Jump to content

Mers in 3 skoda octavia 1


amigobest
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. Detin o skoda octavia 1 din 2001. Motor 1.6 avu. La o perioada de timp daca parcurg aprox 400km fara sa ma opresc brusc in mers simt cum isi schimba mersul. La plimbari scurte si la max de 200 km facuti odata nu am avut probleme...am fost in service au scos fisa si au pus-o iar fara alte lucrari si-a revenit. Ultima oara am schimbat bujia si tot asa...ce poate fi? Alte semne..a inceput sa pape si ulei. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fise , bobina...

Schimba pe 10W40 daca consuma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

verifica sa nu ai bobina crapata problema des intalnita cand se incalzeste masina dupa un drum mai lung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca sa verific bobina. Fisele si bujiile sunt noi. Ulei folosesc castrol 10w40. Cand a aparut prima oara problema cu mers in 3 mi-a papat 1 litru in 300km. Apoi fara nici o interventie a scazut consumul de ulei la 1 litru la 1000km. Am observat ca daca nu depasesc 100-120. Ma duc cu 1 litru 2000km. Unde ar putea fi uzura? Sigur necesita desfacut motorul...nu am observat fum alb la buson de umplere cu ulei. Oare vreun tratament de motor ar fi eficient? Multumesc pentru raspunsuri

Voi incerca sa verific bobina. Fisele si bujiile sunt noi. Ulei folosesc castrol 10w40. Cand a aparut prima oara problema cu mers in 3 mi-a papat 1 litru in 300km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasta alba la busonulde ulei+consum + intreruperi inseamna de cele mai multe ori ca motorul trebuiesa i se faca o reparatie capitala. Simeringuri, segmenti, etc

Sau altul de la dezembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasta alba la buson nu face...nici fum nu iese pe la buson in timp ce motorul e pornit...nici fum alb sau albastru pe esapament nu iese...care e varianta cea mai buna? O segmentare sau altul de la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare sunt nou pe aici am si eu o skoda octavia 1,6 SR si nu reusesc sa ii dau de cap deloc,dimineata cand o pornesc sau dupa ce sta ceva mai mult timp nepornita merge f urat in 3 si da rateuri in admisie si miroase a benzina la evacuare si nici nu o pot accelera doar daca o iau in sprituri dar dupa ce merge cateva minute nu mai face asa si atunci se accelerează normal i am schimbat bobina,fisele,filtru de benzina,bujile toate sunt noi ar putea fi cumva sonda lambda.Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat,va multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.ca esti nou, iti spunem tie ca si celorlalti sa faci intai o diagnoza, ca de altfel...o sa tot povestim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o opresti si repornesti, mai face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bysus

E vorba de o benzinara si nu are treaba cu limp mode cum sugerezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este si faza de incalzire a catalizatorului, eu nu am sugerat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca miroase a benzina nearsa are treaba cu ceva supape ce nu inchid la rece sau un injector care picura sau ramane deschis.

Sonda lambda nu da mers neregula in halul asta

are dreptate romy, fara o diagnoza, vorbim de pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

pentru colegul maxx 29 : diagnoza si vezi poate iti zice si ce cilindru da missfire daca merge in 3 si pt colegul amigobest, verifica bujiile daca nu is afumate atunci cand ti-a papat uleiul, ca poate iti dai seama unde ti-l papa adica in ce cilindru, eventual schimba si bujiile intre ele si vezi daca una mai curata in acelasi cilindru se afuma sau ai missfire pe cilindru ca asa a inceput si la mine papa ulei putin care in timp mi-a blocat segmentii de ungere de pe cilindrul 4 si solutia segmentare motor, de atunci mai papa putin ca nici motorul nu e nou dar merge fff rotund:DD

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Detin de aproximativ 3 saptamani o Skoda Octavia I Combi Tour , 1.6 mpi, 102 CP, motor BFQ din 2008 cu 277.000 km. Acum o saptamana in timpul mersului mi-a aruncat apa. Am completat, dar tot curgea. Am tras-o pe dreapta si am inceput sa inspectez. Am descoperit o conducta sparta. Am dat comanda si m-am apucat de reansamblat. Cand am pornit masina am constatat ca motorul nu mai mergea rotund (facea efectiv ca un tractor). S-a aprins pictograma cu motorul si alta cu un semn ! intr-un triunghi si apoi intr-un cerc neinchis si eroarea Emissions Workshop, taindu-i din putere. Am dus-o acasa cu chiu cu vai, am verfificat fisele bujiilor si am observat ca pistonul A de la bobina de inductie era mort. Am reusit sa cumpar o alta bobina de la dezmembrari (fiind duminica asta a fost tot ce am gasit). Bobina are urme de crapaturi si uzura, dar a imbunatatit mult situatia. Mergand cu ea am observat ca din cand in cand mergea in 3 pistoane. Luni aveam programare sa ii pun gaz, am dus-o si i-am rugat pe baieti sa ii faca o diagnosticare la motor dar nu au gasit nicio eroare la motor. Ei mi-au spus dinainte ca tot intrerupe si nu pot face reglajul. Am cumparat bujii si fise noi, am plecat cu masina pentru a alimenta cu gaz si au disparut erorile. Toate bune si frumoase de luni seara pana astazi (mers perfect, fara probleme), dar azi a aparut problema. Apa urca la 90 gr si sta acolo. In afara de faptul ca se pare ca nu baga caldura deloc in masina alte probleme nu par a fi. Intentionez sa schimb si acea bobina cu una noua si sa fac o diagnoza totala. Un mecanic mi-a spus sa schimb vasul de expansiune deoarece nu inchide chiar etans. Sa aiba vreo influenta?

 

Aveti idee ce ar trebui sa mai verific? Nu am gasit un service de incredere si nu as vrea sa sa ma puna sa schimb tot, dar problema sa fie de la un firicel. Am citit ca acel semn cu ! in triunghi apare si cand exista o problema electrica la masina. Ce fire sa mai verific?

 

Ma poate ajuta cineva de aici cu o diagnoza? Nu gratis, evident.

 

Multumesc frumos.

Modificat de Cip20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: problema rezolvata. Dusa la service, scanata si totul e ok, fara erori. Era o fisa sarita putin. Acum voi inlocui bobina ca sa fiu sigur de orice (cea montata acum este din dezmembrari si are urme vizibile de uzura, crapaturi, etc). Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Un calduros salut tuturor.

Deaorece nu am gasit un topic ce sa trateze cat de cat problema mea si nici setarile forumului nu-mi permit sa deschid un topic nou, m-am "lipit" de acesta.

 

Pe scurt. Detin o Skoda Octavia 1 din 2007, motor 1.6 102CP. Achizitionata la 76.000, acum vreo 3 ani, montat GPL la 80.000km. De la bun inceput a avut o "problemuta", ce s-a acutizat rau de tot in ultimul timp (acum are masinuta ~ 150.000 km). Ceea ce voi comunica mai jos, se intampla si pe benzina si pe gaz, indiferent cat de cald este motorul si independent de conditiile atmosferice (umiditate).

Fenomen: la decelerare daca ridic piciorul de pe pedala total, "da in nas" de 1-2-3 ori, dupa care scadera de turatie se face liniar. Nu stiu cum sa explic mai bine fenomenul. Este exact ca si cum ar fi facuta praf bieleta anticuplu (sau cum s-o chema in termeni tehnici).

La relanti, parca merge intrerupt, dar se intampla selectiv; 50% merge ok - 50% 

Incercari de solutionare a problemei: schimbat bujiile / bieleta anticuplu / suport motor partea dreapta / kit ambreiaj / curatat clapeta de 2 ori / schimbat termostat "inteligent" si senzorul cu 4 pini de pe langa el. 

 

Nu (mai) exista becuri aprise in bord.

 

Va rog sa ma ajutati un "hint". Ce as mai putea inspecta? Unde sa caut? Pur si simplu m-am blocat. Mecanicul o tine una si buna cu schimbarea clapetei si/sau a calculatorului.

 

Sau poate imi puteti recomanda (prin pm, caci regulile forumului nu permit) un service mai "service" in Bucuresti. Exclus reprezentanta, ca-mi schimba toata masina din bara in bara si tot asa merge :D

 

In speranta unei rezolvari, va urez tuturor un week-end minunat si fara peripetii automobilistice :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Sunt nou pe forum si nu prea ma pricep cu subiectele asa ca sper sa nu deranjez. Problema mea e urmatoarea: am o octavia 1 din 2008 1.9 axr. In urma cu o luna injectorul 3 a picat si am fost cu ea la un service unde baietii mi-au schimbat toate patru injectoarele,  numai ca nu mi-au pus unele cu codul AG cum le aveam eu pe ale masinii si mi-au pus un alt cod de la o skoda 1 tot cu 100 cp, banuiesc eu atd-ul!
Acum masina merge, trage cum trebuie doar ca are o trepidatie la relanti si scoate fum cand bag piciorul tare in ea! Mentionez ca inainte de montarea acestor injectoare masina mergea in 3 pistoane si nu scotea gram de fum! Va rog sa ma ajutati cu un sfat si anume: sa pun cele 3 injectoare bune ale ei inapoi si sa mai iau unul cu acelasi cod sau exista si o alta solutie mai ieftina ?

 

Grea de tot mai este limba romana ...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuue sa fie acelasi cod sau echivalentul celor de pe masina ta.

Cea mai simpla varianta e la cele 3 ale tale sa adaugi doar unul cu acelasi cod.

In momentul cand se scot injectoarele TREBUIE inlocuite oringurile/suruburile/reglate.

Sper ca ti-au facut toate astea

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anuleaza pe rand cate un injector si vezi care "balbaie" cel mai tare. Sa zicem ca este pe cilindrul 1. Il scoti pe acesta si inca unul la alegere si faci schimb intre ele. Repeti operatinea cu anulatul si vezi daca face pe alt cilindru. In felul acesta identitici injectorul cu "buba", pe care-l inlocuiesti cu unul vechi.

 

Injectoarele se repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e metoda de "anulare pe rand" a unui injector la motoarele PD ??

Ce spui tu sa faca e valabil la injectoarele de pe motoarele cu pompa VEP !!

Pt.PD se pot verifica compensarile pe ele si vazut daca depasesc limita de 2,99/3,01(dupa caz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou pe forum si nu prea ma pricep cu subiectele asa ca sper sa nu deranjez. Problema mea e urmatoarea: am o octavia 1 din 2008 1.9 axr. In urma cu o luna injectorul 3 a picat si am fost cu ea la un service unde baietii mi-au schimbat toate patru injectoarele, numai ca nu mi-au pus unele cu codul AG cum le aveam eu pe ale masinii si mi-au pus un alt cod de la o skoda 1 tot cu 100 cp, banuiesc eu atd-ul!

Acum masina merge, trage cum trebuie doar ca are o trepidatie la relanti si scoate fum cand bag piciorul tare in ea! Mentionez ca inainte de montarea acestor injectoare masina mergea in 3 pistoane si nu scotea gram de fum! Va rog sa ma ajutati cu un sfat si anume: sa pun cele 3 injectoare bune ale ei inapoi si sa mai iau unul cu acelasi cod sau exista si o alta solutie mai ieftina ?

Grea de tot mai este limba romana ...

pt lucian 19... daca niste corecturi aiurea facute de google translate ale postului meu (acest forum era in engleza cand am postat eu)iti da dreptul sa spui despre altii(adica eu ) ca nu stiu sa scrie corect iti spun ca gresesti amarnic si nu cred ca esti tu in masura sa crititci niste oameni cu studii(nu stiu ce studii ai tu dar eu te asigur ca am destule).

PS nu critica posturile;banuiesc ca mambrii acestui forum postraza si cer sfaturi pt a fi ajutati nu pt a fi criticati de unii care se cred perfecti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

baieti help me!am schimbat injectoare le ag cu unele de alt cod de la acelasi tip de motor si merg struna masina trage consuma mai mult dar nu exagerat si scoate fum!avand in vedere faptul ca compensatiile sunt intre +0,2si -0,2 injectoarele sunt bune dar pe tester imi da eraore soft si un mecanic de la skoda mia spus cami trebuie alt soft si se rezolva si cu fumul si zgomotul motorului ce ziceti.....un sfat va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!