Jump to content

Vw Golf IV Variant + DSG


Emy D

Postare recomandată

Uite si schemele puse pe hartie cand mi-au venit ideile:

Oglinda vazuta de sus

post-61162-14297321722059_thumb.jpg

Oglinda vazuta de jos:

post-61162-14297322085426_thumb.jpg

Oglinda vazuta din lateral(sectiune):

post-61162-14297322634109_thumb.jpg

Link către comentariu

hmda...e de munca sa integrezi frumos tot.

ne tii la curent cu progresul daca te apuci.

daca nu, vezi ca exista oglinzi de golf5 ce se pun pe 4. chinezesti.

Link către comentariu

Nu-mi plac alea de golf 5, sunt mai inalte (mai mari) si mai rotunjite si parca nu dau bine pe golf4. Daca ma bag,...nu mai am cale de intoarcere ca o sa lucrez direct pe cele de pe masina. Voi incepe si apoi trebuie sa le termin. Am o oglinda stanga sparta dar n-o sa fie indeajuns.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am inceput lucrul la semnalizarile din oglinzi, insa, acum sunt in cautare de niste freze pt prelucrarea plexiglass-ului... Sa vedem ce gasesc.

Intre timp, a ajuns un coletel de pe ebay, in valoare de ...8.5 ron.

post-61162-14307686691858_thumb.jpg

Link către comentariu

pt plexi ai grija la gauri, taieturi sa nu se incalzeasca prea tare sau sa se crape.

8.5 lei 2 semnalizari? :) f bine. eu am una aburita.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Azi mi-am facut de lucru, nu gluma. Am facut si poze, asadar, va las pe voi sa imi spuneti parerile voastre, si bune, si rele.
Before: 

post-61162-0-85576600-1431204242_thumb.j
post-61162-0-55403900-1431204306_thumb.j
In curs de...

post-61162-0-71457500-1431204366_thumb.j

Si finalul:
post-61162-0-81802500-1431204416_thumb.j

post-61162-0-00541700-1431204465_thumb.j

Ps: Stiu ca nu o sa reziste foarte multa vreme, dar bani de un alt haion + vopsit, NU aveam. Asadar asta e solutia temporara: curatat rugina, dizolvant rugina, grund, chit cu fibra de sticla, slefuit, chit, slefuit, slefuire fina, grund, slefuit, vopsea. N-o iesit perfect, as fi vrut sa am mai mult timp si spatiu, dar nu a fost posibil.

 

 

Si inca un Edit: in prima poza, se vede ca am acum bec de ceata si pe partea dreapta :D TREBUIE sa fie simetric!  :D

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Bravo,arata bine!Cit o tine vezi tu..

Link către comentariu

Bravo, arata chiar bine!  

aproape insesizabil - putin se observa lipsa de stralucire, nu ai dat lac ? 

Ce vopsea ai folosit?  spray sau cu pistol ?

Link către comentariu

Salut. A iesit bine.

De tinut va tine cat de bun a fost convertorul de rugina. Baga niste ulei ars, sau ceara pt cavitati pe interior ca sa nu mai ai pb pe viitor. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ca tot mi-ai adus aminte, trebuie sa curat si prin interiorul haionului. Dar, cat de mult as repara la el, tot un haion atacat de rugina este si va fi mereu si sunt hotarat sa il schimb la un moment dat - chiar daca nu voi gasi la culoare. :)

 

 

ce or avea toate de ruginesc acolo?

Nu stiu. Cred ca e defect de fabricatie la Variant. Am scos de sub chederul din jurul geamului...o gramada de noroi. Era foarte umed acolo. Doar pe zona in care am vopsit am curatat si am murdarit o carpa intreaga. Dupaia am mai scos o gramada cand am slefuit. O problema generatoare cred ca e acel cheder care lasa sa intre apa sub ele si de acolo nu mai iese si ramane umed multa vreme + faptul ca la un moment dat cand se gripeaza motorasul stergatorului de luneta, lichidul ajunge in luneta. Si sta....acolo balta. 

 

Bravo, arata chiar bine!  

aproape insesizabil - putin se observa lipsa de stralucire, nu ai dat lac ? 

Ce vopsea ai folosit?  spray sau cu pistol ?

 

Multumesc de apreciere. Da, e aproape insesizabil si se observa lipsa de stralucire, desi am dat cu spray facut la culoare (avea lac, perla si ce mai trebuie exact cat are vopseaua originala. Dar nu-i bai ca nu ma deranjeaza. Cand o sa ma plictisesc in vreun weekend o sa fac finisarile si eventual o sa ma joc si cu sprayul cu lac. 

Vopsea...la Spray. Daca as fi avut posibilitatea sa o dau la pistol, as fi vopsit tot haionul  :D  Sau chiar toata masina  :lol:

 

 

 

EDIT: sunt in cautare de jante de aliaj. Minim 16" maxim 17" ... Care or arata mai bine pe culoarea asta?

Modificat de Emy D
Link către comentariu

+1 pentru Longbeach pentru 17". Pe 16" ar merge Montreal 2.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Ok...astept si banii pentru jante si trecem la treaba.

 

Intre timp, m-am intors din concediu: Bucuresti - Gerakini (plimbat pe acolo vreo 3-400 km)- Tessalonic - Bucuresti. in total am facut 1886 km cu 85 litri de motorina. => consum de 4.5%. Media de viteza a fost de 75kmph. (50-60 in localitati si in afara cat a fost posibil (a se intelege ca uneori am depasit cu mult limitele) ).  De data asta m-a uimit masina cu consumul. 

Trebuie sa imi corectez consumul de pe BC ca nu e cel corect. La pompa a iesit 4.5...in bord e 5.9. Probabil ca cine a facut softul masinii nu a corectat si in bord. 

 

Si...cateva poze asa ca sa va indemn si pe voi sa plecati :)

 

Veliko Tarnovo (BG)

post-61162-0-20930500-1433082686_thumb.j

 

Makaza- Komotini

post-61162-0-25832700-1433082695_thumb.j

 

Gerakini (@hotel)

post-61162-0-19844100-1433082700_thumb.j

 

Si-n rest...plaja si voie buna. Liniste. Odihna! (@nea pothideea)

post-61162-0-77570500-1433082705_thumb.j

 

Hai...fugiti si voi! 

Drumuri bune!

Modificat de Emy D
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ce sa mai faci pe caldura asta la masina?  Putin cate putin, altfel ne topim. Cand e cald...nu e bine; cand ploua iarasi nu e bine. 

Asadar... a primit ruloul din portbagaj: Edit: Multumesc @cristi_eftimie pentru transport! 

post-61162-0-68992400-1438272165_thumb.j

 

Si intr-o zi de sambata, enervat fiind de scartaitul din bord, l-am dat jos si m-am apucat de reparat la el: 

post-61162-0-61596000-1438272770_thumb.j

 

Am curatat si climatronicul, bucata cu bucata:

post-61162-0-18367900-1438272810_thumb.j post-61162-0-46962000-1438272825_thumb.j

 

Si am astupat si gaurile din consola centrala, unde a fost suportul pentru telefonul mobil:

post-61162-0-81406600-1438272876_thumb.j  post-61162-0-00358000-1438272885_thumb.j

 

Iar la final...i-am dat si o pata de culoare (just to not forget the colour)  :lol:

post-61162-0-86052700-1438272924_thumb.j

 

Am dat comanda si de baia de ulei sa scap de completat ulei. Am cumparat si oringurile la injectoare...dar, mai trebuie sa astept niste finante pentru a le schimba...in rest, masina merge bine, trage bine...si cam atat. 

Ah, am schimbat si furtunele de vacuum: 

post-61162-0-90071000-1438273213_thumb.j

 

Si datorita unor binevoitori, am ajuns sa imi cumpar alte oglinzi si sa le si inscriptionez... 

post-61162-0-45459700-1438273257_thumb.j

 

Si-ntr-o zi...trebuie sa o duc la  :mop:  ca are nevoie si ea dupa atata caldura...

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Felicitari pentu treaba migaloasa facuta.Ce ai facut sa diminuiezi scartaitul din bord? Mie imi scartie torpedoul si nu stiu ce as putea sa ii fac.

Link către comentariu

Depinde ce scartaie: tot torpedoul sau doar capacul? Daca scartaie tot torpedoul, pe spatele torpedoului, chiar la acele gauri de prindere, ar trebui sa fie un fel de vopsea cauciucata. Ei...de la atatea miscari/vibratii prin gropi (in 10-15 ani cat o avea masina), acea vopsea s-a dus si ramane plastic pe plastic si acela scartaie. Cel mai bine e sa iei o panza fina/catifelata, si sa pui pe spatele prinderilor o bucata de panza gaurita pentru a trece surubul prin ea. Si cam asta este. In plus, se prea poate sa ai vreo prindere rupta si din moment ce nu mai sta bine fixat, are o flexibilitate mai mare, ceea ce presupune miscari/vibratii mai mari si uite asa apare scartaitul... :)

 

Edit: daca scartaie doar capacul, cel mai probabil s-au uzat tampoanele de cauciuc si nu mai amortizeaza vibratiile. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Multumesc de raspuns.Doar capacul/usa torpedoului.Are putin joc stanga/dreapta.O sa ma uit mai atent sa vad cum o fixez mai bine.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gata si baia de ulei. Noua,  asteapta sa fie montata... 

post-61162-0-61789500-1439062894_thumb.j

 

Si cu ocazia asta voi trece si la ulei Motul. Sa speram ca o sa fie bine. :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Gata... Am trecut la ulei Motul Specific  5W40, norma 505 01. Initial am comandat 8100 X-Clean ...ca avea si acela norma 505 01, dar Volksman mi-a zis ca pt PD ar fi mai bun Specific. Uatevăr, am ramas la Specific. Motorul suna bine, extraordinar de bine fata de Castrol. Acum...sa vedem si cum se comporta in timp. Schimbul il voi face aprox la 1 an (7-8000 km).

Baia de ulei veche a fost inlocuita cu una noua. Cea veche a cedat psihologic  :sick: . Am pastrat-o ...sa o repar. :) 

post-61162-0-55151200-1441037867_thumb.j

 

Si cum o buba nu vine singura...ci se mai aduna, colac peste pupaza surpriza: a cedat caseta de directie. la 10 km arunca vreo 200 ml de ulei hidraulic. 

post-61162-0-78646600-1441037933_thumb.j

 

Asa arata caseta veche:

post-61162-0-13958600-1441037999_thumb.j post-61162-0-40045300-1441038006_thumb.j

 

Asadar, din cand in cand verificati sa fie curat acolo si sa aveti burdufuri bune sa nu intre apa.

 

In rest...masina alearga mancand pamantul. Astept urmatorul ei drum lung. Poate Bucuresti-Sibiu-Bucuresti si sa vedem cum se mai aseaza la drum lung..

 

Pana atunci...drumuri bune!  :Driver:

Link către comentariu

Spor la treaba,integritatea burdufelor e f.importanta,o reconditionezi ?

Link către comentariu

Am schimbat deja caseta de directie cu una SH ca nu am avut de ales... Si acum am ce face: ori platesc pe unu sa o reconditioneze pe a mea, sa o am de rezerva ori imi suflec manecile si ma apuc de treaba: cateva simeringuri, suburele, atentie si se face si asta. Invat sa o fac :D

Link către comentariu

foarte frumoasa. sa ai noroc de ea. Te mai tine reparatia de la portbagaj? si eu am aceeasi problema pe bora combi

Link către comentariu

Multumesc!  Reparatia la portbagaj...mai tine si nu prea. Trebuia sa fi dat eu jos luneta atunci, dar nu aveam cum si nu stiam. Am fost la niste baieti...dar au zis ca e riscant sa o sparga si nu se baga. Asa ca, am incercat sa repar....cum am putut. Si vad ca acum, apar urme de rugina din nou. Nu se vede rau si se vede doar daca te uiti bine. DAr asta e. O sa astept un haion bun pe la cineva la dezmembrari si vom vedea cum decurg lucrurile :) 

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Vw Golf IV Variant + DSG

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!