Jump to content

Diferentiale - Intretinere & Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


mannix
 Share

Postare recomandată

Verifica pe elevator atunci , posibil sa fie si un rulment care a cedat. Nu este exclus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Din fericire, masina pare ca si-a revenit singura, foarte ciudat, dar nu a mai avut nici o problema de o luna incoace. Ce-i drept nu am ajuns cu ea inca la service, pt ca mecanicul meu a fost bolnav atunci cand a aparut problema si pe urma vazand ca nu mai are simptome am lasat-o asa. Sper sa nu se repete. Oricum la prima vizita in service o sa-i fac o verificare mai amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua.

Am inlocuit pompa haldex cu una noua, (preventiv) si acum

imi "rontaie" pe spate la viraje usoare si stranse si la accelerari mai hotarate.

A mers un mecanic cu masina si a zis ca haldexul nu da drumul la ambreiaje

si ca de vina ar fi ...pompa. Sa l cred?

Inainte de inlocuirea pompei n am sesizat problema aceasta.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa noua este OE  ?   Ai facut procedura de learning dupa schimbat pompa ?  Calculatorul de haldex inca foloseste valorile de presiune si timp de la pompa veche daca nu ii spui ca ai instalat pompa noua si sa recalculeze valori noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, OE....facut setare de baza si adaptare n mers.

SA mai incerc inca o setare de baza + adaptare la Haldex?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Basic setting MAS02928 - Pump Motor  ai facut  ?   (cifrele MAS pot sa difere) 

haldex-gen5-pump-learning-vcds-activate.thumb.png.ce9fd0a521695e13922b4abcc9733228.png

 

PS:  vezi ca poate sa dureze si 1 minut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut eu adaptarea , un mecanic cu ODIS.

O sa verific setarea de baza cu vcds-asa cum mi ai indicat tu. Iti multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rulat setarea de baza asa cum ai propus si mi a dat rezultat...N/A. - ”not applicable”

Inteleg ca nu vrea sa faca setarea de baza, asa i?

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai auzit pompa ca merge cand ai apasat GO ?  ai asteptat ~1 minut ?  Motorul era pornit in timpul operatiei ?   

N/A iti da de obicei cand interfata nu s-a autentificat cu cod de securitate bun cand ai intrat pe modul , adica ori e expirata daca e OE sau e clona. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motorul era pornit, a pornit pompa - prima data lung dupa care s a oprit si a mai pornit de cateva ori . Am asteptat pana n a mai pornit deloc pompa,

cred ca mai mult de 1min. Am repetat procedura de 3 ori.

Interfata este originala, ptr 3 numere - a unui amic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valorile de pe Haldex ce putere consumata are acum.   Testeaza daca tot iti mai face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari tuturor, am si eu o problema cu un huruit care se manifesta atunci cand sunt in mers cu masina si accelerez mai brusc, dar nu la maximum. Cand intra in cuplu mai puternic. Rotile sunt drepte, la plecarea de pe loc nu am auzit sa faca, dar nici nu sunt genul care sa plec cu scart. Pare sa se auda de pe partea stanga/centrala pe la cutie/volant. Mecanicul a zis ca poate fi cutia de transfer de pe fata sau un capat de planetara. A verificat uleiul din grupul fata si era ok si la nivel, as mai putea face ceva verificari? Ma bate gandul sa schimb capul de planetara, sunt sanse sa fie asta sau il schimb degeaba? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am schimbat capul de planetara si tot se aude acel zgomot, de la service mi s-a spus ca nu ar mai putea fi altceva decat grupul/cutia transfer de pe fata. Ce optiuni am? Se poate repara sau caut in dezmembrari? Pot afla cu tester-ul ce grup am nevoie sau trebuie sa urc iar masina pe elevator? Multumesc!

 

LE: Astea sunt datele despre Haldex dar nu am nimic despre partea fata:

Adresa 22: AWD  4x4 (J492)       Etichete:* 0CQ-907-554.clb
   Numar VAG SW: 0AY 907 554 J    HW: 0CQ 525 130
   Component: Haldex4Motion H52 7531  
   Numar serial: HA1-00002.04.15
   Codare: 0001
   Atelier: WSC 01357 011 00200
   Pachet ASAM: EV_AllWheelContrHA1VW37X 002015
   ROD: EV_AllWheelContrHA1VW37X.rod
   VCID: 52ABCF4F05EF481F29-8006

Modificat de ghemotoc16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
ghemotoc16

FYI, se pare ca nu era grupul, am pus planetara noua cu totul si zgomotul a disparut. Posibil sa fi fost partea de planetara de la roata, asa ca pana la grup incercati si cu planetara intreaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ghemotoc16 buna informatie!   planetara de cutie manuala sau automata?  ce marca ai pus ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghemotoc16

Cutie automata, ambele piese inlocuite au fost SKF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! 

Am un Tiguan 2010, 4x4, cbab 140cp, automată, cutie cu convertizor jbg și am următoarea problemă: mă confrunt cu niște vibrații/trepidații de la 80 km/h. Până acum am schimbat planetară față stânga (avea joc tripoda), am recondiționat cardanul, am schimbat flanșa cardan spate și toată suspensia spate(brațe, amortizoare, flanșe amortizor) și problema persistă. Tind să cred că vibrațiile/trepidatiile provin din spate (le simt foarte tare în scaun, în șezut). Vibrațiile apar doar la mers constant, nu la accelerare. Am schimbat și 3 seturi de roți. Ce altceva aș mai putea verifica sau schimba? Mecanicii de până acum spun că nu își dau seama. 

Mulțumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa cardan din fata? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionuț25 

- Planetare spate ->  tripode de verificat

- Brate spate si bucse de verificat conform imaginilor de mai jos : Neaparat verificat punctele 2 si 8 din poza 1 . 

1420671457_BratespateTiguan2.thumb.jpg.8e70ec74db57eb5f6656240a88c98ed4.jpg412089534_BratespateTiguan.thumb.jpg.c9fe76a74e3bf6a4c9327dcf716a5fb5.jpg

 

- Dar eu totusi cred ca are cardanul vina pentru ca tu ai schimbat rulmentul si o bucsa doar , cea din fata cred ca este dusa , sau este prea tare sa mai absoarba vibratiile. 

- Geometrie ai verificat? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor test este sa mergi fara cardan. In felul asta iti dai seama daca e de la propulsie sau doar de la geoemtrie/roti/ diferential

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flanșa cardan din față pare în regulă, nu este ruptă sau ceva. S-a mers și fără cardan, am uitat să menționez că în momentul în care am recondiționat cardanul am făcut o tură fără el și tot la fel face. Pe spate s-a înlocuit tot ce mi-ați indicat în poze, inclusiv amortizoare și flanșele de la amortizoare. Ce nu am mai schimbat pe spate sunt rulmenții și planetarele. La planetare s-a uitat cineva și a spus că nu au joc, singura variantă ar fi să se fi strâmbat una din ele. Acum întreb: exista vreo posibilitate să se fi strâmbat una din ele în condițiile în care eu nu am atins-o și nici nu am făcut off-road cu ea ? Mașina a fost folosită de un an de când o am doar oraș și cam odată pe lună Iași Botoșani și o ieșire de weekend pe la munte odată la vreo 3 luni cam. A doua întrebare: există vreo modalitate de a verificare planetarele fără să le schimb ? 

Și mai precizez că cel mai tare se simt vibrațiile în șezutul scaunelor din față.

Mulțumesc din nou pt eventualele răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot verifica. dar implica sa demontezi planetarele spate de pe masina si sa dezmembrezi capetele de pe planetare care raman pe masina sa stranga rulmentii de roata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Revin cu oarecare info... după ce am schimbat suspensia pe spate și am refăcut unghiurile, ieri am mers cu un alt șofer și am stat în spate stânga - dreapta și în față dreapta. Am observat că pe scaunele din spate nu se mai simt aproape deloc vibrațiile, dar pe scaunele din față stânga-dreapta se simt mai tare față de momentul dinaintea schimbării suspensiei pe spate și la aceeași intensitate pe ambele părți. De aici trag concluzia că vibrația vine de pe față de fapt. Am mai mers pe la vreo 2 mecanici și nimeni nu știe toți își dau cu părerea. Voi ce păreri mai aveți? Și eventual ceva recomandări de service-uri ok în Iași? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si eu am o vibratie dar de la viteze mai mici. Asta vine dupa ce am schimbat planetara fata cu una noua. S-a simtit din prima de cum am pus planetara. Am crezut ca e de la anvelope, dar daca o scot pe liber atunci cand simt vibratia nu mai face. Se poate cumva sa fi venit defecta planetara din fabrica? Cand s-a dat comanda de planetara, persoana de acolo a spus ca sunt doua tipuri cu diferenta de 1mm intre ele. Cumva asta sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!