Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme motor


enriquecs2005
 Share

Postare recomandată

Pt. @eugentim@ revin cu noutati: am scos masina de la service, mi-au pus alta garnitura la capacul motor si au pus si silicon ca sa fie siguri ca nu mai scuipa ulei..Deocamdata din ce am urmarit nu mai scapa ulei pe la capac si pare sa fie in regula...Sper sa nu mai am "dureri" de cap nici eu de acum cu pierdere de ulei pe la capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ViorelT

    9

  • Fapta

    6

  • enriquecs2005

    6

  • pronet

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  Multumesc de informare

sa vedem daca in citeva zile mai picura .

macar sa ai noroc sa nu fie capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enriquecs2005
Publicat (modificat)

Salut, problema la mine cu baia umeda era de la epurator am schimbat garniturile si desfundat ca s-a putut (era plin) si acum e uscat. Tachetii nu sunt ca i-am schimbat sunt noi, acum am o problema mai serioasa zic eu si anume cand e motorul pornit si iau piciorul de pe ambreiaj (pe liber) se aude un carait. Zgomotul pare a venii din carcasa ambreiajului dar de intrat intra bine in viteze si cupleaza normal.Daca iau foarte usor piciorul de pe ambreiaj nu se mai aude nimic. Nu stiu ce poate fi..la cutie am umblat acum 2 ani cand am schimbat 2 rulmenti si totul de atunci a mers foarte bine (25000km). Am atasat un video sa vedeti despre ce e vorba. Mentionez ca, cu motorul oprit nu se mai aude nimic.

video : https://www.youtube.com/watch?v=JgZFqlw ... e=youtu.be

 

Astept pareri.

Modificat de enriquecs2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansez o părere: cred că din zona ambreiajului este problema, ceva pe la rulmentul de presiune, placa de presiune. Uite ce scrie în manualul de golf 3 despre zgomote la apăsarea pedalei de ambreiaj: lagărul de debreiere (aşa zic ei la rulmentul de presiune) este defect sau garniturile de fricţiune se lovesc de placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enriquecs2005

Zgomotul se aude cand iau piciorul de pe pedala de ambreiaj, daca iau piciorul usor de pe ambreiaj nu se aude...sper sa nu fie din cutie, iti multumesc de raspuns lupo. Zgomotul se aude din carcasa ambreiajului asta e clar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin

                        Salutare tuturor vreau sa in cep prin a imi cere scuze daca deja exista un topic pe aceasta tema ..

    Problema este urmatoarea imi clipocea becul de la ulei dar nu permanent si se auzea si o bataie la motor, asa ca m-am apucat de treaba sa vad ce are.

          Primul pas : Am dat baia jos si am ramas masca un pumn de pilitura de aluminiu ... apoi verific sorbul care era infundat cu niste aschii de aprox 2 cm lungime si 4mm latime din acelasi material ...

        Pasul doi: verific cuzinetii cei de la biela par ok (ii voi schimba oricum) numai ca cei de palier mai exact o singura pereche cea din spre volant sunt sudatii unul de celalalt si facuti franjuri din catea am vazut vibrochenul nu a fost afectat in schimb bratara de prindere pe care se punea cuzinetul in partea de jos este zgariata destul de rau  !!! 

 

            Ce ma sfatuiti sa fac ?   Rectific vibrochenul ? In momentul m-am blocat imi este teama sa nu bag bani in motor si sa nu mai mearga bine ... :tuktuk:  am nevoie de sfaturile voastre     VA MULTUMESC  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tema asta "Fraţilor vă rog să mă ajutaţi" sigur nu mai este nici un topic. Trebuia să pui topicului un nume care să reflecte problema (scrie în regulament).

Prima dată faci calcule:

-stabileşti cu exactitate piesele care trebuie schimbate/rectificate şi preţul lor

-stabileşti cam cât te costă ceva scule de care eventual mai ai nevoie

-evaluezi dacă ştii cu exactitate cum trebuie făcută operaţia, dacă nu vezi cât costă manopera la un mecanic bun

Tragi linie şi vezi cât costă, apoi vezi cât costă un motor compatibil (vezi să fie cu garanţie) din dezmembrări şi faci comparaţia, apoi decizi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin

ok multumesc si scuze de titlu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Eu nu m-as mai complica cu reparatia.As cauta direct alt bloc motor.Mai ales ca preturile de acum sunt foarte accesibile.
Comanzi un set complet de garnituri si il montezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin

andrei am facut calculele si da e mai rentabil sa cumpar un bloc motor ! 

   Acum dupa cate stiti voi blocul motor de AUD se gaseste greu ca pe unde am cautat am gasit alte coduri dar pe asta nu ... si cand am gasit era pret de 500 e sau asa merg ?

Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

gasesti si mai ieftin undeva la 300-350 E....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin

stie careva un parc de dezmembrari care sa ofere garantiel pe langa bucuresti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enriquecs2005

Salut, cateva poze ar fi fost de folos pentru o parere, acum din experienta e mai "sanatos" sa il repari daca zici ca arborele nu are nimic. Dar daca ai noroc si gasesti un bloc motor bun si cu km putini iar e bine.Cum se auzea zgomotul? Ca un zgomot la rece am si eu de cand am luat masina dar am ajuns la concluzia ca "asa e prevazut".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am cumpărat recent un polo 6N, 45kw, 2000, de vreo 3 dimineți am probleme la pornire, moare motorul de câteva ori pana se incalzeste puțin sa stea la relanti, după aceea nu mai sunt probleme, îmi puteți da vreun sfat ce ar putea fi?

Îmi spunea un prieten sa schimb senzorul de temperatura la lichidul de răcire, ar putea fi asta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am cumparat de curand un polo din CLUJ (APROPO ATENTIE  EXISTA IN CLUJ UN SAMSAR CARE SE OCUPA CU ACEST MODEL,AVEA INCA 4 LA VANZARE, MARE TEPAR SI NESIMTIT) si pe drum a inceput usor usor sa faca probleme.Problema consta intr-un zornait metalic aproximativ  apropiat de cadenta sunetului scos de un sarpe cu clopotei.Acest sunet se aude in momentul in care este pe liber , si nu tot timpul! Daca calc pedala de ambreiaj dispare, cateodata trebuie sa o calc de 2-3 ori, nu se opreste din prima.Am dat jos cutia, ambreiajul si am inspectat placa de presiune , rulment  etc ...toate in buna regula, aproape noi.am verificat daca exista joc in axul motorului si nimic...cutia nu am desfacut deoarece a fost umblat la ea de un mecanic pentru a-i inlocui sincroanele 3 si 4 si ma gandesc ca daca era vreo problema ma anunta.Acum functioneaza bine cutia , dar sunetul nu a disparut...A avut cineva problema asemanatoare, ce sa-i fac ? Sunt disperat ca am muncit atat si nu am gasit nimic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din ce spui tu eu inteleg a fi o problema la cutia de viteze cel mai probabil rulmentul de la trenul fix. Verifica nivelul uleiului din cutie. Daca a fost umblat in cutie e clar ca a stat si fara ulei in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, singura problema care am descoperit-o si nu am mentionat-o era si vibratia motorului  puternica .Initial am zis ca rebuie sa aiba ceva de a face cu zornaitul.Placa de presiune nu era stransa uniform de mecanicu' lu' peste care a umblat la cutie...insa dupa ce am pus totul la loc si am strans temeinic problema s-a remediat, insa zornaitul nu.si eu tot la un rulment m-am gandit...

cineva mi-a spus ieri ca s-ar putea sa fie placa de presiune ovalizata si sa atinga de ambreiaj uneori? nu stiu ce sa zic...multumesc de raspuns!


apropo, ce tip de ulei sa folosesc? si cum completez? pe sus pe la timonerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutie pune 75w API GL 4 !

Cutia are buson de nivel, pe acolo si bagi uleiul.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, singura problema care am descoperit-o si nu am mentionat-o era si vibratia motorului  puternica .Initial am zis ca rebuie sa aiba ceva de a face cu zornaitul.Placa de presiune nu era stransa uniform de mecanicu' lu' peste care a umblat la cutie...insa dupa ce am pus totul la loc si am strans temeinic problema s-a remediat, insa zornaitul nu.si eu tot la un rulment m-am gandit...

cineva mi-a spus ieri ca s-ar putea sa fie placa de presiune ovalizata si sa atinga de ambreiaj uneori? nu stiu ce sa zic...multumesc de raspuns!

apropo, ce tip de ulei sa folosesc? si cum completez? pe sus pe la timonerie?

 

 

La cutie pune 75w API GL 4 !

Cutia are buson de nivel, pe acolo si bagi uleiul.

Asa este are un surub hexagonal pe unde se verifica/completeaza uleiul. Verifica nivelul si detaliaza cu zornaitul. iti face si in treptele de viteza? Sincer sa fiu cu frecatul placii de presiune in ambreiaj nu am auzit. Problema la polo 6n/6n2 este tocmai timoneria ca are amplasat selectorul jos, nu stiu la ce masini mai este asa dar nemtii nu stiu la ce s-au gandit cand au proiectat-o...semeringul de la selector se uzeaza si uleiul curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 inainte nu facea in treptele de viteza , acum parca am inceput sa sesizez zgomotul in treapta 2 , dar sincer nu-mi pot da seama deoarece am racordul flexibil spart si produce zgomot...azi l-am schimbat dar inca nu pot iesi cu ea sa vad ca nu am numere.inca o pregatesc pentru RAR.problema la un etrier , si cam asta ar fi ultima  dintr-un lung sir pe care le-am rezolvat,timp in care am injurat neamtu' si mi-am facut sange rau ca nu mi-am luat matiz:))...am ajuns la concluzia ca volkswagen nu e o masina asa de stralucita , polo sigur nu....bineinteles ca are plusuri si minusuri dar eu sunt putin cam dezamagit de calitatea constructiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramaneti, va rog, la subiect, abtineti-va de la chestii subiective (suntem pe un forum tehnic, nu pe unul de chat/diverse) si apropo, "wolkswagen" se scrie VOLKSwagen, vu V, nu cu W :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Stiu ca nu aici trebuia sa postez asta dar m-am tot uitat pe aici si nu prea m-am descurcat sa fac un topic nou. Am un polo 1.4 mpi de 60 de CP si recent, la semafor se auzea un zgomot metalic de la cutie. Am fost la mecanic cu ea si mi-a spus ca e rulmentul de presiune. Am schimbat kitul de ambreiaj si cand am pornit masina, la fel face. Cand e pe liber si in vitezele 1,2,3 face urat. Cand calc pedala de ambreiaj nu se mai aude nimic. S-a lovit cineva de problema asta, ca mecanicul m-a lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face la rece sau si la cald? Posibil volant pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece se aude foarte tare, la cald nu se mai aude uneori decat cand ii dau din viteze superioare in viteze inferioare. Cand ii dau a 4-a si a 5-a nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude ca o bataie metalica la rece - cand pornesti - si se modifica sunetul la apasare ambreiaj sunt simptome de volant dusa. Ar fi trebuit sa o vada cand a schimbat ambreiajul - sa nu mai platesti inca odata manopera ptr demontare/montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!