Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

Sper din tot sufletul ca in urmatorii 2-3 ani va rezolva aceasta problema seat si va face modificarile necesare de material, de proiectare, nu de alta dar cred ca in momentul de fata schimba in voiosie faruri spate . Ma consider intr-un fel ghinionist sa prind intotdeauna o masina la care in primii ani  de fabricatie totul este OK si la 3-4 ani de productie apar problemele.(asa era si fosta masina cu motorizarea TSI - m-am documentat temeinic inainte, nici o problema domnule - cum am luat masina nici in doua luni au aparut relatarile mai urate despre motorizare  fabricat de 3 ani deja pe platforma respectiva)

 Stiu aceasta problema cu farurile nu pare a fi una serioasa...dar daca am iesi din garantie si ar trebui sa la schimbam din an in an pentru crapaturi si automat intratul apei in ele(posibilitate de scurt circuit pana la urma) si precis nu sunt ieftine, mai ales cele cu tehnologie led ii naspa rau...

Niciodata nu eram adeptul cumpararii unui model nou...dar una cu fabricatie de peste 3 ani, nu mi se pare deja unul nou, intrand in al 4-lea an de fabricatie... 

Celelalte probleme nu mi se par grave. Stiu ca de anumite mici zgomote din interior se pot scapa daca sunt stranse anumite repere mai bine... si alea la drumuri lungi la mine nu suna(ce-i drept cat timp in interior este mai rece, sunt vreo 3 la numar, toate disparand dupa circa 10-20 km de mers)

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greieri da, am auzit vreo 2. Unul din ei dispare daca deschid si inchid geamul (probabul sare afara cind e geamul deschis :) ). Dar asta cu greierii e generlala la masinile de buget.. am avut pe megane 2, pe megane 3, pe jetta.. deja sunt imun. Si daca vreti sa auziti greieri antrenati dati o tura cu orice renault sa vedeti acolo colectie...

La mine ecranul/BT/ nu face figuri. Chiar nu a dat vreo eroare, sta pornit permanent, nu l-am inchis sau resetat etc de cind am luat masina (8 luni). Spre comparatie la Jetta trebuia sa-i dau un reset la vreo 3-4 luni ca pierdea bass-ul. Ref la USB nu am ce sa comentez, folosesc cititorul de SD. Recomand varianta asta pentru ca SD-ul este mult mai fiabil comparativ cu USB (ca tehnologie in general)

Stopurile sunt inca intregi, fara condens si fara crapaturi; nici in faruri nu e nimic. In general condensul in faruri daca nu e f abudent apare pt. ca a intrat aer umed cind s-a umblat pe acolo (schimb bec, etc.) La alta masina am scapat de condens dupa ce am lasat-o in soare cu becurile scoase si am montat becuri/capace de etansare dupa citeva ore timp in care a iesit umezeala de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie in afara de problemele la DSG7 ale lui Cristian, restul nu mi se par cu adevarat probleme ... iar DSG7 a fost cumva asumata la cumparare cita vreme pe topicul dedicat exista zeci-sute de colegi cu probleme la DSG7 si toate la fel: zgomot de functionare (zurgalai), patinare prematura a ambreiajelor, defecte de mecatronic.

Condensul putin in blocurile optice cu sursa de lumina rece nu e anormal la diferente de temperatura sau la spalare/ploaie.

Crapaturile la stopurile spate zice-se sunt din montaj deci daca s-au montat corespunzator nu ar trebui sa se mai sparga (am 4 ani sa ma conving de asta).

Greieri eu nu am sau nu am inca. Totusi, la schimbarile de anotimp si la temperaturi extreme, orice interior de masina devine zgomotos (si includ aici si Audi, BMW, Mercedes).

Unitatea media ar trebui inlocuita daca face probleme ... a mea nu a facut pina acum.

Cit priveste fiabilitatea lui 1P, nu trebuie sa uitam ca PQ 35 a iesit din productie doar cu citeva probleme de fiabilitate rezolvate (cutia DSG6 umed si poate distributia la 1.8 TSI) in rest celelalte sunt acolo. daca colegul Cristian lua la sotie un 1P cu 1.2 TSI pe lant si DSG 7, avea bucurii nelimitate ...

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici unitatea multimedia din Leonul 5F al nostru nu a facut nici un fel de probleme. Ma uit cu invidie la unitatile cu ecran de 6.5' cu full link care sunt optionale acum, cand am cumparat noi masina nu era disponibila decat cea cu 5', ca optional.

Problemele DSG ni le-am asumat, stiam foarte bine ce ne asteapta, insa sotia a vrut neaparat cutie automata si nu aveam alta varianta.

Eu n-as vedea fisurile aparute in stopuri si picaturile de apa din interiorul stopurilor o problema minora, insa nu ma deranjeaza chiar atat de mult zgomotele cauzate de materialele din interiorul masinii, stiu ca odata ce temperatura va creste nu vor mai fi problemele aceastea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Media System Plus (cel de 6.5) nici mie nu mi-a facut figuri, chiar nu am avut probleme cu acesta... si da, cum a venit vremea mai calda(16 grade la Cluj) au fugit si greierii pe camp sa mai socializeze si ei saracii cu fratii lor salbatici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema concreta pe care am intampinat o a fost cu yala/switchul portbagajului care a refuzat sa mai functioneze. S-a schimbat pe garantie si totul a revenit la normal.

Revenind la greieri si alte insecte...ma scoate din sarite ca zdrangane panourile de usi in dreptul benzilor cu led dar probabil ca voi apela la o insonorizare totala a usilor...asa ca e o chestiune de timp.

In rest..apa paie si bataie. Si sper sa ramana asa. Masina mea e my 2016.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum vi se pare faptul ca aceasta motorizare cam face des regenerare DPF? Prima data am observat ca in circulatie urbana la mine face regenerari cam la 200-250 km mers... dar saptamana trecuta am avut mai multe drumuri extraurbane. Adica in prima faza m-am dus pana la Oradea din Cluj(160 km) cu 2 zile inainte a facut o regenerare. In Oradea am facut 20 km. La doua zile am pornit din Oradea pana la granita cu Slovacia, Ungaria, un drum de grosso modo 400 km. Pe acest drum undeva langa Szolnok, oprind la semafor am observat ca turatia a ramas la 1100 rpm si facea clar ca si cand se regenereaza. La intoarcere trecand peste Budapesta(ce-i drept am prins o aglomeratie destul de serioasa cam de o ora mers bara in bara),  intr-o localitate cam la 100 km de granita iarasi la fel... turatie 1100 la semafor etc. de la ultima data cand a facut-o, am mers circa 600 km dar 90% extraurban, mers destul de linistit... nu stiu ce sa zic, mie mi se pare ca daca in stilul asta se regenereaza, la 100 000 km o sa fie buna de schimbat DPF la bani de comoara nationala...

Precizez ca acolo unde m-am dus 5 zile nu am umblat deloc cu masina...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata stopul de pe aripa dreapta spate.20160319_165729.thumb.jpg.1c54df2eed1c0c20160319_165721.thumb.jpg.a551e1ed3af346

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian welcome to the club

@Andrei1980 regenerarile astea dese nu sunt noutate, eu le-am avut si le am la Touran la generatia trecuta de motoare. Faptul ca-si curata filtrul cind calculeaza ecu ca e optim e mai bine decit la generatiile antice cind se colmata si apoi regenera. Nu s-a plins nimeni cu masini noi de DPF pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu prima problema... check engine clipea galben, trepidatii si "start/stop error" aparut pe bord. Dupa oprit/pornit urmat de o forja mai serioasa a disparut eroarea de check engine dar ramasese cea de start/stop, asta a disparut de la sine in urmatoarea dimineata dar totusi mai ramasese un trepidat usor la ralanti dupa ce se incalzea motorul. Am bagat un plin de OMV100 si s-a cam rezolvat nu am mai simtit trepidatii si nu mai sunt erori.

Am intrebat la PBN sa-mi fac o programare la un test si mi-au zis ca desi e in garantie in cazul in care nu am o eroare permanenta si nici nu se gaseste vreo eroare stocata trebuie sa platesc diagnoza asa ca data viitoare o sa fiu pe faza sa filmez ca sa am dovada.

Totusi nu cred ca ar fi fost de la benzina, nu bag benzina decit de la OMV e adevarat ca de 95 dar d'asta bag de ani de zile la alte 3 masini si nu am avut vreo problema pina acum , deci.... 

Aveti idee daca scot borna de la baterie sa resetez ECU ce o sa se reseteze? posturi radio, setari, etc?

 

 

@Cristian: mergi la garantie cu stopul ala, nu e deloc normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2016. 03. 19. at 6:32 PM, vdragos said:

 

@Andrei1980 regenerarile astea dese nu sunt noutate, eu le-am avut si le am la Touran la generatia trecuta de motoare. Faptul ca-si curata filtrul cind calculeaza ecu ca e optim e mai bine decit la generatiile antice cind se colmata si apoi regenera. Nu s-a plins nimeni cu masini noi de DPF pe aici.

De altfel astazi am observat ca motorul ramanand turat chiar si pe vreme calda si functionare continua peste o ora, se "remedieaza" cu un simplu sprit de accelerare in gol, cum a scris aici cineva pe forum... ii dai un sprit pe pedala in gol si imediat revine, o fi normal sau nu, habar nu am. Ca altfel motorul trage frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e intrerupere fortata a regenerarii si nu prea-i face bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spritul ala de accelerare? Asta nu stiam(oricum ieri l-am descoperit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine condens in stop stinga bucata exterioara si crapatura dezvoltata dinspre interior chiar pe marginea stopului.

Si a aparut si un greiere in zona clusterului vitezometru/turometru undeva in interior si care nu se da dus nici cind e cald nici cind e rece.

Parca incepe sa-mi fie dor de Jetta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi trosneste bordul la denivelari scurte de zici ca-mi sare in brate. Daaaaaaaaaaar.......sa nu uitam ca vorbim de masini ok-ish dpdv al asamblarii.

Mai exista 2 insecte prin interior, una in stalpul stang si cealalta in usa dreapta fata ( aceeasi de care ma plangeam ca zdrangane la muzica).

ODO: 13.5k km, jante 18, suspensie FR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu jante de 18 nu ma mir... astazi mi-am pus cele de vara si simt ca si astea ofera deja o rigiditate cam mare acestei caroserii/tren de rulare(fara tren de rulare activ sau macar multilink spate). Eu personal simt un pic de pierdere agilitate al masinii in acceleratii...si castig in curbe...

Insecta din usa dreapta fata este prezent si la mine dar numai cat timp este rece in masina, cum se incalzeste un pic...gata, si dispare. Bordul inca nu imi trosneste dar ma astept la tot ce poate fi mai rau dupa un sezon cu astea rigide pe 17...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, cristi511 said:

Mie imi trosneste bordul la denivelari scurte de zici ca-mi sare in brate.

La fel face si la mine. Am constatat o agravare de cand am trecut pe rotile de vara, de inteles oarecum, dar tot enervant este. Mereu caut sa iau ruta cu drumul cel mai bun, chiar daca este mai lunga iar cand n-am alternativa strang din dinti si ocolesc cat pot de mult toate denivelarile, gurile de canal etc. 

Trebuie sa fii artist cu masina asta, sa faci echilibristica ca altfel iti plange in brate.

Modificat de digraph1618
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu face nimic zgomot ... sa iau o piatra in gura, sa bat in lemn? Am 5000 aproape exclusiv in Bucuresti.

Vedeti ca pentru greierul din usa este un tutorial pe youtobe.

 

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar masina ta ruleaza pe cauciucuri mai balonate si ai si o alta setare al suspensiei, una mai moale, mai asa pentru drumuri un pic mai rele :) . Noi avem sport (asa mai FRishi :))) ) 8567 km 85% extraurban... dar masina  a vazut si drumuri mai asa de tara... de asta cu greierele din usa o sa le las pe cei de la reprezentanta sa le faca pe garantie...ca de furat banii din buzunar pe uleiuri supreevaluate si altele se pricep!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar, prima problema reala aparuta la masina. Vreo parere? 

20160409_123538.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la esapamentul cu aspect afumat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut. Mai ales ca aseara am spalat leonu iar dusterul, euro 6 la randul lui, are teava curata curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt discutii similare in aria Skoda la motoarele diesel Euro 6. Ideea e ca tipsurile alea se incalzesc aproape de rosu la regenerare, mai ales daca se face pe loc, asta am probat-o eu. Eu zic sa le cureti bine si sa urmaresti fenomenul, pentru ca orice substanta ai avea pe tipsuri, inclusiv resturi de detergent sau vapori de ulei, se carbonizeaza instant la regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Astazi am intampinat o problema foartre misterioasa pe care nu pot unde sa o pun. De vineri am fost plecat la tara, la mers a mers foarte bine AC. Acolo am umblat de doua ori seara cu masina dar fara AC ca nu mai era nevoie... Astazi cand sa pornesc acasa l-am setat pe Auto 20.5 gr. C si am pornit...si nimic...am oprit am repornit si nimic...doar ventilatia baga aerul de afara...am mers asa in teste min. 20 de minute cand am apasat si AC Max si atunci dupa circa 30 de secunde parca s-a auzit un click si dintr-o data a pornit AC care de altfel baga aer rece de tot, deci la parte de racire nu sunt probleme. Dupa acea nu am mai intampinat probleme pe un drum de 200 km si temperaturi de 30-32 grade C.... Ce putea fi??? Inainte la Octavia 2 FL tot climatronic am avut dar nu am avut niciodata probleme de genul...

Imi este frica sa pornesc in vacanta peste 3 saptamani asa in Croatia...ca daca da ortul popii AC, acolo mor in zapuseala in masina... Voi merge pe la reprezentanta, dar parca vad ca nu o sa faca figuri acolo... ce pot sa mai adaug ca si informatii ca in weekend am mers pe un drum proaspat reabilitat dar inca neturnat astfalt pe ea, si era un praf infernal ... oare sa fie asa gingasa electronica, ceva senzori? 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul freonului din instalatie pentru ca mai acum ceva timp au fost cateva masini cu prea putin freon. 

Probleme cu a/c-ul am si eu stai linistit, mi se pare crunt subdimensionat si functioneaza oarecum ciudat: la mers in oras nu baga foarte rece iar la mers pe autostrada baga rece de iti clantane dintii. 

O sa reclam si eu aspectul asta la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!