Jump to content

Probleme Leon 5F


Cristian
 Share

Postare recomandată

8 minutes ago, vdragos said:

Tocmai m-au sunat sa imi spuna ca s-a aprobat schimbarea pe garantie

Salut,

La ce dealer ai fost?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, Andrei1980 a scris:

@Romtaxy: Atunci nu ai acest model de Leon (acesta se fabrica din 2013) si nu mai are rost comentariul tau...cel putin la problemele Leon 5F

@vdragos: ti-au crapat si tie? Chiar asa de proaste ar fi? Mie inca nimic dar masina mea are 2 luni jumate...

Trebuia sa intelegi ce am scris(emoticonul)..de aia deocamdata nu renunt la leonul meu in favoarea unuia mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze...da inteleg, daca nu ai km multi la cea veche, nu merita...daca ai trecut de 150 K... depinde... are si parti pozitive Leon 5F... Numai bine :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, n-ai inteles, omul sublinia diferenta dintre inteligenti si papagali, astia cu 5F sunt papagali, nu stiu ce e o masina adevarata. O postare plina de miez si de folos pe topicul de probleme specifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei, ma bucur ca ai inteles, din pacate imi trec prin mana masini din ce in ce mai noi cu f.multe probleme.


@vdragos 

Te as ruga sa ti revizuiesti comportamentul/vocabularul, pt.ca te afli pe un forum public.

Nu am nimic impotriva leonului 5F/a proprietarilor(cu toate ca si a pierdut  din forma lui "agresiva" in detrimentul liniilor/colturilor drepte).

Scuze de off topic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, m-am uitat astazi la lumina zilei si eu mai atent la blocurile optice spate: deocamdata nici urma de crapaturi oricat de mici. Nu zic ca acum am scapat definitiv,  dar deocamdata parca am noroc. Nici condens nu am observat in ele... 5400 km si aproape 3 luni... o sa tin sub observatie !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20/02/2016 at 4:38 PM, romytaxy said:

Te as ruga sa ti revizuiesti comportamentul/vocabularul, pt.ca te afli pe un forum public.

Imi cer scuze deosebit daca te-ai simtit jignit, mi-am pierdut cumpatul din cauza frustrarii cauzate de:

- faptul ca postarea ta referitoare la problema mea (care este complet ontopic si banui ca de folos pentru membrii comunitatii) este complet pe dinafara si exprima doar satisfactia ta personala ca nu ai facut aceeasi alegere cu participantii la acest forum specific, deci nu foloseste cu nimic comunitatii in care postezi;

- faptul ca acest forum, mai ales in unele sectiuni, se transforma, datorita evident unei parti a participantilor, intr-un urias service de masini uzate, unele din ele pina la refuz, sau modificate, de cele mai multe ori ilegal.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

@vdragos

Sa stii ca nu sunt suparat deloc, lasa masinile uzate pt.ca nu toti au norocul ca taticul/mamica sa i cumpere masina noua(nu e motiv de lauda/de ai injosi pe ceilalti), a mea are 150 k asa ca...din f.motive nu am de gand sa mi iau una noua care din pacate sunt pline de probleme.

20160222_164414.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot suntem aici, poti detalia aceste probleme de care e "plin" noul 5f?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr/clapete admisie pe primul loc(la tdi ma refer)care din pacate nu sunt ieftine. 

Problemele nu sunt specifice seat leon ci in general motorizarii vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul EA 288? Poti sa indici sursa? Un link, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la subiect, stopurile mele sunt intregi, fara urme de crapaturi. Deci am scapat...pana una alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu EGR  sunt prezente cat de cat la toate motorizarile TDI cu tehnologia Common Rail... din pacate deja asa ne cumparam masinile ca ne asumam riscul acesta. Ca la 1.9TDI fix nu sunt...dar nu se mai fabrica, plus ca la BXE cele puse pe Octavii sunt si acolo probleme grave...deci despre ce vorbim? Asa ar putea veni si tata cu al lui motor 1.8i de 90 CP de pe fosta lui masina pe care are 280 000 km fara sa fi fost vreodata desfacuta, motor care functioneaza absolut perfect, nici macar consum de ulei nu are ca nu ia nimic din zilele noastre ca sunt pline de probleme... 

Sunt intr-adevar unele inadmisibile cum ar fi cele pe primele generatii de TSI, sau cum erau injectoarele la BKP pe passaturi, altele mai mult tin de procedeul constructiv. Da, si eu cunosc pe cineva care si-a schimbat EGR pe Octavia 3, 2.0TDI la 68 000 km desi facea mai mult drumuri lungi, masina de firma, dar la acea firma mai erau 4 Octavii identice si alea au trecut cu brio de 100 000 km si nu au avut nici  o problema la motor! Deci se poate generaliza? Ca la daciile vechi...cum iti este norocul. Bineinteles daca ai o masina bine intretinuta la 150K km si nu neaparat vrei ceva mai modern sau nu demult ai schimbat piese de baza pe ea, nu isi are rostul sa o schimbi inca o vreme, dar tot va trebui dupa un timp si atunci??? END OFFTOPIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema enervanta si nu stiu cum sa ii dau de cap...

Asadar, nu reusesc sa stabilesc o conexiune stabila intre bluetoothul masinii si cel al telefonului( un samsung de generatie noua, cu android 5.xx).

Are cineva idee despre cauze si vreo posibila rezolvare? Excluzand schimbarea telefonului...ca idee, comportamentul era acelasi cu Android 4.xx.

Deci, astept pareri, sugestii, sfaturi...

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa stergi aparatul din unitate si sa-l reimperechezi? La BT in unitate ai ultima generatie de software? Ca exista pe net niste update-uri.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de sw o sa verific cand ajung la masina....si o sa incerc sa sterg aparatul din unitate si sa refac conexiunea.

Nedumerirea mea e urmatoarea: cu aifon sau alt handroid merge fara vreo problema..doar la handroidul meu face figuri.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa stergi toate telefoanele cu care a fost vreodata imperecheata masina si pe urma imperecheaza-l pe al tau.In plus incearca sa ai un singur telefon imperecheat cu masina.

Modificat de xorx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa castrez ori dintele albastru de pe masina ori telefonul ca de la atata imperecheat(2 telefoane, un ios si un android) tot nu merge...

Incep sa cred ca problema e din telefonul meu, ca nu "livreaza" la nivelul asteptarilor. Nu a mers cu "copulatul" cu un singur partener...

Alte idei?

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 1 an si 7 luni, fac o recapitulare a problemelor pe care le are 5F-ul sotiei:

- stop aripa dreapta fisurat in partea exterioara, spre caroserie si cu condens in interior;

- ambele faruri cu condens in interior, in partea de jos;

- cutia DSG7 prezinta zgomote la schimbarea treptelor, probabil patineaza ambreiajele;

- USB-ul functioneaza cand vrea el, de obicei cand se opreste motorul trebuie sa scot stickul si sa il bag din nou in port;

Voi incerca sa le rezolv pe toate pe garantie, sper sa nu mai ramana nimic pe lista,

Eu sunt destul de dezamagit de fiabilitatea masinii, Leonul meu 1P, cumparat la final de generatie e bullet proof pe langa 5F-ul care a costat mult mai multi bani si are mult mai multa tehnologie si optionale in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de problema de la cutia de viteze, celelalte nu par asa de grave, deci nu mi se pare chiar de aruncat nici 5F-ul si "dezamagit" de fiabilitatea masinii mi se pare un pic cam mult. As mai adauga pe langa problemele enumerate de tine(pe care le am si eu, cu exceptia DSG-ului) si greierii, de prin usa, de prin bord, zgomotul de benzina din rezervor si display-ul central care, la temperaturi negative, poti sa-ti bati coasa cu el pana se incalzeste in masina. Dar mi se par probleme marunte care nu ma afecteaza in mod direct, poate doar psihic. Si e oarecum normal ca un model pe sfarsit de generatie sa fie mai bullet proof decat unul in primii ani de viata. Eu sunt multumit totusi ca motoarele merg, fara failuri grave (deocamdata) si nu stau sa ma gandesc mereu la stopuri ca au condens in ele. Oricum numeri pe degete masinile de volum din ziua de azi care n-au condens in faruri sau stopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopurile se crapa singure la Leon, asadar e o greseala din fabrica.

Condensul in faruri e destul de răspândit la ora actuala, cel putin la VAG. Atat timp cat nu se abureste tot farul si nu sunt picaturi vizibile este ok, in normele date de producator.

Sa nu uitam ca 1P era chiar la final de platforma, nu doar de generatie. Pe langa asta MQB a si iesit cu sloganul reduceri de costuri. Uite ca se vad. Inclusiv la VW sunt probleme cu ecranul care uneori nu raspunde si DSG7 ramane lipsit de fiabilitate si dupa atâția ani.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!