Jump to content

Pierdere antigel fara urme


Walker83
 Share

Postare recomandată

Ai charge cooler?Pe acolo poate intra direct in motor.Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine s-a rezolvat prin schimbarea intercoolerului, spart pe interior baga apa in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am acelasi motor, dar pe un AUDI..eu pierd cam 200 ml la 7-800 km.. tu cum ai decoperit ca dadea pe la intercooler? la cel de pe motor te referi cred? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, l-am testat sub presiune separat, acum depinde daca la tine se vad urme sau nu , mai sunt locuri pe unde motorul poate pierde antigel fara urme externe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa l-am testat si inainte si dupa ce l-am dat jos de pe masina.

Screenshot_20210803-065434_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni.vin cu o problema  Serioasa de un  an incerc sa o rezolv si nu reusesc sa aflu problema.Detin un passat B5 1.9 tdi completez apa in vas si se evapora doar  daca rulez cu o viteza mai mare ex.1xx km ora Daca merg cu 100km ora ruleza perfect

Nu scoate fum alb Am schimbat distributia cu pompa de apa.Radiator termostat si nimic aceasi problema Va rog sa m-a ajutati cu un sfat Multumesc Mult 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Viteze peste limita legala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru modificare data vitoare o sa scriu mai atent 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote/nu mai cita postarea anterioară pentru că este neregulamentar şi inutil în acelaşi timp.

Ai verificat dacă nu cumva ai vreun furtun fisurat? La vârsta asta se mai întâmplă mai ales dacă ai ceva scurgeri de ulei sau de motorină care ajung pe furtunuri. Motorina mai ales le distruge rapid, sunt păţit. Uită-te la scut dacă este umed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 20.01.2021 at 22:24, LittleCC a scris:

Am si eu un Passat B7 motor 2.0 CFFA care pierde antigel intermitent, nu sunt urme de scurgeri exterioare, am mers la service reprezentanta, au verificat antigelul cu o solutie chimica si au gasit urme de dioxid de carbon provenit de la gazele arse. Mi-au spus ca in cazul asta sunt doua posibilitati: chiulasa/garnitura de chiulasa defecta sau racitor de gaze EGR. Prima ipoteza au exclus-o deoarece nu se face presiune mare in circuitul de racire (presiunea din cilindri este vreo 30 bar, daca scapa pe la chiulasa trebuiau sa fie furtunele foarte umflate sub aceasta presiune iar la desfacerea capacului de la borcanul cu apa sa se simta presiunea mare din instalatie). Presiunea normala din circuitul de racire este aprox 1 bar. Au desfacut si bujiile incandescente si nu au gasit urme de depuneri specifice patrunderii antigelului in cilindri. 

In concluzie, ar fi racitorul EGR, dar nu e 100% sigur (din experienta lor au avut f putine defecte). Cost piese + manopera = 3600 lei, daca o sa il schimb si se rezolva va tin la curent.

Am rezolvat problema prin schimbarea EGR-ului. Cost EGR marca Pierburg 1100 lei, manopera si consumabilele au fost inca 500 lei (in service de cartier, fara facturi, cu garantie pt manopera "pe incredere" 😁 ). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au concluzionat bine aia de la reprezentanta (ceea ce ma mira) cu exceptia faptului ca presiunea oricum nu poate trece de aprox 1.5 bari pentru ca ai supapa de siguranta in capacul de la vasul de expansiune. Cat te-a costat constatarea in reprezentanta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

De ce te mira?!

Crezi ca dorel din service ul de cartier e mai bun decat o reprezentanta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mira pentru ca dobitocii astia de la reprezentanta e doua oara cand nu reusesc sa imi monteze un amarat de filtru bine. Prima oara filtru de la ulei si acum ultima oara filtru de motorina. Au reusit la montaj sa imi impinga oringul din mijlocul elementului filtrat inauntru, practic motorina trecea pe acolo in voie nefiltrata. Singurul dezavantaj la dorel e ca nu are acces la baza de date sa integistreze revizia... 

 

LE: De completat cu apa de la robinet in loc de apa distilata nici ma mai plang, e ceva minor pe langa ce prostii fac aia pe acolo. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Bună ziua,

La un Audi A3 Sportback 2014, 2.0 tdi pierderea de antigel a fost pe la racitorul de gaze EGR. Era fisurat și antigelul se evapora. Dupa ce l-am înlocuit nu au mai fost pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!