Jump to content

Golf 6/Jetta - TPMS


GabiB77
 Share

Postare recomandată

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    9

  • EsTeTicu

    8

  • F l o r i n

    7

  • Hayate

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, dar stati putin, de ce sa ma mai chinui sa pun butonul cand pot da reset din MFI? Accepta toate codarea asta, sau doar cele Premium color?

https://www.youtube.com/watch?v=Htfy3BbSB8M&t=1m22s

Modificat de EsTeTicu
link
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie cel mai probabil activat, uite de la Octavia 3:

Quote

1. 17 Instruments

2. STG Long Coding -> function 7

3. Byte 04

4. Enable bit 0 -> Indirect Tire Pressure Monitoring System(TPMS) instaled.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici Dana @ Ross Tech confirma:

Quote

1) The cluster coding was needed.
2) The normal TPMS Byte 16 bit needs to be enabled in the MK60EC1 ABS.
3) The Tire Pressure Monitoring (TPMS/PR-7K6) via Instrument Cluster in Byte 17 (per the latest VCDS release) needs to be enabled AND it is believed most of the 2012 MY vehicles will support a TPMS reset via the cluster/MFA/Maxidot instead of installing a switch or using a scan tool and basic settings. My 2010 cluster does not support this but any feedback would be great.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Sunt si eu interesat de acest retrofit. Mai exact, am achizitionat butonul de pe Bold-Sport, insa spre surprinderea mea pachetul nu continea nici o diagrama electrica din care sa pot deduce cum se face legatura intre butonul de TPMS si cel de ESP. Am gasit ceva pe un alt forum, insa descrierea era cumva incompleta, facand referire in particular la firele (si culorile lor) pe care le avea respectivul.

Are cineva/exista undeva o astfel de diagrama?

Tot cu acelasi scop: stiu ca exista undeva pe conector (mufa) notata numerotarea pinilor, dar cum modulul de ABS este pozitionat atat de la "indemana", as fi vrut daca e posibil sa-mi fac o idee inainte de a incepe montajul, despre care este pinul 35 al modulului MK60EC1. Ma poate ajuta cineva cu o astfel de informatie?

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu acest retrofit si din ce imi amintesc am respectat culorile firelor - sunt aceleasi culori atat la ESP cat si la TPMS

nu e mare inginerie, sigur iti dai seama cum vin dupa ce desfaci butonul ESP

accesul la conectorul ABS e mai dificil intr-adevar, dar pinii in conector sunt numerotati

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri!

@Mistery asa am zis si eu. Am incercat sa fac astazi retrofitul bazandu-ma pe descrierea de mai jos:

"Take the white plug from the ASR button and remove the zip-tie that holds the housing. Once removed, there is a little clip on the side, release this clip, and slide the black connector out of the white housing.

Take the wiring harness for the button and the small 3 pin female connector that came loose with it.

Use the pick to remove the following pins from the ASR connector, and install them into the 3 pin connector:
ASR Connector -> 3 Pin Connector
Pin #3, Gray -> Pin #1
Pin #4, Black/Green -> Pin #2
Pin #6, Brown -> Pin #3

Take the 3 pin connector you just wired and plug it into the 3 pin connector that is already part of the harness. The 3 loose wires on the harness will now be installed into the spots we opened up on the ASR connector. The wiring harness I purchased had writing on the wires.
Braun -> Pin #6
Grau -> Pin #3
Schwarz -> Pin #4

Reinsert the black connector into the white housing."

 

Ne avand culorile descrise mai sus ("brau", "grau" si "schwarz") in cablajul primit cu butonul ... si probabil si pentru ca era tarziu, am ansamblat totul dupa regula: firul liber (doar cu pin in capapt, din cablajul primit) de aceeasi culoare cu cea cu care urmeaza sa se "imperecheze" firele scoase din butonul de ESP, ia locul in butonul de ESP. Mi s-a parut logic la momentul respectiv, dar poate cel care a realizat cablajul nu a avut aceeasi logica cu mine, pentru ca rezultatul este: iluminarea butonului de TPMS (lumina rosie) se activeaza doar dupa ce opresc motorul si se opreste cat timp motorul e pornit. Probabil firul de masa si cel de contact pus sunt inversate (momentan e doar o presupunere). O sa mai incerc insa zilele urmatoare cand am tip sa ma uit putin mai atent la cum e realizat cablajul primit cu butonul.

 

Multumesc inca o data, revin cu detalii/intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vezi ca ai inversat firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

Astazi am reusit sa adaug si eu butonul TPMS la masina. Mai jos sunt pasii pe care i-am urmat.
Daca urmati pinii nu este nevoie de culoarea firului.

De la butonul ASR am scos (eu am ASR dar nu cred ca este vreo diferenta fata de cele cu ESP. ASR are 4 pini. De la 3 la 6 ):

1. PIN 3 (alimentare 12v) si l-am conectat cu ajutorul mufei la PINUL 3 de la butonul TPMS
2. PIN 5 (dimmer 12v)      si l-am conectat cu ajutorul mufei la PINUL 5 de la butonul TPMS
3. PIN 6 (masa)                si l-am conectat cu ajutorul mufei la PINUL 6 de la butonul TPMS

Mufa cu 6 pini de la TPMS pe care am primit-o nu avea pinii numerotati... Ordinea este acceasi cu cea de la ASR.

4. Firul liber care iese din PINUL 3 al butonului TPMS se conecteaza in locul PINULUI 3 scos de la butonul ASR
5. Firul liber care iese din PINUL 5 al butonului TPMS se conecteaza in locul PINULUI 5 scos de la butonul ASR
6. Firul liber care iese din PINUL 6 al butonului TPMS se conecteaza in locul PINULUI 6 scos de la butonul ASR

Firul lung de la PINUL 4 al butonului TPMS trebuie sa ajunga in mufa ABS din compartimentul motor.

Sa nu va incurcati in fire, scoateti pe rand cate un fir.

 

Rog pe cineva care are Golf 6 si a facut retrofitul sa ma ajute cu o informatie.
 
Pe unde ati tras firul in compartimentul motor? Eu nu am reusit sa gasesc nici-un orificiu pe partea dreapta si am ramas cu cablul incolacit la filtrul de polen. Pana am pus butonul s-a intunecat si n-am avut foarte mult timp sa studiez zona din spatele filtrului de polen... :D

O seara frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acolo un dop de plastic, prin el treci firul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/17/2016 at 6:52 PM, alinm.sl said:

Salut,

Astazi am reusit sa adaug si eu butonul TPMS la masina. Mai jos sunt pasii pe care i-am urmat.
Daca urmati pinii nu este nevoie de culoarea firului.

De la butonul ASR am scos (eu am ASR dar nu cred ca este vreo diferenta fata de cele cu ESP. ASR are 4 pini. De la 3 la 6 ):

1. PIN 3 (alimentare 12v) si l-am conectat cu ajutorul mufei la PINUL 3 de la butonul TPMS
2. PIN 5 (dimmer 12v)      si l-am conectat cu ajutorul mufei la PINUL 5 de la butonul TPMS
3. PIN 6 (masa)                si l-am conectat cu ajutorul mufei la PINUL 6 de la butonul TPMS

Mufa cu 6 pini de la TPMS pe care am primit-o nu avea pinii numerotati... Ordinea este acceasi cu cea de la ASR.

4. Firul liber care iese din PINUL 3 al butonului TPMS se conecteaza in locul PINULUI 3 scos de la butonul ASR
5. Firul liber care iese din PINUL 5 al butonului TPMS se conecteaza in locul PINULUI 5 scos de la butonul ASR
6. Firul liber care iese din PINUL 6 al butonului TPMS se conecteaza in locul PINULUI 6 scos de la butonul ASR

Firul lung de la PINUL 4 al butonului TPMS trebuie sa ajunga in mufa ABS din compartimentul motor.

Sa nu va incurcati in fire, scoateti pe rand cate un fir.

 

Rog pe cineva care are Golf 6 si a facut retrofitul sa ma ajute cu o informatie.
 
Pe unde ati tras firul in compartimentul motor? Eu nu am reusit sa gasesc nici-un orificiu pe partea dreapta si am ramas cu cablul incolacit la filtrul de polen. Pana am pus butonul s-a intunecat si n-am avut foarte mult timp sa studiez zona din spatele filtrului de polen... :D

O seara frumoasa!

in spatele ventilatorului, ai manson de cauciuc si cablajul care pleaca spre motor - tot pe acolo il tragi si pe cel de TPMS. Ai nevoie de o sarma otelita, cu ajutorul careia sa tragi firul pana in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Desi nu e locul potrivit va rog sa ma ajutati si pe mine putin cu modul de ABS 1K0 907 379 P.

Am activat astazi functia de TPMS dar becul clipeste non stop. Am incercat dupa ce am citit si alte posturi sa ii fac reset pe canalul 42 si nu am nimic sau nu merge. Mereu raman N\A N\A N\A. Chiar daca schimb codarea si adaug 16384 TPMS ramane Active pe canalul 42.

Este posibil ca aceasta pompa sa fie incompatibila ? Intreb pentru ca nu vreau sa inghet incercand sa scot un fir pana in in mufa pompei si tot sa nu mearga :)

Si ca un ultim act de binevointa la acest model cu ASR se leaga la PIN 7 ?

Multumesc

asd.jpg

asd2.jpg

asd3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, T26 pin 7.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Revin cu un scurt update: Chiar dacă modulul mi-a acceptat codarea cu "Tire Pressure Monitoring (TPMS/PR-7K6) via Instrument Cluster in Byte 17" nu imi apare meniul de reset in MFI :( Am bifat chiar si modul virtual 4C in CAN gateway, degeaba.

In schimb functioneaza totul ok, nu sunt erori, martorul se aprinde la contact, dar din pacate se pare ca tot trebuie sa iau butonul, ceea ce voiam sa evit.

A incercat cineva cu fabricatie dupa 04.2011? Poate ceasurile mele sunt prea vechi...

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 BJ    HW: 1K0 907 379 BJ
   Component: ESP MK60EC1   H31 0121  
   Revision: 00H31001    
   Coding: 113B200D092900FF880B04E690220051310000
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 7BF59D8AFA244A9AF5-802E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments (J285)       Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
   Part No SW: 5K0 920 871 A    HW: 5K0 920 871 A
   Component: KOMBI         H23 0210  
   Revision: X0023007    Serial number:               
   Coding: 170B01
   Shop #: WSC 00066 000 00146
   ASAM Dataset: EV_KombiUDSMM9RM10 A04203
   ROD: EV_KombiUDSMM9RM10_VW36.rod
   VCID: 2C576ED647CA1D222C-8078

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am facut la mai toti anii de fabricatie.....dar asa cum trebuie - cu buton. Avand in vedere ca nu costa o avere, eu zic sa iti cumperi/instalezi butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si fara buton sa iti apara TPMS pe MFI insa trebuie codata si pompa de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EsTeTicu, baga codarea asta la ABS (lasi bifat pe CAN adresa 4C), stergi erorile si apoi ar trebui sa vezi meniul de TPMS in ceasuri:

113B200D092900FF880B04E690220051370400

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Si eu am facut dupa ce mi-a dat Hayate indicatii ptr codare si merge din bord fara probleme, masina mea este 09.2011 .

Tot asa inainte de asta nu merge meniul de Store din MFI desi activasem TPMS .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge :(

Am bifat TPMI in toti cei 3 biti, 2 din ABS si unul din Instruments, am dat clear errors (cu toate ca nu am nicio eroare), degeaba.

Oricum am primit butonul si firele, o sa-l montez oricum, dar era interesant pentru alti colegi.

PS: Ce cod de ceasuri aveti voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Iti apare in MFI macar optiunea Tire Pressure -> Store ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, despre asta vorbim... e clar ca ar merge cu buton, ca imi apare inducatorul galben cand pun contactul, pot sa resetez din canalul 42, mi-a acceptat toate codarile, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!