Jump to content

Pierdere antigel fara urme


Walker83
 Share

Postare recomandată

AlexandruGalati

@rafa6 Nua verificat acolo la service chiulasa ... ca atat i-a dus capul nu au putut verifica daca tot au umblat ... 

Nu confund nici cu o solutie de la AC , a bagat o solutie colorata pentru a vedea daca sunt scurgeri / pierderi si pe unde anume , nu am fost eu personal cu masina ca sa iti zic exact ce solutie , de aceea si vreau sa ma duc eu de maine sa umblu sa caut sa ajung la o reparatie reala sa rezolve aceasta probele ca masina e bibelou si nu vrea sa o vanda vrea sa o repare si sa o tina dar uite ca nu ii dam de cap la aceasta problema !!! 
Orice service poate verifica chiulasa cu presiune banuiesc nu ? 
Daca e fisurata chiulasa e complicata reconditionarea ei incat sa nu mai fie probleme ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confunzi cu freonul din instalatia de aer condiționat :)

La apa/antigel nu ai nici o soluție de bagat. Te-a pacalit mecanicul, ți-a luat banii in plus degeaba. 

Antigelul lasa urme pe unde curge. 

Daca vrei sa faci ceva sa vezi pe unde iti scapa, pune 1kg de soda calcinata cu apa și mergi asa câteva zile 

Va apare alb si bule cu spuma alba pe unde iti scapa apa din instalatia de răcire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Nu m-a pacalit mecanicul , nu am fost eu cu masina , nu a luat nici un ban pentru operatiunea asta oricum ! Posibil sa fie cum spui tu , nu te contrazic pentru ca nu sunt mecanic de meserie , doar ma pricep cat de cat ! 
Eu de maine ma duc sa umblu cu masina sa incep sa ii caut problema ! 
Cum verific racitorul de gaze , e vreo varianta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când era chiulasa data jos de pe motor, o verificau ei. Acum cu ea pusa nu o poate verifica. 

Ce mai poți face, este sa mergi la service si ceri sa iti puna pe vasul de antigel un sdv de testat asa arata 

https://echipamente-serviceauto.ro/ro/scule-pentru-chiulasa/2061-tester-garnitura-de-chiulasa-5902241108253.html

Ai clip video cu prezentarea acolo. Il are orice service auto 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Inainte de reparatia asta am mers la service si am pus pe vasul de antigel acel aparat in care se baga solutia care se schimba la culoare daca e de la chiulasa , nu se schimba la culoare solutia ! 
Acum dupa asa zisa reparatie a verificat cu aparatul ala si se schimba solutia la culoare ... ceva total anormal ! 

Da , acela e aparatul pe care l-a folosit cand am fost eu la service sa vad daca apare ca ar fi garnitura  , nu se schimba culoarea atunci ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a dat chiulasa jos prima data aiurea. Nu trebuia. 

Acuma nu au pus-o bine, ori nu au planat chiulasa și blocul motor , ori nu au stranso cu cheia dinamometrica. 

Mergi inapoi la ala care ți-a schimbat garnitura de chiulasa, sa iti faca mașina :)

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

A schimbat doar garnitura la chiulasa !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe banii lui o face acel mecanic. E greșeala lui. Iti cumpara el alta garnitura de chiulasa, dar mai intai verificat bine cu o rigla metalica chiulasa și blocul motor sa fie plane. Poate fi si rigla de la subler. 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, AlexandruGalati a scris:

@calin.g De unde concluzia ? Ai avut aceasta problema ? 
Am specificat faptul ca a bagat si solutie colorata si nu se vede pe nicaieri ! 
Masina in cauza : Passat B8 2.0 190 CP 2015 ! 
 

Am avut aceasta problema acum 1 luna la un Transporter 2018 de 2l inca in garantie, scapa cam 1l in 3 zile. Ce treaba are solutia de contrast in racitor, ala se fisureaza in interior, arunca vaporii de antigel in evacuare, ce vezi tu in situatia asta? Ma rog aroganta are pretul ei. Asta cu chiulasele fisurate era acum 10 ani la generatia veche.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand anularea temporara a lichidului racitorului de gaze la motoarele cu dpf ,afecteaza grav alte componente .

Racitorul de gaze se verifica foarte simplu ,la un capat se pune un manometru si prin celalalt capat se baga presiune de aer 1-2 bar ,dupa 30-60 min se vede daca presiunea a scazut sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am ascuns postarea cu by-pass la racitorul de gaze pentru ca @EEXCALADE a venit cu explicatia de ce nu trebuie facut asa ceva la motoarele cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 11/29/2020 at 9:51 PM, calin.g said:

Am avut aceasta problema acum 1 luna la un Transporter 2018 de 2l inca in garantie, scapa cam 1l in 3 zile. Ce treaba are solutia de contrast in racitor, ala se fisureaza in interior, arunca vaporii de antigel in evacuare, ce vezi tu in situatia asta? Ma rog aroganta are pretul ei. Asta cu chiulasele fisurate era acum 10 ani la generatia veche.

Sal calin  si eu am aceiasi problema la un passat b8 2015 2.0 150cp cu 280 mii tu zici ca te la racitor ar fi problema? Maine ma duc sa fac testul la antigel sa vedem daca sunt gaze in el, dar un mecanic foarte bun ma indrumat direct catre racitor, este o problema inervanta, o sa anunt aici care sunt rezultatele dar cu siguranta incep prin schimbarea racitorului chiar daca imi ies gaze in antigel, din ce am inteles la generatia asta de motoare nu se intampla asta, si eu bag la 4-5 6-700 g de antigel. Eu iti multumesc pt sfat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu spun eu asta, constatarea celor de la reprezentanta, dupa ce au verificat tot traseul de scurgeri inclusiv pompa de apa, au schimbat racitorul, am scapat de aceasta problema.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Masina e la reprezentanta acum ! 
Au bagat 24 ore presiune in instalatia de racire , au gasit un furtun fisurat pe tur , luni il schimba si sa vedem daca se rezolva problema ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci era din furtun cum banuam eu. Sper sa rezolvi, ți-a scos par alb in cap de 1 an de zile cu reparațiile aiurea. Bafta 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Momentan asta a gasit , un furtun fisurat ! Il schimba luni , pe original , apoi sa vedem daca tot asa face sau s-a rezolvat problema ! Tare m-as bucura sa se termine cu problema asta sa se bucure de masina , ca tare frumos merge masina aia dar problema cu apa a fost un cosmar , inca e cosmar defapt ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De notat pe viitor, nu orice fel de service auto este capabil de lucrare :(

Unii sunt varza pe diagnoza, habar nu au. Si te baga in inlocuire de piese aiurea, vezi garnitura de chiulasa :(

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minute în urmă, AlexandruGalati a scris:

Masina e la reprezentanta acum ! 
Au bagat 24 ore presiune in instalatia de racire , au gasit un furtun fisurat pe tur , luni il schimba si sa vedem daca se rezolva problema ! 

Sal alexandru  poti sa intrebi exact ce furtun? Sau o poza cu el ?  Este de cauciuc sau plastic? ar fi super de ajutor pt problema asta de [cenzurat]. Ms mult anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Dupa ce voi ridica masina , voi atasa aici un cod de piesa sa stiti exact ce piesa a fost inlocuita ! Daca voi avea si furtunul cel vechi il voi poza , momentan atatea informatii am pentru ca a fost doar telefonic " un furtun de pe tur , fisurat , pe unde a dat antigel la testul sub presiune " 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un Passat B7 motor 2.0 CFFA care pierde antigel intermitent, nu sunt urme de scurgeri exterioare, am mers la service reprezentanta, au verificat antigelul cu o solutie chimica si au gasit urme de dioxid de carbon provenit de la gazele arse. Mi-au spus ca in cazul asta sunt doua posibilitati: chiulasa/garnitura de chiulasa defecta sau racitor de gaze EGR. Prima ipoteza au exclus-o deoarece nu se face presiune mare in circuitul de racire (presiunea din cilindri este vreo 30 bar, daca scapa pe la chiulasa trebuiau sa fie furtunele foarte umflate sub aceasta presiune iar la desfacerea capacului de la borcanul cu apa sa se simta presiunea mare din instalatie). Presiunea normala din circuitul de racire este aprox 1 bar. Au desfacut si bujiile incandescente si nu au gasit urme de depuneri specifice patrunderii antigelului in cilindri. 

In concluzie, ar fi racitorul EGR, dar nu e 100% sigur (din experienta lor au avut f putine defecte). Cost piese + manopera = 3600 lei, daca o sa il schimb si se rezolva va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Problema la Passat-ul verisoarei mele( B8 )  s-a terminat ! 
Rezolvare : Am mers in service , am pus-o sub presiune 24 ore pe instalatia de racire ! Pierdea apa pe la furtunul care pleaca de jos la vasul de expansiune , era ciupit de o surubelnita fix sub colierul care il tine ! 
Dupa 1 luna jumatate de cand este schimbat furtunul si cca 2000 km facut in oras cat si la un drum de Galati - Bucuresti si retur , nu a mai disparut gram de apa !

Sugestie pentru cei cu aceasta problema care mi-a mancat sanatatea : Prima data mers in service ( Reprezentanta sau service autorizat ) si pusa masina sub presiune 24 ore pe instalatia de racire ( apa ) , verificat daca da apa afara si pe unde da , daca nu e de aici , verificat caloriferul de caldura din interiorul masinii cel care e sub / in fata cutiei de viteze , daca e infundat partial de schimbat , apoi verificat racitorul de gaze sub presiune / apoi de verificar chargecooler-ul daca se poate  verifica si daca problema inca persista abia apoi se ajunge la garnitura de chiulasa ( care personal cred ca nu se defecteaza la masinile astea ... ) 

Spor si sa terminati cu problema asta va doresc ca eu am zis ca o iau razna ! 

Cod furtun 5Q0122051DA ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara am si eu aceeasi problema cu pierderea antigelului din borcan completat 1,2 l la 14000km ,din cate am observat se face si ceva presiune in borcan o sa incerc sa ma programez la un test presiune de 24 ore dar nu cred ca o sa gesesc un service in severin care face aceasta operatiune am mai avut probleme la un a4 b7 si a fost racitorul de gaze. Am citit undeva pe forum mai sus ceva de aerisire instalatie racire si nu imi dau seama cum se face ,a facut cineva aceasta operatie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Schimbat EGR, distributie cu pompa de apa si problema antigelului care dispare fara urma persista. 

Presiunea in vas nu creste, nivelul uleiului acelasi, pierderi vizibile pe nicaieri. 

Ce ma sfatuiti sa mai caut? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As adauga ca pierderea pare a avea loc dupa drumuri in afara localitatii, sau dupa regenerarile DPF-ului. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!