Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BKC


cosmin66gmc
 Share

Postare recomandată

Salut. De ceva vreme ma confrunt cu o problema . La relanti masina are torsion value -1,5 in sarcina intre 3200-4000 rpm ajunge si la +2.9 . Distributia este noua. Si la cea veche la fel imi facea. Intrebarea mea : este normal sa fie diferenta asta asa mare? Atat de mult sa se intinda rola intinzatoare si cureaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am -0,5 la relanti cu motorul cald iar cand este turata nu am masurat oricum interesanta intrebare.....? asteptam alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsion Value este o valoare care se citeste  si spune ceva numai si numai la relanti cu motorul la 90°C, in rest nu are nici o relevanta.

 

La motoarele din generati E3, deci cele cu A in fata,  valoarea este in jurul  0.0

La motoarele din generatia E4, deci la cele cu B in fata, valoarea  este in jurul -2.0......-2.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Multumesc mult de tot, 

 

Daca nu cer prea mult puteti sa mai imi spuneti pentru un Golf5 1.9 TDI (BKC) 2006, vin WVWZZZ1KZ6W064699

 

Multumesc mult inca odata, la asta este -0.5 dar e ceva ciudat ca se misca intre -0.5 si 1 , banui ca e ori vreun intinzator or ceva pe la suruburi pe acolo. 

Modificat de AurelianRQ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre -1,5 si -2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am un golf 5 an 2004 motor bkc am schimbat distributia si va rog sa-mi spuneti ce valori are avansul,cant inj de motorina si ce este cu acel "edc" din postul  #16 si #17,pag 1..

multumesc!

Modificat de jantorero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre -1,5 si minus 2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

salut

am un golf 5 an 2004 motor bkc am schimbat distributia si va rog sa-mi spuneti ce valori are avansul,cant inj de motorina si ce este cu acel "edc" din postul  #16 si #17,pag 1..

multumesc!

 

EDC 16 si 17, reprezinta ECU motor. Tu ai EDC 16, motoarele CR au EDC17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ii ok avansul și pe blocul 013 la injection quantity? Menționez ca masina nu trage, și parca avansul la jetta tre sa fie undeva la +1.5... 

P60614-211611.jpg

Modificat de sutit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul pe la -2 , -2,5 cam asa vine din fabrica, nicidecum pe +.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul trebuie sa fie intre -1,5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa ce reglez avansul o sa se regleze și injection quantity? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, o sa se modifice si valoarea acestuia

pe 013 ai injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! La masina mea (tot cod motor BKC) am pus testerul azi si valoarea pentru avans era de +1.0, cum se poate vedea si din poza pe care am atasat-o. Consumul la ralanti era de 0,6 l/h, ceea ce pare ok. Vreo parere avizata in legatura cu valoarea avansului, in caz ca ar trebui sa imi fac griji? Intervalul recomandat pe tester am vazut ca e -6 +6, deci ar fi in limite, chiar daca am vazut ca pe aici se discuta de valori undeva la -2.0, -2,5. Mentionez ca masina merge ok, de asta si intrebarea mea in legatura cu avansul.

measuring blocks.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valorile in canale ca in poza atasata de mine, +1 nu prea e ok!!

2017-10-24 21.33.30.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sunt la masina dar mai am si poza cu reglajul la ralanti.

inj.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la avans pozitiv??

Daca a fost in urma schimbarii distributiei ceva nu e in regula!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia am schimbat-o cand am luat masina, adica acum doi ani. Sincer nu m-a interesat acest aspect (avansul), dar azi m-am uitat pe blocurile de masura ale motorului si mi-a sarit in ochi. Avansul pozitiv poate avea legatura si cu pornirea greoaie la cald, pe care o aveam pana sa schimb platoul de carbuni la electromotor? Pana la urma valoarea asta pozitiva prin ce se traduce in termeni tehnici? Intarziere la injectie (injectia porneste la +1.0 grade RAC dupa PMI).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modifica avansul sa fie negativ...intre -1,5 si -2,5....daca scade consumul la relanti la 0,4 l il lasi asa ,daca nu eu as umbla un pic si as duce relantiul la 820-840 de ture

pornirea greoaie la cald nu are treaba cu valoarea avansului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Azi am reglat si eu avansul dupa schimbarea distribuției.Aveam torsion value 1....si am pus    - 2.5...consumul a scăzut în bord de la 0.5  la 0.4 L/h   si consumul mediu pe extern  am ~3.8%.   Înainte aveam~ 4.7.   Deci conteaza si asta doar ca mecanici nu se omoară sa faca asa ceva dupa schimbarea distribuției.. Pentru toti care vor sa reglat si nu aveti cheie, pt roata dintata de  la axa , sa folositi o chei de disc de la un Flex mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu la 2.0 bkd am avansul la "-6" . La ralanti consuma 0.4l , fum nu scoate absolut deloc, de tras trage bine. Ps. Asa am cumparat masina din olanda, nu am umblat la distributie pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Inteleg bine ca ar fi mai ok si in cazul meu sa modific avansul intre -1.5 si -2.5?

Ca si putere in momentum de fata ar putea sa treaga mai bine... mai ales ca am turbosuflanta noua. 

Multumesc!

received_537128583814848.jpeg

received_510305662940680.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!