Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

Am inteles, asta nu stiam. OK  sa fie atunci... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Andrei ... problema ta cu clima este mica .. eu am luat un seat leon 5f anul trecut in decembrie si nici pana in ziua de astazi nu au reusit nici cei de la Porsche si nici cei de la Alto Syncro sa gaseasca ce au .. in prezent masina o am de 2 sapt la Alto Syncro...si dau din umeri si acum..au schimbat piese pe ea de minim 60 mil ..pe sistemul...gata asta e de vina :))) Pe scurt .. cand vrea ea imi apare martorul in forma de spirala in bord si nu se mai accelereaza masina :))) eu am imbatranit 10 ani cu problema asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred stimate coleg si stiu ce simti, eu acum stau linistit ca asta este, acum clima nu are cum sa functioneze(racirea) dar la vara incepem hora iarasi si acum o sa ma pregatesc cu VCDS, Logari etc... la incalzire interesant ca nu face figuri, deci iarasi sunt pus pe intrebari: daca era un senzor de temperatura care mai facea figuri, ar trebui sa faca si acum...cred ca o valva din compresor ramane blocata o vreme si dupa acea isi da drumul, dar fara vointa demontarii compresorului am mainile legate in fata dealerului...acum sa treaca cu bine iarna. Mai am de cautat pe unde dispare la 4-5 luni lichidul racire(iarasi fara urme de altfel) sau de ce imi tot iese mai nou butonul cromat de la frana de mana...Astea ar fi pana la 28 500 km...si un an de cand am masina(fara 2 saptamani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Revin cu o alta problema care este pe cale sa se dezvolte! Acum doua saptamani cand am fost la tara si masina a stat 3 zile nepornita si temperaturi in jurul valorii de -10 gr C noaptea, la prima pornire s-a auzit un huruit urat strident din fata din zona de fata a motorului circa 5 secunde...dupa care a disparut si nu a mai revenit, dar motorul a fost pornit zilnic. De revelion iarasi masina a stat nepornita 4 zile, temperaturei aproape identice. Sunet identic la pornire dar si mai urat si a tinut-o circa 15-20 sec. Am si vrut sa o inregistrez cu telefonul dar pana am activat camera a disparut zgomotul. Acum am ascultat mai atent si era foarte din fata, parca era un zgomot de rulment dus de undeva de la cureaua de accesorii...astazi iarasi o sa stea la odihna masina,, maine sa poimaine ma duc cu inca cineva si inregistram sunetul... totusi la 31 300 km mi se pare cam timpuriu sa apara tot mai des micile probleme de genul...(scartaieli la rece in interior, clima care vara isi face de cap si nu poate sa dea nimeni de cap, acum si zgomotul acesta) In rest trage bine, incalzeste bine, la drum lung cu incarcare este partener bun in ochii mei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este actiune de service la motorul asta, se schimba moca o rola intinzatoare si cureaua, dar trebuie sa faca in fata lor. La un moment dat face continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...face deja de o vreme dar foarte incet, insa numai la frig face...astazi la +1 grad, desi motorul nu a fost pornit de 2 zile, nu a sunat! Macar sa stiu ceva. deci exista un TPI !  Iti multumesc de raspuns :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La doar 1 an si 3 luni mi-a aparut in bord mesajul "key battery low".

Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru baterie? 

Multumesc!

@Luciosu mersi de hint. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511 Vezi ca e pe forumul monomarca o discutie destul de ampla legata de bateria de la 5F. Se pare ca nimic din comert nu se potriveste la amperaj cu cea OE. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie cam greu sa inghesuie bateria de la masina in cheie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici, Cristi, poate ajuta:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai baietii discuta de kessy si baterie pentru cheia corespunzatoare.

CR 2025---> ar fi cea potrivita. 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un atelier de ceasornicarie te costa in jur de 15 lei baterie+ inlocuire.

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oh, my bad... am citit in graba si n-am mai vazut "key" :)) scuze de deruta Cristi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand ma gandesc ca fosta Octavia din 2010 mi-am vandut in octombrie 2015 cu baterii cheie originale(amandoua - si da functionau absolut bine) . Daca la Cristi i-a dat atentionare, pot sa ma astept si eu la asa ceva in 2-3 luni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e regula, eu nu am avut probleme din octombrie 2013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima problema serioasa: martorul galben clipeste, am eroare de s/s si masina nu se accelereaza. 

Vreo idee? 

IMG_20170120_084618-1248x1664.jpg

IMG_20170120_084524-1248x1664.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza, sa vedem eroarea - in functie de aceasta iti putem da rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. O sa ma duc in pauza de masa sa fac un scan si revin cu codul de eroare. 

Oricum, happy happy joy joy...think pink ca imi vine sa ii dau foc :). 

@F l o r i n

Le: in lipsa de vcds --->

 

IMG_20170120_121832-1248x1664.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca nu s-a mai manifestat. Masina e in investigatii, pana la noi ordine.

Cu ocazia asta am rezolvat alte probleme:

- directie

- zdranganit usa dreapta fata

- baterie cheie

- eroare s/s.

Edit: evident ca atata timp cat nu apare/se repeta eroarea pe testerul lor nu pot face nimic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later edit: am ridicat masina. :)

Explicatia, desi ambigua, a fost cum ca s-a intamplat o intamplare si la -12 grade, imediat la pornire, filtrul sa intre regenerare (?!?!?) cauzand limp-ul. De aici si eroarea de s/s, desi personal nu vad legatura. Faptul interesant este ca nu au ramas memorate erorile.

Asadar, viata alaturi de Leon continua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti vedea timpul scurs/km de la ultima regenerare si iti dai seama daca e o"miciunica"de a lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ar fi peste mana fiindca nu am la indemana vcds. :(

In fine, la cat ma enerveaza masina asta am decis sa o ignor. Daca se repeta situatia o sa incerc sa ajung direct cu ea in limp, la service. 

Offtopic: toata povestea asta s-a intamplat la "33.333" km. Oare sa aiba vreo legatura? :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, cristi511 said:

Faptul interesant este ca nu au ramas memorate erorile.

Am observat si eu. Cand am primit martor de motor, cateva zile mai tarziu am facut un scan cu vcds, fara sa sterg vreo eroare. Dar bag seama ca se "devalideaza" eroarea odata citita, caci nici in cazul meu la service n-au mai gasit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!