Jump to content

Pierdere antigel fara urme


Walker83
 Share

Postare recomandată

AlexandruGalati

Maine plec la drum cu ea si sunt curios despre ce e vorba , sa vad daca o pierde apa iar , ca nu eram eu cu masina sa vad exact ce a patit ! Ideea e ca acum de cca 2 saptamani i-am pus antigel ( completare ) pana la jumatea vasului la imbinarea lui , merge zilnic masina , am verificato si apa scazuse pana la gradatia de maxim , acum  astazi dupa drumul pana la service si cand am ajuns acasa i-am desfacut vasul asa la cald iar apa a ajuns inapoi la nivelul de la imbinarea vasului , ca si cum nu ar pierde dar undeva se " ascunde " ca nici nu mai stiu cum sa mai zic ma disperat si mor de nervi ca masina merge ca noua te unge la suflet dar .... problema asta e suparatoare 

Caldura baga masina , dar maine la drum o sa verific daca baga si pe stanga si pe dreapta la fel , nu am sesizat in dimineata asta ceva legat de caldura zic eu ca baga caldura normal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca atunci cand deschizi capacul vasului sa vina mai sus antigelul, nu este anormal. Las-o asa o perioada si vezi daca iti da afara pana se aprinde martorul in bord. E posibil si sa fi pus prea mult si acum sa dea afara de la asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Nu am simtit apa pe mocheta la masina ca verificat , pfff ma da peste cap 

Revin dupa drumul acesta de 550 km cu mesaj aici , poate va fi totul inregula ca ma supara tare problema asta .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat nu e garnitura, este bine, se rezolva. Apa la mocheta nu are legatura cu infundatul caloriferului de habitaclu. Verifica si ce am zis, legat de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Voi verifica , sa verific dupa regenerare imediat daca are apa prelinsa sub vas da ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Sa mai verifici intre timp si inainte. Sa stergi bine vasul de antigel, inclusiv dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Asa voi face ! Multumesc pt raspunsuri si o zi frumoasa tuturor ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calorifeul blocat e usor de diagnosticat. Dai la maxim caldura (ventilatie + temperatura) si verifici daca sesizezi o diferenta intre gurile de aerisire pe stanga/dreapta.Daca apare...ai caloriferul blocat.

Ar trebui de asemenea sa auzi un bolborosit in bord odata cu finalizarea regenerarii

 

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Sunt la drum cu ea acum , abia am plecat , caldura baga si pe stanga si pe dreapta perfect , nu sesizez nici o diferenta ! Sa vad ce se intampla dupa acest drum .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Dupa cei 500 km facuti la drum , masina a mers doar in oras , s-a aprins din nou senzorul de lipsa apa in vasul de expansiune , acum e acum , prima data a pierdut apa la drum , in oras nu a pierdut-o , am plecat la drum cu ea tocmai sa vad ce se intampla si nu a luat gram de apa , acum in schimb s-a intamplat in oras , chiar imi da cu virgula rau cum se poate intampla asa ceva , ce pareri mai aveti ?

Cineva din Galati cu Odis pt o aerisire ? Sau procedura exacta unde gasesc in program sa fac aerisirea in caz de gasesc le cineva cu programul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreo idee daca nu cumva s-a facut regenerarea cand ai pierdut apa? 

Fa o poza la antigelul din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Am prins si regenerare la drum si nu a dat apa afara ... nu stiu ce sa mai inteleg , e aiurea rau 

E curat antigelul din vas nu exista nici o urma de altceva inafara de antigel ! Cand pot o sa fac si poza dar nu e nimic in neregula in antigel , e curat curat 

Caldura baga si pe stanga si pe dreapta la fel , verificat ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea pt circuitul de racire o poti face din VCDS, pe modului de Engine la Basic Settings. Ai doua, bleed low temperature circuit si bleed cooling circuit.

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

VCDS , intru pe  acele module si ce trebuie sa dau ? Sa tin cont de vreo ceva ? Adica sa desfac busonul la vas in timp ce fac aerisirea sau ceva ? 

Sa fie la cald , la rece facuta aerisirea ? 

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara! Detin din iunie 2019 o Skoda Octavia 3 (an fabricatie 2014) 2.0 TDI 150 CP. La momentul achizitiei 216.000 km, verificati si rasverificati. Dupa aproape 3000 de km, apare mesaj lipsa antigel. Completez aprox 100-150 ml si incepe "jocul" cu presiune in vasul de expansiune si completari de antigel la 2-3 saptamani. Mers la reprezentanta (Sandra Iasi), si dupa toate testele (capac vas de expansiune, verificat presiunea in instalatie) imi desfac motorul sa-mi schimbe garnitura de chiulasa. Aici mi-au gasit la pistonul 4 niste depuneri si au concluzionat ca e fisurata chiulasa. Motor nou (de fapt sh )de pe un Seat Leon din 2017 , acelasi cod motor (98.000 km, pe factura) Total costuri 2000 (1000 motor+1000 montaj/piese) Asta in noiembrie 2019. Intrucat devenise obsesie, verificam nivelul antigelului zilnic. Si surpriza, la 2 zile dupa montaj iar presiune. E normal, a fost raspunsul sefului de service. Usor-usor acelasi simptome numai ca pana in ianuarie 2020 nu mi-a consumat gram de antigel. Doar variatii ale nivelului de antigel in vas si presiune in vas. Din februarie am observat ca nivelul antigelului din vas nu mai revine la normal ci usor usor scade.  Am rascolit tot internetul in speranta ca ma poate lamuri cineva. E posibil sa fie din cauza EGR-ului? Am schimbat aiurea motorul? Pareri? Mulțumiri anticipate!

Modificat de Adi31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termoflotul nu l-au verificat la service? Astea trebuiau verificate primele, inainte de a umbla in motor?

 

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si alta chestie importanta, instalația de răcire e presurizata la 1 bar peste presiunea atmosferica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=483783

Iti fac o mica concluzie de aici. Caloriferul de habitaclu. Cumva nu iti baga ft multa caldura sau difera temperaturile intre stanga si dreapta? Ai verificat daca antigelul se scurge pe la vasul de antigel, pe sub?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minu94 Mulțumesc pentru informații. Nu am nici o urmă de scurgere a antigelului. Iar căldura e o.k. Merg pe climă automată dar nu am sesizat nereguli la căldură. Nici înainte de a schimba motorul nu aveam scurgeri iar "mecanicul" de la reprezentanta mi-a explicat că antigelul era introdus în motor și ars cu amestecul de combustie. Nu scotea fum nici înainte de a schimba motorul, nici acum. Mă îndoiesc să fie ambele motoare cu aceleași defect(chiulasă fisurată). Dacă nici reprezentanțele nu mai au soluții! Și am ajuns la reprezentanță cu "recomandare" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As verifica chargecooler si racitorul de gaze in cazul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut , am un audi A5 ,177cp motor 2000, an 2013, îmi pierde antigel pe partea cu volanul , când dau drumul la ac sau ventilație îmi bagă un miros de oțet/spirt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
AlexandruGalati

Din cati membrii avem cu aceasta problema cu " disparitia " apei , chiar nimeni nu a reusit sa gaseasca cauza reala  ? Vreau sa ma duc personal saptamana care urmeaza sa incep eu sa ma ocup sa ii gasesc problema la masina verisoarei mele , o sa incep cu a merge si a demonta caloriferul interior sa vad daca gasesc mizerie acolo prima data , daca e mizerie il voi schimba , apoi daca nu e de acolo , nu stiu de ce anume sa ma mai iau ! 
Mentionez ca i-a desfacut si i-a schimbat garnitura de chiulasa , degeaba bineinteles masina face fix la fel / Mentionez ca i-a bagat si solutia aceea colorata sa vada daca pierde si pe unde pierde si nu a gasit urme !!! 
Chiar nimeni nu a gasit un mecanic meserias sa gaseasca aceasta hiba ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e racitorul de gaze, trebuie inlocuit, e spart si arunca antigelul pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@calin.g De unde concluzia ? Ai avut aceasta problema ? 
Am specificat faptul ca a bagat si solutie colorata si nu se vede pe nicaieri ! 
Masina in cauza : Passat B8 2.0 190 CP 2015 ! 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si s-a verificat chiulasa sa nu fie fisurata? 

 

Ce soluție ai băgat, ia pune un link. Confunzi cu freonul din instalatia de aer condiționat :)

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!