceea rosie). Greseala mea este ca am continuat sa merg. A doua zi cand mergeam cu masina - aceeasi problema, am observat ca lumina din bord incepuse sa se slabeasca. Imediat s-a aprins si indicatia cu COOLANT SYSTEM - STOP! CHECK COOLANT SYSTEM! Chiar cand ma pregateam sa opresc, masina n-a mai accelerat si am oprit in dreptul unei iesiri de pe autostrada, moment in care a inceput sa iasa fum puternic de la capota si deschizand am observat ca tot lichidul de racire se scursese si se sparsese intr-un punct teava aceea de pe traseul lichidului de racire.

Intrebarea mea este daca credeti ca problema cu circuitul de incalzire a pornit de la faptul ca bateria nu mai incalca (fiind afisat martorul de alternator) sau sunt probleme separate? Si cam cat credeti ca m-ar putea costa? Ma refer aici la reparatul alternatorului si la circuitul de racire (teava gaurita). Multumesc si un an nou cu tot ce va doriti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele prezentate nu au legatura una cu alta. Care teava s-a spart mai exact? Daca vrei sa continui deplasarea completeaza in vas, apoi nu-i mai pui capacul - si mergi mai "piano" fara acceleratii bruste - eventual te mai opresti si verifici nivelul. Pune eventual o poza. Verifica cablajul la/de la alternator - poate s-a desprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trimis info pe email la Varta , ulterior am fost contactat de un reprezentant care a incercat sa-mi explice ca inca nu s-a actualizat catalogul bla bla si mi-a indicat un service apropiat de mine si recomandat de el . Aici s-a masurat tens de incarcare 14,3 V cu ventilator pornit + lumini de drum ON , apoi stampilat certif garantie fara prea multe discutii. Stand de vorba cu omul mi-a sugerat acelasi lucru ca si anteriorul "specialist" : bateria de 45 Ah e mica nu o sa tina prea mult . Nu a putut justifica si de ce , cel putin raspunsurile primite " ce vine din fabrica e altceva chiar daca e tot 45Ah " sau " la o masina veche e recomandabil sa puneti o baterie de 55 Ah " pe mine nu m-au lamurit. De ce nu sunt egali cei 45Ah germani "OEM" cu cei aftermarket , poate-mi explicati voi ca eu nu pricep .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e cat se poate de simplu. marketing si restul. varta a produs pt vw un lot de X baterii la o anumita calitate + pret.

exista un singur drum VARTA->VW cu un singur pret.

cand varta produce baterii pt piata libera trebuie sa isi asume un "risc" si de aici apar diferentele.

producatorul e constient ca pana la cumparatorul final sunt multi intermediari si de aici si adaosuri tot atatea si un pret pe masura.

am incercat sa explic asa in linii mari.

mai e diferenta de produs pentru piata de desfacere. un bun exemplu loganu pt romania si loganu pt export..... si exemplele continua.

Numai bine!

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau de 1,4 benzinar merge si 45 amp insa daca ai 1,9 tdi e recomandat peste 70 amp altfel nu dau astia garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un final cand se fac masuratorile gen consumatori pusi in functiune si dat la cheie conteaza mult curentul de demaraj care il are un acumulator si nicidecum amperi/ora sau ah,in principiu trebuie avut grija la cumparare ce iei si de unde iei si simplu fapt ca iei un acumulator putin mai puternic din punct de vedere al curentului de demaraj chiar este recomandat pentru o utilizare mai indelungata a acumulatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa 4 ani si cateva zile a cedat acumulatorul si la mine... Masina a venit echipata cu acumulator de 61 A (nu am xenon, scaune incalzite...).

 

In ultimile 2-3 zile mi s-a parut ca invarte cam greu dimeneta la prima pornire dar nu credeam ca ma va lasa bateria. Intereseant e ca in ultimile zile am mers aprox 45-60 minute in fiecare zi cu masina. Deoarece plecam cu masina din oras cand s-a intamplat, dupa ce am pornit masina cu cabluri, plecat direct sa achizitionez o alta baterie pentru a nu avea surprize neplacute in deplasare. Prima data i-am rugat sa verifice cum stau cu incarcarea, si "baga" 14,15 cu faza scurta, radio, dezaburire. 

 

Am obtat pentru o Varta Dynamic de 63 A si 650 curent la pornire, pret 425 lei cu bateria veche la schimb. Comerciantul voia sa imi vanda o baterie de 70-74 A, conform catalogului. As fi cumparat-o cu placere, mai ales ca era o diferenta de aprox 50 de lei, insa bateria de 70-74 era mai mare si nu incapea in "husa" de pasla in care vine bateria originala si am preferat sa iau o baterie care incape in acea husa, sa fie cat mai OEM treaba :)

 

Sper sa tina macar 4 ani... desi oricum mi se pare ca a murit cam rapid bateria originala.

 

Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles că este recomandat ca bateria să fie încărcată înainte de montaj. La noi nu se respectă chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Sal.,

Cred ca a venit clipa sa fie inlocuit acumulatorul masinii din semnatura care are suficienti ani si care si-a facut treaba foarte bine pana acum vreo 4 zile cand nu a mai avut putere sa pornesca .

Ea se numeste VARTA (OEM VW) si are urmatoarele caracteristici :

72AH cu 640A la descarcare

Dimensiune 280x180x200 mm .

Acum as dori sa intreb un coleg care a avut din fabrica pe masina Dynaudio Soundsystem si Webasto ce tip de baterie are tot 72AH cu 640A la descarcare sau mai mare 72AH cu 680A la descarcare sau 74AH cu 750A la descarcare ?

Intreb acest lucru pentru ca eu am montat ulterior pe masina sistemul Dynaudio si tot ulterior as dori sa montez si Webasto .

Astept raspunsurile colegilor cu astfel de optiuni si eventual de unde as putea achizitiona un acumulator VARTA cu data de fabricatie cat mai noua (nu denalea tinute in raft cu lunile) .

Multumesc .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal.,

Azi am facut o verificare cu aparatul de masura pentru a vedea care este valoarea incarcarii la relanti atat cu consumatori cat si fara .

Valoarea de incarcare cu toti consumatorii porniti (AC / REZISTENTA LUNETA / FARURI XENON APRINSE PE FAZA LUNGA / PROIECTOARE APRINSE / DEGIVRARE IN OGLINZILE EXTERIOARE PORNITA / CEATA SPATE PORNITA / MUZICA PORNITA) este de 13.55 V . post-20331-0-87791700-1380279459_thumb.j

Valoarea de incarcare fara nici un consumator pornit (DOAR DRL-urile sunt functionale) este de 14.02 V . post-20331-0-82336300-1380279566_thumb.j

Asa putin trebuie sa incarce fara consumatori sau am eu probleme cu incarcarea ?

Astept raspunsuri cu valorile voastre de incarcare .

Multumesc .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, incarcarea trebuie sa fie intre 14.0 si 14.4V. Oricum, la tine este bine, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am schimbat si eu bateria, mai avea o luna si implinea 5 ani.

 

post-111946-0-15281000-1380655785_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poza e frumoasa, de-ar fi si bateria de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una e calitatea bateriei Varta cand iese pe poarta fabricii VW, alta e ce cumperi apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar la cele romanesti..... e la noroc...... eu recomand o Varta, Banner, etc.... dar - din pacate - nu romanesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost candva. Acum bateriile alea verzi, rombat sunt cu elementi cumparati de la varta si asamblate la Bistrita si sunt vandute la un pret corect.

Intamplator sunt prieten cu cel care face garantiile la baterii si mi-a confirmat ca mai bine de jumatate din bateriile cazute in garantie sau imediat dupa sunt varta alea gri si bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!