Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Am avut si eu ceva probleme cu bateria...o Varta de 72 Ah, care nu stiu ce vechime are (era pe masina acum 2 ani, cand am cumparat masina). Nu am pornit masina 48 ore si s-a descarcat din cauza gerului. Am ajutat-o cu bateria unui vecin, dupa care am pornit masina cel putin o data pe zi...

De atunci nu mai am probleme, chiar si azi dimineata, la -11*C, a pornit imediat.

Cam asta ar fi sfatul meu pentru perioada asta geroasa...porniti masina cel putin o data pe zi min 10 min...

Sau daca stiti ca nu aveti drumuri de facut, demontati bateria si duceti-o in casa, la caldura, pana trece gerul (adica pana pe 4-5 februarie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pusa pe redresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Inca o intrebare. Am scos bateria, am pus-o pe redresor, in 24 de ore nu s-a incarcat complet. Am sa o las sa stea pana se incarca. Intrebarea mea este: cat pot sa la masina fara baterie si sa nu pierd setari radio sau mai stiu ce alte nebunii.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti face grija, ca nu se intampla nimic - daca te gandesti la un cod de securitate, etc - la tine nu e cazul..... O sa iti refaci anumite setari - ora, etc...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm ... cum iti dai seama daca s-a incarcat complet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi... daca are "lindicator" redresorul... in rest poti sa o masori, dar nu asta-i esential. Ci cum se comporta in sarcina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, pe redresor e un indicator care a crescut de la minim la aproape maxim de cand am pus bateria la incarcat, dar mai are. La coduri de securitate ma gandeam, ca RNS-ul e luat SH si am uitat pe unde am scris codul :sly:

Ma gandeam sa nu o mai bag in masina ca tot nu merg cu masina si sa o las in casa. Si sa o bag inapoi cand temperatura creste peste 0 grade.

Modificat de mirciulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca RNS-ul nu e cel original al masinii si l-ai cumparat SH, o sa-ti cam ceara codul - asta daca nu are scoasa functia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca a fost montat pe masina si bagat codul la montare, nu il mai cere niciodata, decat daca, dupa demontarea bateriei, se porneste RNS si dupa aia se pune contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles. Dupa ce pun bateria intai pornesc motorul si apoi pornesc radio-ul. Asa fac mereu, inainte sa opresc motorul opresc toti consumatorii, A/C, radio, incalzirea in scaune, farurile. Dar cum am zis, s-a mai intamplat ca din graba/neatentie sa fie lasat un consumator pornit pana a murit bateria. Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Oricum, 3 ani pentru o Varta Blue.... e putin. Ce putere are ?

Este de 74Ah cu 680A norma.

Momentan o sa o pun pe redresor sa vedem ce si cum, si daca mai pot sa o aduc la adevar sa o mai folosesc.

Asta pt ca acum 4 zile, m-a lasat de tot si n-a mai vrut sa porneasca intr-o dimineata :banghead:

Si erau doar -18 de grade...

Intre timp, am achizitionat alta baterie, noua, marca Victor cu aceleasi specificatii, care vad ca-si face treaba cu brio. (La -25 grade cat au fost Joi dimineata a pornit brici masina :cool:)

Dar o sa fac o verificare cu prima ocazie la alternator sa vad cum merge, ca pe VCDS, tensiunea de alimentare a bateriei este ok, in parametri.

Cheers!

P.S.: Nu ma intrebati de ce nu am ales tot Varta! La cati sfinti am pomenit in dimineata aia si la cat am inghetat...

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de inteles. Ideea e sa verifici bine incarcarea - daca in VCDS e in parametrii, inseamna ca e ok. Important e sa masri si consunul masinii in standby - incuiata.

Exista multe marci care cred ca sunt cel putin egale cu Varta, daca nu peste.... asa cum exista unele care sunt cert peste...dar si la bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca fosta baterie Varta e pe duca...

Vorbind ieri cu colegul care ma ajuta cu redresorul, am aflat ca bateri, la inceput lua curent foarte putin (de la 2amperi a inceput sa scada in loc sa creasca) si s-a incarcat mult prea repede.

Adica ceva in genul ca in doar 4 ore s-a incarcat, desi ea era goala aproape de nici martori nu ii mai aprindea.

Deci, mai bine ca mi-am luat alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am avut si eu problema cu bateria un bosch silver de 74 ah,nu a mai pornit nu s-a mai aprins nimic,masina a fost in garaj de 7 zile dar nu am pornit-o.Am pus-o pe redresor sa o incarc,Credeti ca mai pot face ceva cu bateria sau are cineva baterie ca a mea si cat de buna e bateria.Masina o am de un an si nu stiu de cind e bateria.,masina are 75000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria mea tot asa a fost nu avea curent nici cat sa inchida usile pe gerul ala de saptamana trecuta , am dat-o jos si am pus-o pe redresor s-i ia luat aprox trei zile pana sa se-ncarce complet, (degajari de bule din toate celulele) ma mir ca sa-ncarcat in 4 ore, poate depinde si de puterea redresorului dar cred ca cu cat e mai lenta incarcarea cu atat mai bine pentru baterie.

Numa" bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am reusit sa-mi resuscitez bateria. Cand am verificat de curiozitate sa vad daca mai aveam electrolit, am ramas "placut" surprins sa constat ca nivelul nu mai era nici macar la minim. Am completat cu 1L apa distilata, am mers in jur de 2 ore si acum se pare ca si-a revenit. O sa vad cat tine minunea. Poate trece cu bine de ice age-ul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am incarcat bateria,un bosch silver masina a pornit acum sa vedem cat tine.Bateria a stat 12 ore pina s-a incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multi producatori de acumulatori considera ciclul de incarcare complect atunci cand tensiunea de la bornele bateriei in timpul incarcarii ajunge la 16v dealtfel si se recomanda din cand in cand sa fie incarcata la un redresor deoarece pe masina regulatorul de tensiune al alternatorului limiteaza tensiunea sub 15 v.pentru incarcari de desulfatare se recomanda curenti mici de incarcare si periode lungi de incarcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai partial dreptate, o baterie bine incarcata iti arata o tensiune in gol de 13,8-14,2V. NICIODATA nu ajunge la 16V.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu m-am exprimat corect in timpul incarcarii adica cu redresorul pe ea sa ajunga la tensiunea de 16 v. in gol am vazut ca nu trec de 13v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre surprinderea mea m-am uitat la baterie si am vazut ca e de 61 Ah. Mai are cineva pe passat 2.0 tdi astfel de baterie? Pe site-ul unui producator este dat minim 70 si maxim 85 Ah. Este baterie varta si banuiesc ca e cea cu care a venit masina din fabrica. Probleme cu pornirea am avut doar dupa o noapte cu -26o,a pornit la a doua cheie.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 64 si mai am un prieten cu octavia 2, are tot de 64! Ambele originale, de cand s-a livrat masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect, bateriile originale chiar daca scrie pe ele 64 A/h.......sunt mult superioare celor de 80 A/h gen caranda, bosch. Am auzit un amic de-al meu ca a schimbat o baterie originala de vw de 64 A/h dupa 6 ani in conditiile in care locuieste la Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!