Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

EXIDE.

Cristi, ce zici, sa aleg un Exide cu amperaj mai mare, eventual un 77? Trebuie codata etc?

Multam mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma laud cu varta originala din fabrica din 2007 si abia acum se simte obosita.

De asta intrebam daca au schimbat marca de baterii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

EXIDE.

Cristi, ce zici, sa aleg un Exide cu amperaj mai mare, eventual un 77? Trebuie codata etc?

Multam mult!

 

Exide de 74, ca mai mult nu intra. Si mergi pe tehnologie AGM, chiar daca masina nu e cu start/stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Cristi! din ce vad pe piata gasesc EXIDE AGM de 70 sau 80 (nimic intre), asa ca probabil o voi alege pe cea de 70.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cyp2408 vezi ca s-ar putea sa fie prea inalta cea de 70A are 190mm inaltime, bateria originala de passat are 175mm inaltime(cel putin asa a fost a mea)

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema ciudata ridic.

Daca la pd 1.9 este echipat din fabrica cu baterie clasica pb:-varta 12 V 61 Ah 330 A DIN/540 A EN/SAE

Poate fi inlocuit? (Fara a face probleme) cu:

A) varta 12 V 72 Ah 380 A DIN/ 640 A EN/SAE/GS

B) varta AGM 12 V 68 Ah 380 A DIN/680 A EN/SAE/GS

Marea dilema vine ca stiu ca "AGM" e pt motor start/stop. Pe mine ma ajuta sau ma incurca in vreun fel acest lucru? Intreb, ca nu am cunostinta de tehnologia s/s de pornire si incarcare a acumulatorului sau daca reuseste alternatorul sa o incarce neavand management pt baterie?

Aceeasi situatie pt un motor 2.0 CR mai nou?

Stiu ca varianta A), e ok pt ambele motoare fiind putin mai mare bateria, o ajuta la curentul de rupere, dar cu AGM?

Multumesc pt atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amandoua merg, fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU incurca deloc AGM, chiar e mai buna, se regenereaza mai repede si suporta mai bine mai multe descarcari si incarcari repetate cat si porniri mai multe.

 

Doar ca pretul e un pic mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am citit si eu referitor la AGM-uri, ca se regenereaza mai repede. Pe mine ma ajuta pentru ca dimineata am un drum de 500 m si apoi altele prin Bucuresti ceva mai lungi. De asta cred ca m-a lasat si bateria originala care a picat dupa 4 ani.

 

diferenta nu este neaparat mare:

- Exide Excell de 74 ah 680 A EN pleaca de la 320 RON

- Exide AGM de 70 ah 760 A EN pleaca de la 520 RON

 

in situatia mea merita cei 200 RON pentru o putere putin mai mare la pornire, reincarcare mai rapida, o durata de viata mai mare  si chiar rezistenta la trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Pentru mine sunt informatii noi foarte folositoare.

Multumesc mult, baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de putin ajutor, va rog. Mi-am schimbat astazi bateria (am pus exide agm start stop 70ah), mi-au montat-o baietii in service, mi-au completat garantia, mergea struna, nicio eroare in bord. Cand am ajuns acasa, am stat 2 minute cu lumina aprinsa in masina sa citesc ceva si mi-a aparut pe casetofon low battery si s-a inchis totul. Am repornit, totul perfect, apoi, in 2 minute de stat fara motor pornit, iarasi low battery. Sa duc bateria inapoi sau e normal ce se intampla, poate ca nu am mers destul etc.etc. Mentionez ca nu am facut nicio modificare din vcds intrucat bateria veche era identica ca si specificatii. Cateva sfaturi, va rog? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Era identica la specificatii dar nu la serii.

Deci trebuie CODATA!

2. Din ce stiu eu cand afiseaza pe rns sau cb, "low battery", se refera la bateria telecomenzii, nu acumulatorul masinii.

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin, Cristi.

Cand inlocuiesti o baterie s/s, inclusiv long codingul iti sugereaza indici de marci de baterie, vao de la varta si inca alte cateva care nu le mai tin minte acum pe derost.

Daca nu e una din marcile din lista inseamna ca nu se mai codeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti sugereaza doar pentru bateriile OEM, nu si cele AM.

Asta e un incovenient, trebuie sa iei baterie OEM la masinile care au modul de management al bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazu asta nu trebuie codat generic "070 JCB 1111111111"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o întrebare ca nu mi-e clar: trebuie codata bateria daca nu am start/stop?

Am luat deja bateria (Exide AGM 70ah, cea veche era Moll 70ah), e montata pe masina, nu are erori (doar o zi de utilizare, inclusiv consum cu motorul oprit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie recodata, pe baza numarului de serie al bateriei.

 

codarea se face pe 61 - "Battery Regul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am citit cam tot topicul acesta deoarece m-a cam lasat si pe mine "bateria". Porneste greu pe vremea aceasta si as dori sa nu raman in drum.

Asadar, il rog pe cei care s-au confruntat cu problema similara de curand, sa imi recomande un acumulator auto potrivit pentru masina din semnatura, precum si pretul platit si de unde a fost achizitia.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

Seara buna !

 

P.S. Nu stiu ce acumulator am acum pe masina, dar voi afla maine si voi reveni cu un post.

Modificat de DeepKiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pățit la fel și am pus Bosch silver s5 72ah și e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragoș: De unde ai cumparat-o și la ce preț ?

Se dă vechiul acumulator la schimb ? Câtă garanție are acumulatorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumpărat-o de la un magazin de la noi. Am dat vreo 400 de lei cu acumulatoru vechi la schimb și are 2 ani garanție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vin si eu cu o intrebare:

 

Am pe masina, teoretic, bateria originala de pe masina. VARTA 68Ah AGM.

Am intrat pe modulul 61: Battery Regulator si pe blocurile de masuratori, pe langa multe informatii cum ca bateria este destul de descarcata (chiar si Start-Stop-ul este oprit), am urmatoarele informatii:

Battery information: NOT OK

Battery Ageing(power) 59 %

Battery Ageing(charge)57%

 

Am intrat in Coding si acolo pot sa setez daca bateria este in fata/in spate si daca este WET/AGM/.. .

In momentul de fata codingul este pe battery WET, desi bateria este AGM, iar in adaptation, sub Battery Identification/Replacement, am 068 JBC 1111111111. (citisem ca asta este un cod generic). Am schimbat acest cod din 1111111111 in seria bateriei si totoul e ok, iar in coding am incercat sa pun AGM. Aici cand incerc sa fac noua adaptare apare problema: request out of range. 

 

Bateria da semne ca este pe terminate(porniri mai greoaie dimineata), are 5 ani, insa ma intreb daca acest lucru nu se intampla si de la faptul ca managementul bateriei se face conform unei baterii WET si nu AGM ? 

Modificat de feliugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut.

Doresc să-mi schimb acumulatorul pentru mașina din semnătură, ce model îmi recomandați și ce amperaj să aibă?

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!