Jump to content

Octavia 3 - componente aftermarket, chip tuning, intretinere...etc


barqqsanu
 Share

Postare recomandată

Bun, atunci ha sa-ti explic altfel: aici se discuta de imbunatatiri, nu de magazine de piese si accesorii. Pentru asta avem arie separata iar Superskoda are topic dedicat. Daca nu gasesti informatia pe care o doresti, poti sa scrii acolo. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/26/2016 at 11:49 AM, freerider said:

Eu le-am luat pe astea: http://www.superskoda.com/Skoda/Wheels/VELORUM-16´-SILVER-original-Skoda-Autoas-4pcs-set-of-rims

te mai costa in plus transportul si comision tranzactie bancara

Salut! Cam cat a fost transportul pentru un set? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 40 euro.

Citarea inutila se sanctioneaza potrivit Regulamentului!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@o3_cep arcurile le-am cumparat de la autohut.ro(au avut cel mai bun pret in romania -690 lei)  iar montajul la un pret imbatabil de 210 lei intr-un service in sector 3 orzari-mielilor, pe unde am umblat sa intreb de montaj ba nu era loc ba cereau niste sume de zici ca imi schimbam kitul de ambreiaj sau distributia :))

Modificat de MChivu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a discutat putin despre jantele de tabla dar n-am reusit sa gasesc ce ma intereseaza.

O3 2014 1.6tdi

am jantele originale de 16” cu anvelope de vara si vreau sa achizitionez jante de otel/tabla pentru a pune pe ele anvelopele de iarna ce au dimensiunile 215/55/16.

Nu sunt lamurit cu offsetul (ET).. am vazut ca trebuie sa fie 46 dar va intreb ce jante imi recomandati sa iau si cu cat pot devia ETul

fara sa afecteze.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut!

Ca sa nu mai pateasca si altii ca mine, va povestesc prin ce am trecut eu incercand varianta box tuning. Am o octavia 3 1.2TSI, MY 2014, motor CJZA. Avand masina in garantie si simtind nevoia de putina putere in plus, am incercat varianta de care va spuneam. Dupa ce am cautat pe internet si m-am informat, am descoperit ca asa-zisele variante "premium" fac cam acelasi lucru si au cam acelasi pret. Am ales DTE SYSTEMS - POWER CONTROL, care promitea marirea puterii undeva la 125 de CP si a cuplului pe la 210 Nm. Pret in anul 2016 - 550 de euro. L-am cumparat de la o firma din Bucuresti (Soft Tuning SRL), l-am montat si, intr-adevar, s-a simtit cresterea de putere, mai ales cand foloseam reglajele la maximum. A mers ok aproape un an, dupa care a inceput sa-mi dea intreruperi in demaraje. Prima data izolat, apoi din ce in ce mai des si dublate de aprinderea martorului Check engine in bord (am si o postare la "probleme Octavia 3" - pe vremea aceea nu stiam de la ce este problema). Ultima oara am vrut sa-l folosesc la drum intins spre Turcia in aceasta vara si nu a fost chip sa-l pot folosi. Intrerupea, se aprindea martorul in bord si intra intr-un mod de protectie, cred ca masina mai avea 50 de CP. Pana la urma m-am oprit si l-am demontat. De fiecare data cand il demontam, masina isi revenea ca prin minune. Vazand ca produsul e inca in garantie (2 ani), m-am adresat firmei care mi l-a vandut. Si ce sa vedeti, firma nu mai are treaba cu produsul din Germania, nu mai este distribuitor, nu se mai ocupa de nimic in legatura cu asta. Caut pe net si gasesc ca service-ul este asigurat de o alta firma cu sediul in Sibiu (Evotronic Speed SRL). Vorbesc cu nenea de acolo, care la inceput era foarte amabil si spune ca ma ajuta, desi nu e treaba lui. Inteleg ca, in Romania, daca cineva vinde 10 produse apoi se lasa de asta, service nu mai asigura nimeni. Ii trimit produsul, dupa vreo luna mi-l trimite inapoi si spune ca a fost resoftat si verificat in Germania. Il pun pe masina, aceleasi simptome. Absolut nimic schimbat. Ii scriu domnului de la firma din Sibiu, care devine recalcitrant si imi spune, printre multe greseli gramaticale, ca am eu tupeu :)). No comment. M-am adresat ANPC, povestind situatia si, pentru amuzament, am sa atasez raspunsul. Ceva de genul "noi am intrebat la firma si ni s-a spus ca...." si de aici incolo vine aproape cu copy-paste e-mailul trimis catre mine de la firma din Sibiu. In concluzie...am scris aceste randuri ca sa puteti evalua niste lucruri atunci cand alegeti sa cresteti puterea masinii. Daca eu puteam citi asa ceva, as fi ales altfel. Produsul il mai am inca, proba se poate face oricand pe masina, dar nu a interesat pe nimeni (nici de la firma, nici de la asa-zisul ANPC) asta. Din punctul meu de vedere, situatia e simpla: produs care nu mai corespunde, in perioada de garantie, raspuns in bataie de joc, de la firma care asigura service-ul si de la ANPC (cred ca fiecare isi imagineaza de ce). Poate am fost eu ghinionist  si ma incadrez in procentajul redus al celor care patesc asa ceva cu un asemenea produs, dar nu asa trebuia sa fiu tratat.

anpc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe ambele masini tuning box-uri de la DTUK (fabricate tot de DTE, cu soft dezvoltat de DTUK), comandate direct din UK. Nu as cumpara niciodata asa ceva de la o firma semi-fantoma din Romania, mai ales in conditiile in care cat pot face achizitia direct de pe site-ul producatorului, la un pret mai avantajos si avand certitudinea originii produsului. Cu siguranta suportul acordat direct de catre firma producatoare ar fi fost altul. Slabe sperante ca cei din Sibiu sa fi facut mare lucru pentru rezolvarea problemei, mai ales in cazul in care nu ei au vandut produsul. Ai incercat sa iei legatura si direct cu cei de la DTE? Au un renume foarte bun si e posibil sa ai o surpriza placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, vi se pare ca acest topic se refera la garantia chipboxurilor sau la cum lucreaza ANPC? Va inselati! Va rog sa reveniti ontopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Detin o Skoda Octavia 3FL 2017, 1.8TSI, 180cp, achizitionata de noua. As vrea  sa fac chiptuning. Am inteles ca se pot ridica performantele cu 30cp si 60Nm. A mai facut vreun coleg asa ceva la o masina similara?

 

M-ar ajuta experientele voastre.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut.

Vreau sa-mi pun un carlig de remorcare la masina. As vrea sa va intreb daca se poate pune si ceva aftermarket. Cei care comercializeaza asa ceva, ofera inclusiv montaj (ei zic ca sunt autorizati)

As vrea sa intreb daca pot avea probleme sau daca aveti recomandari. Masina se afla in garantie. Totusi, preturile in reprezentanta sunt destul de mari, as vrea sa evit montajul acolo.

 

 

Modificat de skodafan30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat carligul se monteaza fara modificari constructive (gen taieturi cu flex, etc) si se foloseste interfata electrica can-bus... nu ar trebuie sa ai probleme. 

Singurele probleme care trebuie avute in vedere sunt :

1. plusul de putere ( in mod normal se trage fir separat din fata de la baterie sau tabloul de sigurante), unii aleg sa ia curent de la priza din portbagaj (daca exista)

2. modul cum se ia semnalul de la cablajele triplelor spate ( cleme vampir, lipire direct pe fire, etc)

3. existenta senzorilor de parcare originali (si dezactivarea acestora cand remorca este atasata, prin montajul electric special)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt curios cum se va realiza montajul in reprezentanta, ca in curand fac eu operatiunea asta acolo... :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat in urma cu 2 ani la reprezentanta un carlig demontabil.Se decupeaza o portiune mica din bara.Sunt multumit de lucrare .Pretul a fost 2350 lei cu totul.Daca folosesti carligul des , recomand .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montaj carlig in reprezentanta:

- instalatia electrica se monteaza pana in fata, la tabloul de sigurante. in portbagaj se monteaza unitatea de control. Apoi se codeaza pe masina.

Insa:

- noroc ca am intrat in timpul montajului si mi-au cazut ochii pecartea de instructiuni lasata pe banc si astfel am putut sa observ ca NU se montasera la loc suruburile dupa ce s-a scos armatura si nici nu se acoperise zona cu grund/ceara... Am insistat si pana la urma s-au realizat si aceste operatiuni conform instructiunilor.

- dupa montaj frana ramasese aprinsa si testerul arata multe module cu erori - s-a demontat iar pe la cablaj si apoi s-a rezolvat. (am ramas doar cu eroarea de la "footwell lights", deoarece am becuri led montte peste tot la interior si mi s-a zis ca de acolo e eroarea, footwell lights fiind monitorizate de BCM)

In fine, o experienta nu tocmai placuta tina d cont si de pretul platit. 

Carligul e ok, senzorii se parcare se dezactiveaza automat cand conectez mufa de la suportul de biciclete. Carligul e demontabil, cupla electrica culiseaza putin astfel incat sa nu stea la vadere. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SwatKat, merci ! poti spune si ce pret ai platit si unde ai decis sa executi lucrarea? cum vrei tu, aici sau in mesaj.

Eu urmeaza sa fac chestia asta maine. spune-mi tu te rog la ce sa fiu atent. Revin si eu cu pareri ulterior :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut la Avia. Pret piese+montaj 3000 lei. (carlig demontabil)

Carligul demontabil e cam 950 lei, mai sunt necesare 2 cablaje (daca masina nu e pre-echipata cu ceva circuit), care fac inca vreo 900 lei, mai e adaptorul de la 13 pini la 7 pini vreo 60 lei si cam 1000 lei montajul.

Astea cu piese de reprezentanta. Cam acelasi pret l-am avut si la alti dealeri din Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si-a instalat cineva pana acum un gps tracker in masina ?

aveti idee cum se poate monta sau stiti firme care pot monta asa ceva?

ma intereseaza doar alimentarea tracker-ului, fara senzori de combustibil, opreirea motorului si restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, a schimbat cineva ambreiaj la Octavia vRS 2.0 TSI manual? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

 

Salutare, de curând mi s-a îngălbenit DRL-ul de pe dreapta și aș vrea să schimb farul sau modulul. Oare este cineva prin Cluj care m-ar putea ajuta să dau jos farul să testez dacă modulul nu este defect? Nu am mai dat până acum jos bara. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se ingalbeneste, este din far

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,zilele trecute am gasit masina usor lovita in parcare, tripla spate fiind usor crapata,aveti idee daca tripla de pe combi se potriveste pe hatchback? Am gasit una originala la dezmembrari dar nu stiu daca se potriveste, multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!