Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Si la ralanti, cat va arata consumul (in vag com): 0.8l/h? La cate rpm sta la ralanti?

La mine sta la 903 rpm.

Link către comentariu

Ook, deci, al meu cred ca e putintel cam mare. O sa verific asta pe parcurs si imi voi seta masina pentru un consum optim raportat la putere. 

In seara asta, am activat cateva lucruri cu Vag Com-ul: 

 

1. Claxon la inchiderea masinii din telecomanda

2. Claxon la deschiderea masinii din telecomanda

3. Am schimbat limba afisajului (BC) din Germana in Engleza.

4. Autolock cand viteza trece de 15 kmph.

5. Autounlock cand scot cheia din contact. 

6. Am incercat si iluminarea bordului cand pun contactul, dar nu am reusit. Canalul 19 din instruments nu e populat, asadar ramane sa modific eepromul si sa il rescriu :D Sa vedem cum va decurge si asta. Ceasurile (IC)sunt RB8 => din ce imi dau seama, sunt Bosch RB8. 

 

7. Mi-am printat cateva scheme electrice astazi la lucru sa verific partea electrica (inca am probleme cu switch-ul de la frana) si sa fac functional cum trebuie Cd-player-ul aftermarket (isi tot pierde setarile cand iau contactul). 

In weekend...nu stiu ce fac, dar vreau sa desfac ceva si sa pun la loc! :D

 

Stima si  :Driver:

Link către comentariu
  • 2 months later...

Cateva update-uri din ultimele saptamani:

 

1. Am rezolvat cu spirala de bujii care palpaie in bord. O siguranta era lipsa, asadar, am pus siguranta si totul merge "brici" Am sters si eroarea cu Vag Com-ul. Merge si Tempomatul fara nici o problema. O sa caut sa vad cum fac sa se aprinda becul de la tempomat doar atunci cand este activ. 

 

2. Am facut si o modificare la plafoniera. M-am jucat cu cateva leduri:

post-61162-0-80137500-1421510733_thumb.jpost-61162-0-70350900-1421510747_thumb.j

 

3. Am tot cautat prin dezmembrari aripa fata stanga OEM. Si-am gasit-o. Culoare: L5WZ. Abia astept sa dea caldura sa o inlocuiesc pe cea de acum.

post-61162-0-36735900-1421510826_thumb.jpost-61162-0-08389100-1421510856_thumb.jpost-61162-0-16924900-1421510868_thumb.j

 

4. Am facut si un drum pana la Sibiu si inapoi. La intoarcere...am avut un consum bunicel (4 Pers+bagaje - 120 kmph tempomat). 

post-61162-0-17685400-1421510964_thumb.j

 

5. Am reusit si cu inmatricularea. Am asteptat vreo saptamana dupa acea adeverinta cum ca s-a platit taxa...dar am rezolvat. Am numere de Sibiu si sper sa nu o gasesc zgariata undeva in vreo parcare din Bucuresti.

post-61162-0-32224600-1421511028_thumb.jpost-61162-0-13802500-1421511037_thumb.j

 

6. Era sa uit: am reparat si scrumiera spate. Lipseau arculetele si nu se mai inchidea, asa ca mi-am fabricat eu arculetele.  Va si arat cum:

post-61162-0-73164800-1421511108_thumb.jpost-61162-0-49944400-1421511113_thumb.jpost-61162-0-37398800-1421511120_thumb.j

Functioneaza perfect! :D

 

7. La usa soferului, trebuie sa dau jos un mic cheder. Nu stiu la ce serveste, dar am vazut ca am putina rugina acolo (vopsea sarita) si vreau sa o corectez in primavara asta. Stie cineva cum e prins acest cheder?

post-61162-0-76355400-1421511239_thumb.j

 

8. In rest...masina merge bine si trage bine. I-am facut si schimbul de ulei cand am fost la Sibiu. Singura chestie este ca imi picura ulei pe la surubul de golire. N-as vrea sa dau acum baia la rectificat...ci sa caut o solutie anume pentru asta. Orice idee este binevenita.

 

Conduceti prudent (vine primavara si apar gropile)! :)

 

Link către comentariu

Vad ca ai Immo2 - si din ce stiu, nu se poate activa treaba cu ledul de cruise aprins doar cand este "set" nu doar mereu cand e "on".

Link către comentariu

3. pare impecabila aripa. si eu tot caut una la culoare dar nu am avut bafta ta. cat ai dat pe ea?

6. ingenios!

7. cred ca e lipit.

8. poate se rezolva prin schimbarea saibei.

Link către comentariu

Muale, aripa a costat 150 ron (luata de pe tocmai.ro de la un tip din Deva parca) + transport 30 ron = 180 ron. Multumesc pentru pont. O sa il dezlipesc pe cel de pe usa soferului si dupa ce termin il voi lipi cu .... dublu adeziv de la 3M. Incerc asa. 

La 8....trebuie sa caut un cod pentru acel surub de golire. Cand am luat uleiul, am luat si surubul , insa nu mi s-a potrivit (era mult mai mic). 

Link către comentariu

poti incerca si cu banda de teflon sa pui pe filetul busonului,eu asa am rezolvat problema 

Link către comentariu

O! Interesanta idee. Voi incerca data viitoare cand am acces la acel surub. Nu m-am gandit la asta si nici nu aveam pe acasa asa ceva (la Sibiu, ca in Bucuresti aveam). 

 

Si mai e ceva: partea de 1/4 din bancheta nu se deschide. Cred ca e rupt ceva. Cum desfac mecanismul? (Bancheta reusesc eu sa o desfac de acolo...dar mecanismul? 

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Da, corect bancheta e 1/3 si 2/3 si partea de 1/3 nu se mai deblocheaza pentru a fi rabatata. Multumesc de link! :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

weekendul trecut mi-am facut de lucru! Imi statea pe cap rugina aceea de la aripa stanga..si cum am gasit o aripa originala, fara rugina pe ea, m-am gandit ca nu are rost sa stau si sa o repar pe asta (cel putin deocamdata). 

post-61162-0-81480700-1427830945_thumb.j

Asadar, poze de la locul de munca:

 

Ne-am apucat prima data de demontat: 

post-61162-0-93149300-1427831010_thumb.j

 

De ce a ruginit aripa originala? Cred, conform studiului efectuat ulterior, ca un burete (plin de apa ) statea pe buza aripii , aceasta fiind deja "intepata" de vreo pietricica ceva...si de acolo, s-o extins... 

 

Buretele cu pricina:

post-61162-0-39421300-1427831280_thumb.j

 

Rezultatul: 

post-61162-0-91482700-1427831319_thumb.j

 

Si gata, m-am apucat de treaba: am dat aripa jos si surpriza de sub aripa: Rugina!  Rugina acolo unde a fost prinsa aripa de stalp si prag. 

post-61162-0-14614400-1427831033_thumb.j

 

Am facut curatenie, am scos vreo 2 kg de pamant, am frecat bine cu peria de sarma rotativa, am dat cu grund, apoi antifon, apoi la final am vopsit sa nu se vada vreo diferenta. Si iata rezultatul: 

post-61162-0-52044300-1427831617_thumb.j

 

Am pus aripa la linie si apoi am reasamblat vehiculul, inainte de asta facand cateva reparatii ale prinderilor de la bara/fusta bara (erau cateva rupte) 

Rezultatul final fiind acesta: 

post-61162-0-05334300-1427831705_thumb.j post-61162-0-20946300-1427831738_thumb.j post-61162-0-58585100-1427831780_thumb.j

 

Si cand se face mai cald, repar si haionul! Abia astept urmatoarea sesiune. 

Pana atunci, drumuri bune! 

 

Link către comentariu

hai ca a iesit bine.

desi....puteai sa izolezi mansonul de cauciuc. dar nu se vede la final...

Link către comentariu

Se stie de buretele ala - ca ar fi cauzator de probleme...

Si ca jos la prag se aduna mizerie si in timp da rugina...

 

oricum, arata bine rezultatul.

Link către comentariu

Multumesc.

@Muale, nu prea m-o interesat partea aia de la burduf. Nu se vede... Ei afara tocmai o inceput sa picure si am inceput sa grabesc procesul ca sa nu ma prinda ploiaia. ...si nu-mi pare rau :))

@ mad kat- buretele ala l-am pastrat...dar l-am lipit si am taiat putin din el. Daca peste vreo luna cand umblu la el o sa il gasesc ud, o sa il smulg de acolo :) Nu vreau sa imi afecteze si aripa asta, desi, pe interiorul ei am dat cu antifon.

Drumuri bune.

Link către comentariu

cred ca are si el un rol de e pus acolo.

una, sa nu sune aripa a gol (mai putin important) si poate sa dirijeze apa ?

Link către comentariu

Nu stiu ce rol are, ca m-am tot uitat si eu la el. Insa alt rost in afara de a antifona aripa, eu nu-i gasesc. Cum sa dirijeze apa? Din ce directie? Sa nu ajunga unde? Ca oricum nu acopera toata suprafata care ar trebui...ramane o gramada de spatiu sub acel burete. Acum vom vedea :) Urmeaza haionul, jante si cauciucuri, in mai alta asigurare, si bucsele de pe fata schimbate.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ma tot bate gandul sa imi modific oglinzile si sa imi fac semnalizari si in oglinzi (punctul 3 din poza) (estetic o sa arate bine ca stiu cum sa le fac...). Nu stiu cum sa desfac acel capac (2) pentru ca desi am desfacut acele 2 suruburi capacul nu a vrut sa iasa ci mai degraba iese partea de sus a carcasei. 

Si...acolo unde este chenarul cu nr 1, ma gandesc sa imi fac "puddle light". La deschiderea masinii sa se aprinda acolo niste leduri care sa lumineze pe jos de la roata din fata pana la manerul usii soferului. ....

Asta ca munca de casa... 

post-61162-0-58528000-1429690910_thumb.j

 

Edit: am desfacut oglinda. Se desface foarte usor. Acum...oare unde sa pun semnalizarea in oglinda? in partea de sus sau in partea de jos? (plasticul negru cu suruburi sau in carcasa de sus a oglinzii ...cea vopsita in culoarea caroseriei)? ... Hmmm...

Modificat de Emy D
Link către comentariu

scoti intai capacul superior, apoi ai acces sa scoti baza. ea se continua cu o fasie si in sus si e prinsa si in cleme de partea metalica.

capacul de la 1 nu il observasem pana acum, crezi ca ai loc pe el si sub el sa montezi ledurile? apoi verifica daca e destul de in expetrior ca lumina sa bata pe asfalt si nu pe usa.

Link către comentariu

Loc este destul sa trag firele necesare si sa pun leduri. Trebuie doar sa gasesc ledurile potrivite si apoi legaturile la modulul de confort. Capacul de la 1 sa stii ca am vazut ca unele golfur nu il au. Unele il au. Daca nu il am pe masina, pun "puddle lights" in carcasa de jos a oglinzii. Sa vedem ce leduri gasim si cum le putem inteegra sa arate cat mai frumos.

 

post-61162-0-71543100-1429702069_thumb.j

 

spatiu o gramada!:

post-61162-0-64204000-1429702094_thumb.j

Link către comentariu

trebuie ceva puternic, nu clasicele leduri de 5mm.

niste smd ar fi cele mai potrivite, altceva necesita spatiu mai mult.

da...eu cred ca nu am acele capacele.

Link către comentariu

Intra perfect 2 leduri CREE si sunt foarte puternice (1-2 Watti/Led). Sunt in cautare de solutii, asadar ramane sa vad acasa ce gasesc. Apoi comanda de leduri CREE pe net si apoi implementarea.

Chiar si un led e indeajuns daca va fi pozitionat bine :) Analizez si voi posta aici rezultatele testelor.

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!