Jump to content

Altea FR sau Leon FR


Alecsandru
 Share

Postare recomandată

Stimati posesori si fani Seat ... ca fost proprietar de Leon 1 vin cu o intrebare si in acelasi timp cer un sfat :

Altea FR sau Leon FR ?

Desi Leon FR nu a aparut inca nu prea mai am rabdare decand a aprul Altea FR ... oare merita sa mai astept Leonul sau nu?

Va rog ceva pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu astept Leon FR :scratch: .

Nu stiu daca stiai ca Altea FR are motor diesel(2.0 TDI 170 CP cutie manuala). Iar Leonul FR anuntat va fi benzinar (2.0 TFSI 200 CP DSG).

In concluzie ar trebui sa te hotarasti mai intai daca vrei benzina sau diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi place mai mult leonul ..de asta mi-am siu comandat!!!

mie imi ajung 185 cai de asta nu am mai asteptat dar o sa fie probabil foarte frumos fr-ul de la leon!

eu as astepta leonul desi la noi cine stie cand ajunge!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la Seat si am configurat o Altea FR... Nu ma deranjaza ca e diesel sincer, e mai spatioasa decat un Leon sau Golf GTI ... si mai e si problema consumului ... asociatul meu are un GTI si fara 15 % nu prea scapi in oras ... mai astept ceva pareri inca nu am lansat comanda ...

pana la urma ecuatia se reduce la 2 TFSI 200cp vs 2 TDI 170cp nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecuatia cred ca se reduce pana la urma la Hot Hatchback vs. Compact MPV sau Bachelor vs. Family Car.

Asta nu pt. ca Leon ar fi o masina numai de burlac, dar Altea e pt. oameni mai "asezati"...

Mie imi plac ambele, desi mi se par foarte diferite, in ciuda faptului ca lumea le considera prea asemanatoare, analizandu-le bineinteles superficial...

Estetic vorbind Leon-ul prezinta anumite avantaje in sensul ca s-au facut unele progrese la calitatea finisajelor, probabil Altea FR le va prelua desi nu sunt sigur...

La condus Leonul e mai agil, Altea mai aerisita, probleme cu vizibilitatea sunt la ambele, parca mai tare la Altea in spate si e parca putin mai zgomotoasa...

Pretul la Altea FR incepand de la 25k ddp gasesc ca este cam maricel, cam cat Leon-ul 2.0tdi sport-up incaltat cu un kit aerodinamic si destule optionale...

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sincer mi-as face un UPGRADE de la a mea la un ALTEA FR, dar nu stiu daca se poate la METROTEHNICA sa-mi faca BUY BACK, in plus inca nu sunt convins daca merita sa renunt la 100L portbagaj pentru 30 CP pe care eu deja ii am de la CIP TUNING; dar daca mi-as lua ALTEA FR i-as face si ei CIP TUNING si cred ca sar de 200 CP si peste 450 nm

Nu stiu ce sa zic, ma mai gandesc, dar tare mi-ar placea sa am 200 CP sub fund de la un diesel :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sincer mi-as face un UPGRADE de la a mea la un ALTEA FR, dar nu stiu daca se poate la METROTEHNICA sa-mi faca BUY BACK, in plus inca nu sunt convins daca merita sa renunt la 100L portbagaj pentru 30 CP pe care eu deja ii am de la CIP TUNING; dar daca mi-as lua ALTEA FR i-as face si ei CIP TUNING si cred ca sar de 200 CP si peste 450 nm

Nu stiu ce sa zic, ma mai gandesc, dar tare mi-ar placea sa am 200 CP sub fund de la un diesel :)

buy back la weltauto, masina ta avans pt una noua - in cazul in care nu ai mai mult de 65,000 km si daca-ti convine pretul la care iti vor evalua masina !!

PS: pt cip tuning la FR si crescut putere peste 200 CP si peste 450 nm........nu baga mina in foc !! si pt 450nm cuplu ai nevoie de ambreiaj nu gluma !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din chiptuning poti obtine specificatiile respective de putere si cuplu. Intrebarea care se pune este daca iti va permite ECU sa folosesti noua putere, tinand cont de faptul ca incepand cu EURO 4 restrictiile asupra emisiilor sunt prea putin permisive...iar in cazul in care ECU va inregistra din partea celei de-a doua sonde Lambda valori ce ies din parametri, va taia gazul. La asta te-ai gandit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu m-am ganditt, pentru ca nu le am cu datele tehnice, oricum daca e sa imi iau ma interesez ce se poate face in limita in care masina nu se strica

La Weltauto nu ma voi duca pentru ca sunt cam sme', sper ca nu deranjez pe nimeni, dar dau preturi foarte mici, de asemenea si la AAA AUTO.

Masina are 23.000 KM.

Dar mai am pana atunci, mai intai sa-mi fac concediul si dupa aceea vad cum stau cu finantele, dar inca odata mi-ar placea un ALTEA FR, poate iese si pe TOLEDO ceva mai puternic de ce am eu, pentru ca mie unul imi place mai mult TOLEDO ca forma decat ALTEA ( este doar parerea mea ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fr-ul arata superb mai ales la interior...dar eu tot leonul l-as astepta!!!

altea e mai bun daca ai nevoie de mai mult spatiu si oricum e superba si mai e si disel!!!

daca te sperie consumul un benzinar de 200 de cai cred ca-i singura optiune!!!

bicolorule cum e masinuta cu cip??multumit???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super multumit. CIP-ul este facut la DIMSPORT, asa ca daca vreti ceva cu adevarat special , adica ceva ce nu au toti pe masini, duceti-va la DIMSPORT, sunt printre singurii ( poate chiar singurii din tara care stiu sa umble la setari, nu fac COPY/PASTE ca majoritatea. Nu ma intreba date tehnice dar stiu ca's adevarati baietii, totusi am inteles de la ei si ii cred, am peste 400nm si peste 180 CP, am avut niste curse cu niste masini care pe hartie erau mai puternice decat a mea si i-am cam deranjat ca sa spun asa. Mai mult m-am jucat la vechea masina ( SUZUKI IGNIS 1.3 DDIS - singurii la vremea respectiva care au stiut sa o modifice ) care i-am facut vreo 3 tipuri de setari ( nu STAGE-uri ) si ajunsesem cu ea la peste 100CP ( stoc avea 69 ), aia tragea rau de tot pentru categoria ei, treapta 1/2/3 iti rupea spatele la propriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt din nou deacord cu ce spune vincentsv. altea este foarte diferita de leon. eu unul nu mi-as cumpara altea, pentru ca pur si simplu nu e pe gustul meu. si dupa parerea mea e si un mic nonsens la mijloc. cum e aia masina de familie cu porbagajul de supermini. ma rog...sper ca nu o sa sara acum pe mine posesorii de altea...

pe de alta parte, in viziunea mea, masinile sport trebuie sa arate a masina sport. aici vreau sa spun ca totusi altea, chiar daca are un design sportiv, este totusi un mpv. si octavia rs mi se pare un pic trasa de par, dar ma rog, ei vor sa acopere toate segmentele. mai sunt si familisti nevindecati de microbul vitezei.

problema cu consumul e simpla. vrei masina sport....platesti. motorul de pe altea fr este, dupa parerea mea, un compromis intre putere si consum, iar la o masina sport nu prea e loc de compromisuri, mai ales la putere.

ca o concluzie, cred ca raportul de vanzari intre altea fr si leon fr (in momentul cand vor fi amandoua) va fi acelasi ca intre altea si leon, asa ca pana la urma tine strict de gustul omului.

ca o paranteza, apropo de gustul omului, dar :)

voi ati vazut cate citroen c4 coupe au aparut? cum e posibil? si culmea.....sunt majoritatea baieti la volan. au inceput sa le dea gratis????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Nu cred ca Altea de 170 cp diesel este un compromis. Ofera senzatii pentru orice impatimit al condusului sportiv. Daca stii sa turezi diesel-ul nu doar ca nu sunt probleme la depasiri dar senzatia de accelerare e de nedescris. Chestia cu plecatul primu' de la semafor e pentru pustani: de ce sa plec primu' de la semafor, ca sa ajung primul la urmatorul semafor?

Prefer Altea tocmai fiindca este putin "altfel", iesita din tipare. Cand am cumparat-o m-am uitat si la Leon. E chestie de gust.

In afara de asta am vazut si foarte multe femei conducand Leon (mi-a dat impresia de masina de fite, de facut parada; aceeasi parere mi-am facut si despre Q7 deci nu are nici o legatura cu marimea masinii), chiar am o verisoara care m-a luat la intrebari cum de mi-am permis sa iau Altea si nu Leon.

Portbagajul mai incapator a fost de asemenea o optiune de luat in seama pt. mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!