Jump to content

Problema consum Audi A4 motor 1.9TDI AVF


wed
 Share

Postare recomandată

Buna,
Am o problema cu AVF-ul meu,am facut vreo 5 diagnoze la 3 persoane diferite si nici unu din cei 3 nu mi-au gasit "buba'....masina este un audi a4 1.9tdi de 131 cp cu 6 trepte. Ce ma sperie la ea este consumul.In oras imi ajunge la 10,5/11 la un stil de condus normal spre sport ( cand orasul este liber ) iar afara 7 poate si mai mult Mentionez ca filtrele si uleiul sunt schimbate la 10mii km iar distributia este schimbata recent intr-un service autorizat (deci la avans s-a umblat si reglat cu diagnoza pusa pe masina si nici cum nu scadea sub 1l/h la relantiu, comparativ cu alte masini cu motoare asemanatoarea care au 0,4l/0,5l/h). Masina mecanic este pusa la punct va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva din propria experienta v-as fi recunoscator. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea e un consum normal pentru mers care tinde spre sportivitate. 7 % e un consum de bun simt afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult de stilul tau de mers..daca schimbi vitezele intre 2600-2900 rpm, daca mentii in treapta superioara la ~ 2000 rpm constant dupa ce ajungi la 60-70 km/h sa zicem, daca accelerezi lin, nu cu pedala la fund, daca anticipezi traficul si folosesti frana de motor, daca faci drumuri scurte si multe opriri / porniri, daca ai presiune buna in cauciucuri si roti decente ( nu 235/xx/18)...majoritate, cel putin in Bucuresti sunt foarte grabiti, eu cunosc semafoarele destul de bine si ii vad cum tureaza inutil si la semaforul urmator rup frana in doua..majoritatea soferilor ( chiar daca toti se cred perfecti si nambar uan ) asa procedeaza si de multe ori nu constientizeaza, apoi se plang de consum. Daca iti poti adapta stilul dupa cum ti-am zis, fa un consum plin pe plin si vezi daca problema este la tine sau la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau un printscreen cu valoarea avansului si eventual un log in mers ar fi edificator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va ganditi ca merg numa la 4000 rpm pentru ca nu fac raliuri pe drum....pur si simplu am avut ocazia sa vina in service un model ca al la care relatiul pe aceasi diagnoza arata 0.4l/h pe cand la mine arata 1l/h.Mentionez ca injectoarele functioneaza perfect,turbina a fost schimbata cu una noua acum 2 ani iar luni am programare sa imi curat EGR pentru ca efectiv nu stiu ce poate avea.Multi spun ca poate sa fie din soft ceva(masina nu o am de noua....de cand am cumparato consumu era mare dar am crezut ca asa manca un 1.9 tdi pana am vazut la alti care sunt valorile corecte)....poze o sa atasez maine pentru ca azi nu am cum.Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul la ralanti(1l fata de 0.5l) poate fi influentat de senzorul de temperatura al motorinei.daca este defect(iese pe scanara) vede motorina rece si creste consumul.Chestie patita de mine la VW golf 4 cu AXR.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Consumul la pompa l-ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul nu ar fi iesit defect pe diagnoza, pare in regula, dar stiu ca era mai mare inceputul de injectie. Si consumul este verificat in pompa, cel de pe bord indicand mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot avf am si am consum 0.7-0.8l\h. injectoarele au volori acceptabile insa am uzura la axa cu came si aceasta poate sa fie o cauza care influenteaza consumul. de asemeni computerul de bord e decalibrat si imi arata cu 1.2l in plus fata de consumul la pompa. Avf-ul consuma ceva ceva mai mult ca si un AVB (101 cai) 

pe VCDS am consum la relanti 0.6l\h si uneori am observat si 0.8 l\h, fluctuatii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am schimbat de curand injectoarele si masina e ok am controlat cu vag-ul valorile sunt ok dar consumul la relantiv e 1,4l care sa fie problema ?

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze sunt multe.De la reglajul injectoarelor,senzori temperatura,unghi sincronizare,alternator......pana la compresie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si de la reglajul injectoarelor ? Pe vag sunt in valori aproape de 0  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da de ce nu postezi un log pe urmatoarele canalele 1,4,13,16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa revin cu logurile cand ajung acasa pe grupul 4 avansul este la -6.6. -7.2 ce ziceti? Nu este cam exagerat ? Trebuie sa fie cat mai aproape de 0 nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exagerat??? E putin spus, DA avansul trebuie sa fie 0º.

Pozteaza ce a scris/cerut Valentin.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele par sa fie ok, ca valori.

 

avansul... e in balarii rau - regleaza-l la 0, sa vedem dupa aia cum se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si Florin avansul e"dus"rau la care adaug si inceputul injectiei/durata ei.

Incearca sa reglezi avansul sa vedem daca se modifica inceputul/durata injectiei.

Cand ai schimbat/umblat la distributie/ax came??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina asa am cumparat-o de cateva luni nu am schimbat distributia inca desi cred ca ar fi cazul nu ? Unde se vede inceputul durata injectiei?

Modificat de icerw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un print screen pe grupurile 004/013/015 si pune l aici.

Pt.linistea ta ai putea sa ti schimbi distributia si toate filtrele/ulei/etc(eu nu am incredere in ce spune proprietarul).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu am cumparat distributia in seara asta sau maine o montez si revin cu logurile ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, f.buna alegerea pt.linistea ta, asteptam rezultatele dupa montare, sa o calezi cu SDV nu cu semne de vopsea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

@icerw - Nu ai mai postat nimic. Eram curios ce s-a intamplat cu synchro angle reglat spre 0. L-ai reglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze am schimbat distributia si am pus avansul pe 0

Nu pornea deloc doar pe avans -6 pornea

Am lasat-o pe avans -6 normal

Ma lasat apoi un injector adik se bloca si scotea masina un fum alb de nu mai vedem in spate

Am schimbat si reglat injectoarele si avansul pe 0 de atunci totul e normal masina porneste la sfert de cheie si merge bine

Modificat de icerw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!