Jump to content

Consumul !!!


maryo
 Share

Postare recomandată

Scuze !

De fapt am fost laconic pt.ca venise seful.

Ok, motorul meu este un AAM 1.8i 55kw.

Am vazut ca este un topic despre consum si despre consum vrioiam sa intreb. Asadar n-am reusit sa-i fac un consum in oras, dar afara dupa 420km (Adjud-Iasi si retur +ceva mers prin Iasi vreo 20km)a consumat cam 36l (am avut 5 persoane la bord).Viteza a fost 120-130kmph in afara si 50kmph in localitati (am prins si o portiune de vreo 20km cu 160kmph).

Dupa calculele mele am consumat cam 7.8l/100km. Nu-i cam mult?

Si acum ajung la problema cu ,, consumul. Din topicul asta inteleg ca problema consumului este legata de sonda lambda, de canistra de carbon( sau supapa de pe ea) sau de catalizator. Am intrebat de codul sondei lambda ca sa vad un pret sa stiu la ce sa ma astept, pt. ca apoi sa vad si de celelate.

Mersi pt ca m-ai terzit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 324
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    18

  • v@sy

    16

  • _seby_

    13

  • paul_ral

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Am calculat ieri consumul dupa metoda plin-plin: 13,2 % mers numai in oras, la ore de trafic maxim. Pot face ceva sa mai scada consumul?? :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am calculat ieri consumul dupa metoda plin-plin: 13,2 % mers numai in oras, la ore de trafic maxim. Pot face ceva sa mai scada consumul?? :shock:

Ai putea sa-i faci un control (un filtru de aer murdar sau o sonda lambda stricata, de ex., pot fi cauze pentru consum crescut), dar nu mi se pare un consum aberant de mare in conditiile spuse de tine. Depinde mult si de stilul de condus. Ai mers cu aerul conditionat pornit? (in caz ca ai, desigur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este AC cum se vede si in semnatura. In perioada asta folosit mai rar, dar drumul prin centrul Buc. presupune multe plecari de pe loc. O verificare a sondei lambda poate aduce ceva in plus? Si unde ar fi cel mai indicat loc?Am vazut la Augsburg undeva in jur de 15 euro. Filtrul de aer proaspat schimbat. O sa vedem la urmatorul plin daca se cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9.5-10.5 la 100 km in orash(Cluj-Napoca)

7.5-8.5 la 100 km extraurban- de obicei aglomerat si cu un stil temperamental de condus.

Mi se pare enorm pt. un motor de 1.3i dar are circumstante atenuante :sofer prea sportiv si probabil un reglaj gresit la aprindere si chiar unele pb. de injectzie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:shock: Eu nu pot sa cobor consumul sub 11,5% in oras decit daca plec cu transportul in comun. :lol: :lol: Iar pe toata perioada de vara cand folosesc si aerul conditionat merg lejer cu 13-14%, dar merita ca in Bucuresti stai in coloana si cite 1/2 ora ca sa te deplasezi citeva sute de metri.

Aaaa, si ca sa nu uit merg linistit prin oras ca daca trec la condus sportiv ma opresc la fiecare benzinarie sa fac plinul. :lol: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

10-11 in bucuresti, 6.5 afara (110 km/h). Credeti ca merita un GPL? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva care e consumul pentru motorul meu ? 1.9 AAZ

Si cum e indicat sa conduci pentru a avea consum redus?

Eu conduc de obicei cu motorul intre 2600-3000 rpm la drum lung si 1700-2500 cind merg prin oras.

CIUCUR VW Golf 3 GL 1.9TD an 92 negru perla , servo , jante aliaj , alarma , Alpine + Sony X-plode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vechea octavie 1.6i 102 cai > 11.5 oras , 7-7.5 afara

noua octavie 1.8T > 13 oras si 9-10 afara.

oras= bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut testul cu plin 100 km in buc si apoi plin din nou = 7.5%

plin 20km in buc -> predeal -> 10 km in predeal -> buc 10 km un total de 295 km consum mediu 6.6% pe distanta buc - predeal si invers mers si cu 140-150Km/h pe unde se putea evident ca am mers si cu 50Km/h in Baicoi unde n-a fost drum la munte sa nu fie politie. ;) ;) ;)

Polo 3F, GT Coupe, motor 1.3, 75CP

Ce am observat ca merge cam la 7-7.5% in buc (mers sportiv) si la 6% in afara.

Am mers dupa cineva cu o dacie de la buc la alexandria 90 Km cu maxim 90Km/h si a scos cel mai mic consum al ei, de 5.3%

Ce parere aveti e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu 1.9 D simplu consuma 5.6 % afara mers dur, 7% in oras. Eu zic ca e un consum bunicel. Testare plin-plin.

Cei care consuma peste 10-10.5 % :o cred ca au o problema.

"...parerea mea... :lol: "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul pt masina mea e cam 7-7.5 maxim acum iarna...avand in vedere faptul ca nici nu apuca sa se incalzeasca motorul de la mine din fata blocului pana la facultate eu zic ca e bine...in toamna a luat cam 6.2-6.4 in oras ...

afara nu am apucat sa ii fac consumul ca nu am avut drumuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi sunteti destul de norocosi cu consumul... eu am motor 2000gti si consum 15-16 in oras(buc) iar in afara nu scade niciodata sub 10-11%..asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

golf GL 1,8I AAM, 66KW ,1996,230 000KM- TG MURES

- consum oras -7,5-8l(conduc intre 1500-2000turatii/motorul iti permite daca folosesti impulsul si nu vrei sa-i spargi pe altii cu demarajele)

-afara 6-6,5 depinde de viteza si incarcare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bono pe ce masina ai motorul de 2.0? Ca eu am un Seat Ibiza GTi si in conditii normale (adica nu atunci cand aveam sonda lambda muci si consuma 15) imi consuma cam 12-14 in oras (14 daca chiar ii dau ca animalu) si cam 8,5 9 afara la mers sportiv (constant 150 cu depasiri pina la 180 190) Apropos al meu e cu 8v de 116hp (la consumu asta al tau prob e 16v dar oricum mi se pare mult- mai ales afara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

bun hai sa va zic eu... (poate imi dati si ceva sfaturi)

am un vento de 1.8 benzinar... care ma omoara cu consumul...

nu stiu ce naibii are dar ma duce si pe la 20-26 l in oras asta acum iarna....

va dati seama ca e ceata la mine in buzunar cand trebuie sa plec undeva cu masina

help me pls cu ceva sugestii!!!!

care ar putea sa fie cauza (ele)?????

multzam!!!

Modificat de zaratta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la un motor de 1,8 consumul pe care-l aii-mi zice ca ai pompa de benzina acasa :icon_thumright:

N-am auzit sa ceva. Eu ma stresez ca-mi ia 8-9 % cu motorul de 1,4 dar de tine ce sa mai zic :)

Sincer du-o pe tester. Ce poate sa fie sunt urmatoarle. Sonda lambda e gata, catalizatorul e infundat, filtrul de aer e gata si el, clapeta de accerelatie are ceva. computerul da erori si baga benzina.

Pe tester vezi mai bine ce are, sunt sute de posibilitati. Parerea mea e ca sonda lambda e gata.

Du-o la test si dupa aia zi-ne ce-o fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o varianta simpla la tine... ar fi sa-ti dea drumu la aer din debitmetru...asta daca nu ai alte chestii p`acolo,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,8 nu are debitmetru ( intalnit pe ici pe colo in varianta debilmetru :) ) pentru cultura generala a unora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina mea de ce draq au pus depitmetru.. ca m-a costat 1400ron sa-l schimb :) numa probleme imi face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauzele unui consum mare pot fi multe..

Alternatorul nu incarca cum trebuie...creste consumul... altenatorul trebuie sa incarce intre 14.1 si 14.5 V (o baterie buna fara motor pornit trebuie sa aiba 13,2 v 2,2 v x 6 celule)

Bujiile nu sunt reglate cum trebuie, distanta dintre electrozi, nu da scanteie si nu face ardere completa

Avansul e dereglat motoru nu trage consuma benzina degeaba

filtru de aer infundat, nu are aer suficient sa faca arderea

Injectorul uzat, da gaz mai mult , timpi de injectie mai mari

catalizator infundat, nu se face evacuarea imediat raman gaze si nu mai are loc arderea completa

Sonda lambda raporteaza la calculator aiurea noxele si amestecul o ia razna

ralanti reglat aiurea, trebuie sa fie intre 720 si 800 de ture

si cel mai important ..stilul de condus in functie de talpa fiecaruia, folosirea franei de motor e eficienta dar nu sub 1800 de ture, mersul un pic subturat (cu toate ca se zice ca se uzeaza mai repede motorul) are si el beneficiile lui.

Debitmetrele de aer se defecteaza in majoritatea cazurilor din cauza neschimbarii filtrului de aer la timp.

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!