Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Ca inginer electronist lasa-ma sa ma indoiesc de ce spun ei . Un "scurt" in alternatorul de 180A , o dioda in scurt sau asa ceva duce la flacari in punctul respectiv si nu la o descarcare de baterie peste noapte. Iar o dioda intrerupta trebuie sa-ti indice pe bord probleme cu tensiunea. Daca alternatorul nu ar incarca corect mai degraba as cauta o buba la regulatorul de excitatie decit in alternator.

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ce inseamna? Ca e posibil sa nu fi diagnosticat corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara niste masuratori nu pot da un verdict despre diagnosticul lor dar .... Ti-au zis de consumul in gol ? Eu asta as cere sa vad. Masina cu toti consumatorii opriti ce curent trage din baterie . Tu ai avut probleme in functionare , faruri slabe, lumini care sa filfie , etc? SI passat-ul nou e un mare consumator de energie, AC electric , servodirectie electrica , ...

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul cu motorul oprit era de 0,40 Amperi.

Nu am avut niciodata probleme cu tensiunea asa cum zici, in afara de a ramane fara baterie de 3 ori in 45 de zile. Si am ramas fara baterie o data la scurt timp dupa facusem un drum in afara orasului. Mi s-a parut ciudat atunci pentru ca, am presupus, la acel drum bateria trebuia sa fie foarte incarcata. S-ar lega ca alternatorul nu incarca mereu, insa nu stiu in ce masura si scurtul ar fi de la el, asa cum zici si tu.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul in gol era de 0,40 Amperi.

E enorm. Si curentul asta se scurgea in alternator ? La un consum de 0,4 A o baterie de 80Ah se descarca in 80/0,4 = 200 ore. La incarcari scurte si insuficiente ( drumuri scurte ) ramii repede fara baterie . Si acum cit e ?

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei asa au zis, ca alternatorul era cumva in scurt si el tragea curentul.

Acum nu am mai intrebat cat e consumul. Au zis dupa test ca nu mai exista consumator ca inainte folosind un alternator bun. Cand ma duc sa iau masina o sa ii intreb si o sa ii rog sa masoare de fata cu mine, desi nu ma pricep.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ii rog sa masoare de fata cu mine, desi nu ma pricep.

neaparat. E f. simplu. Desfac borna de la baterie si inseriaza un ampermetru. Se citeste valoarea pe ampermetru . To inima iti doresc sa-ti fi rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi zici si mie te rog ce ar trebui exact sa arate ampermetrul? In limite normale este de la 0 la 0,20?

Si inca un lucru. Daca totul e ok as vrea sa imi iau o baterie mai puternica. Imi poti face o recomandare pentru o firma buna si la ce putere sa fie? Asta sau asta ar fi ok?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general un ampermetru digital va scala automat indicatia si va arata si unitatea de masura. Eu zic ca acceptabil este sub 10mA. Nu are sens sa pui o baterie mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat zilele trecute alternatorul, pare sa fie totul ok, nu am mai avut probleme si masina nu mai trage niciodata greu la prima pornire. Mi-au masurat de fata cu mine consumul cu masina inchisa si e undeva la 0.1 mA. Cred ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu problema mea .Am fost programat pe 29 Ianuarie la PBN si mi s-a spus ca masina trebuie lasata la ei citeva zile pt.teste la baterie.A 2 zi am fost sunat de catre D-nul Bogdan care mi-a spus ca este o problema la un "calculator" din usa stanga ???????,care ar avea legatura cu deschiderile portbagajului in mers.In concluzie masina trebuie sa mai stea la ei inca 5-7 zile pana vine piesa ????? ,ca sa nu trebuiasca sa fac o noua programare.Azi 5 Februarie trebuia sa iau masina de la ei,dar am fost sunat tot de D-nul Bogdan care mi-a spun ca este o problema si la usa din dreapta???????????,ca ar mai fii si acolo un consumator si ca mai trebuie sa astept inca 5-7 zile :( .

Concluzia mea nu pot sa o reproduc aici,impresia mea fata de PBN este foarte proasta,PAI BAI NENE PBN,ASTEPT 7 ZILE CA VINE PIESA SI DUPA CE VINE STAI PUTIN CA E PROBLEMA MARE !!!!!MAI TREBUIE INCA UNA ?????MAH VOI VA FACETI TREBURILE CU MASINA MEA !!!!

In rest sunt bine conduc o masina muuult mai slab cotata are 2 ani si 74.000 km,doar ulei schimbat.

Apropo:nu poate sa imi dea masina la schimb pt,ca nu este specificat in Certificatul de Garantie,aziv amatorilor care vor sa achizitioneze masini de la PBN.

Cu stima,si am sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Intr-adevar, din cate stiu exista un calculator in usa stanga fata si unul in usa dreapta spate (nu stiu ce functii indeplinesc exact, cred ca de comfort - dc stie cineva mai bine sa ma corecteze), dar daca a vazut eroarea calculatorului de pe usa din stanga, sigur trebuia sa o vada si pe cea din usa dreapta. Nu se poate sa nu o fi vazut-o prima data si la a doua scanare cu vag-comul sa fi aparut.

Si eu am avut o eroare la calculatorul din usa dreapta spate, dar mi-a fost scanat toata masina.

Cred ca ceva nu e in regula cu modul cum iti prezinta ei problemele - una cate una si nu toate odata cum ar fi normal....

Modificat de champion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

@MAW.

1.Nu cred ca e vina lor daca piesa vine asa de greu.

2.In practica sunt cazuri la care nici dupa 2 saptamani nu se rezolva un defect...........eu unu cred ca inafara de faptul ca se descarca bateria, la diagnoza electronica NU apare niciun defect.....iar ca sa elimini defectul trebuie un nou calculator care se monteaza si se urmaraste daca mai exista consumatori, iar daca mai sunt consumatori (mai mici de data asta) se mai comanda al 2-lea calculator........:lol: ceea ce normal ca duce la enervarea clientului.....insa electricienii chiar nu au nicio vina la faza asta.

P.S. Imi pare rau de problema ta insa asta e viata :lol:

Modificat de electricu"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma s-a rezolvat mai repede.Acum nu se mai deschide portbagajul,cel putin de 3 zile de cand am ridicat masina,iar cu bateria au spus si scris in cartea de garantie ca s-au inlocuit motorasele din usile fata??????????? :D

Nu am avut probleme cu geamurile electrice daca despre motorasele respective era vorba.Acum sper sa nu mai am probleme,si am sa verific inca o data consumul cu alarma pusa.

P.S. Cand am masurat consumul prima data era 0,77-012 A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

-vreau sa schimb bateria,ca anul trecut nu am mai schimbat-o dar acuma trebuie neaparat.

-ce baterie imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-m-am uitat acuma la baterie si e 12V - 61Ah

-din cate stiu eu ar fi trebuit sa fie un minim de 12v - 70Ah

-are ceva daca ii pun eu peste 70Ah acuma?

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are absolut nimic. Din contra te va ajuta la iarna. La motoarele diesel in general bateriile sunt intre 66 si 90A. Eu la motorul tau as lua ceva pe la 80A - Tudor, Fulmen, Varta sau Bosh. Dai putin mai mult dar nu ai probleme.

Acum, in alta ordine de idei, masina ta are 2 ani-2ani si jumatate. In mod normal o baterie "de firma" te duce intre 4 ani minim si 7 ani maxim. Iti recomand sa amani cumpararea uneia noi pentru noiembrie 2009, sa o dai jos de pe masina pe cea veche, sa verifici nivelul electrolitului (daca nu este din cea uscata), sa-l completezi, daca este nevoie, cu apa distilata si sa incarci bateria pe un redresor auto (costa 80-130ron si e bine sa aiba orice posesor de masina) cam 6-8 ore. Abia daca dupa incarcarea aceasta, daca nu da rezultate gandeste-te le o alta.

Si inca ceva - verifica alternatorul - vezi daca incarca la tensiunea corespunzatoare (cca.14-14,4V). La fel, verifica sa nu pierzi pe undeva curent - legaturi imperfecte, fura curent alarma, multi consumatori etc. Si nu uita - cand pui la los bateria pe masina ungi cu foarte putina vaselina bornele bateriei.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@victor blackedition@

-masina are 3 ani jumate

-iarna trecuta , nu o mai pornisem 2, 3 zile....si a trebuit sa o pornesc cu , curent de la altcineva.

-sapt trecuta spre final parca pornea mai greoi asa....

-in cele din urma am schimbat-o samabta cu : 12V - 70Ah

-dupa schimare imi ramasese cativa martori aprinsi , dar cum spunea si un coleg in paginile anterioare dupa cativa metri de mers s-au stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai avut ghinion de una mai slabuta. Socrul meu a schimbat la un Renault nou nout 3 baterii in doi ani. Pe banii lui, pentru ca nesimtitii au profitat de varsta sa si i-au spus ca e vina lui ca nu mai merge bateria pentru ca a circulat prea putin (omu' merge doar in weekend la cumparaturi si o data pe luna la tara si parcusese intr-un an 5500 km).

Cand mergi sa-ti faca garantia la noua baterie trebuie sa iti masoare cat incarca alternatorul. Sa o stapanesti sanatos. Ce marca este? Dar cea veche ce era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

-pe cea veche scria "Akuma" :huh:)

-eu am luat "Rombat Premier" nu am stat sa caut baterie...ce am gasit aia am luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am gasit baterie buna de 62 amperi,romaneasca cu calciu fara intretinere la pretul de 190 lei la cora militari,in oferta de la 3 mil!!!...si cea veche care ma tinut 4,5 ani era tot made in romania.....curentul de incarcare cu motorul pornit la relanti trebuie sa aiba in jur de 13,8 V si urca peste 14 v odata cu cresterea turatiei motorului!!..14,2-14,4 v......

Modificat de badu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14-14,4 am scris mai sus. 14 la relanti. Dar depinde si de masina. Si poate si de aparatul de masura utilizat. :) 190 ron e un pret bun, cu conditia (esentiala) sa tina. Nu prea am incredere in bateriile romanesti desi in ultimii ani se pare ca ar mai fi crescut la capitolul fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....da corect!!..poate am avut eu noroc!!...si azi am vazut o alta oferta la baterii de 66 A la 2.3 sau 2.4 mil!!.....cu garantie 2 ani!!,,,daca se face verificarea instalatiei electrice la serviceul lor propriu!!!...gratuit!!....bafta..!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

si pe mine m-a lasat bateria dupa 4 ani si 3 luni, e normal, sau s-a dus prea repede. si ce marca imi recomandati si un pret estimativ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi s-a dus pe frigurile astea si avea 3 ani

bateria era originala varta de 61

la magazin vanzatorul mi-a recomandat de 85 dar nu incapea asa ca am luat o varta de 77 marimea si puterea maxima (si pret maxim) ce intra in cutie, fara intrtinere, fara ochi magic (care ar fi o prostie) cu recirculare....(mi-a povestit juma de ora despre ea) pret 460 RON

din vorba in vorba cele mai bune ar fi varta si bosh (made in germany) dar recomanda varta care ar face numai baterii

lotul doi ar fi fost fulmen si inca ceva fabricat in austria si restul sunt facute in polonia si romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!