Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Tot asa se vede si la mine, putin de tot, in acelasi loc(culmea..blestem sau ceva) si inca nu m-am incumetat s-o fac. Astept sa o duc la cineva sa mi-l faca asa profi. Oricum cred ca s-a mai lucrat la haion, pt ca partea de sus, e matuita asa cand pun mana

Link către comentariu
  • 4 months later...

Dupa accidentul petrecut acum 2 luni descris aici, parca nu-mi mai place cum merge masina. De tras trage..dar parca nu mai ruleaza cum trebuie. Poate o fi ceva strict psihologic...

S-au inlocuit urmatoarele piese:

- punte spate, etrieri spate + placute+ discuri, amortizoare fata + flanse, lampa stop dreapta spate, bara spate si vopsit aripa dreapta spate.

Urmeaza: bucse punte spate + amortizoare spate+flanse + protectie amortizoare + bielete antiruliu. Unde pot, merg pe lemforder. Si mai trebuie si-un debitmetru. Din cate stiu in ultimul log saracul era la limita... 

Intre timp, am reparat V71 (motorasul clapetei de recirculare) din cauza caruia am ajuns sa merg pana la sibiu cum se mergea altadata cu dacia (cu carpa pe bord). Intreg procesul e descris aici. Acum sa dea caldura sa ma apuc de turbo si alte reglaje... 

Pana atunci, drumuri bune...si curatenie! 

56ae7b1329310_legolf.thumb.jpg.69312d39f

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Dupa 2 saptamani de alerga, am reusit sa ajung la Intercars sa iau si piesele. 

2 Amortizoare KYB Excel G 

2 protectii pentru amortizoare KYB

2 bielete antiruliu Lemforder.

ofP3Er6erYmB9ggJ6jucarele.thumb.jpg.573fd62c2cc69672b8c30

Acuma...incerc sa vad daca si acel rulment de sarcina trebuie schimbat sau nu?! Nu am vrut sa iau de la KYB.... Si maine dimineata sa ne apucam de treaba (sa speram ca avem vreme buna) :)

Link către comentariu

Situatie:

Suspensie mai buna pe spate cu noile amortizoare KYB Excel G. La cati km fac cu masina asta,  ar trebui sa ma tina ceva ani de-acum incolo. Am schimbat si bieletele antiruliu. Sa vedem cum se comporta acum pe drumurile patriei. 

Observ totusi un balans neregulat al spatelui (stanga-dreapta) si ma gandesc ca singurele chestii neschimbate sunt bucsele de la puntea spate. Raman astea de facut si apoi mai vedem... 

Roata spate care are un unghi de inclinare cam ciudat. Uneori am impresia ca sta stramb. Alteori nu. De reglat, nu cred ca se poate regla, eventual doar sa schimb din nou puntea... :( 

back.thumb.jpg.9adfad643d4a31e5013d99513

Am scapat si noi de bratele alea hidraulice de la excavator... :))

dsafre23.thumb.jpg.c86e76304ba209a58ce1d

Kyb in actiune :)

kyb.thumb.jpg.394845c22b3f45aec883b13942

Si iata si bieletele antiruliu (puntea fata) unde am constatat ca erau cele originale. Au rezistat destul...15 ani. 

lebieleta.thumb.jpg.4e68f8190c4336149304

ps: se vede si semnul ca ...erau produse de Lemforder. :) Tot lemforder am pus si acum. 

 

Link către comentariu

poate totusi nu e puntea de vina,asa cred eu (putin putin la toate am vazut ca sta "culcata") ...si cauciucul ala arata rau , din ce se vede in poza pare uzat pe exterior......

Modificat de bls luci
Link către comentariu

Geometria nu am apucat sa o refac pentru ca, vizibil sta rau si n-as face-o pana nu o rezolv. Ideea e ca nu stiu de unde sa ma apuc. Daca e treaba de schimbat din nou puntea...asta e, o schimb. Schimb punte + bucse punte sa fie noi si le pun pe masina, numai sa-mi rezolve problema. Daca e din butuc, schimb doar butucul de pe dreapta. Ar fi mai simplu. 

Cauciucul ala e uzat pe exterior de cand am luat masina. O sa fie achimbate in curand cu unele bune de vara si se va reface geometria.

Link către comentariu

Balans pe spate am simtit la schimbul telesc.orig.inca bune cu altele noi kyb.Poate ne salveaza schimb. de bucse.In 3 locuri facut gemetrie si pe spate ziceau ca nu au ce face...M-am obisnuit sa rotesc rotile in x,q sa nu le toceasca:)) pe la 3-4k.

Link către comentariu

Mai baieti....geometrie pe spate la FWD eu nu am auzit...puntea este dintr-o bucata...din ce sa reglezi?

Link către comentariu

Pai...degeaba faci geometria ca nu iti detaliaza. Poate e stramba puntea...sau poate e doar butucul cu probleme. Un raspuns simplu de genul "punte stramba" nu ma incalzeste cu nimic pentru ca raspunsul asta l-as putea da si eu asa...din ochi. 

@Laurentiu_LWR, stiu ca nu pot regla nimic... :( pe spate. 

@Marius-Dan, n-au nici o treaba telescoapele cu balansul lateral al spatelui.Asta cel mai probabil e din bucsele puntii spate. Trenul de rulare nu sta fix in telescoape ci in bucse. Acolo e punctul comun al puntii cu caroseria. Faza e ca daca vreau sa schimb acum bucsele...ar trebui sa ma gandesc si la o alta punte, nu? Ca dupaia cine le mai da jos de pe puntea asta? 

Alti bani, alta distractie - Uite asa tragi ponoasele unui accident... 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
22 hours ago, Laurentiu_LWR said:

Mai baieti....geometrie pe spate la FWD eu nu am auzit...puntea este dintr-o bucata...din ce sa reglezi?

la FWD Golf 4 , nu?

Ca parca la altele se regreaza si acolo, depinde cum e treaba sub masina (punte sau brate independente).

Emy, buna treaba cu amortizoarele, am auzit pareri bune despre ele.

 

Link către comentariu

@Muale, da...buna treaba. Masina sta foarte bine pe sosea. Nu sunt nici tari, nici moi- ceea ce e perfect pentru o masina de familie. Am mai ramas cu un balans lateral dar care cred ca mai poate fi doar din bucsele puntii spate. 

O sa ma apuc de desfacut la ea intr-o zi sa vad ce se vede pe acolo.

Discul, etrierul, portetrierul stau ok si nu prind stramb.

De fapt, daca stau mai bine si ma gandesc, daca era doar din butucul rotii, discul s-ar fi uzat neuniform si etrierul nu ar fi fost Paralel cu discul care e prins de butuc. Deci ramane ca strambatura sa fie de la punte, in cazul meu.. :(

Link către comentariu

Bafta la ajustari/modificari sa nu mai ai parte de surprize.Imi place ca fundalul reparatiilor tot timpul au o curte de bloc,etc :D inca nu ai un loc "al tau"? :))

Link către comentariu

Eh...ce curte de bloc? E chiar parcarea de la bulevard :)) Da, inca nu am un "loc al meu" dar sper sa il gasesc sau sa ajung sa stau la curte! Would be awesome! 

Sa mai dea putin caldura, si va urma izolare fonica si termica in interior + antifonare pe sub masina. :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am fost la service pentru geometrie, verificare, etc.

Rezultat:

- desi am dus piese la service-ul de dinainte, nu le-au schimbat pe toate.

- bucsele sunt ok.

Necesar inlocuit:

- punte spate :-(

- flanse + rulmenti amortizoare fata

- bara de directie stg+dr (bielete+capete)

- daca tot schimb puntea spate, schimb si bucsele. 

--------------

Intre timp am constatat eu ca distributia e pusa prost (cu un dinte)... Asa ca voi reface si distributia. Deocamdata am dat doar avansul spre + ca sa mai scada consumul. Si-a scazut...

Apoi, n-am avut ce face, ma plictiseam acasa si am vrut sa imi fac si iluminat in manerele interioare de deschidere a usilor. Rezultatul mai jos :

56e654748dc0e_ambientallight2.thumb.jpg.

56e654ac86d48_ambientallight.thumb.jpg.0

Si cam atat deocamdata...

 

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Iar punte?Ce are si asta de trebuie iar schimbata?

Link către comentariu

Pai n-ai vazut pozele trecute cand discutam de geomtrie roti? Roata spate dreapta, sta stramb. Ceva in genul asta ->  ( |---------\ )  Am fost la constatare la Geometrie, si puntea e stramba. :( Cel mai probabil, aia de la service nu mi-au pus puntea care trebuie si au pus alta. Sau...au "indreptat-o" pe a mea (desi, nu vad cum ar fi posibil). 

Asta e. Mi-e o ciuda de numa ca trebuie sa o schimb din nou. Si cauta punte (gasit la un coleg de forum) si apoi schimba punte, si bani si timp si manopera. Dar nu am ce face: trebuie sa fie masina gata pentru plecat in Grecia, in concediu. 

 

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Am vazut pozele...dar nu ma asteptam sa fie de la punte...stiind ca ai schimbat-o...:(

Din pacate nu stii cine te-a tepuit...cel de la care ai luat puntea sau service-ul:(

Link către comentariu

Tind sa cred ca service-ul deoarece, am dus flanse amortizoare fata + rulmenti de sarcina si...culmea: nu le-au schimbat ci doar le-au pus pe cele vechi si le-au uns putin cu ulei. La constatare, flansele erau tasate (nu aveau cum  sa se taseze in 1000 km) si deja ...scartaie cand virez stanga/dreapta. Si deci, trebuie sa le schimb si pe alea. "Din nou", doar ca de data asta, stau langa masina pana e gata. 

.....  

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

eu mereu stau langa masina in service.

nasoala patania ta...daca e service mai spalat poti face reclamatie. daca e " la 3 ciocane" nu prea ai ce sa faci.

unde mergi in grecia?

Link către comentariu

Cum ai facut sa ti se aprinda becul de ceata si pe dreapta? eu am numai pe stanga..

Link către comentariu
în urmă cu 2 ore, MihaiTurean a scris:

Cum ai facut sa ti se aprinda becul de ceata si pe dreapta? eu am numai pe stanga..

Tai plasticul ala de protectie din stop, si pui bec in soclu, pentru ca deja e pregatit soclul pt bec pe partea dreapta. E mai fain asa, simetric :)

@Muale, merg in Halkidiki, jos pe bratul Cassandra :) pe la sfarsitul lunii Mai-inceput de Iunie. 

Da, naspa patania mea. Atunci nu am putut sta langa masina. De acum, nu mai conteaza ce se face la ea, nu plec de acolo pana nu se rezolva. ... 

 

 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!