Jump to content

Cea mai potrivita motorizare pentru noul Passat


cristi511
 Share

Postare recomandată

Dat fiind faptul ca Passatul este una dintre masinile preferate de romani dar mai ales ca noul model sta sa bata la usile showroom-urilor, m-am gandit sa deschid un topic in care sa discutam care ar fi cea mai buna motorizare din lista prezenta in configurator:

Benzina:

1.4 tsi 125cp

1.4 tsi 150cp (act)

1.8 tsi 180cp

2.0 tsi 220cp

Diesel:

1.6 tdi 120cp

2.0 tdi 150cp

2.0 tdi 190cp

2.0 bitdi 240cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iasa multe discutii pe acest topic.

 

Clasic pe un Passat vad un 1.8TSI si 2.0TDI 150. Pentru cei mai sportivi 2.0TSI, eventual 2.0tdi 190. Sincer 2.0bitdi pare overkill, mai ales la pret. Insa e printre putinele motorizari noi introduse de ceva vreme. Astept cu interes sa vad cum se comporta pe viitor  :icon_thumleft: .

 

Cred ca e o premiera pt VW sa dispuna de o motorizare diesel mai puternica decat varful pe benzina (inafara de SUV-uri unde torque is king).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred sincer ca in Romania 1.6 tdi de 120 de cp va reprezenta grosul vanzarilor. Eu ma uit la 2.0 tdi de 150cp sau 190 cp.

Oare 1.4 150 cp este subdimensionat in conditiile in care vw anunta scaderi de pana la 80-100 kg in greutate?

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de rolul masinii. Probabil pentru firme cea mai buna varianta va fi 1.6tdi (consum, taxe mici, etc.) iar pentru persoane fizice (familie) cred ca 2.0tdi 150cp sau 190cp e cea mai buna alegere deoarece iti ofera un plus la confort si siguranta  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potrivita? Pentru ce?

Si 1.6 TDI si 1.4 TSI il vor misca decent, mai ales ca cica e ceva mai usor.

Dar, daca as lua pentru mine, subscriu la parerea lui Ego. 1.8 TSI sau 2.0 TDI (150CP). M-as opri la 1.8TSI totusi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potrivita pt 95% din situatiile din trafic. ...ca sincer si eu mi as dori 2.0 tsi sau 2.0 bitdi dar...astea-s vise.

Sau cu alte cuvinte...oare mi ar parea rau daca as lua 1.4 in detrimentul lui 2.0 tdi de 150 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin prisma posibilitatii de upgrade da. 1.4tsi din cate stiu a pastrat acelasi intercooler racit cu apa ca la modelul precedent de 122/125.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tristut...iar pentru mine 1.8 este un motor vechi, antic, oricat de schimbat ar fi el. Intra in categorie cu 2.0 l6 benzina de la bmw...pe care l-au tinut vreo 20 de ani in productie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea motorul 1.4 fie el puternic dar e cam lipsit de cuplu pentru passat,eu as opta minim 1.6 diesel sau 1.8 TSI.Un alt aspect cristi 1.8 poate ca e vechi dar acest aspect joaca in favoarea lui,este un motor cunoscut  care a aratat deja punctele slabe si au fost rezolvate,contrar cu 2.0 bitdi care este nou si nu cred ca si-a aratat inca problemele,si incat sa fii tu "soricelul" pe care testeaza firma eventualele rezolvari (daca is) mai bine unul "antic".Pe scurt mintea imi spune 2.0 tdi/1.8TSI INIMA:BITURBO :icon_bounce: :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 TSI este un motor nou si destul de performant. Nu este la fel dpdv constructiv ca vechiul 1.8 - 160 cu distributie pe lant. Impreuna cu o greutate mai redusa masina o sa stea destul de bine la dinamica si la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare chiar asa mari sa fie diferentele dintre varianta de 160 si cea noua de 180? sa nu fie aceeasi situatie ca in cazul fratilor mai mici din gama tsi care au trecut de la lant( deh...probleme) la curea? 

 

Adica as fi vazut oportuna o varianta downgrade a motorului de 2l decat acest motor 1.8. Dar asta e doar parerea mea si deh..sunt supus greselii. :D

 

Ps: luand in considerare varianta 1.6 dci care scoate 320 nm la 130 cp cred ca acest 1.6 tdi ( nu gasesc nicaieri informatii despre cuplu) va avea undeva la 300 nm ceea ce e mai mult decat respectabil. Tinand cont ca vechiul 2.0 140 pd face 320nm ( oficial) cred ca noul motor va misca masina decent, asa cum spunea si Rave mai sus.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi,din ce am citit si am discutat cu posesori de 1.8tsi 180 cai,este schimbat destul de mult, are cuplu mai de jos si scoate niste consumuri nesimtite rau,am ramas masca. Gen 10-11 oras si 6 la sosea,6,5 7 autostrada ( viteze 130-140 km/h) Consumuri demonstrate cu poze in care se vedea si viteza medie de peste 70-80 la sosea,si in jur de 100km/h pt autostrada.   Comparand cu TFSI-ul meu este foarte bine,eu la viteza medie de 100,pe un drum mai lung de autostrazi,am consum in jur de 9%.

 

Pe langa asta,cred ca se preteaza destul de bine si la modificari ulterioare,un stage 1 ajunge la 220 cai lejer.

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate motorizarea 1,8 tsi este disponibila doar pe echiparea Highline si costa ( pret de baza+ cutie manuala) 29.500E.

 

2.0 tdi 150 cp este disponibil atat in varianta Trendline la 25.500E cat si Comfortline la pretul de 27.500E.

 

*date luate direct din configuratorul Vw.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acuma am citit un test facut de un site auto magihiar,Ei au primit varianta cea mai slaba 2.0 tdi adica 150CP,si au fost foarte multumiti de performante.Dupa spusele ei nu s-a lipsit in nici-o situatie puterea din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa la HL primesti standard ACC, cb premium, anvelope 215/55 R17, piele Viena pe lateralul scaunelor si alcantara pe centru, scaune fata incalzite, duze incalzite si composition media. Toate acestea in plus fata de CL. Worth it dupa mine pe o berlina cu pretentii. Plus ceva decoruri prin interior si crom la exterior, dar nu mi se par cine stie ce.

 

N-am ceva impotriva downsizing-ului, dimpotriva mai ales ca nu ar avea o putere nesatisfacatoare insa pe noul Passat un 1.4 meh. Dovada sta Audi care nu a pus niciodata pe A4 b8 mai putin de 1.8TSI, chiar daca era in varianta de 120.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...iar 2.0 tdi 150cp Highline este 30.600E. Pret de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe 1.8tsi. Mi se pare o motorizare foarte decenta cu un potential mare de upgrade pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm 2.0 biturbo  suna bine , dar foarte scumpa in comparatie cu concurenta! Cristi te simt ca vrei Benzinar :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as putea sa neg ca vreau...dar parca pt urechea mea suna mai bine 2.0 tsi 180 cp decat 1.8 tsi 180 cp. Iar preturile sunt in concordanta cu noile pretentii premium ( sper ca nu pseudo-premium..dar vedem la primul contact) ale masinii.

 

Insa topicul asta nu e despre ce vreau eu sau ce mi-as dori ca motorizare. Am vazut aseara o emisiune de vreo 45 de min dar au avut in test doar 2.0 tdi de 150 si 240 cp....din pacate nimic despre motorizarile pe benzina.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut 2.0tsi 180 ci doar 220 pe Passat, la Scirocco da.

 

Din ce am vazut 2.0 e doar HL, DSG cu DCC si de la 35,4k vs 1.8 HL DSG de la 31,9k. Intrebarea este daca 1.8 ar fi cu dsg7 ca ar fi nasol.

Partea buna ca 1.8TSI HL manual e 29,5k :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da George stiu ca nu exista pt noul Passat, spuneam doar in ideea in care ar fi putut totusi sa ofere o versiune mai putin potenta a motorul de 2 litri in schimbul celui de 1.8 litri. 

 

Ps: parca nu mai suna chiar asa bine GOLF 7 nu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi, motoare destul de potente.

Ce sa mai zic de vremurile cand era disponibil 1.6-le aspirat pe pasat

?

Pt o persoana normala, ce vrea doar sa-si duca familia la tara in weekend si se mai plimbe prin oras si ce-a mai slaba motorizare ii va fi deajuns.

Insa se pune pbma si fiabilitatii, mai degraba as face un clasament in functie de preferinte vs fiabilitate.

Pt o familie, fiabilitatea o vad primordiala, acolo conteaza sa-ti cumperi ce iti va da cel mai putin batai de cap.

Pt flote un motor mediu ar fi recomandat, acolo se merge totusi mai in forta unde sincer 1.8-ul tsi il vad mai lipsit de pbme decat tdi-ul, iar pt vitezomani, doritori de adrenalina desigur raman motorizarile de top. Sustin parerea colegilor ca biturbo-ul tdi inca nu si-a vindecat toate bolile copilariei.

 

Eu daca as fi sa aleg, as alege cred 1,8 tsi, cred ca e cel mai ok dintre toate ca si fiabilitate.

Pt un sofer de duminica motorul de 1,4 de 125 ar fi ultra suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 Bi-tdi este de ceva vreme in oferta Amarok-ului in 2 trepte de putere: 163 si 180 cp. Nu am auzit ca ar suferi de boli ereditare.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi, din perspectiva dotarilor puse pe Passat b8, da suna mai bine Golf 8 decat ce ofera acum Golf 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!