Jump to content

Consum lichid racire


alex8824
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Nu stiu daca voi ati intampinat o astfel de problema, sau sunt eu putin paranoic, dar iata ce s-a intamplat.

Masina este polo 6R, 1.6 TDI, 105 cai, productie 2010, km 83000. Ultima revizie a fost facuta la reprezentanta, la 725000 km. Nimic in neregula. 

Dupa un drum Bucuresti - Constanta, mers putin peste limita, fara AC, depistez ca a doua zi, dimineata, la pornire, mi se aprinde in bord martorul ca lichidul de racire a ajuns la un nivel critic. Ma uit la bidon si era mult sub minim. Completat cu g12 plus + apa distilata, pt -31 de grade. Nu am gasit g12 plus-plus, doar g12 plus, dar care era in specificatiile producatorului. Km la bord - aprox 79000. Am completat pana la maximul indicat de bidon.

Saptamana trecuta am parcurs aprox 900 de km in weekend. Am ajuns si pe Dealul Negru, unde s-a mers bara la bara vreo 40 de minute. Am pornit AC-ul. Totusi, am remarcat din nou consum destul de ridicat din lichidul de racire, asadar am completat din nou. Scazuse aproape de minim, desi completasem cu 3000 de km anterior.

 

M-am uitat dupa eventualele scurgeri, dar nu am depistat nimic. E drept, la nivel rudimentar, sa vad daca exista pete sub masina, care, evident, nu erau.

 

Intrebarea mea: e normal asa ceva? Motorul era destul de infierbantat. Sau in momentul in care este solicitat mai puternic, sa 'inhate' o cantitate mai mare de lichid de racire care ar fi, evident, pe circuit?

Are legatura si pornirea AC-ului cu racirea motorului? La tata, care are un Pgt hdi, erau momente cand temperatura apei se ridica la 95+ grade, dar in momentul in care AC-ul se cupla, temperatura apei ajungea la un constant de 80 de grade.

Aveti idei, sugestii? Masina e inca pe garantie.

Multumesc mult!

 

Cu stima,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la garantie sa-ti verifice in amanunt pe unde ai pierderi,este posibil sa fie pe la pompa de apa si nu se vede decat daca da capacul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu si am auzit la altii ar fi doua posibilitati :

1. egr stricat (problema des intalnita la motorul 1.6 tdi)

2. cum spunea si calin.g...pompa de apa (a patit un coleg de-al meu...egr-ul fiind bun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut aceiasi problema si am fost nevoit sa schimb pompa de apa. De atunci n-am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sugestii. O sa merg cu masina in service saptamana asta sa depistam cauza problemei.

Weekend placut tuturor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Cum s-a rezolvat problema? Intreb, pentru ca la mine am constatat acelasi lucru. Masina o am in reprezentanta, si se pare ca de vina e tot racitorul de la EGR (EGR schimbat in 2013)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

A gasit cineva o rezolvare pentru pierderea de antigel? ma confrunt cu aceeasi problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!