Jump to content

Cea mai potrivita motorizare pentru noul Passat


cristi511
 Share

Postare recomandată

Sunt de parere ca motorizarea de 2.0 TDI 150 CP va fi printre cele mai alese.

Cea de 2.0 BITDI 240 CP e prea agresiva pentru o masina de familie. Pe mine m-ar trenta cea de 190 CP, TDI bineinteles in cazul meu, si cu DSG, combi. Probabil peste 3-4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Audi A4 cred ca motivul ptr care nu au pus 1.4 tsi este pozitionarea longitudinala. Au preferat sa monteze/adapteze doar 1.8 si sa il downgrade la 120 de cai din motive de costuri nu de performante. Cred ca o versiune de 1.4 125 cai e similara ca performante dar mai buna dpdv taxe/consum/exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ca fost posesor 1.4TSI 170, actual posesor de 1.8TFSI 160 si ca pater familias ce a testat 150 si 240 de pe B8, pot spune ca, pentru mine, 1.4TSI ACT mi se pare cea mai buna alegere. 

Ca masina de familie, folosita 10k pe an, destul de mult urban si ocazionalele iesiri + anualul concediu, asta ar fi varianta cea mai buna pentru mine.

In plus, as putea folosi diferenta de bani fie pentru 4M (am zapezi destule :) ), fie pentru DSG7

 

centii mei cei 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi Act este disponibil fie 4mot fie dsg. Din pacate nu vin impreuna astea doua :(

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar aplica politica gen Skoda - Superb tdi 170 fie 4m fie DSG - dar nu impreuna... Probabil ca Skoda Superb 3 va avea aceasta combinatie dar nu va avea versiunea diesel  :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vazut un filmulet cu 0-100 la motorizarile 2.0tdi 150 si 2.0tdi biturbo 240 si se pare ca VW  a dat niste date niste cifre mai mici !

PS : pot posta clipul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asculti cu atentie zice ca e facut in usoara urcare filmuletul. Plus ca aceeasi situatie e in cazul sq5 tdi.

Filmarea e luata dintrun filmulet de vreo 45 de minute de pe youtube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi se misca foarte bine , ideea era ca celor de la VW le plac din ce in ce cifrele mai mici :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca arunca motorizarea bitdi pe gtd o sa vedem un golf diesel de 5.x secunde pana la 100. :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca bitdi va fi noul Rd

deci pe langa Gti si Gtd vom avea si R cu RD :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa-mi dau si eu cu parerea, as alege TDi ; acum cred ca depinde foarte mult si de diferenta de pret dintre 150 cp vs 190 ; oricare ar fi, clar as face o resoftare ; intrucat nu vad passatul o masina de oras, consumul si cuplul foarte bun sunt un plus pt passat, cum au fost mereu. Deja numai sunt masini care sa spui ca nu baga caldura repede sau ca sunt zgomotoase..iar dieselurile mereu au avut priza la romani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ai face o resoftare...dar dupa 4 ani :)

Orice interventie se vede si atrage dupa sine scoaterea din garantie - si nu stiu cine se risca. In general cine isi ia masina noua nu prea are intentia de modificari prea curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna remarca saibot. Aici vorbim de motorizari nu de tuning iar diferenta este in jur de 1500 euro ( 150 vs 190).

Analizand oferta personal oscilez intre 1.4 tsi 1.8 tsi si 2.0 190. Nici nu as sta sa ma gandesc daca merita diferenta de bani dintre tdi 150 si 190. Unde se duc 30k euro mai merge 1.5k.

Ps: eu unul cel putin m am lecuit de "chipuire/softare/remapare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine se gandeste la resoftare, o sa se gandeasca oricum, indiferent ca vorbim de TDi 150 sau BiTDi de 240... Sunt curios ce si cat o sa se mai poata stoarce la cel BiTDi! :D

Sper ca au imbunatatit si DSG-ul, ca sa urce peste 500 Nm cuplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai bi-turbo-ul are 500Nm si vine exclusiv cu DSG7 (umed)... crezi ca s-ar fi riscat?! :D

DSG-ul "vechi" se spunea ca tine pana la 450 insa nu stiu daca s-a gasit ceva oficial

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cel mai probabil o resoftare in cazul motorizarii bi-tdi va da chiar rezultate destul de bune. Totusi nu e v6 de 3 litri chiar daca are fix "datele" unuia.

 

Pt cei care vor sa-si faca o idee am gasit urmatoarele date pentru 

 

Bmw 525d my +2013 :

 

- initial: 218 cp 450 nm

- stage 1:  250 cp 525 nm

- stage 2: 275 cp 604 nm

 

Mercedes c250 cdi :

 

- initial: 204 cp 500 nm

- stage1: 240 cp 585 nm

- stage2: 264 cp 673 nm

 

Exemplele de mai sus sunt date pentru simplu fapt ca motorizarea bmw este 2litri twinpower iar cea mercedes 2.1 biturbo

 

 

Datele de mai sus sunt luate de pe site-ul  asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma bag si eu ca musca in ... discutie. Am 1.8 tsi de 160 cai (primele modele de passat b7) si vreau sa zic ca sunt foarte multumit de ce poate. Initial am probat un 1.6 TDI si mi-a parut cam lesinat mai ales la drum lung, si consum mai mare in oras decat 2.0 tdi. Deci, este cumva submotorizat din punctul meu de vedere. Nu stiu cum este biturbo 2.0 tdi, dar un bmw 740 (motor 3.0 biturbo) consuma mai putin decat 3.0 turbo. Pe de alta parte mai multe turbine, mai multe sanse sa se strice vreuna din ele. Personal pana acum in 75.000 km ( masina este din 07/2010) nu am avut probleme tehnice cu masina de vreun fel si nici nu am simtit nevoia prea des nevoia de mai mult "zvac", cu toate ca e mai bine sa ai de unde :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ce stiti de fiabilitate la cele 2 versiuni 2.0 TDI de 190 si respectiv 240CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@fuscobal 190-ul e o evolutie a celui de 184 la care se adauga SCR insa bitdiul este o evolutie a motorului care echipeaza Amarok de ani buni in varianta  163 sau 180cp. Despre Amarok cu probleme la motor nu am auzit si tine cont ca modelul e workhorse-ul grupului.

Consider ca 240-ul este mai fiabil plus ca vine cu dq500 si 4mo la pachet. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dimensiunea franelor pe Tiguan o fi vreo diferenta intre cele 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

312/300 pentru tot ce e >=150 cp. Difera insa dimensiunea etrierului comparat cu generatia anterioara. 

Suntem off topic aici asa ca ori mutam discutia in aria de Tiguan ori in privat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 15/12/2016 at 0:59 AM, cristi511 said:

@fuscobal 190-ul e o evolutie a celui de 184 la care se adauga SCR insa bitdiul este o evolutie a motorului care echipeaza Amarok de ani buni in varianta  163 sau 180cp. Despre Amarok cu probleme la motor nu am auzit si tine cont ca modelul e workhorse-ul grupului.

Consider ca 240-ul este mai fiabil plus ca vine cu dq500 si 4mo la pachet. :)

Au fost probleme la blocul motor la amarok, a crapat in drum si a fost inlocuit in garantie

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!