Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme motor


enriquecs2005
 Share

Postare recomandată

Salutare, am un polo 6n APQ 1.4, si am 2 probleme sa zic asa. Sa incep cu prima problema si anume un zgomot suspect la rece. Zgomotul se manifesta in sarcina la relanti se aude slabut si cand se incalzeste scade ca intensitate. M-am tot uitat pe net si multi zic ca ar fi "piston slap"...ulei nu consuma. Am schimbat si culbutorii hidraulici nu era de la ei...m-am gandit sa nu fie o biela dar ar bate mereu...mai are cineva problema asta?Eu am problema de cand am luat masina (asa a venit, a fost bonus) si tot asa se aude iarna cand e frig rau zici ca e diesel.

        A doua problema e ca de ceva timp imi pierde ulei pe la baia de ulei, stiti cum se schimba garnitura? Trebuie data planetara jos?M-am uitat si e un surub care trece exact pe sub planetara.

Cam astea ar fi problemele. Voi ce ulei bagati? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ViorelT

    9

  • Fapta

    6

  • enriquecs2005

    6

  • pronet

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Cu ce privește pierderea de ulei pe la baie , acolo nu exista o garnitura. Este o pasta speciala care se pune, un fel de silicon. 

 

In ce privește sunetul se poate sa fie vreun tachet care face zgomot pana se unge. Daca scade la ralanti dar tot se aude înseamna ca e pe ducă și trebuie schimbat.

 

 

Bafta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut

Nu stiu daca postez unde trebuie pentru ca sunt nou pe forum

Am si eu un polo 6N si am observat fum sub capota, am deschis si surpriza a fost sa vad ca a aruncat ulei pe sus, si incerc sa aflu pe unde anume da dar nu stiu sa desfac capacul de deasupra de plastic.

Ma poate ajuta cineva?

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sarit pe la joja si asta s-a intamplat datorita separatorului(epuratorului) de ulei care este infundat si gazele de carter in loc sa iasa pe acolo, formeaza presiune si impinge o parte din ulei afara. Normal producatorul recomanda inlocuirea separatorului la 90000km dar merge desfundat si curatat cu benzina si il mai pacalesti un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

In primul rand scuze daca s-a mai vorbit depre chestia ce vreau a o intreb, dar nu am prea mult timp la dipsozitite sa caut.

 

Am un POLO din 2001 1.4 TDI 75 CP.

Aveam consumul cam maricel si am dus-o la "doctor". Acolo au rectificat chiulasa, au schimbat injectoarele (au luat unele de pe un POLO 9N, zic ei.).

Inainte de a o duce la service, masina era foarte nervoasa, acum insa foarte lenesa. Pornirea este greoaie, iar motorul nu percuteaza cand apas pedala de acceleratie. 

 

Daca aveti vreo idee care ar fi problema, va rog dati un sfat!

 

Multumesc! 

 


Salutare tuturor,

In primul rand scuze daca s-a mai vorbit depre chestia ce vreau a o intreb, dar nu am prea mult timp la dipsozitite sa caut.

 

Am un POLO din 2001 1.4 TDI 75 CP.

Aveam consumul cam maricel si am dus-o la "doctor". Acolo au rectificat chiulasa, au schimbat injectoarele (au luat unele de pe un POLO 9N, zic ei.).

Inainte de a o duce la service, masina era foarte nervoasa, acum insa foarte lenesa. Pornirea este greoaie, iar motorul nu percuteaza cand apas pedala de acceleratie. 

 

Daca aveti vreo idee care ar fi problema, va rog dati un sfat!

 

Multumesc! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai,noi putem presupune multe(orice).Distribuite pusa gresit,senzori cu probleme,reglaje incorecte,etc.Depinde ce ti se potriveste.Problema este ca tu trebuie sa mergi inapoi la "doctor".Fara erori putem umple 10 pagini de presupuneri.Apropo,cum ai luat masina,pe cuvintul alora ca merge?Fara proba,fara nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am luat masina, acum vreo 3 ani...mergea bine. Tragea bine si inainte sa o duc la doctor. Apoi au descoperit ca injectoarele erau rupte, au pus ei altele, au curatat si acu pauza...nu ii dau de cap de ce e asa puturoasa.

Cica inainte ar fi mers pe variant clasica...nu stiu ce a vrut sa zica.

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o pe tester sa vezi daca e in parametri, poate te-a lasat turbina sau egr infundat. Vad ca esti din Roman, la ce service ai fost ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unii de pe la abator....apoi pe tester am pus`o la un baiat de vis-a-vis de fabrica de paine (varianta - rampa), cica baiatu e as in vw......mi-a zis ca ar fi in parametri pe parte electrica, insa ar putea fi ceva de la motor..ca nu primeste aer destul sau ceva de genu...ori  amestecul de aiurea....

 

recomanzi pe cineva bun in roman, Aurelian 6n2?

 

 merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da , dar nu in Roman ci in doua localitati din apropiere :

- unul in Horia (de la giratoriu faci stanga spre Cotu Vames, mergi vreo 500 m si este undeva pe mana stanga o sa vezi niste porti de metal il cheama Cristi parca dar trebuie sa te programezi ca e f. ocupat.

- vreo doi in Adjudeni, unul Adrian, iar pe celalalt nu-mi mai aduc aminte, dar oricum foarte priceputi.

 Cei de mai sus dau ceata cam la tot ce se cheama mecanic din zona Roman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Tocmai am achizitionat un Polo 6N din 1996 motor 1L cod AEV. Am observat pe partea interioara a filtrului de aer un mic jet/strop de ulei, Aveti ideea de la ce ar putea fi, pe unde poate sa fi scapat si de ce? Dupa cum arata cred ca a fost pt o perioada scurta, pt ca este deja uscat pe acolo si nu observ sa se mai intinda acea mica pata (cam 4cm patrati ca suprafata). In rest motorul pare a se comporta bine pt cei 1000cmc, dar nu il pot compara cu 1,2Twinport de la fosta Corsa :) Actuala masina de baza a familiei este un Astra G de 1,6Twinport...

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema, mai scapa de la epuratorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am si eu o problema cu un Vw Polo 6N motor de 999cm3 50 CP din 1997.Dimineata la prima cheie porneste dar moarte,a doua cheie porneste si e totul ok.Pornind la drum,cand motorul incepe sa se incalzeasca nu mai prea sta la relanti(de ex daca schimb treapta de viteza trebuie sa fac acest lucru foarte repede ca daca nu moare).Acest lucru este pana ce motorul se incalzeste.A doua problema este ca temperatura sta doar la 70-75 grade(in relanti urca la 90 dar cand porneste termocupla scade automat la 70).Precizez ca am schimbat 2 senzori de temperatura,termostat,sonda,filtre.Astept raspuns din partea voastra care s-a mai intalnit cu aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut ? Ce erori ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare..O chiulasa ( sau axa cu came ) depe un motor de polo din '94 de 1000 se potriveste pe unu de 1400 ? Stiu ca e cam stupida intrebarea,dar mna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are cum sa aibe aceleasi forma lobii axelor: unghiuri de inchidere/deschidere, cat de mult deschide, forma, etc. Asta chiar daca se potriveste sa intre pe chelioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu 2 probleme cu masina mea, vw polo 1.4tdi 2001. Prima problema apare cand virez la maxim: se aude un scartait continuu venind de pe la caseta de directie si zgomotul scade cand turez motorul si la un moment dispare. Directia e buna, ulei si pompa servo sunt noi. Doar pe loc face asa ceva sau cand rulez cu viteza mica( maxim 40km/h). A 2-a problema e ca oricat ar fi de cald motorul sau de rece trebuie sa pornesc de pe loc turat la peste 2100 -2200 rpm ca sa nu-mi moara motorul. Cineva mi-a spus ca nu se face amestecul bine si ca este ceva supapa de aer de vina. Masina are 145000 km, folosita doar in oras. Acum de 1 mai am facut un drum pana la oradea si am fost surprins sa vad ca merge lejer cu 150km/h. :) Turbosuflanta functioneaza bine, te baga in scaun dupa ce trece de 2100 rpm. Astept raspunsuri. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni un raspuns la aceste probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude un huruit cand virez maxim stanga...dar pare sa se auda de la roata din dreapta fatza. O fi rulmentul...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi rulmentul, dar la maine scartzie si cand il turez nu se mai aude. La pornirea de pe loc tot asa patesti ca mine? Daca nu il turezi bine sta sa moara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Salut

de putin timp am o mica problema la un Polo  6N2 1,4 TDI .

de citeva zile am o citeva picaturi de ulei pe jos sub masina si nu imi dau seama de unde .am verificat si cred ca este de la

capacul de platic de la motor din coltul care este mai jos .am pus garnitura noua si tot picura fosrte putin .

ma gindesc sa shimb capacul cu unul nou dar este cam 500 si nu sunt sigur ca el este problema .

a mai avut cineva aceata problema ?

 multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura nu etanseaza bine..si eu am pus una mai ieftina la vreo 60 de lei si imi curge ulei prin coltul din dreapta sus... Urmeaza sa o schimb iarasi cu una mai scumpa si sper mai buna... Altfel...spuneau ca mai este varianta cu silicon rosu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 si eu am schimbat garnitura si am pus si silicon dar tot lacrimeaza un pic si  ma gindeam ca si capacul e mai

imbatrinit ca de 15 ani de cind e masina nu cred ca la schimbat neamtul de la care am cumparat-o.

 capacul de la filtrul de ulei care e tot de plastic l-am schimbat ca sa crapat .

eventual daca ai rezolvat problema anunta-ma si pe mine ter rog .

     multumesc mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am o problema cu 6n 1.4 2001 cred ca sa blocat termostatu sa dus apa la 110 sa aprins senzoru am lasat sa racit am plecat acasa cam 2 km acasa am scos termostatu si nu am mai avut probleme cu temperatura insa nu mai merge motorul rotund merge intrerupt.am cumparat termostat nou si tot mi se ridica apa am incercat termostatele in apa fiarta si cuiu iese afara credeti ca sa dus garnitura sau este altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti face presiune in vas ? Amesteca uleiul cu apa ? Pe busonul pe unde completezi cu ulei este mizerie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme motor

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!