Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Se pare ca m-am inselat si nu e de la baterie. Bateria Varta pusa temporar pe masina in locul celei originale m-a lasat. Maine ma duc sa imi puna bateria originala, venita in garantie in locul celei initiale (care spun ei era stricata...), dar oricum e clar ca problema e in alta parte si ca undeva e un consumator cand masine e oprita.

later edit: masina nu are nici o modificare, este asa cum a venit din fabrica. Nu ii conectez nimic altceva la reteaua electrica, nu am schimbat sau tunat nimic la ea la nici un capitol. Este dupa mine pus si simplu o defectiune din fabrica sau una capatata ulterior, in primele luni de folosinta.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Trebuie sa descoperi cit mai repede ce consumator ai, altfel nu prea vei putea circula cu masina. Te poate lasa in drum cind iti e lumea mai draga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema o sa fie ca service-urile nu au electronisti care sa inteleaga sistemul electric a unei masini de genul acesta. Au electricieni auto care se cam limiteaza la bec aprins/stins.

E banal sa-ti puna o baterie si sa masoare consumul din baterie cu toti consumatorii opriti. In cazul in care depaseste 10-20 mA deja trebuie sa-ti pui probleme. Daca ai 0,2 A cit zici nu poate fi in parametrii normali. Gindeste-te ca led-urile care indica ca masina e incuiata si alarma activa clipesc f.scurt si asta pentru a reduce consumul in stand-by iar consumul unui led este intre 5 -10 mA . Procesorul de la alarma si ce trebuie sa mai stea in functiune in stand-by poate fi facut sa nu consume mai mult de 2mA. Daca ai consum in stand-by mare ar trebui cu schema in fata sa scoata sigurante din bloc pentru a determina si izola consumatorul.

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa las luni, peste doua zile, masina la ei in service sa ii faca teste 48 de ore si sa vada exact ce consuma cand masina e oprita. Mi-a spus seful de service de la Cardinal Motors ca numai asta este solutia de identificare, pentru ca niste teste de cateva ore asa cum am facut eu pana acum nu pot izola problema. El m-a asigurat ca se va rezolva, de data asta m-am dus mai sus pentru ca mi s-a parut ca pana acum cei de acolo nu au fost fermi in a rezolva. Seful de service a spus ca probabil ceva nu intra in sleep-mode si trebuie sa vada ce este.

Paul, asa cum spui tu, probabil o sa ia la puricat si sigurantele.

Daca nu se rezolva la Cardinal duc masia la Porsche Romania si daca nici acolo nu ii dau de cap o sa dau masina inapoi. Nu pot sta asa. In ultimele doua luni am ramas de trei ori fara baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema si la mine cu bateria are 2 ani si 7 luni, cum a dat frigul a inceput sa dea semne de "oboseala" si azi nu a mai pornit ( dar nu o mai pornisem de 2 zile masina) intr-un final am luat curent de la cineva si a pornit.....daca nici maine nu porneste tre sa iau alta baterie..

-stie cineva ce baterie trebuie ( era intuneric si nu am putut vedea nimic )

-cand inlocuiesc bateria veche cu cea noua tre sa tin cont de ceva.... ( un prieten si-a schimbat-o si i-au ramas aprinse cateva lampi de avertizare in bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este cel mai probabil de 74 - 80 Ah.

Cand o inlocuiesti, trebuie legata o a treia baterie in paralel cu instalatia electrica a masinii pentru a evita ca aceasta sa ramana nealimentata.

In acest fel, la repornire nu-ti va ramane nici o pictograma aprinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are baterie de 70A.

Ovidu, nu cred ca trebuie sa incarci nimic in paralel. Atunci cand scoti bateria si ramai un timp fara curent se aprind niste martori de bord cand revii cu bateria noua sau cea veche incarcata, dar se sting dupa cateva zeci de secunde de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asta azi, nu am mai pornit masina de ieri si a dat semne ca bateria e pe duca, dar tind sa cred ca de la frigul de azi noapte. Mi s-au aprins senzorii de eroare de Xenon pe bord, dar dupa cateva secunde s-au stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA mine azi pe -12 a pornit mai usor decat ieri pe -6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu,probleme cu bateria .Dupa numai 7000km am luat de 2 ori curent de la alta masina,de regula dupa o zi de pauza.Consumul cu alarma pusa variaza de la 0,77 la 0,12mA.Maine fac programare la PBN ,schimb de baterie + ca portbagajul se deschide in mers,dimineata cind o deschid,la stop si cind mai vrea muschiul lui(s-a mai intervenit in Decembrie pt.asta si a tinut 3 zile).Am sa va tin la curent .

PS: Masina are 1 an si 7000km.Fara cuvinte.

Modificat de maw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lasat azi masina la Cardinal Motors. Zilele astea am scos mereu borna seara :) ca sa nu se mai descarce, iar dimineata a pornit mereu. Sa vedem daca rezolva consumul. Eu am 8200km in 5 luni.

Maw, asa de multe consuma masina cu alarma? Cifrele de mai sus sunt pe ora? Oricum nu e normal ca dupa o zi de pauza masina sa nu mai porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,77-0,12 mA ? sau A ? Sub 1 mA e infim consumul. Nu pune probleme de descarcare.

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a gresit UM; nu are cum sa fie sub 1mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am luat curent o data de la un vecin.

eu cred ca bateriile folosite pentru echiparea masinilor noastre sunt neconforme sau la limita raportului cerere si oferta dpdv al puterii.

oricum am "rezolvat-o" ca sa zic asa avand grija sa opresc toti consumatorii cand urmeaza sa opresc masina pt gararea de noapte si am oprit "coming home" si "follow me home" din computerul de bord.

ciudat este ca eu am 2 baterii pe masina una in compartimentul motor si una in portbagaj iar atunci cand am ramas fara curent a fi trebuit sa porneasca cu ajutorul celei din portbagaj. insa la PBN mi-au zis ca cea din portbagaj este numai pt accesorii...puteau sa ii faca macar un swich ceva ca sa nu fiu nevoit sa iau curent de la alta masina chiar daca aveam o baterie incarcata pe masina....

Modificat de vwalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia cu 2 baterii am intalnit-o si la Touareg.

Bateria care realiza pornirea motorului, de 110 Ah, era sub scaunul soferului, iar cea pentru auxiliare, de 100 Ah, era in portbagaj, sub roata de rezerva.

La fel, masina nu mai pornea, cea de-a doua baterie fiind perfecta.

Numai prima baterie duce greul pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insa la PBN mi-au zis ca cea din portbagaj este numai pt accesorii...puteau sa ii faca macar un swich ceva ca sa nu fiu nevoit sa iau curent de la alta masina chiar daca aveam o baterie incarcata pe masina....

Puteai sa iei si tu 2 cabluri si rezolvai problema :) . Un "switch" care sa conecteze in paralel cele 2 baterii,exista dar, bateriile sunt puse in paralel doar dupa pornire a.i. ambele sa fie incarcate de alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vwalin, si eu cred ca bateriile de 70A de pe Passat sunt cam la limita. Insa, atunci cand sunt incarcate e ok. Am pornit masina zilele astea cu o baterie de Logan de 50A si se cam chinuia. Cu cea proaspat incarcata de 70A era ok.

Revenind la problema mea, azi mi-au zis cei de la Cardinal Motors ca au investigat problema si ca totul s-ar putea trage de la alternator, care spun ei cand incarca cand nu incarca, adica functioneaza intermitent. Nu mai inteleg nimic, treaba cu acel consumator a cazut in viziunea celor de la Cardinal Motors...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca umbla dupa cai verzi pe pereti. Daca alternatorul nu iti incarca tot timpul ar trebui sa ai macar o data un bec de eroare aprins pe bord si fluctuatii vizibile de tensiune. Cred ca e chestia de care iti spuneam cu electricienii auto . Alternatorul de passat e de 180 A daca nu ma insel . Asta nu e un generator pe care sa nu-l simti cind iti dispare din circuitul care consuma pe masura unui astfel de generator..

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat masina o zi jumate nepornita in weekend. luni a pornit normal. seara cand ajung acasa pun scaunele incalzite pe 5 ca dimineata cand pornesc sa nu mai stau sa le pun atunci. coming home activ. nu am alarma, doar inchiderea centralizata standard.

unde in spate este a 2-a baterie?este in echiparea standard sau e optionala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca noi avem a doua baterie din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ca extensie la nush ce optionala (mi se pare ca la incalzirea sationara-webasto), sau dupa ce suma consumatorilor optionali depaseste nush ce prag.

xxnelu: man daca ele sunt deja legate si mai pun si eu un rand de cabluri intre ele cine stie ce draq foc de artificii scoteam. m-am gandit si eu la asta dar am preferat sa iau curent de la un vecin, ca la cata fizica si cat bulan am eu, sigur faceam un spectacol in fata blocului daca le legam asa cum zici tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...pentru a preveni orice eventuala problema, scoti frumusel borna (+) de pe a II-a baterie - adica o scoti din sistem - si astfel, o s-o folosesti ca pe orice alta baterie. Simplu. Are rost sa cauti pe cineva sa-ti dea curent cand tu ai inca o baterie cu tine?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa mai fac un update la jurnalul meu de baterie. :D Azi mi-au dat verdictul final, spun ei, de la service: bateria se descarca de la alternator. Nu numai ca alternatorul nu incarca decat sporadic, ci si avea un scurt care consuma bateria cand masina statea pe loc. Ce ziceti, e plauzibil asa ceva? Nu vreau sa ma mai gandesc ca iar o sa raman fara baterie...

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum au rezolvat ?

Au shimbat alternatorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut test cu un alternator bun de pe o masina de-a lor. Au zis ca a fost ok, nu mai exista scurt, si ca imi schimba maine (vineri) alternatorul. La fel si bateria cu care a venit masina, imi pun una noua, pentru ca a fost stricata de scurturile repetate din alternator. Ambele pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!