Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme motor


enriquecs2005
 Share

Postare recomandată

Mecanicul ala nu mi-a zis nimic de volant, bine... Nici nu mai am incredere in el pentru ca dupa ce mi-a schimbat ambreiajul, si a vazut ca tot asa face, a aruncat-o pe cutie... Ca e praf... Deci este posibil sa fie volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ViorelT

    9

  • Fapta

    6

  • enriquecs2005

    6

  • pronet

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

 Schimba-l, si volant si mecanicul. Daca tot a desfacut acolo de ce nu s-o fi uitat si la starea volant??? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De meserias ce este. O sa ma dul la alt mecanic sa o schimb. Multumesc pentru timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na belea, am dat sa plec acasa cu ea acum, mi-a pornit, si la 10 secunde s-a aprins martorul la ulei, si se aude motorul zici ca e diesel. Ce doamne iarta-ma are masina asta ca de cand i-am schimbat kit-ul de ambreiaj a luat-o razna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil presiune mica la ulei - in perioada asta daca e unul mai vascos se simte imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10w40 am bagat ultima data... Poate sa-mi buleasca ceva pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum se comporta 10w40 pentru benzinare. Si 5w40 respecta parca norma 505.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant lui e simpla nu are ce sa bata... sa nu fie din cutie zgomotul, nu vreau sa vorbesc prostii daca n-am auzit cum face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme motor
  • 1 month later...

Am un polo break din '98, motor 1.9 110 cp si am urmatoarea problema: (P.s nu prea stiu mecanica sper sa intelegeti) Am schimbat motorul recent, are 100.000 km rulati, si are un fel de limita de viteza.. dau pedala la maxim si se duce pana la o anumita turatie de ex 4 mii in a 4.a ; 3.5 mii in a 5.a .. si limita de viteza e undeva la 130/h . Daca e dusa in blana si iau un pic piciorul de pe acceleratie si il pun iar mai creste cu vreo 7-8 la ora.. (se poate face in mod repetat).. nu stiu de la ce e, motorul pe care il aveam inainte nu avea o astfel de problema.. stie cineva care e treaba?

E un pic off topic, scuze, dar nu stiu unde sa pun intrebarea pe forum..

Modificat de AYDJALH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna

Am si eu o problema si anume. Am un Polo Clasic 1.4 benzinar din 96 si de ceva timp circul fara termostat (solutie de avarie pentru a putea circula totusi!!!)...motivul? mi-a aruncat antigelul afara si dupa schimbarea termostatului am avut aceiasi problema aruncandu-mi antigelul afara. Un mecanic mi-a zis ca am garnitura de chiulasa arsa. Acum eu circul fara termostat, este frig si in habitaclu nu se incalzeste deloc iar acul de la incalzire abia daca se misca Putin cand circul in oras. Asa motorul trage super bine...oare sa fie garnitura de chiulasa arsa?   sau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua tuturor. Am si eu o problema cu masina , un Vw polo  din 2001 , 1.4 , 16 v. Cand iau curbele dreapta se  opreste  motorul pentru cateva secunde, numai cand fac dreapta. ma poate ajuta cineva cu o sugestie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema este de la membrana cauciucata in care este fixată pompa de benzina!Aceasta s-a distrus(spart) și nu mai tine o rezerva de combustibilul in recipientul din plastic alb in care sta pompa! E mai greu de reparat îți trebuie un cauciuc subțire(1mm)sa-l înlocuiești! Se poate cumpăra alta pompa cu tot sau mergi cu rezervorul mai plin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am polo don 2001  motor 999cm am martorul EPC aprins in bord si de cand sa aprins motorul la relantiu oscileaza turometrul si numai imi merg pozitiile spate si daca tin piciorul pe frana nu se mai tureaza 

Modificat de Tomyta86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spoiler

Forumul vwForum este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc.
Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Daca nu cunosti bine limba româna, indiferent de motiv, dar totusi intentionezi sa te integrezi în comunitatea vwForum, esti rugat sa precizezi aceasta cu prima ocazie sau sa contactezi un administrator/moderator.
Exprimarea scrisa este, prin definitie, complexa fata de cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

Pe lânga cunoasterea limbii romane scrise, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului;
- orice titlu si propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare;
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.                                
 În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Problema pierdere antigel / apa

Este vorba de un vw polo 6n 1997 1.0 AER
Pierde antigel cand motorul se raceste dar la 1/2 ore dupa ce e oprita incepe sa curga.
Am schimbat distributia + pompa de apa dar degeaba ,tot curge,destul de mult.
Am fost in service dar nu stie nimeni pe unde curge pentru ca nu curge decat cu motorul rece . 
A fost bagata si presiune in instalatia de racire cu o pompoa si nimic,nu curge.
Pareri ar fi ca e pompa de apa defecta sau un surub la blocul motor..
DAR nici un service nu vrea sa imi tina masina pe elevator timp de 2ore sau cat dureaza pana incepe sa curga pentru ca dureaza mult. 
Vreau sa stiu ce parere aveti despre aceasta scurgere sau daca cunoasteti ceva similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 6/30/2015 at 9:37 AM, Beginner025 said:

Salut,

Am cumpărat recent un polo 6N, 45kw, 2000, de vreo 3 dimineți am probleme la pornire, moare motorul de câteva ori pana se incalzeste puțin sa stea la relanti, după aceea nu mai sunt probleme, îmi puteți da vreun sfat ce ar putea fi?

Îmi spunea un prieten sa schimb senzorul de temperatura la lichidul de răcire, ar putea fi asta problema?

Ai reusit sa rezolvi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! 

Posed un Polo 6n2 motor 1.4 TDI, an 2001, AMF, 3 pistoane. Dimineata dupa o pornire la temperaturi de 0 grade am observat ca nu mai merge '' rotund'' si se mai '' tremura'' din cand in cand. Apoi la plecare de oe loc si in sarcina motorul nu mai are forta si trage greu.  Am scanat cu Vagcom-ul si mi-a dat eroare pe cilindrul 2, '' 18075- PD unit injector, cylinder 2 (N241) - P1667 Electrical malfunction - intermitent, Cylinder 2 - Misfire detected. '' 

Intrebarea este care e cilindrul 2, cum il gasesc? E cel din mijloc, de sub capacul motor? Care e numerotarea lor? 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum i-ai număra, 1-2-3 sau 3-2-1, cilindrul 2 e întotdeauna cel din mijloc. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok deci indiferent de numaratoare,  e cel din mijloc. Fiind in 3 cilindri motorul sper totusi sa nu fi numerotarea 1-3-2. Stiu ca la 4 cilindri se mai practica treaba asta... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceea e ordinea aprinderii, nu are legătură aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ViorelT said:

Ok deci indiferent de numaratoare,  e cel din mijloc. Fiind in 3 cilindri motorul sper totusi sa nu fi numerotarea 1-3-2. Stiu ca la 4 cilindri se mai practica treaba asta... 

Nu are treaba. Intareste contactele la mufa inj 2...cel de pe mijloc, pt început 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc de sfaturi. O sa revin saptamana viitoare,  dupa sarbatori,  cu rezultatele.  Pana atunci sa aveti un Paste luminat si sanatate multa! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu probleme...

1-Am desfacut capacul de la motor si am gasit un fir putin dezizolat pe o portiune de 2-3 mm iesit din mufa pe firul galben. Uleiul are influenta asupra acestui lucru si de aceea sa-mi dea eroarea pe vag- com!? Atasez poza:

IMG_20200425_163316.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2-Desfacand mufa pentru a remufa firul galben, s-a rupt capacelul si a cazut in una din galerii pe unde se scurge uleiul. Intrebarea e..galeriile astea (1 in dreapta si una in stanga injectorului)  duc direct in baia de ulei? Daca am noroc avand in vedere ca in baie este un filtru ce nu lasa sa fie aspirata bucatica de plastic,  mai pot folosi motorul?

Multumesc. 

IMG_20200502_214550.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poza cu capacelul ce a cazut:

 

IMG_20200503_083816.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!