Jump to content

VW Golf5 GTI


SpeedeR

Postare recomandată

Sa inteleg ca acest nou subforum este unul in care fiecare isi prezinta masina..

Daca da,incep sa o prezint si eu pe roscata..

Daca nu, cer scuze

Azi am luato de la prima ei revizie generala, de 15000 km.. sa nu imi amintesc faptul ca de la podul otopeni pana in pipera am facut cam 1 ora 45 min si ,de la 9, din pipera pana la academia militara si apoi pta muncii am facut inca 2 ore jumate...toate aceastea cu un consum extraordinar de 26.3 l/100 :banghead:

pun cateva poze cu ea cum arata inainte, ca acum nu am putut sa ii fac pt ca nu se vedea nimic...si revin cu un review :blush:

Image087.jpg

Image135.jpg

Image134.jpg

Image136.jpg

Image133.jpg

Image124.jpg

IMG_4680.jpg

Image044.jpg

Link către comentariu
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SpeedeR

    105

  • Bogdan_wrc

    11

  • ryco78

    10

  • Shtrumf2k

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

superba masina, am auzit lucruri frumoase despre ea si despre tine, avem prieteni comuni Danial de la street car concept

o lista cu modificarii???

Link către comentariu

Frumoasa masina... dar sa pui poze cu ea de cand i-ai pus folie... :emthup:

Ca atunci chiar...

P.S: Multi KM inainte, si sa-i faci sanatos :)

Link către comentariu

Speeder tata, frumoasa masina da cumpara-ti si tu un aparat foto k-lumea ! :blink:

Link către comentariu

Frumoasa rau .. mai ales pe rosu asa cum e ... ce sa zic, mereu ma iau fiorii cand vad o masina buna - acum nu a fost o exceptie :offtopic: .. multi km si adrenalina in sange sa ai cu ea !

Link către comentariu
superba masina, am auzit lucruri frumoase despre ea si despre tine, avem prieteni comuni Danial de la street car concept

o lista cu modificarii???

10x.. poate o sa avem ocazia sa ne cunoastem

poate intro zi cu asfalt uscat :offtopic: sa vedem lupta intre masinute

Frumoasa masina... dar sa pui poze cu ea de cand i-ai pus folie... :P

Ca atunci chiar...

P.S: Multi KM inainte, si sa-i faci sanatos :P

10x... o sa pun..

treaba e ca trebuie sa ii fac

dupa ce iam pus folie am numai poza aia p care am puso la forumul g5

Speeder tata, frumoasa masina da cumpara-ti si tu un aparat foto k-lumea ! :P

dap...receptionat... luam aparatul si ii tragem o sesiune foto :P

10x pentru aprecieri everybody... dar ma simt cam prost k momentan e stock ea..

sunt in strangere de bani pentru modificari, dar foarte nasol ca banii se fac greu ;)

vreau ca pana la vara sa fie gata...

Link către comentariu

da e foarte frumoasa !!!

lasa ca daca s-ar face banii mai usor nu ai mai avea asa grija de ea sau nu te-ar mai interesa modificari poate...

sa ai parte de ea si pune cat mai multe poze !!!

cum se comporta dupa 15 000km, este exact cum te asteptai,peste sau sub asteptari???

Link către comentariu

stock e foarte frumos. nu trebuie sa modifici ceva de dragul modificarii. schimba numai ce trebuie, conteaza cum merge in primul rand.

Link către comentariu

aceeasi parere o am si eu ca c6t9. oameni buni lasati masina asa cum e, ca e destul de frumoasa asa. Nu scoateti badge-ul vw, nu puneti ploape aiurea, si iarsi evitati spoilerele fata ce se potrivesc ca nuca-n perete. Felicitari proprietarului pentru achizitie.. arata superb asa.

Link către comentariu

eu nu am aceeasi parere.. pe mine nu ma incalzeste deloc faptul ca am aceeasi masina ca si n alti oameni.. o sa incerc sa o fac mai speciala,sa placa ochiului si sa iasa in evidenta dintre 50 alte gtiuri :(

aaaaa...si pleoapele nu ai cum sa le pui aiurea...se pun pe faruri...aiurea e daca le pui pe geamuri :(

poze kum fac rost de cablul pt tel :)

Link către comentariu

abia astept sa vad mai multe poze sa vad ce ai de gand sa modifici!

apropo:la ce te-ai gandit????

Link către comentariu

akum abia iam facut ceva.. sper ca pana la sfarsitul lui aprilie sa fie gata..

ce mam gandit pt exterior sau pt motor?

Link către comentariu
akum abia iam facut ceva.. sper ca pana la sfarsitul lui aprilie sa fie gata..

ce mam gandit pt exterior sau pt motor?

f tare masina, sa o stapinesti sanatos & fara incidente !! ce ai de gind sa-i faci ? dpdv cai & cuplu, nu neaparat style !! stii vorba aia, pe dinafara vopsit gardul si inauntru......

Link către comentariu

ce te-ai gandit sa schimbi sau sa modifici la ea ca sunt foarte curios!???

ma refer si la motor care din cate am vazut pe alt topic vrei sa-l remapezi dar si le restul modificarilor ar fi interesant sa ne zici!!

la vati caluti vrei sa-l duci???

Link către comentariu

eu vreau sa fac un r32 stock si sunt fericit...asta zic acum,dupa sigur o sa vreau mai mult ;)

as vrea pana peste 250 cai...

ma gandeam la resoftat... dar mai intai imi trebuie evacuare...vreau milltek ,traseu pana la finala...finala dubla cu tobe de carbon pt sunet ;)

un blow off,+ furtune sistem racire/turbo din silicon...ambele de la forge motorsport

ambreiaj sport knd gasesc ca exista

niste discuri , sa nu zic de un sistem de franare mai smecher :)

niste amortizoare reglabile + arcuri mai dure...

si evident, un intercooler mai bun... inca nu stiu detalii despre cel care se afla acum pe ea,cat de eficient e, etc...

Link către comentariu
eu vreau sa fac un r32 stock si sunt fericit...asta zic acum,dupa sigur o sa vreau mai mult ;)

as vrea pana peste 250 cai...

ma gandeam la resoftat... dar mai intai imi trebuie evacuare...vreau milltek ,traseu pana la finala...finala dubla cu tobe de carbon pt sunet :)

un blow off,+ furtune sistem racire/turbo din silicon...ambele de la forge motorsport

ambreiaj sport knd gasesc ca exista

niste discuri , sa nu zic de un sistem de franare mai smecher ;)

niste amortizoare reglabile + arcuri mai dure...

si evident, un intercooler mai bun... inca nu stiu detalii despre cel care se afla acum pe ea,cat de eficient e, etc...

daca vrei "sa faci" un R32 stock sa adaugi pe lista si un autoblocant ;)

pt milltek, au 2 tipuri (resonated si non resonated) cu iesire care seamana f tare cu cea de serie sau cu iesiri duble (adica ce ai acum ori 2 in dreapta masinii) !! chestie de gust !!

blow off de la forge gasesti la racing nick (din cite stiu au pe stock - mergi pina acolo si vorbeste);

iar pt restul, bani sa fie ca le faci !!

oricum, cu actuala turbina nu cred ca este realist sa speri la valori de peste 300 cp iar daca chiar o sa te "manince" de mai mult de atit, nu da inca banii pe intercooler, de obicei sint kit cu tot cu turbo, conducte, ect !!

Link către comentariu

autoblocant...dap :) trebuia sa imi dea un prieten,tot cu gti un site.. unii care proiectau un autoblocant in State..bine k miam amintit ;)

de la milltek vreau tot mai putin finala.. pt k vreau spoilerul spate Rieger, care are 2 iesiri, fiecare pe o parte.... stiu k miar afecta un pic performanta...dar imi place prea mult cum arata

o sa trec pe la racing nick... k suna promitator...tot am zis k trec...dar akum k am aflat k e singurul cu pos, e mai usor ;)

10x pt info si astept sa schimbam mai multe vorbe live ;)

Link către comentariu

sunteti siguri ca g5 gti nu are autoblocant ? pana si g4 gti care cu 150 cai stock, avea un soi de autoblocant...

Link către comentariu

misto ganduri!oricum mai incolo cand le faci o sa vrei mai mult si atunci ori iei direct r32 si-l schimbi si pe ala ori alta masinuta!!!

iti urez sa ti-o prepari cat mai repede ca stiu ce e asteptarea...oricum atata timp cand mai ai ceva de pus pe ea nu te plictisesti :D!

Link către comentariu
sunteti siguri ca g5 gti nu are autoblocant ? pana si g4 gti care cu 150 cai stock, avea un soi de autoblocant...

Ha-ha, autoblocantu' lu' peste prajit. Ca sa nu exista semne de intrebare: toata treaba se face din electronica si foloseste sistemul de franare pentru a opri roata ca patineaza si functioneaza pana la viteze de 50km/h parca. Rolul lui e unul de siguranta similar cu ASR, nu are nici o treaba cu performanta.

Link către comentariu
Ha-ha, autoblocantu' lu' peste prajit. Ca sa nu exista semne de intrebare: toata treaba se face din electronica si foloseste sistemul de franare pentru a opri roata ca patineaza si functioneaza pana la viteze de 50km/h parca. Rolul lui e unul de siguranta similar cu ASR, nu are nici o treaba cu performanta.

bine zis, autoblocantul la care se facea referire era unul mecanic, se monteaza in cutia de viteze !! esp am si eu la leon si este fix = cu 0 (zero) cind pleci blana de pe loc !!

Link către comentariu

Asta incerc sa explic si eu de nu stiu cat timp pe alte forumuri, dar prea putina lume ma crede... si ganditi-va ca eu am TDI, dar la voi care aveti benzinare de peste 180-200 CP... exact 0 face asr-ul, e o modalitate de a scoate niste bani. :D

Link către comentariu

cu un autoblocant ar fi si mai buna pe circuit la clasa ei..dar asta e...nu au vrut sa ii puna... ii punem noi :)

@ryco78...asteptarea e grea...dar knd vezi kand vezi ca unele eforturi sunt apreciate de altii si ca are amprenta ta pe ea, iti creste inima si ai si uitat de timpul pierdut..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!