Jump to content

Simptome dupa o supra incalzire !


Adi Madrid
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

 

Am sa încerc sa rezum pe scurt ce am pățit cu mașina nevestei. Avea o scurgere de anticongelant și am duso sa ii  schimb termostatul și capacul de la termostat.

 

Dupa ce sa efectuat schimbul respectiv am plecat de la service și la câțiva km a pușcat capacul de la termostat , am pierdut tot anticongelantul și motorul sa supraîncălzit.

 

orYOKZ.jpg

 

Am schimbat piesa din imagine pana la urma, vine complet cu termostat și senzor de temperatura.

 

PBwAjc.jpg

 

Ceea ce e ciudat e ca în nici un moment acul de la temperatura nu a trecut de 90, martorii sau aprins(presiune ulei , baterie) doar când am realizat ca mașina pierde forța și sa oprit singura. Am scos capacul de la ulei si mirosea a ars motiv pentru care am schimbat si uleiul plus filtru.

 

Am deschis capota și motorul era încins la maxim. Am remediat avaria dar acum mașina pornește la rece cu tremurat iar turațiile oscilează destul de mult circa 3-5 sec. Pe urma totul revine la normal.

 

Am observat ca atunci când pornește rău apare un miros dulciu care dispare destul de repede, nu știu exact de la ce poate fi. Anticongelantul am observat ca a scăzut cu 1 cm dar in schimb nu am observat vreo pierdere. 

 

In final întrebarea mea ar fi ce sa putut avaria în urma supra încălzirii. 

 

 

Multumes anticipat!

 

 


Am uitat sa precizez ca e vb de un Polo din 2001 , 16v AUA, 75cv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai scade antigelul este posibil sa se fi ars garnitura de chiulasa pe parte de evacuare de aceea nu vezi pierdere de lichid se evacueaza pe esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are vreo legatura dar am observat ca atunci cand acelerezi si lasi imediat pedala espamentul scoate un sunet ciudat. Ca si cum ar iesi gazele intrerupt. Poate fi un indiciu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul de ulei nu a crescut?

Astazi am sa ma uit, am observat ca l-au lasat la maxim cei de la service. 

 

Nivelul daca urca inseamna anticongelant in ulei presupun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Perfect. Cred ca cei de la service o sa fie incantati cand ma prezint azi cu problemele astea  :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi zici te rog ce motorizare are polo respectiv ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Am uitat sa precizez ca e vb de un Polo din 2001 , 16v AUA, 75cv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, scuze dar nu am observat si unde mai pui ca e ca al meu... :(

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am sa va enumăr ce am observat.

 

Nu are presiune in circuitul de răcire.

Uleiul nu este contaminat cu antigel iar nivelu este constant

Nivelul de antigel nu a scăzut

 

Ținând cont de cele observate nu cred ca e vorba de garnitura de chiulasa.

 

Problemele persista la pornire iar la ralanti oscilează turațiile.

 

Tinant cont ca bobina de pornire am schimbato acum doi ani ma gândesc sa nu fie bujiile.

 

Luni am sa le schimb sa vedem care e efectul si stadiul in care se găsesc cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se agravează, pornește rău si bujiile sunt îmbibate in ulei.

 

fTbdZn.jpg

 

 

De precizat ca la pornire scoate un fum albastru spre alb cu un miros puternic de ulei ars. Vibratile se mențin cam 30 de secunde după care se ameliorează putin dar tot nu merge rotund,

 

Astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul e in partea exterioara a bujiei nu in camera de ardere, asta nu e problema, doar ca pierde ulei pe la capacul chiulasei

 

pune bujii noi astea par cam obosite

 

antigelul mai scade ?

 

o diagnoza ce zice ?

 

dar compresia la motor ?

 

(nu cred ca scapi fara ajutor mai profesional daca singur nu te-ai putul lamuri de pe net ce si cum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca uleiul de pe bujia 3 si 4 e din camera de combustie. Daca ar fi doar in exterior nu s-ar explica fumul, părerea mea.

 

Cu privire la antigel ceva a scăzut nivelul, diagnoza curata ca lacrima iar despre compresie nu știu încă nimic .

 

Mașina e în service, aștept rezultatul sa vedem ce si cum. 

 

IMG 42662 - YouTube

 

IMG 42651 - YouTube

 

Videoul este făcut înainte sa scot bujiile sa le verific. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia:

 

 

Ulei la nivel fără contaminări.

 

Antigelul, nu a coborât nivelul.

 

Am schimbat bujiile și mașina merge perfect. Dupa câteva zile am verificat din nou bujiile și sunt uscate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!