Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns este exact ce vroiam sa aud, dar singura problema este ca cei de la Metrotehnica mi-au spus ca nu stiu ce ulei a fost pus din fabrica si ca ei la prima revizie o sa puna Mobil 1. A facut cineva revizia si unde in Bucuresti si a avut parte de Castrol Edge 5w30 cu norma 507.00, as vrea sa merg pe Castrol si nu pe Mobil 1. Citind pe net am constatat ca Seat recomanda Castrol si nu inteleg de ce cei de la Metrotehnica vor sa mearga pe Mobil 1.

 

Cu privire la pornirea radiatorului si la mine mai are momente dar se opreste in cinci minute, intreband la Metrotehnica au spus ca este ceva normal, daca mai afli ceva ma intereseaza si pe mine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu conteaza ce marca de ulei pui atata timp cat este 5w30 si are norma 507.00. Ca sa afli ce a avut din fabrica ridica capota motorului si uita-te pe capacul busonului de umplere. Acolo ar trebui sa fie stantat cu marca uleiului Sau cauta vreun abtibild lipit pe la compartimentul motor. Probabil ai sa vezi Castrol.  Generatiile anterioare de Seat-uri veneau marea lor majoritate din fabrica cu Repsol, insa cele noi au trecut pe Castrol. E doar din considerente comerciale...iar noua recomandare a Seat catre Castrol e marketing :)

La fel cum si Metrotehnica iti recomanda Mobil pt ca au ei probabil un contract avantajos cu respectivii furnizori de ulei. Dar chiar nu conteaza ce-ti pune la revizie..ca e Mobil sau Castrol, ambele sunt acceptate si nu-ti afecteaza garantia masinii. Daca vrei neaparat Castrol mergi la Alto Syncro..acolo se lucreaza pe Castrol..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna seara! Am gasit o mica saritura a vopselei pe plafonul masinii si nu as vrea sa apelez la casco. Exista creioane corectoare la Seat pentru a acoperi? A folosit cineva si de unde a cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista creioane corectoare, se comanda dupa codul vopselei si in functie de vopsea, daca e metalizata sau nu, vine cu tub de vopsea si aplicator (pensula mica in capacul tubului de vopsea) si lac, in cazul vopselei metalizate si tub de vopsea, in cazul vopselei nemetalizate. Poti comanda de la orice service autorizat Seat si costa cam 60 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut. vreau sa-mi fac o programare la revizie iar aviamotors m-a informat si de o operatie pe garantie:

"Pe langa revizie trebuie efectuata si o operatie pe garantie - inlocuirea variatorului de faze al arborelui cu came de admisie.Dureaza aprox 2.5 ore operatiunea."

stiti ceva de asta. motorul este 1.2 tsi 105 cp cjza

 

mutltumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitati ce raspuns am primit de la porsche bucuresti vest:

 

"Pentru autoturismul in cauza exista 2 actiuni de service, una care se refera la inlocuirea variatorului arborelui cu came si cealalta la un update de soft pentru calculatorul cutiei de viteze DSG. Aceste lucrari se pot efectua impreuna cu revizia sau in cadrul unei programari separate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste aici ( http://vwforum.ro/topic/113641-golf-7-actiuni-service-oficiale/page-2)si sigur vei gasi raspuns. Masinile sunt "verisoare" insa inima e aceeasi.

Si ca sa fiu total on topic, mentionez si eu prezenta zgomotului facut de motorina in rezervor. Apare doar cu rezervorul plin iar dupa ce consum cam jumatate minunea se intampla si zgomotul dispare. Legat de sunetul pompei din rezervor, si jetta avea acelasi sunet si nu am avut vreo problema 8 ani de zile. Imi pare a fi ciclul normal de functionare.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, dupa ce faci update-ul la DSG7 spune-mi te rog daca sesizezi vreo diferenta de comportament, se pare ca masina sotiei a scapat de actiunea legata de motor, este euro 6, 1.2 TSI 110 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea as vrea sa mă bag la update la dsg. Cutia funcționează impecabil. Nu vreau sa-i las sa umble la ea. Ce se întâmplă daca refuz un up-date sau o actiune de service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, banuiesc ca ti se poate refuza o operatiune in garantie daca nu ai acceptat o actiune de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au spus ca nu-mi fac revizia ceea ce e o prostie. Ceilalti nici nu m-au anuntat de aceste actiuni. Probabil ca la ei pot face revizia fără nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca update-ul la dsg e tocmai pentru a preintampina niste probleme. Concret afla ce presupune acest update. Ei au in informarea de fabrica in ce consta.

DSG7 e o cutie firava, daca refuzi update-ul iti pot refuza si ei garantia. Mergi pe mana producatorului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am luat masina din service. La dsg nu constat nimic schimbat. Merge la fel ca înainte. La motor in schimb se pare ca au dispărut trepidatiile care apăreau la pornirea motorului când afara erau intre 12 si 20 grade. Câteva zeci de secunde motorul trepida si statea la cca 1000 turatii. Dupa ce se linistea la 800 plecam de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am o problema recurenta cu switch-ul de la portbagaj...inceteaza sa mai functioneze. Am fost in service, s-a facut o "resoftare", a mers 2 zile iar acum...iar a dat chix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La ale voastre se crapa stopurile? Ca n-am vazut pe aici sa reclame cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale mele nu au crapat/leonul e din decembrie 2008.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Romtaxy: Atunci nu ai acest model de Leon (acesta se fabrica din 2013) si nu mai are rost comentariul tau...cel putin la problemele Leon 5F

@vdragos: ti-au crapat si tie? Chiar asa de proaste ar fi? Mie inca nimic dar masina mea are 2 luni jumate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te bine la ele, in cele din aripa nu e normal sa fie condens, in cele de pa hayon da. Eu le-am reclamat azi (e o poveste intreaga), am fost si m-am uitat si in showroom (la Porsche), doua din trei le aveau crapate, in ambele parti. Cica ar fi o problema de montare care le fisureaza si in timp se sparg de tot. Masina mea are 4300 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca m-ai bagat la idei, saptamana viitoare cand ma duc sa iau masina din service e primul lucru la care ma uit. Condens pana acum nu am observat dar...nah..nici n am fost foarte atent la chestia asta. Daca e sa fie..sanatate...se schimba pe garantie asa ca nu-i bai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a crapat cel de pe dreapta. Am inteles ca dupa o verificare prealabila, se schimba in garantie, existand si o informare in acest sens.

Sper sa nu fie probleme.

 

IMAG0242.jpg

IMAG0241.jpg

Modificat de baspri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OOOaai...mi-ati bagat si mie morcovul... acum este murdara in spate dar cum ma duc la masina trebuie sa ma uit atent. Eu am 5400 km...

Intrebarile pe care le am :Unu la mana:  Daca in fabrica nu il pot baga bine, de ce ar putea mai bine mesterii de aici? Doi la mana: crapa si  acelea care se pun? Ca asa putem sa tot schimbam faruri spate pana iesim din garantie, dupa acea cu mila lui Dumnezeu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca tot crapa eu le schimb pana cand ies din garantie..4 ani..heheee..sa tot schimb. Nu-i bai. 

Ps: da...deranjanta situatie sincer sa fiu dar ma asteptam sa apara si la noi ceva...nu de alta dar e jale ce e pe topicul de O3. Si nah...aceeasi marie cu alta palarie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-au sunat sa imi spuna ca s-a aprobat schimbarea pe garantie :) si ca trebuie sa le comande.

Din ce am citit pe alte forumuri, nu e o problema de fabricatie a stopului in sine, ci de montaj, partea exterioara are niste bolturi cu sfera la capat care se infig in niste masoane de cauciuc din caroserie, la celalat capat al stopului e surub. Daca apesi ca animalul pe coltul cu bolturile la montaj, stopul flexeaza acolo si se fisureaza. Daca dai cu vaselina din belsug pe bolturi si impingi usurel, stopul intra in locas intreg.

Pentru cine stie engleza, aici explicatii detaliate si poze din belsug:

 

http://www.leonoc.com/topic/anybody-else-had-problem-with-rear-light-condensation/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!